20 , 30, 40 ,50 70, 80, 90, 10, 20, er zit heel veel muzikaliteit in, altijd, het is alleen even uitfilteren wat je leuk vind.quote:
Misschien wel eerder zelfs, klassiekquote:Op donderdag 6 mei 2021 00:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
20 , 30, 40 ,50 70, 80, 90, 10, 20, er zit heel veel muzikaliteit in, altijd, het is alleen even uitfilteren wat je leuk vind.
Poewwwwwwww Poewwwwwwww Poewwwwwwwwwquote:
Laat je 00 er nu buiten?quote:Op donderdag 6 mei 2021 00:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
20 , 30, 40 ,50 70, 80, 90, 10, 20, er zit heel veel muzikaliteit in, altijd, het is alleen even uitfilteren wat je leuk vind.
dat dacht ik pas na aanwezig te zijn bij het sign of the times concert, mijn vader danku die me mee namquote:
Nick Kamenquote:
quote:
IC ben jij dat? *hoort klotsende mossels in de vertequote:
Nope, IC kan uren doorgaan, ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
IC ben jij dat? *hoort klotsende mossels in de verte
Gelukkig deel je alleen de positieve chromosoonquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nope, IC kan uren doorgaan, ik nietZijn wel beide Prince-fans
You are to kind, Sir, ik heb ook zo mijn dingetjesquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gelukkig deel je alleen de positieve chromosoon
Inderdaad, details van de gleuf bedoeld Hoof dan, het diertje is van minder belang.quote:
Ehhh, geen idee, denk dat ze mooie eierstokjes heeft. Maar dat weet ik dus niet. Aannamesquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad, details van de gleuf bedoeld Hoof dan, het diertje is van minder belang.
Mooie eierstokjes kan ik zeker waarderen, maar crazy in da head makes your dick go mad.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ehhh, geen idee, denk dat ze mooie eierstokjes heeft. Maar dat weet ik dus niet. Aannames
Toch loopt het hier vol elke Vrijdagquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mooie eierstokjes kan ik zeker waarderen, maar crazy in da head makes your dick go mad.
Nou vol is een groot woord. En dat komt wat mij betreft ook, omdat het vrijdag is, weekend! En ik kom hier zeker niet voor een bepaald persoon. Ik blijf er juist eerder voor weg zodra het irritant wordt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Toch loopt het hier vol elke Vrijdag
Klootzakken
Dat is niet vanwege crazy beaches!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Toch loopt het hier vol elke Vrijdag
Klootzakken
Sorryquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou vol is een groot woord. En dat komt wat mij betreft ook, omdat het vrijdag is, weekend! En ik kom hier zeker niet voor een bepaald persoon. Ik blijf er juist eerder voor weg zodra het irritant wordt.
Shii wil hiermee zeggen dat je een beetje normaal moet blijven doen Stray....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou vol is een groot woord. En dat komt wat mij betreft ook, omdat het vrijdag is, weekend! En ik kom hier zeker niet voor een bepaald persoon. Ik blijf er juist eerder voor weg zodra het irritant wordt.
O jeequote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shii wil hiermee zeggen dat je een beetje normaal moet blijven doen Stray....
Alicia Silverstone, welke tiener kreeg daar geen tent van in de broek in de jaren 90. rawrrrrquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shii wil hiermee zeggen dat je een beetje normaal moet blijven doen Stray....
Hetero hierquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alicia Silverstone, welke tiener kreeg daar geen tent van in de broek in de jaren 90. rawrrrr
Jammer dat we nooit een Harvey te zien hebben gekregen die na een overwinning thuis een paar dikke lijnen van dat heerlijke spul op z’n salontafel legde.quote:
Ik kan mij niet voorstellen dat je als vrouw niet een heel klein beetje bi bent als je de mooie schone vrouwelijkheid vergelijkt met ongeschoren behaarde vieze mannen...(bedoel mijzelf niet uiteraard, super verzorgde alpha man hier)quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je als vrouw niet een heel klein beetje bi bent als je de mooie schone vrouwelijkheid vergelijkt met ongeschoren behaarde vieze mannen...(bedoel mijzelf niet uiteraard, super verzorgde alpha man hier)
Maar waarom dan deze clip? Dat is juist een man die eerder vrouwelijk is? (Op dat moment, later niet meer). Maar ik ben zelfs niet een heel klein beetje bi volgens mij. Maar zeg nooit: nooit.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je als vrouw niet een heel klein beetje bi bent als je de mooie schone vrouwelijkheid vergelijkt met ongeschoren behaarde vieze mannen...(bedoel mijzelf niet uiteraard, super verzorgde alpha man hier)
Ow geen idee, had de clip eigenlijk niet gekoppeld aan mn verhaal hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar waarom dan deze clip? Dat is juist een man die eerder vrouwelijk is? (Op dat moment, later niet meer). Maar ik ben zelfs niet een heel klein beetje bi volgens mij. Maar zeg nooit: nooit.
Mannenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow geen idee, had de clip eigenlijk niet gekoppeld aan mn verhaal haha
Ook mannen die in een jalaba rondlopen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
MannenIn welke vorm dan ook en ik ben zeker geen bi
Gelukkig maar dan, anders was de mensheid snel uitgestorven!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
MannenIn welke vorm dan ook en ik ben zeker geen bi
Wat is dat dan weer?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook mannen die in een jalaba rondlopen?
Ik moest googlen, maar lijkt me wat eronder wordt gedragenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook mannen die in een jalaba rondlopen?
Ik kom op dit uit, maar je schijnt ook mannelijke versies te hebbenquote:
Niks? Lijkt mij dan, net als een kiltquote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar lijkt me wat eronder wordt gedragen [ link | afbeelding ]
Een besneden lul, daar ben jij sowieso niet vies van.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks? Lijkt mij dan, net als een kilt
I like your dirty mind.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks? Lijkt mij dan, net als een kilt
O, daar loop ik altijd inquote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kom op dit uit, maar je schijnt ook mannelijke versies te hebben
[ afbeelding ]
Ik moet altijd nadenken daaroverquote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een besneden lul, daar ben jij sowieso niet vies van.
Ik denk dat jij daar meer ervaring mee hebt dan ik, dus zeg het maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik moet altijd nadenken daaroverIs dat beter ofzo?
Ik ook.. soms...ziet er denk ik wel iets anders uit..quote:
Niet echt, maar dat mag jij denken.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar meer ervaring mee hebt dan ik, dus zeg het maar.
Iets met een stang en een fiets of zo. Jouw eigen woorden. Maar goed, was ook een zwaar ongeloofwaardig verhaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat mag jij denken.
Sowieso
Zeker, maar ik hou wel van afwisseling, soms zitten er echt heel goeie covers bij, zonder af te doen aan het origineel. Ik houdt ook van upcoming artists die starten met bekende nummers coveren voordat ze de stap durven te maken om eigen nummers te composeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mmmm ik snap dit echt niet. Er gaat toch niets boven het origineel.
Je hebt een goed geheugen en het is waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Iets met een stang en een fiets of zo. Jouw eigen woorden. Maar goed, was ook een zwaar ongeloofwaardig verhaal.![]()
Ja dat is wel zo. Maar Creep heeft een bepaalde vibe, waar je niet teveel aan moet veranderen vind ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hou wel van afwisseling, soms zitten er echt heel goeie covers bij, zonder af te doen aan het origineel. Ik houdt ook van upcoming artists die starten met bekende nummers coveren voordat ze de stap durven te maken om eigen nummers te composeren.
Mee eens dat sommige nummers onmogelijk te coveren zijn, bovenstaande is ook meer een beetje een parody (zeer goed gezongen btw) Ik probeer dan meer af te wijken van het origineel en kijken of ze potentieel hebben om hun eigen draai eraan te geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar Creep heeft een bepaalde vibe, waar je niet teveel aan moet veranderen vind ik.
Ah duidelijk. Moet ook kunnen inderdaad om een heel eigen draai te geven aan een nummer. Maar ik houd toch zelf heel erg van het origineel.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mee eens dat sommige nummers onmogelijk te coveren zijn, bovenstaande is ook meer een beetje een parody (zeer goed gezongen btw) Ik probeer dan meer af te wijken van het origineel en kijken of ze potentieel hebben om hun eigen draai eraan te geven.
Soms blijf je op youtube zo in je eigen bubbel hangen, dus ik probeer soms random op andere handel te klikken [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |