Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dit is gewoon pech, kan je weinig aan doen
Exact, het ziet er allemaal zo onbeholpen uit, soort promotiefilmpje van het Lilianefonds.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.
Daar wordt in de jeugd al op geselecteerd.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hebben gewoon teveel spelers met een te grove motoriek.
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel weer overtuigend als een echte spits afgerond, net als vorige week.
Hoop dat Slot er wat mee kan. Ik vind het ook geen spits voor de omschakeling bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.
Ons spel is daar alleen niet op afgestemd. Altijd maar weer die kapstok die wij nodig hebben. Ja, dat is hij niet.
Het is een beperkte spits, maar als je de ploeg er op afstemt kan het best wat worden. De vraag is alleen of je dat moet willen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat Slot er wat mee kan. Ik vind het ook geen spits voor de omschakeling bijvoorbeeld.
Eens, wat dat betreft hadden we zelfs meer aan spelers als Kazim Richardsquote:Op zondag 9 mei 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.
Ons spel is daar alleen niet op afgestemd. Altijd maar weer die kapstok die wij nodig hebben. Ja, dat is hij niet.
Ja, ik heb daar ook meer mee. Maar gaat denk ik niet werken bij ons.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eens, wat dat betreft hadden we zelfs meer aan spelers als Kazim Richards
Hoewel ik over het algemeen wel hou van spitsen zoals Bozenik. Was vroeger ook altijd groot fan van Filippo Inzaghi bijvoorbeeld.
De kwaliteit van Inzaghi? Zeker wel, kunnen we helaas niet betalen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook meer mee. Maar gaat denk ik niet werken bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |