SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijkquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook iemand die zich neergelegd heeft bij een makkelijk leventje. Rijke kerel; geen geldzorgen en geen passie.
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.quote:
Voor sommigen nog best handigquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende: [..] Dat is in bepaalde kringen 'vrij normaal'. Of op je 16e/17e amper jaartje 'verkering' en dan kan je ook wel trouwen.
Op Fok zitten en niet weten wat ermee bedoeld wordtquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
U bent niet bekend met de terminologie?
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.
Vroeger enorm alternatief; nu in een gouden kooitje.
Jemig man.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.
Je wordt oudquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Fok zitten en niet weten wat ermee bedoeld wordt
Linkse meisjes gaan vaak compleet Atlantische Oceaan bij het zien van de eerste creditcard.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse meisjes gaan vaak compleet Atlantische Oceaan bij het zien van de eerste creditcard.
Ik zit op Fok, zeesterren is gemiddeld wel 10x per week een subjectquote:
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jemig man.![]()
Zorg gewoon dat je je eigen broek kan ophouden en niet van iets of iemand afhankelijk bent.
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.
dan mis ik wat kennelijkquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op Fok, zeesterren is gemiddeld wel 10x per week een subject
Genoeg geproefd.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.
Ik ken ze ook wel waarvan ik denk jij hebt echt een fokking probleem als hij (of jij) besluit om er vandoor te gaan. En ook dat zijn gewoon hoogopgeleide vrouwen die echt wel iets van hun leven hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.
In elkaar batsen bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.
Je binden aan een rijke man is denk ik ook wel een baan opzich.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ze ook wel waarvan ik denk jij hebt echt een fokking probleem als hij (of jij) besluit om er vandoor te gaan. En ook dat zijn gewoon hoogopgeleide vrouwen die echt wel iets van hun leven hadden kunnen maken.
Vijf jaar volhouden, paar kinderen uitpoepen eventueel en werken hoeft nooit meer.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ze ook wel waarvan ik denk jij hebt echt een fokking probleem als hij (of jij) besluit om er vandoor te gaan. En ook dat zijn gewoon hoogopgeleide vrouwen die echt wel iets van hun leven hadden kunnen maken.
Zie die maar eens vijf jaar lang een stijve piel te bezorgen, ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je binden aan een rijke man is denk ik ook wel een baan opzich.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf jaar volhouden, paar kinderen uitpoepen eventueel en werken hoeft nooit meer.
15 jaar maar nog steeds ekte liefde.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al bij dezelfde jaar of 10-15?
Nooit de behoefte gehad om over te hoppen naar de tweede leg?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
15 jaar maar nog steeds ekte liefde.
Moest er niet aan denken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit de behoefte gehad om over te hoppen naar de tweede leg?
Man van plaatstaal en titanium ben je toch ook.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest er niet aan denken.
Zoals Yoepie al zei, je verlangt eigenlijk achteraf altijd naar die eerste.
Denk dat Etto zijn huidige liefje ooit nog heeeel hard het behang van de slaapkamermuur af gaat krabben.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet niet aan batsen maar aan verliefd kijken en strelen....
Sorry computer says no
quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Etto zijn huidige liefje ooit nog heeeel hard het behang van de slaapkamermuur af gaat krabben.
Bij de eerste ruw grommende en dierlijke bestijging als ware zij een ondergeschikt dier zal zij kwakend, gillend en eindelijk bevrijdend klaarkomen met de grote harige handen van een vreemde om haar nek.quote:
Harige handenquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de eerste ruw grommende en dierlijke bestijging als ware zij een ondergeschikt dier zal zij kwakend, gillend en eindelijk bevrijdend klaarkomen met de grote harige handen van een vreemde om haar nek.
Haha kwakend..!quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de eerste ruw grommende en dierlijke bestijging als ware zij een ondergeschikt dier zal zij kwakend, gillend en eindelijk bevrijdend klaarkomen met de grote harige handen van een vreemde om haar nek.
Quirky dansende en beneveld de zonsondergang tegemoetquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen moeten/gaan nemen we een speaker en een fles drank mee![]()
![]()
Een flesje maar?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen moeten/gaan nemen we een speaker en een fles drank mee![]()
![]()
lichtvoetig doch wat onvast schor en uitgeputquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Quirky dansende en beneveld de zonsondergang tegemoet
Vier scheidingen, zes nieuwe koppeltjes bij zonsopgang.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spontaan feest in het park totdat de zon weer opkomt.
Dat is te lang geleden!quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
lichtvoetig doch wat onvast schor en uitgeput
Wie gaan er allemaal mee?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier scheidingen, zes nieuwe koppeltjes bij zonsopgang.
quote:ik ken ze een voor een
de heren van fatsoen
ik zal ze nooit vergeten
zoals ze jou wel doen
hoe vaak heb jij zo'n kop
bezopen stom en geil
niet aan je borst gedrukt
je lijf maakt van z'n kwijl
Nee ok.. ik zit nog wat te puzzelen met het aantal scheidingen en aantal nieuwe koppels wat mij doet vermoeden dat ik het een en ander uit te leggen heb en het heel druk heb daarna....quote:
quote:
Ook weer geregeld.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mogen wel wat meer vrouwen bij ja voor tegen de verveling.
We wachten nog op wat meer "bezette" mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ok.. ik zit nog wat te puzzelen met het aantal scheidingen en aantal nieuwe koppels wat mij doet vermoeden dat ik het een en ander uit te leggen heb en het heel druk heb daarna....Tenzij jullie onderling ook bijdragen aan het vormen van koppels....
Koppel voor 1 nacht moet wel lukken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ok.. ik zit nog wat te puzzelen met het aantal scheidingen en aantal nieuwe koppels wat mij doet vermoeden dat ik het een en ander uit te leggen heb en het heel druk heb daarna....Tenzij jullie onderling ook bijdragen aan het vormen van koppels....
Lijkt mij beter plan, als je er nou nog sowieso 2 zoekt kan ik mij distantiren van het scheidingsgebeurenquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We wachten nog op wat meer "bezette" mannen en vrouwen.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doucheseksquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koppel voor 1 nacht moet wel lukken.
S’ochtends stinkend naar drank direct scheiden (na een Quickie onder douche, nou vooruit)
Dat ze daar nog niet wat op gevonden hebben, ook leuk voor in de jacuzzi.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
van het niet te prefereren soort inderdaad
Auto is ook zoiets, daarom had mijn neefje een verlengde VW T5.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is gewoon gedoe. En nooit echt comfortabel.
Ik vindt het gewoon fokking irritant, zit je een beetje met je lange haar te druiperen op de plek waar je verder gaat, wat doe je, droog je je eerst af.... ook zo'n niet sexy onderbreking van hetgeen je aan het doen was....quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff pussies
Is overal lekker en anders ergens anders afmaken ofzo.
Afdrogen kan ook sierlijk en verleidelijk toch?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt het gewoon fokking irritant, zit je een beetje met je lange haar te druiperen op de plek waar je verder gaat, wat doe je, droog je je eerst af.... ook zo'n niet sexy onderbreking van hetgeen je aan het doen was....
nee niet mijn ding
LoL dat is wel heel ernstigquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto is ook zoiets, daarom had mijn neefje een verlengde VW T5.
Gooide die daar een tweepersoons matras achterin?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto is ook zoiets, daarom had mijn neefje een verlengde VW T5.
Yupquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooide die daar een tweepersoons matras achterin?
dan nog....quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afdrogen kan ook sierlijk en verleidelijk toch?
Maar wacht even.... voor wat voor persoon was dit, random girl, vriendin, vrouw? en welke leeftijd hebben we het dan overquote:
Jij belandde nooit achterin busjes?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wacht even.... voor wat voor persoon was dit, random girl, vriendin, vrouw? en welke leeftijd hebben we het dan over
Geen idee.... zo niet zou het helemaal vreemd zijnquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij belandde nooit achterin busjes?
Die kerel heeft zoveel seks dat het hem eigenlijk geen bal meer boeit, was daar laatst en daar zaten twee vreemde kirrende bloedmooie dames compleet opgedoft op de bank en die ziet hij niet eens meer staan, die waren speciaal gekomen om zijn hart en piemel te veroveren maar ik was er dus die gaf hij echt nog geen blik waardig, ik vroeg op een gegeven moment zelf maar heeeeyyy Anne en Fleur lusten jullie nog wat te drinken of gaan jullie al slapen?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooide die daar een tweepersoons matras achterin?
Zal niet snel zijn dat hij een vaste vriendin of vrouw zal krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wacht even.... voor wat voor persoon was dit, random girl, vriendin, vrouw? en welke leeftijd hebben we het dan over
Gezellig man met een random dude achter in een VW busje belandenquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet snel zijn dat hij een vaste vriendin of vrouw zal krijgen
Ze vechten eromquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig man met een random dude achter in een VW busje belanden
Bijzonder om te lezen dat je de verstandigste van het stel lijkt te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn andere neefje is inmiddels op hetzelfde pad na zijn scheiding en die vraagt vrijwel dagelijks wanneer we met zijn drietjes de Wrangler dronken de Spaanse zee in gaan rijden![]()
Dat gaat zo'n ongelofelijke teringzooi worden
quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder om te lezen dat je de verstandigste van het stel lijkt te zijn.
Sterker nog, ik ben echt de enige normale relatief gezienquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn allemaal alter ego’s.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja reken maar dat we meer meemaken in een week dan alle inwoners van een gemiddelde Nederlandse stad in een heel leven maar jaquote:
It puts the lotion on the skin or else it gets the hose againquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig man met een random dude achter in een VW busje belanden
op het moment dat de wekker ging was ik wel in diepe slaapquote:
oh das naar hequote:Op donderdag 6 mei 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het moment dat de wekker ging was ik wel in diepe slaap
Je vraagt je af welk probleem daarmee opgelost moet wordenquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
hmm je moet die watertaxi van te voren boeken. 4 uur. schiet ook niet op
Dat we niet spontaan die watertaxi kunnen nemenquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vraagt je af welk probleem daarmee opgelost moet worden
Het enige dat je dan wil is die wekker uit rammen en weer snel terug afdalen in dromenlandquote:
Parket of parkietquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Er vliegt net zon groene parket voorbij
je hebt ze meegenomen, mooi, zijn we er hier vanafquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Er vliegt net zon groene parket voorbij
ja neem ze graag mee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt ze meegenomen, mooi, zijn we er hier vanaf
Kan dat het zo hard waait dat je een vloer voorbij ziet komenquote:
"want daar is wat mis mee"quote:Op donderdag 6 mei 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat we niet spontaan die watertaxi kunnen nemen
quote:Op donderdag 6 mei 2021 07:53 schreef Karzai het volgende:
Ga je nog taart uitdelen en een speech geven op je laatste dag bitterbal?
Is eindelijk die afvallige weg speechquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee joh. misschien geven zij wel een speach hoe blij ze zijn dat k weg ben
Denk dat ze wel in gebed gaan voor je zieleheil hoorquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee joh. misschien geven zij wel een speach hoe blij ze zijn dat k weg ben
vandaag de laatste dag bij de bankenmaffia?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Roepen ze daar PRIJS DE HEERAls ik de deur uitloop
Oh nee. De 15e pas. Vandaag ben ik vrijquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag de laatste dag bij de bankenmaffia?
nog 9 dagenquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee. De 15e pas. Vandaag ben ik vrij
quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens naar afspraak met de makelaar toe.
Kom je in de mooiste stad ter wereld wonen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens naar afspraak met de makelaar toe.
Kan die muur straks weer opnieuwquote:
Ze heeft nu toch kunnen oefenen met de knauf.quote:
Rotterdam?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je in de mooiste stad ter wereld wonen?
Doe nou niet, je had 'm net gedaan.quote:
ja nog schuren/quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch kunnen oefenen met de knauf.
Wie heeft bal gedaan?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe nou niet, je had 'm net gedaan.
Bal heeft de muur gedaan.quote:
Dit klinkt alsof ze zo'n dildo met zuignap erop heeft gezetquote:
"je had 'm net gedaan"quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Tssk, dat jullie blijkbaar zo weinig actie krijgen dat jullie overal seks in zien, zegt weinig over hoe ik het geschreven heb hoor.
quote:
Erfenis afhandelen. Eigen huisje gaat nog niet meteen in de verkoop.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je in de mooiste stad ter wereld wonen?
"De afwas is net gedaan" lees je toch ook niet in dat je een sopje met vuile borden aan het penetreren bent?quote:
Je maakt het wel heel confronterend zoquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Tssk, dat jullie blijkbaar zo weinig actie krijgen dat jullie overal seks in zien, zegt weinig over hoe ik het geschreven heb hoor.
Ik vind dit aseksueel wat je nu zegt.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"De afwas is net gedaan" lees je toch ook niet in dat je een sopje met vuile borden aan het penetreren bent?
Sowwy, kerel en ik zijn beiden niet polygaam aangelegd.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die ons wil helpen ook h, egostische vrouwen
Echt he. Niet eens even een avondje plezier aanbieden om ons te helpenquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die ons wil helpen ook h, egostische vrouwen
Ik buk alleen voor Haagsquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jullie kunnen elkaar dan toch helpen?
Jij snapt er ook niets vanquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet mijn probleem he.quote:
Uitstraling welquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"De afwas is net gedaan" lees je toch ook niet in dat je een sopje met vuile borden aan het penetreren bent?
De rest van het huishouden?quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na de afwas kun je toch leuke dingen gaan doen, mits je niet van die enge rimpelvingers hebt?
Moet ook af en toe gedaan* worden.quote:
overal nu een disclaimer bij zettenquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ook af en toe gedaan* worden.
*opgeruimd en schoongemaakt
werkt dat bij vrouwen ook zo, als er geen man is, vraag ik mijn vriendinnen wel?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh, vibrators.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt dat bij vrouwen ook zo, als er geen man is, vraag ik mijn vriendinnen wel?
Wat is dat sterretje achter "gedaan"?quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ook af en toe gedaan* worden.
*opgeruimd en schoongemaakt
Schuren als een 16 jarige in de discotheekquote:
UitStraling komt blijkbaar wat tekort.quote:
dat is haar sterretjequote:Op donderdag 6 mei 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat sterretje achter "gedaan"?
Verwijzing naar een voetnoot, jeweetz.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieusquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiletto hakken?quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net mijn schoenen aan getrokken
Je vergeet wel de disclaimer bij 'getrokken'quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net mijn schoenen aan getrokken
HA!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet wel de disclaimer bij 'getrokken'
argquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet wel de disclaimer bij 'getrokken'
pakt pollepel en pan en gaat slaanquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
Jongens even stil he. Ik ben een puzzel aan het maken met m'n kind. Moeten ons wel kunnen concentreren
Dank je. Nu is hij compleet afgeleidquote:
Je out-of-office aanzetten en zeggen dat je vandaag geen tijd hebt voor hun geneuzelquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, je ligt n dag met je lamme oog op de bank en de hele wereld staat in brand, mijn mailbox explodeert en collega's zijn in paniek.
En ik had al hoofdpijn vandaag.
Mja, helaas is niet alles geneuzelquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je out-of-office aanzetten en zeggen dat je vandaag geen tijd hebt voor hun geneuzel
Zodra bal klaar is met schoenen aftrekken komt ze jouw kant op.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Op zulke dagen moet je een liefhebbende vrouw hebben die zachtjes je schouders masseert en lieve woordjes fluistert.
Oh joy.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, je ligt n dag met je lamme oog op de bank en de hele wereld staat in brand, mijn mailbox explodeert en collega's zijn in paniek.
En ik had al hoofdpijn vandaag.
Ik krijg hier zo'n ASMR ideeen van en mn nekharen staan al overeindquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Op zulke dagen moet je een liefhebbende vrouw hebben die zachtjes je schouders masseert en lieve woordjes fluistert.
Huuuu.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n ASMR ideeen van en mn nekharen staan al overeind
Niet geklikt.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:53 schreef Amarantha het volgende:
Lol er had iemand hier tony chocolonely gekocht voor iemand anders als bedankje maar zij wil het niet dus nu heb ik een reep gekregen. 😂
Schoenen aftrekken?quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra bal klaar is met schoenen aftrekken komt ze jouw kant op.
ASMR? Dat klinkt als een verzekeringsmaatschappij.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n ASMR ideeen van en mn nekharen staan al overeind
* IJsdraakje kijkt naar eigen nagelsquote:
Heb wel een oud optreden van UitStraling voor jequote:
Wel geklikt, ik ben wat hersencellen verloren.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een oud optreden van UitStraling voor je
RAARquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:12 schreef Amarantha het volgende:
ASMR 😍 Luister ik vaak in bed voor ik ga slapen.
Voor vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:12 schreef Amarantha het volgende:
Wij zijn geen vriendjes meerquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:12 schreef Amarantha het volgende:
Dankzij de quote van draakje zie ik ook de nagelsquote:
Is de bitterboot al gezonken?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
Dan maar het volledige optreden van US hoor
Ik heb nog geen paniekerige SOS-berichten ontvangen dus die zal nog wel drijven.quote:
Of is te druk met zeeziek zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog geen paniekerige SOS-berichten ontvangen dus die zal nog wel drijven.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik had op weg naar de super hier n de containers vuilnis weg gegooid. Kom bij de bitterbrommert, geen sleutel![]()
Ik weer naar boven hier binnen tas en zo leeggegooid. NOg geen sleutel.
Ineens dacht ik oh shit nee he![]()
Heb ik em in de container gegooid![]()
NIemand heeft gezien hoe ik em er heb uitgevist met een fietspomp
ik had op weg naar de super hier n de containers vuilnis weg gegooid. Kom bij de bitterbrommert, geen sleutel![]()
Maar sleutel weer terug dus?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Wij hopen van welquote:
Dat klinkt weer wat minderquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met toffee en pretzel. Ben benieuwd.
Heb je nog geluk dat jullie geen ondergrondse containers hebben. Anders was je nu aan het graven geweestquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig. Bedacht al dta ik bestuurgriezel moest gaan bellen voor hulp :p
ja als bij mij in de straat in den haag was gweest had ik brandweer moeten bellenquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat jullie geen ondergrondse containers hebben. Anders was je nu aan het graven geweest
dat heeft weinig nut.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat jullie geen ondergrondse containers hebben. Anders was je nu aan het graven geweest
Scooter in brand steken en verzekeringsgeld innenquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als bij mij in de straat in den haag was gweest had ik brandweer moeten bellen
Ja, die roze badjas zou het wel doen als ik vuilnisman wasquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft weinig nut.
Denk dat het beter werkt om te wachten op de vrachtwagen die hem komt leegmaken en klaar staan met een grote doos gebak in je handen
En grote zielige puppy ogen
En misschien een losse roze badjas.
Natuurlijk gevolg van koffie.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat het hier alleen over gerries ging.
Daarom drink ik geen koffiequote:
Af en toe vraag ik me af hoe jij geen 350 kilo weegtquote:
ja denk dat er meerdere zijn die zich dat afvragen :pquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af hoe jij geen 350 kilo weegt
Lintworm.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af hoe jij geen 350 kilo weegt
nu je het zegtquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat als je op je linkerzij ligt er af en toe wat borrelt.
hou nou es op joh monstersquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Piet Parasiet zal wel in je darmen zitten.
In je darmen is het nog gunstig; dan heb je alleen beetje last van winderigheid als die je eten opeet.quote:
Vagina.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In je darmen is het nog gunstig; dan heb je alleen beetje last van winderigheid als die je eten opeet.
Zolang die maar niet in je oogbol terecht komt zit het wel goed.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In je darmen is het nog gunstig; dan heb je alleen beetje last van winderigheid als die je eten opeet.
Zolang die maar niet in je oogbol terecht komt zit het wel goed.
CL komt zo binnenvallen met een taptaptap verhaal waarbij ik iedereen af zal raden dat te lezen.quote:
Kijk het kreng actief willen bijten danquote:
k wil er niet naar kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk het kreng actief willen bijten dan
Aaah, dus toch The Strain. We zijn er nog niet zo heel ver mee.quote:
Is ons grootste orgaan, je bent wat je eet daarom ook.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Om nog maar te zwijgen over hoeveel bacterien wij met ons mee dragen. Een aanzienlijk deel van ons lichaamsgewicht
Das de huidquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ons grootste orgaan, je bent wat je eet daarom ook.
Mja, deels. Als jij een paar minuten speeksel uitwisselt met je dinnetje, krijg je miljarden bacterin binnen. Maar die zijn een uurtje later weer onschadelijk gemaakt door je eigen dierentuin.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ons grootste orgaan, je bent wat je eet daarom ook.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt een puntje maar onderschat de enorme bergen sushi met wormpjes niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |