Daar had ik niet zo'n last van. Ik vond vooral Nasr goed, overtuigend. Maar 't blijft lastig om naar een serie over twee onsympathieke mensen te kijken.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:24 schreef Gellius het volgende:
Ik miste een beetje een spanningsboog, Claudia.
Succession is wel een goed serie inderdaad. Alsnog niet uitgekeken overigens.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar had ik niet zo'n last van. Ik vond vooral Nasr goed, overtuigend. Maar 't blijft lastig om naar een serie over twee onsympathieke mensen te kijken.
Al heb ik net een serie gezien met alleen maar onsympathieke personages en die vond ik verrassend goed.
Jammer, de laatste afleveringen zijn juist het sterkst.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:40 schreef Z het volgende:
[..]
Succession is wel een goed serie inderdaad. Alsnog niet uitgekeken overigens.
Ik stond vorig jaar na de movies bij de slager met Connie. Het gaat natuurlijk nergens over maar dat vind ik dan toch leuk aan Amsterdam.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef Z het volgende:
Ik zag Connie laatst rijden op de snelweg in een soort van ufo. Heel grappig gezicht. Het was een bmw geloof ik.
Ik tref Bromet bij de pizzakar op het dorpsplein.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:58 schreef Gellius het volgende:
Nee, dan Amstelveen... ik tref in de AH hooguit Xandra Brood bij het brood...
Ik denk dat we hemelsbreed net zo ver van CS af wonen als jullie. Het is een niemandsland: geen yuppenenclave maar ook geen platteland. Ik zie het als het derde land van Nijhoff:quote:Op maandag 10 mei 2021 22:20 schreef Gellius het volgende:
Ik weet niet eens meer waar jullie tegenwoordig wònen. Ergens diep in de duistere provincie - maar wel aan het water.
quote:‘Waar blijven zij nu weer?’ zei op zijn beurt grootpapa, maar met een goedig verontschuldigend lachje tot zijn gast. Daar kwamen zij binnenstormen, rood en warm, met druipende, vuile zakdoeken dichtgebonden in de hand.
‘Grootpa - er zijn zooveel kikkervischjes in den vijver, kijk eens, wij zullen ze in waschkommen met slootwater bewaren!’ en de vuile zakdoeken werden voorzichtig even losgeknoopt. ‘Wat is dat voor vies gedierte?’ zei nicht Dina met afschuw. ‘Kikkervischjes, kent u die niet? Kijk dan eens hoe aardig en wat een boel, hé grootpa!’
Nu werden de zakdoeken met hun levenden inhoud op het schoone tafellaken opengevouwen, maar dat was nicht Dina toch te veel. ‘Kinderen, weg er meê, gauw, wie legt zoo iets op tafel? Ik kan ten minste niet eten als dát op de tafel moet blijven liggen.’ Grootpapa half verlegen, half vermaakt door het geval kommandeerde: ‘en nu handen wasschen en aan tafel.’
Behalve dat je er geweest bent dan. Ik heb zijn wiki-pagina met interesse gelezen. Ook mooi dat je in de jaren 70 nog een uitkering kon aanvragen om met paard, wagen en poppentheater door Nederland te trekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef sigme het volgende:
Wat ik natuurlijk niet gezien heb, evenmin als de wonderbaarlijke transformatie - of het gebrek daaraan - bij de dikkopjes. Wel heb ik "Genoeg Gewacht" gezien, van Jozef van den Berg want in mijn jeugd gingen we naar elke voorstelling van Jozef van den Berg. Maar er is mij niets van bijgebleven.
Herinner je je wel mevrouw De Heks? Ik heb als jongeling/jong-volwassene twee voorstellingen gezien en ik vond ze adembenemend.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef sigme het volgende:
Wat ik natuurlijk niet gezien heb, evenmin als de wonderbaarlijke transformatie - of het gebrek daaraan - bij de dikkopjes. Wel heb ik "Genoeg Gewacht" gezien, van Jozef van den Berg want in mijn jeugd gingen we naar elke voorstelling van Jozef van den Berg. Maar er is mij niets van bijgebleven.
Jazeker nou en of!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herinner je je wel mevrouw De Heks? Ik heb als jongeling/jong-volwassene twee voorstellingen gezien en ik vond ze adembenemend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |