Ik heb een test gedaan en daaruit bleek een hele sterke anima (vrouwelijke kant in een relatie). Misschien had je dat niet van mij verwacht. Terwijl ik toch een uitgesproken mannelijk uiterlijk en verleden heb! Misschien brengt die combi mij wel al dat geluk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zorgzaamheid is een plus, dierenliefde ook.
Weet ik niet. Ik vind het wel leuk. Beter dan een poezenvrouwtje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Dat werkt andersom zeker niet, dat mannen vallen op vrouwen die voor kippen zorgen?
Ik zei ooit dat ik poezenmannen suf vond en werd prompt verliefd op een poezenman. Zoals de door mij verfoeide Faulkner schreef: Loving all of it even while he had to hate some of it because he knows now that you don't love because: you love despite; not for the virtues, but despite the faults.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind het wel leuk. Beter dan een poezenvrouwtje.
Dat zeg ik nou ook altijd tegen mijn man.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat ik poezenmannen suf vond en werd prompt verliefd op een poezenman. Zoals de door mij verfoeide Faulkner schreef: Loving all of it even while he had to hate some of it because he knows now that you don't love because: you love despite; not for the virtues, but despite the faults.
Dat is het denk ik wel. En (gelukkig) kiezen vrouwen met hun hart, niet met hun verstand. Anders was ik kansloos.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei ooit dat ik poezenmannen suf vond en werd prompt verliefd op een poezenman. Zoals de door mij verfoeide Faulkner schreef: Loving all of it even while he had to hate some of it because he knows now that you don't love because: you love despite; not for the virtues, but despite the faults.
Dat zou de keuze moeten vereenvoudigen voor jullie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, mannen. Ze zijn allemaal hetzelfde.
Ja, dat zou je dan zeggen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou de keuze moeten vereenvoudigen voor jullie.
Puntje voor de retro.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel ruwweg een idee hoe ik het wil invliegen, maar ik heb ook nog een feedbackronde te doen. Ik kom er bij de volgende stand-up op terug.
Zal ik je mijn lijst met verboden woorden sturen? 'Invliegen' staat erop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel ruwweg een idee hoe ik het wil invliegen, maar ik heb ook nog een feedbackronde te doen. Ik kom er bij de volgende stand-up op terug.
Ah, ik heb even wat weggegooid.quote:
Thx. Nu kan ik mijn ontboezemingen over mijn liefdesleven weer ergens kwijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, ik heb even wat weggegooid.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd tegen mijn man.
Was het zo druk daar? Ik ben een keer in Artis geweest, dat vond ik als niet-Randstedeling ook bizar druk. Ook erg onaangenaam zelfs.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik was in Madurodam vandaag. Ik geloof dat ik definitief een gewijzigde perceptie van 'druk' heb ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |