Die is niet zo goed in pratenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er nou met Spajic aan de hand dat Botteghin steeds speelt?
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n technische voetballer zijn en dan de bal niet raken
Das weinig inderdaad. Verder wel een redelijke startquote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.
Ik vind het nog steeds wel een type dat wij verder niet in de selectie hebben en dat we best kunnen gebruiken. Alleen hij is veel te flegmatiek. Denk dat ie in een fatsoenlijk draaiende ploeg een uitblinker zou zijn, maar als het slecht draait hij inderdaad er verloren bij loopt en niveautje Dordrecht is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.
Ja eens. Toornstra ipv Fer. Dan staat er een oké middenveld. Beter is er ook gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2021 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een type dat wij verder niet in de selectie hebben en dat we best kunnen gebruiken. Alleen hij is veel te flegmatiek. Denk dat ie in een fatsoenlijk draaiende ploeg een uitblinker zou zijn, maar als het slecht draait hij inderdaad er verloren bij loopt en niveautje Dordrecht is.
Neemt niet weg dat ik op papier het huidige middenveld (met eigenlijk Toornstra ipv Fer, maar dat gaat nu niet) het liefst zie.
Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dit is gewoon pech, kan je weinig aan doen
Exact, het ziet er allemaal zo onbeholpen uit, soort promotiefilmpje van het Lilianefonds.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |