Weet ik niet. Ik had ze in de serre vorige maand al klaar. Begin maart gezaaid.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, bizar. Volgens mij is de eerste zelfs al klaar om gerooid te worden. Of noem je dat bij radijsjes geen rooien?
Ga je een volkstuin nemen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:47 schreef Z het volgende:
Ik hou ook niet van radijsjes. Wel van meiraap dat lijkt er een beetje op. Ik wil eigenlijk een moestuin want ik kan niet altijd alles vinden qua groenten. Ik heb een fantastisch groenten-kookboekje ontdekt, redelijk makkelijke recepten maar soms nogal wat exotische ingrediënten.
In West richting Halfweg heb je een plek waar je echt alleen een moestuin kan krijgen. Die Volkstuintjes zijn meer vakantieparken tegenwoordig.quote:
En bovendien hebben ze er doorgaans repressieve regimes of zijn het een stel hippies. Ik zat daar zelf niet zo op te wachten toen ik naar volkstuinen keek.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:10 schreef Z het volgende:
[..]
In West richting Halfweg heb je een plek waar je echt alleen een moestuin kan krijgen. Die Volkstuintjes zijn meer vakantieparken tegenwoordig.
Mijn partner had een paar jaar een groentetuintje in Watergang, daar kwam ze vaak genoeg om het ook een succes te laten zijn maar het is toch hinderlijk als je vrienden het halverwege het jaar laten afweten en je hele tuin geterroriseerd blijkt door pompoenen als je terugkomt van twee weken welverdiende zonvakantie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En bovendien hebben ze er doorgaans repressieve regimes of zijn het een stel hippies. Ik zat daar zelf niet zo op te wachten toen ik naar volkstuinen keek.
Ik heb wel eens overwogen om een stuk van m'n tuin uit te lenen aan minder gefortuneerde familieleden, vrienden en kennissen in de stad. Maar ach, fuck 'em.
Ik heb drie weken geleden kaartjes gekocht voor Dry Cleaning maar dat is pas in februari 2021. En we gaan naar Hang Youth (13 november).quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb jij alweer iets op de agenda staan, z? Het lijkt erop dat rats on rafts in augustus het eerste is wat doorgaat.
En gellius, heb je de Nesciobiografie al? Ik heb m vandaag in een impuls gekocht, zo overmand door emoties dat ik gewoon ongepland een boekhandel kon binnenlopen.
Jij bent kennelijk ook ergens een jaar kwijt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:03 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb drie weken geleden kaartjes gekocht voor Dry Cleaning maar dat is pas in februari 2021. En we gaan naar Hang Youth (13 november).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |