Ze stonden op zo'n manier voor het monument en er omheen dat wij en anderen er niet bij konden om onze tulpjes er op te leggen. Ook waren ze plantjes rondom het monument aan het ingravenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:12 schreef Molo het volgende:
Even heel kort de bocht vanuit mij. Prima als ze bij het monument erbij staan en gedenken met respect voor de rest van de mensen die er staat.
Niet prima als ze het hele monument kapen en anderen niet toelaten
God dat is die debiel die ze laatst in ons pand losgelaten hadden.quote:
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijnquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
God dat is die debiel die ze laatst in ons pand losgelaten hadden.
Ik hoop dat ze het goed ontsmetten voordat we er weer in moeten.
Hij zat met z'n poten op een bureau.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijn
Hij heeft geen hipsterknot, dus linksig = HOAXquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijn
Getatoeëerd is getatoeëerd, daar maak ik geen onderscheid in.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:05 schreef sigme het volgende:
Sowieso, in mijn linksige wereld zijn de linksigerds niet getatoeëerd als gevangenisboeven, die van aard en nature naar rechts neigen.
Ja dat is idd de 'dit is niet ok' variant van de zaak.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze stonden op zo'n manier voor het monument en er omheen dat wij en anderen er niet bij konden om onze tulpjes er op te leggen. Ook waren ze plantjes rondom het monument aan het ingravenOp het moment dat wij en de anderen die er elk jaar zijn een beetje twijfelend naar toe liepen en we oogcontact maakten lieten ze ons erbij. En toen ze begrepen dat wij niet van plan waren om er heel ver vandaan te gaan staan maakten ze een kring en dat ging heel provocerend. Ze duwden mensen daarmee ook buiten een soort 'lijn' en we konden er niet meer dichterbij komen.
Echt niet oké hoor![]()
Waar staat dat voor?quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Getatoeëerd is getatoeëerd, daar maak ik geen onderscheid in.![]()
Ik vond 0597 op z'n knokkels dan wel weer komisch overigens.
Vast de pincode.quote:
Was het erg druk? Ik was maandag even in een winkelcentrum, hoefde alleen maar aan het begin te zijn maar had ook geen behoefte om verder te winkelenquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben er ook weer. Ik ging wandelen met een vriendin en nou ben ik moe.
Ik ging ook nog naar de sleutelmaker vanwege de kapotte autosleutel. En nou hoor ik dus bij de groep idioten die het een goed idee vindt om nu een winkelcentrum in te gaan
Ja echt niet normaal. File om het parkeerterrein op te komen. 5 mensen in de rij bij de schoenmaker.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was het erg druk? Ik was maandag even in een winkelcentrum, hoefde alleen maar aan het begin te zijn maar had ook geen behoefte om verder te winkelen
Of trots op oude pekelaquote:
Das kutquote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Dat je een hotel boekt om lekker te relaxen en dat je dan de hele nacht de slaap niet kan vatten omdat het bed te zacht is en de kussens kut
He bah je slaapt al zo slechtquote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Dat je een hotel boekt om lekker te relaxen en dat je dan de hele nacht de slaap niet kan vatten omdat het bed te zacht is en de kussens kut
Ik vond het best meevallen hier eigenlijk. Klein dorps’centrum’ dat scheelt misschien. Maar zelfs de Action viel mee.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben er ook weer. Ik ging wandelen met een vriendin en nou ben ik moe.
Ik ging ook nog naar de sleutelmaker vanwege de kapotte autosleutel. En nou hoor ik dus bij de groep idioten die het een goed idee vindt om nu een winkelcentrum in te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |