Nee niet die loserquote:
Shazam heet Captain Marvel en is altijd zo gepubliceerd tot recent. DC had hem ooit over genomen van Fawcett geloof ik. En vergeten een trademark te verlengen.quote:
Hij is de OG Captain Marvel.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de OG Captain Marvel.
Of bedoel je Mar-Vell de Kree soldaat?
Oh, ik dacht dat je een opsomming maakte van karakters, maar het was een opsomming van namen.quote:
Ach ja, DC neemt al decennia personages over van andere uitgevers om er dan vrijwel niets mee te doen omdat ze niet weten hoe ze ermee moeten omgaan. MCU Phase 4 ziet er allemaal wel lollig uit, al komt het voorlopig nogal doelloos over, alsof er geen gezamenlijk eindpunt is voor alle verhalen die ze nu in gang steken.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shazam heet Captain Marvel en is altijd zo gepubliceerd tot recent. DC had hem ooit over genomen van Fawcett geloof ik. En vergeten een trademark te verlengen.
Carol was populair toen ze bij de X-Men franchise hoorde als Binary.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kamala Khan was na 2 maanden al populairder dan Carol Danvers in 50 jaar is geweest, zet daar dan op in.
Jep! Ik ook!quote:
Zoals ze ook in Anvengers-game de voorgrond kreeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carol was populair toen ze bij de X-Men franchise hoorde als Binary.
Maar Kamala is ook al lang niet meer populair. Ze was de eerste 3 maanden popi jopi, maar toen bleek al snel dat er geen enkel verhaal was, geen enkel idee, geen uitgewerkte karakters etc.
Enige wat Marvel heeft gedaan is haar overal in stoppen en zeggen dat ze populair is. De eerste maanden trapte men er in (vooral downloads) maar dat hield snel op.
Eerste bundel verkoopt nog wat aan boekwinkels die verkopen aan tienermeisjes, maar that's it.
Mwoah, loop er nog niet echt warm voor.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat Captain Marvel uit de MCU wordt gefaseerd. Niet omdat ik Brie Larson niet kan hebben, maar dat is gewoon een personage dat niet werkt. Zowel in films als in comics slaat die niet aan, stop dan om die te blijven opdringen als Marvels Wonder Woman, niemand moet haar. Kamala Khan was na 2 maanden al populairder dan Carol Danvers in 50 jaar is geweest, zet daar dan op in. Of begin dat toch maar opnieuw met de X-Men als je vrouwelijke superhelden wil, die hebben er een dozijn die allemaal boeiender zijn dan Captain Marvel.
Ho even, geen commentaar opquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de trailer wist ik niet goed wat ik van Eternals moest verwachten en wat ze er mee gingen doen. Ik zal het sowieso wel kijken, maar ik weet niet of ik er voor naar de bioscoop wilde gaan. Na de trailer weet ik niet goed wat ik van Eternals moet verwachten en wat ze er mee gaan doen. Ik zal het sowieso wel kijken, maar ik weet niet of ik er voor naar de bioscoop wil gaan. De trailer is niet slecht of goed, de trailer "is" gewoon. Wat personages die staan te kijken.
Wel opvallend dat ze iets van DC hebben geleend, namelijk de voice-over laten doen door de acteur/actrice die de meeste moeite heeft met Engels.
Capt. Marvel zal blijven, zeker nu ze mogelijk van plan zijn om Nova te gaan introduceren bij de volgende film van haar. Geruchten gaan dat Galactus zal opduiken als ultieme bad guy uiteindelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder hoop ik dat Captain Marvel uit de MCU wordt gefaseerd. Niet omdat ik Brie Larson niet kan hebben, maar dat is gewoon een personage dat niet werkt. Zowel in films als in comics slaat die niet aan, stop dan om die te blijven opdringen als Marvels Wonder Woman, niemand moet haar. Kamala Khan was na 2 maanden al populairder dan Carol Danvers in 50 jaar is geweest, zet daar dan op in. Of begin dat toch maar opnieuw met de X-Men als je vrouwelijke superhelden wil, die hebben er een dozijn die allemaal boeiender zijn dan Captain Marvel.
3x is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Capt. Marvel zal blijven, zeker nu ze mogelijk van plan zijn om Nova te gaan introduceren bij de volgende film van haar. Geruchten gaan dat Galactus zal opduiken als ultieme bad guy uiteindelijk.
Zou tof zijn als ze dat tegelijk doen met de Fantastic 4. Als ze die een keer fatsoenlijk gelanceerd krijgen.
Ze zagen dat de Avengers het onder controle hadden en wilden daarom niet uit hiding komen of zo? Uitgaande van de trailer gok ik dat dat het excuus zal gaan zijn. Kan iedereen voor zichzelf bepalen of dat een goed excuus is of nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Zie nu overal Meme's over de eternals. Maar ze leggen de vinger best wel op de zere plek, waar waren de eternals terwijl Thanos met de Avengers aan het vechten was? Dat alles één universum is, is natuurlijk mooi. Maar het laat ook veel kans voor zulke plot holes. Maar misschien hebben ze er een goede verklaring voor in de film. Ben benieuwd.
Is natuurlijk altijd lastig als je dingen later toevoegt die er al jaren zouden zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Zie nu overal Meme's over de eternals. Maar ze leggen de vinger best wel op de zere plek, waar waren de eternals terwijl Thanos met de Avengers aan het vechten was? Dat alles één universum is, is natuurlijk mooi. Maar het laat ook veel kans voor zulke plot holes. Maar misschien hebben ze er een goede verklaring voor in de film. Ben benieuwd.
Thanos schijnt half Eternal te zijn. En wat ik nog weet van de comics is dat ze behoorlijk arrogant zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Dat heeft naar mijn idee weinig met visie te maken. Als je een film rondom de Avengers stil moet leggen omdat je ooit een Eternals film wilt maken, kom je niet ver.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is natuurlijk altijd lastig als je dingen later toevoegt die er al jaren zouden zijn geweest.
Ben daar zelden een fan van, getuigd van weinig visie.
Er is wel een comic theorie die dit kan verklaren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Het antwoord zit ontzettend hamfisted in de trailer maar OK.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hamfisted?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het antwoord zit ontzettend hamfisted in de trailer maar OK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hamfisted?Lomp en overduidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:
SPOILER: trailer spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILER: trailer spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 30 mei 2021 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Dat is toch geen uitleg? Blijkbaar was de blip nog niet erg genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gehrman op 03-08-2021 02:25:51 ]
het is mij allemaal te woke en teveel een agenda hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben totaal niet enthousiast over alles wat Marvel momenteel aan het doen is.
Slechte films en slechte series. Ben benieuwd of ze nog weer een kunstje kunnen doen.
10 karakters in 1 film die niemand kent en worden gespeeld door nobuddies en has beens.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eternals lijkt me niks en moeilijk gedoe.
Kom maar met the X-men veel mooier.
Het zal je flink moeten intimideren om je er werkelijk aan te storen, crickeyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
het is mij allemaal te woke en teveel een agenda hebben
Loki was een aanfluiting. Van sterk karakter, naar een lulletje rozenwater dat achter een ¨sterk" vrouwelijk karakter aanhuppelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zal je flink moeten intimideren om je er werkelijk aan te storen, crickey
Helaas wel eens ja... Vond het er allemaal te dik op liggen. Vooral TFAWS, in het begin dacht ik (met die openingsscène) "aaah vet!" maar werd al snel te preachy en tijdens die monoloog gewoon uitgezet. Kwam ook totaal niet geloofwaardig en overtuigend z'n mond uit. Loki was wel okay maar ook die ging vrij snel vervelen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Loki was een aanfluiting. Van sterk karakter, naar een lulletje rozenwater dat achter een ¨sterk" vrouwelijk karakter aanhuppelt.
Heb je de falcon and winter soldier gezien? Dat is gewoon een diarree aan moralistische bullshit. De monoloog van falcon aan het einde "you need to do better"als je dat als zoete koek hapt als volwassene raad ik je ook nog de teletubbies aan
Als je werkelijk volwassen bent haal je gewoon je schouders op ipv als een kleuter te ranten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Loki was een aanfluiting. Van sterk karakter, naar een lulletje rozenwater dat achter een ¨sterk" vrouwelijk karakter aanhuppelt.
Heb je de falcon and winter soldier gezien? Dat is gewoon een diarree aan moralistische bullshit. De monoloog van falcon aan het einde "you need to do better"als je dat als zoete koek hapt als volwassene raad ik je ook nog de teletubbies aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |