Ik heb jaren in de horeca gewerkt en ik liet 'mijn' meiden ook scheve servetten rechtzetten (wij zetten ze op dezelfde manier op tafel). Maakt niet uit wat voor ballentent je hebt, je eerste indruk moet wel goed zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Scheve servet
En serieus we gaan 3 afleveringen besteden aan deze fondue onzin?
Er zijn wel meer van zulke school-locaties tegenwoordigquote:
Ja maar dat weet RTL toch, die hebben geen enkele intentie die zaak echt uit het slop te trekken, die is het gewoon te doen om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat RTL zich weer voor dit karretje laat spannen. Vorige keer was het vrij duidelijk dat die familie volledig hun eigen plan trok en het programma enkel gebruikte voor publiciteit en gratis verbouwing en hulp. Ze doen nu precies het zelfde. Ik zou me als RTL flink genaaid voelen in deze.
Wat dacht je van de productie ?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:46 schreef Remco het volgende:..
Daarnaast is dit natuurlijk nog meer gescript dan de gemiddelde Familie Meiland aflevering.
Ik vraag me af of die zich laten scripten hoor. Ik werk nu 3 jaar in hun pand en zoals ik Rob en Janny ken zijn dat niet de types die zich aan scripts houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar dat weet RTL toch, die hebben geen enkele intentie die zaak echt uit het slop te trekken, die is het gewoon te doen om de kijkcijfers.
Daarnaast is dit natuurlijk nog meer gescript dan de gemiddelde Familie Meiland aflevering.
Ik bedoel ook niet hun gedragingen maar vooral het uitproberen van 3 concepten in deze Coronatijd was zonder de camera's natuurlijk helemaal niet aan de orde geweest laat staan dat ze Frank en Rogier hadden uitgenodigd voor de styling.quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:10 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die zich laten scripten hoor. Ik werk nu 3 jaar in hun pand en zoals ik Rob en Janny ken zijn dat niet de types die zich aan scripts houden.
In niet coronatijd was het ook niet aan de orde, veel te duur. dat is nu eemaal de magic van de tv.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet hun gedragingen maar vooral het uitproberen van 3 concepten in deze Coronatijd was zonder de camera's natuurlijk helemaal niet aan de orde geweest laat staan dat ze Frank en Rogier hadden uitgenodigd voor de styling.
Behalve dan dat rtl de verbouwing niet rechtstreeks heeft betaald omdat de familie hun eigen weg ging mat hun eigen mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat RTL zich weer voor dit karretje laat spannen. Vorige keer was het vrij duidelijk dat die familie volledig hun eigen plan trok en het programma enkel gebruikte voor publiciteit en gratis verbouwing en hulp. Ze doen nu precies het zelfde. Ik zou me als RTL flink genaaid voelen in deze.
Klopt. Na de uitzending van het vorige programma gaf de dochter ook aan dat ze meededen voor de aandacht. Want " negatieve aandacht is ook aandacht" .quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meneer Reimers had het al goed gezien, ze willen alleen de tv aandacht en voor de rest niks
Nee joh, zo slecht gaat het ze ook helemaal niet dat er grote veranderingen moeten komen, ik denk dat die op tv komen gewoon leuk vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet hun gedragingen maar vooral het uitproberen van 3 concepten in deze Coronatijd was zonder de camera's natuurlijk helemaal niet aan de orde geweest laat staan dat ze Frank en Rogier hadden uitgenodigd voor de styling.
Waarom? Zolang het RTL en andere partijen al met al geen geld kost, zal het ze een wordt wezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Betaalmuurquote:Op maandag 10 mei 2021 10:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-d-r-op-of-d-r-onder
Zal niets aan worden gemist. Stel clowns.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-d-r-op-of-d-r-onder
Ze haalde goede kijkcijfers. En ik vindt dat ze bij de druiventros professioneel met elkaar omgaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal niets aan worden gemist. Stel clowns.
Schoonloeder wordt bewust genaaid vanavondquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:33 schreef Snowsquall het volgende:
Die kaas is te koud, daarom klontert het
Als je het maar in kaas kunt dippenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Die twee vetkleppen zouden nog een auto band eten en het lekker vinden
Ja wat is datquote:
Zijn enthousiasme ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef Snowsquall het volgende:
Rob, wiens cholesterol, BMI en gewicht allemaal even hoog zijn
Beter dat dan de kaasfonduequote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Autoverkoper komt weer in hem boven![]()
Wordt ook nooit anders......en de Chef kok weet het weer beterquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat restaurant ziet er nog steeds precies het zelfde uit als toen ik daar 10 jaar geleden was
Heeft hij eindelijk iets kleins in handen wat hij ook kan zienquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:01 schreef Snowsquall het volgende:
Een sigaar......want nog niet genoeg gezondheidsklachten...
Als Corona voorbij is.......dan ga ik daar een keer eten.....als ze wat fatsoenlijks hebben. Tis maar 45min rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk iets kleins in handen wat hij ook kan zien![]()
Man man man wat een uitzending weer![]()
Wat en treurnis die familie
Daar stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
......als ze wat fatsoenlijks hebben.......
De enige keer dat ik ooit bij een all you can eat restaurant ben geweest moest je op een menulijst invullen welke gerechten je wilde hebben in een bepaald tijdsbestek. Geen buffet dus. Wel uitgeserveerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het punt van een all you can eat is toch juist dat het lopende band werk is aan een buffet? Dat ga je toch niet met bestellingen doen? Dat is niet te doen
Bijna alle all you can eat hebben dat tegenwoordig, iets een pandamie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het punt van een all you can eat is toch juist dat het lopende band werk is aan een buffet? Dat ga je toch niet met bestellingen doen? Dat is niet te doen
Zo werkt het wel, die concepten zijn helemaal uitgestippeld en berekendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volstoppen met brood![]()
![]()
Want goedkoper
Door schoonloederquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Zo werkt het wel, die concepten zijn helemaal uitgestippeld en berekend
Gewoon de temperatuur te laag icm verkeerde kaas om schoonloeder te pestenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Of de keuken het kan? Zoals met de kaas bedoel je?
De keuken zag er een stuk relaxter uit dan vorige week..quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Of de keuken het kan? Zoals met de kaas bedoel je?
Er is alleen een probleem, dat secreet lijk zit bovenop de centjes enkelband anders kan erbijquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:48 schreef E.T. het volgende:…
Echt, dat ouwe lijk moeten ze de deur uit schoppen en nooit meer binnen laten. Altijd alleen maar het negatieve zien..
Ging weinig fout dus geen goede TV.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Dat was ineens heel snel klaar met het concept van Rob of leek dat maar zo?
Ja idd.. dat hadden ze moeten regelen toen dochter en schoonzoon in de toko wat te zeggen kregen..quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er is alleen een probleem, dat secreet lijk zit bovenop de centjes enkelband anders kan erbij
k zit ook al meteen op z'n website te kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Die BBQ tent wil ik wel eens een keer heen, ziet er goed uit.
quote:
https://blacksmoke.nlquote:
RubberenRobbiequote:Op woensdag 26 mei 2021 15:57 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is die Rob toch een hielenlikker..
Het burgers en friet concept is verkrijgbaar in de duurste hotels van ny, het is helemaal hip en chique.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk dat zo'n all you can eat concept wel beter bij dit hotel past dan het burger concept wat volgende week aan bod komt. Burgers en friet zijn leuk voor een lunchroom ofzo, maar in een hotel van 'enige' standaard verwacht je wel eerder zoiets.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het burgers en friet concept is verkrijgbaar in de duurste hotels van ny, het is helemaal hip en chique.
Ik kijk het op videoland. Ik zie het een week eerder. Ik geniet er wel een beetje vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het laatste concept 'BBQ & Beer' is een samenwerking tussen Janny en haar vader Ad. Ze willen niet onderdoen voor Rob en trekken alles uit de kast. Welk concept valt het meest in de smaak bij de gasten?
Spannend![]()
Klinkt als een goede manier om kanker te krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:51 schreef StephanL het volgende:
Wist niet dat het vlees rechtstreeks op de kolen konden
Hij heeft gewoon gelijk. Verschil tussen een sterren keuken en een snackbar.quote:
Daar zeg je wat ja, maar zal wel meevallen denk. Ne maakt ze schoon voor het etenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Klinkt als een goede manier om kanker te krijgen
Ik mag hem niet, zal daar aan liggen..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Verschil tussen een sterren keuken en een snackbar.
Julius niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, zal daar aan liggen..
Why?quote:
Kan hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:11 schreef cobain1994 het volgende:
Zomaar.. Nee ik weet het niet. Het is een slang..
Ik zou gaan voor AYCE en het beer and meat concept. Voor ieder wat wils. Hun grootse concurrent vdv heeft ook twee restaurants.quote:
Achterbaks je gelijk halenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
Toch fondue willen gaan aanbieden aan groepen![]()
Altijd leuk om schuimbekkend naar dit soort mensen te kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Stelletje idioten met teveel geld en te weinig hersens
Ja zo ziet ie er wel uit. Maar jezelf kunstenaar noemen door verf tegen een pilaar te kledderen...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:46 schreef praadje het volgende:
Oh ja, Rob kon met zingen niet meer aan de bak komen dus heeft hij zichzelf benoemd tot kunstenaar. (oude vriend van mij) We noemden hem ook wel eens snuifje
Wij hebben en lachen er nog steeds hard om. Het is een beste kerel hoor en je kunt ontzettend met hem lachen maar hij is een beetje aan zelfoverschatting gaan leiden. Maar er zit geen greintje kwaad in.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja zo ziet ie er wel uit. Maar jezelf kunstenaar noemen door verf tegen een pilaar te kledderen...
Echt hey. Er verandert niets daar. Never nooit niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
Ze dronken een glas
ze deden een plas
en alles bleef zoals het was
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:56 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom heeft Mieke eigenlijk geen Corona?
Daar kun je maar op 1 manier achter komenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
Ik word zo kriegelig van dat overenthousiaste van Rob. Dan vraag ik me af hoe hij in bed zou doen als hij op zijn hoogtepunt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Dat heb ik bij Miekequote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik raak al vermoeid als ik Julius aan zie komen lopen
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar kun je maar op 1 manier achter komen
Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of twee...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rob zijn moeder die mist toch een chromosoom
Zal pas komen als Mieke er niet meer is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:55 schreef E.T. het volgende:
my god, getrut over gordijnen.. ze moeten dat smerige hout eruit slopen en een strakke pvc-vloer over die smerige terra-tegels...
Eerst gaat de hele champagne voorraad eraan en zijn ze 14 dagen dronkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
De dag dat Mieke dood neervalt wordt dat hele restaurant eruit getrokken en van de erfenis opnieuw gebouwd
Dat telt net zo goed voor zijn vrouw en schoonpa ......quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:27 schreef golfer het volgende:
Zolang Mieke leeft en beweegt zal er niks wezenlijks veranderen aan die hut.
De oubolligheid blijft ervan af stralen en die ruggengraatloze Jolly Joker met z'n overacted harde stem blijft het lulletje rozenwater van de kouwe kant.
Die kaart staat al een tijdje online, er is idd nog geen AYCE in de Druiventrosquote:Op woensdag 9 juni 2021 00:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan nu de nieuwe menukaart:
https://druiventros.nl/wp(...)kaart-barbecue-3.pdf
Geen enkel concept in terug te vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft zijn vrouw 100% bij geholpenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:31 schreef superpro het volgende:
Rob is sowieso homo, maar komt niet uit de kast
Prima toch? Moet je eens bij z'n all you can eat buffet kijken hoeveel zooi mensen op hun bord gooien wat ze gewoon niet opeten. En dan 10 minuten later opstaan en weer een lading halen die ze half opeten. Is gewoon zonde van het eten joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe kaart
https://druiventros.nl/wp-content/uploads/2021/06/AYCE-NL.pdf
2 uur 31.50
per ronde maximaal 2 gerechtjes bestellen![]()
Geniet optimaal maar ga geen eten verspillen![]()
Die tijden ook. 2 uur is om 20:00 laatste kans om te bestellen, maar betaal je voor 3 uur is 19:00 al je laatste kans om te bestellen. Dat snap ik dus niet. Want als ik dus om 18:00 ga zitten en voor 3 uur betaal, kan ik al om 19:00 uur, na 1 uur dus al, voor de laatste keer bestellen. Wat ga ik dan die andere 2 uur doen? Bestellen kan niet meer in elk geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Prima toch? Moet je eens bij z'n all you can eat buffet kijken hoeveel zooi mensen op hun bord gooien wat ze gewoon niet opeten. En dan 10 minuten later opstaan en weer een lading halen die ze half opeten. Is gewoon zonde van het eten joh.
Dat is wel vaag ja. Meestal is het een vaste eindtijd bij dit soort concepten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Die tijden ook. 2 uur is om 20:00 laatste kans om te bestellen, maar betaal je voor 3 uur is 19:00 al je laatste kans om te bestellen. Dat snap ik dus niet. Want als ik dus om 18:00 ga zitten en voor 3 uur betaal, kan ik al om 19:00 uur, na 1 uur dus al, voor de laatste keer bestellen. Wat ga ik dan die andere 2 uur doen? Bestellen kan niet meer in elk geval.
Of je moet al om 17:00 gaan zitten, maar das wel erg vroeg.
Mag niet tijdens corona, bijna geen enkel all you can eat restaurant hanteerd nog de klassieke manier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die kaart staat al een tijdje online, er is idd nog geen AYCE in de Druiventros
Ja.quote:
Jannie is best een leuke vent, toch? Als het je type is....quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar heeft zijn vrouw 100% bij geholpen![]()
Als je daar naast wakker wordt ben je het in een keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |