ja dat zei ik al in het vorige topic: ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dus ook in de Story. En de band met Mo is prima. Benieuwd of Mo dat ook zo ziet
Ja, je bent tenslotte ook al 1,5 maand bij elkaar.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bron:Telegraaf
(Geen premium uiteraard)
Die zijn veel langer bij elkaar als dat Hazes zegt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja, je bent tenslotte ook al 1,5 maand bij elkaar.
Oh wacht, dat is natuurlijk wel erg naïef
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die zijn veel langer bij elkaar als dat Hazes zegt.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
Dat liedje, "slaap je al, ik wilde nog wat kwijt" krijgt ook ineens een andere lading. Dre die zijn kop om het hoekje steekt bij Roggel, Slaap je al ik wilde nog wat kwijt. Dat sloeg op zijn kwakkie natuurlijk.
Ze was in zijn woning toen hij die hartaanval kreeg, en vijf weken voor zijn dood waren ze met zijn allen op vakantie. Ik vraag me af in hoeverre ze daadwerkelijk in scheiding lagen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen, onze lieve zoete aardige Raggel was toch gescheiden van André, helemaal klaar met hem maar toen ging hij dood en hij was weer een God....?
Ja, zeker dat verhaal over de ijskoeler,quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:42 schreef SilverEyes het volgende:
Ik zit nu semi verplicht met de man darts te kijken, is de aflevering van vanavond de moeite waard?
Raar verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze was in zijn woning toen hij die hartaanval kreeg, en vijf weken voor zijn dood waren ze met zijn allen op vakantie. Ik vraag me af in hoeverre ze daadwerkelijk in scheiding lagen.
’Over de doden niets dan goeds’, is zelden zó van toepassing geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
Dat liedje, "slaap je al, ik wilde nog wat kwijt" krijgt ook ineens een andere lading. Dre die zijn kop om het hoekje steekt bij Roggel, Slaap je al ik wilde nog wat kwijt. Dat sloeg op zijn kwakkie natuurlijk.
Ik lach de spreekwoordelijke ballen uit mijn broek als die jongen helemaal geen kinderen wilt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:57 schreef Michellee het volgende:
Als zijn zoon ooit een zoon krijgt, dan moet ie Andre Hazes heten. Dat moet.
Of gewoon een eigen mening schijnt te hebben en zijn zoon gewoon een andere naam geeftquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lach de spreekwoordelijke ballen uit mijn broek als die jongen helemaal geen kinderen wilt.
Melvin ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Of gewoon een eigen mening schijnt te hebben en zijn zoon gewoon een andere naam geeft
Dat weten we natuurlijk niet. Daarbij: kan nog wel 25 jaar duren.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:05 schreef Michellee het volgende:
[..]![]()
. Waarom zou hij zijn zoon noemen naar zijn vader, die hij nooit zag.
Deel 6751. Als Andre er vandoor is gegaan met de vrouw van Andre Jr.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk niet. Daarbij: kan nog wel 25 jaar duren.
Zitten we hier nog.
Elkaar bekijkenquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:35 schreef Woonbootjes het volgende:
Geef mij deze maar 😀 [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Deel 6751. Als Andre er vandoor is gegaan met de vrouw van Andre Jr.
Zelfs het sinterklaasgedicht van de gemiddelde groep 5er heeft meer literaire kwaliteiten 🤣🤣quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:35 schreef Woonbootjes het volgende:
Geef mij deze maar 😀 [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Deel 6751. Als Andre er vandoor is gegaan met de vrouw van Andre Jr.
Ze hadden het destijds zelf naar buiten gebracht. Dat Rachel dat nu vergeten is, doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze was in zijn woning toen hij die hartaanval kreeg, en vijf weken voor zijn dood waren ze met zijn allen op vakantie. Ik vraag me af in hoeverre ze daadwerkelijk in scheiding lagen.
Ijsblokje?quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:42 schreef SilverEyes het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor. Borrelnootjes en wijntje erbij
Hi ha ho.quote:Op donderdag 6 mei 2021 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom dat een meerwaarde was voor de docu?
André moest optreden en naar de wc, maar dat kon niet vanwege de fans en de plee’s waren beneden, dus André pist boven in de artiestenkamer in een koeler met ijsklontjes. De bak werd vervolgens opgehaald door de barman omdat ze die ijsklontjes nodig hadden in de bar beneden....![]()
Tig fans hebben dus ijsklontjes in hun glas gehad met pis van André...
Vonden ze blijkbaar erg grappig, voor de docu.
Of Andrea wordt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Of gewoon een eigen mening schijnt te hebben en zijn zoon gewoon een andere naam geeft
Of Andrea wordt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 6 mei 2021 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ijsblokje?![]()
Ben wel benieuwd naar de reacties van mensen morgen, die er die avond bij waren en een ijsklontje in hun glas hadden.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 6 mei 2021 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ijsblokje?![]()
Ben wel benieuwd naar de reacties van mensen morgen, die er die avond bij waren en een ijsklontje in hun glas hadden.
Hij niet. Hij is toch al de lul.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:22 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Wat een vreselijkheid. En dat je dat ook nog gaat vertellen tijdens de docu. Ik zou me doodschamen
quote:Op donderdag 6 mei 2021 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom dat een meerwaarde was voor de docu?
André moest optreden en naar de wc, maar dat kon niet vanwege de fans en de plee’s waren beneden, dus André pist boven in de artiestenkamer in een koeler met ijsklontjes. De bak werd vervolgens opgehaald door de barman omdat ze die ijsklontjes nodig hadden in de bar beneden....![]()
Tig fans hebben dus ijsklontjes in hun glas gehad met pis van André...
Vonden ze blijkbaar erg grappig, voor de docu.
Dit is geen humor, al zal die kneus er dubbel om liggen. Dit is ranzigheid.quote:Op donderdag 6 mei 2021 00:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hi ha ho.![]()
Wat was het toch een man met humor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |