Het was in ieder geval een kleine, inheemse alleseter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:49 schreef Franny_G het volgende:
Haha, dat was de Oude Mol! Ja, dat was gezellig.
Was dit niet de laatste?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mag ik dan ook meedoen? Want van #filosofie ben ik nooit lid geweest.
Laatste keer was in cafe de Egel (toch?). Toen was jij er ook en JAM en Ringo. Was een bijzondere avond toch wel.
Maar dan was het in de Oude Mol de eerste TTK-meeting.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was dit niet de laatste?
WFL / De LAATSTE #filosofiemeeting.
Daar moesten we het verder maar niet meer over hebben.
Ik kan me zo'n meeting niet herinneren, maar er zijn meerdere spin-offs geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dan was het in de Oude Mol de eerste TTK-meeting.
Ik herinner het me nog levendig, al wordt het later op de avond met JAM en zijn vriendin allemaal wel wat nevelig. Ik weet ook nog dat ik de volgende ochtend om 07:00 alweer in de schoolbanken moest zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me zo'n meeting niet herinneren, maar er zijn meerdere spin-offs geweest.
Socrates, Plato en Aristoteles?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Van de week kwam ik nog foto's van #filosofen tegen op m'n externe harde schijf. En dit:
- ik deel het even op een andere manier -
En als we nou allemaal plechtig beloven dat er dit keer niet gezoend wordt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wacht wel tot corona is overgewaaid.
Misschien was ik bij die? Ik was er eens bij eentje. Kort. Ik moest nog terug denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:17 schreef Franny_G het volgende:
Er was ook nog eentje in A'dam, met MeneerTim er ook nog bij, volgens mij ergens rond 2009? Dat was heel gezellig.
Laatste keer was jij nog niet eens moeder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En als we nou allemaal plechtig beloven dat er dit keer niet gezoend wordt?.
Nee, maar lijkt me serieus leuk, nu we allemaal oud en bedaard zijn.
Ik ben wel heel benieuwd naar jou, S. Ik weet niet eens hoe je er uit ziet, al heb ik er intuitief wel een beeld bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien was ik bij die? Ik was er eens bij eentje. Kort. Ik moest nog terug denk ik.
Ik weet het lekker wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar jou, S. Ik weet niet eens hoe je er uit ziet, al heb ik er intuitief wel een beeld bij.
De fantasie is meestal mooier dan de werkelijkheid..quote:
Ik zie haar gezicht ook zo voor me, alleen is dat lastiger te beschrijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
De fantasie is meestal mooier dan de werkelijkheid..
Ik stel mij Sigme voor als een niet te grote vrouw, met een donkere krullenbos.
Ik heb in elk geval nog een keer met een man (m/v) of 8-10 bij Eik en Linde gezeten. Geen idee welk labeltje die had.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was dit niet de laatste?
WFL / De LAATSTE #filosofiemeeting.
Daar moesten we het verder maar niet meer over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |