ik stel het bijna elke ochtend 1 keer uit doordat we twee wekkers laten afgaan en pas bij de tweede eecht opstaan.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 15:51 schreef Vanquish het volgende:
Ik lig meestal half wakker in bed, en dan stel ik telkens de tijd uit waarop ik eruit moet...
Dus eerst zeg ik tegen mezelf 'half 8 ga ik echt', en dan is het half 8 en dan denk ik 'nou ja kwart voor 8 kan ook wel', en het komt erop neer dat ik me altijd enorm moet haasten
quote:Idem.
Op maandag 27 januari 2003 15:50 schreef Lucille het volgende:
Nooit. Wekker gaat en ik stap uit bed.
heb even de topictitel aangepast, zo is het wat duidelijker
quote:same here
Op maandag 27 januari 2003 16:05 schreef Brad het volgende:
Geen idee hoelang ik het uitstel, maar ik heb de wekker zodanig dat ik 30 tot 45min kan blijven liggen om met de radio langzaam wakker te worden. Hoor ik gelijk het nieuws enzo
quote:Same here
Op maandag 27 januari 2003 17:19 schreef lovegrrl het volgende:[..]
same here
Erg relaxed!
quote:WHOH
Ik geef me wekker meestal 3 keer een klap bij de 4e keer kom ik te laat
En heb je dan wat aan die snoozetijd: nee dus
Ik lig n.l in die 27 minuten alleen maar in angstige afwachting van het moment dat die wekker weer afgaat en slaap dus ook niet meer.
quote:Juist.
quote:Oh ik wel hoor. ik ga gerust weer verder pitten
Op maandag 27 januari 2003 17:44 schreef Noayla_ het volgende:
En heb je dan wat aan die snoozetijd: nee dus
Ik lig n.l in die 27 minuten alleen maar in angstige afwachting van het moment dat die wekker weer afgaat en slaap dus ook niet meer.
quote:hehehhehe dat doe ik ook altijd
Op maandag 27 januari 2003 15:51 schreef Vanquish het volgende:
Ik lig meestal half wakker in bed, en dan stel ik telkens de tijd uit waarop ik eruit moet...
Dus eerst zeg ik tegen mezelf 'half 8 ga ik echt', en dan is het half 8 en dan denk ik 'nou ja kwart voor 8 kan ook wel', en het komt erop neer dat ik me altijd enorm moet haasten
Dat suckt wel
quote:Zéér herkenbaar....
Op maandag 27 januari 2003 18:09 schreef trance40 het volgende:[..]
Wat alleen wel kut is wanneer je dat ding uit zet met het idee van "nou ik ga er uit". en dan lig je nog even je hoofd neer om bij te komen en voor je het weer ben je 20 minuten verder. Terwijl je zelf denk dat je 1 tel je ogen dicht heb gedaan
quote:Dat overkomt mij dus ook vaak!
Op maandag 27 januari 2003 18:09 schreef trance40 het volgende:
Oh ik wel hoor. ik ga gerust weer verder pitten
Wat alleen wel kut is wanneer je dat ding uit zet met het idee van "nou ik ga er uit". en dan lig je nog even je hoofd neer om bij te komen en voor je het weer ben je 20 minuten verder. Terwijl je zelf denk dat je 1 tel je ogen dicht heb gedaan
Mijzelf heel streng toespreken en de ogen van weer een kwade juf in mijn nek, op mijn netvlies, zorgen er nu meestal wel voor dat ik nog op tijd erop kom
quote:Ohw, dat kan ook een uur zijn. Zet je radio wat zachter omdat anders iedereen wakker wordt en doezel je in en wordt je veels te laat wakker
Op maandag 27 januari 2003 18:09 schreef trance40 het volgende:[..]
Oh ik wel hoor. ik ga gerust weer verder pitten
Ik moet wel toegeven dat sinds ik een partner heb die graag 20 keer de wekker uitduwt -om hem vervolgens na 9 minuten weer aan te laten gaan- ik geneigd ben om te blijven liggen.
quote:ik heb er ook een tijdje mee gedaan maar op een keertjke droomde ik net zo lekker.
Op maandag 27 januari 2003 17:42 schreef trance40 het volgende:[..]
WHOH
Ik geef me wekker meestal 3 keer een klap bij de 4e keer kom ik te laat
nu hebbik me pc.
die gaat om de volgende tijden.
1. 6:00
2. 7:00
3. 8:00
4. 8:04
Dan kom ik pas echt me bed uit.
eerst moest ik toch me bed uit om de tijd te verstellen.
quote:om je ochtenhumeur op af te reageren en je daarna NOG erger te voelen als het kreng WEER afgaat.
Op maandag 27 januari 2003 18:07 schreef dwerg het volgende:[..]
Juist.
Wat is anders het nut van een wekker?
quote:Ik heb dus om 6 uur meestal iets hardtrance achtigs op me bozen en en winamp op 50% en me boxen ook op zo'n 50 % met alle vormen van BASS (SW en HW) ook op 50%.
Op maandag 27 januari 2003 18:16 schreef Brad het volgende:[..]
Ohw, dat kan ook een uur zijn. Zet je radio wat zachter omdat anders iedereen wakker wordt en doezel je in en wordt je veels te laat wakker
quote:ik ken de routine, maar ik begin al om 5 uur, dan wekkertje 7 uur, dan 8 uur dan 9 uur en dan me bedjeuit en meteen onder de douche
Op maandag 27 januari 2003 22:02 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ik heb er ook een tijdje mee gedaan maar op een keertjke droomde ik net zo lekker.
dus ik geef 3 klappen aleen was de 3e IETSJE te hard en lag de wekker in puin.nu hebbik me pc.
die gaat om de volgende tijden.1. 6:00
2. 7:00
3. 8:00
4. 8:04Dan kom ik pas echt me bed uit.
eerst moest ik toch me bed uit om de tijd te verstellen.
in verband met mogelijke pfeifferuitslag, laat ik op sommige tijden de wekker uit.....
De meeste verhalen zijn hier wel herkenbaar. Dat je bijvoorbeeld even je ogen nog dicht doet en dat je dan wakker schrikt en dat het opeens twintig minuten later is.
[sub]de wekker staat extra ver van het bed zodat we wel wakker moeten worden, anders slapen we door tot half in de middag met af en toe een snooze[/snooze]
* idee heeft *
Of een on-uitzetbare wekker die gewoon 15 minuten lekker door blijft piepen, dan wil je ook wel je kamer uit
[Dit bericht is gewijzigd door JT_RSD op 28-01-2003 14:53]
Moet ik later weg (9 uur / 10 uur) dan zet ik mijn wekker wat eerder, blijf nog iets langer liggen en lees dan heerlijk op mijn gemakje de krant.
Meestal een paar keer snoozen en dan enorm haasten. En je hebt van die keren zoals vanmorgen dat ik de wekker zet, twee keer snooze, dan te laat ben, wekker dus een uur later zet (nog steeds in bed, verder slapend), dan drie keer snooze, weer te laat, weer een uur later en uiteindelijk bijna drie uur te laat opstaat..
quote:Ik ook man en soms mijn snooze van mijn telefoon nog een paar keer tot ie door mijn kamer vliegt
Op maandag 27 januari 2003 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
Het moment van opstaan? dat kan door je gewoon om te draaien of door te snoozen of door meerdere wekkers te gebruiken.ik stel het bijna elke ochtend 1 keer uit doordat we twee wekkers laten afgaan en pas bij de tweede eecht opstaan.
nog nooit gedaan ook. Mijn wekker (stereo) staat zo scherp afgesteld dat ik precies alle tijd vul en op tijd wegga. Dan moet er alleen niet teveel tussen komen want dan ben ik dus te laat.
Stap meestal in 1 keer uit bed, doe de gordijnen open (op dat moment wordt je meestal wel 'n beetje duizelig omdat je van liggen opeens opgestaan bent ).
het rtl 4 ontbijtjournaal aan, en aankleden
Ik jump eruit zodra de wekker gaat (soms nog wel eerder, ben vaak voor de wekker afgaat al wakker)
Ik zet altijd mn wekker en telefoon om 4.00, standaard snoozen tot 5 uur, en dan met veel moeite eruit komen en dan nog moet ik me kapot haasten om op tijd op m'n werk te komen (ja ik heb ook zo'n fijne bijbaan bij een pakketdienst )
Ook wel eens geprobeerd om de wekker op m'n bureau te zetten maar dan nog loop ik weer terug naar mn nest
Blijven liggen is gaaf
quote:lol, bij mij precies dezelfde tijden
Op dinsdag 28 januari 2003 14:12 schreef forza22 het volgende:
om 6:45 gaat de wekker voor het eerst.
snooze indrukken.
dit 4 keer herhalen tot het 7:30 is.
dan moet ik er echt uit anders wordt het echt te laat en kan ik niet meer douchen.
En dan nog wat. Al ik er niet uit hoef (bv weekend), is het helemaal niet zo relaxed om te blijven liggen. Raaar!!
en soms mijn moeder die het licht ineens aandoet. gigantisch irritant dat felle licht als het nog donker is...
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 23:31 schreef MSXUser het volgende:
Meestal blijf ik nog een kwartier of een half uur liggen. Een echte wekker heb ik al sinds m'n 16e niet meer. Sinds die tijd word ik gewekt door m'n oude 'ghettoblaster' (zit een timer op, erg handig). Muziek en dergelijke werkt een stuk beter dan zo'n piep- of rinkelgeluid waar je na verloop van tijd aan bent gewend.
Ach ja, direct actief zijn na het slapen schijnt ook slecht te zijn, dusseh...
En ik heb em meestal op die irritante pieptoon staan want als ik em muziek laat spelen val ik meteen weer in slaap..
maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat ik de avond ervoor heb gedaan.
Wist u dat de meeste digitale wekkers een snooze tijd van 9 minuten hebben? weet u ook waarom?
ff kijken of er wat tekenfilmpjes op zijn of tmf of zo word het dan
quote:RESPECT..
quote:ik snap niet dat mensen kunnen blijven liggen als de wekker is gegaan
Op zaterdag 8 februari 2003 01:58 schreef MissRotterdam het volgende:[..]
RESPECT..
hoe doe je dat ???
net meest verschrikkelijke moment van de dag
en dan het nog een keertje aanhoren dat verschrikkelijke geluid
quote:ik snap niet dat je er meteen uit kunt springen.. ik druk de wekker uit en ga weer liggen.. dit moment herhaald zich dan een keer of 8 voordat ik er daadwerkelijk uit ga
Op zaterdag 8 februari 2003 01:59 schreef Riann het volgende:[..]
ik snap niet dat mensen kunnen blijven liggen als de wekker is gegaan
net meest verschrikkelijke moment van de dag
en dan het nog een keertje aanhoren dat verschrikkelijke geluid
quote:idem. Ik ben echt zo'n luie flikker als het om opstaan gaat. Ik zet de wekker meestal 1,5 uur vantevoren en dan laat ik hem elk half uur afgaan, en als het dan uiteindelijk zo ver is dat ik er uit moet dan ben ik me toch chagrijnig, heb echt zo'n verschikkelijk hekel aan opstaan en ik ben dus totaal geen ochtend mens
Op zaterdag 8 februari 2003 02:01 schreef MissRotterdam het volgende:[..]
ik snap niet dat je er meteen uit kunt springen.. ik druk de wekker uit en ga weer liggen.. dit moment herhaald zich dan een keer of 8 voordat ik er daadwerkelijk uit ga
ik heb echt zware problemen met eruit komen om 7:45.......hoe zou dat toch komen
In het weekend wil ik m'n wekker nog wel eens zetten zodat ik dan ook lekker kan snoozen...
quote:Haha, meen je niet! Wat me wel eens overkomt is dat ik op vrijdagavond vergeten ben de wekker uit te zetten voor de volgende ochtend. Dan begint die wekker te blèren en dan realiseer ik me dat het zaterdag is en dat ik er niet uithoef. Heerlijk is dat!
Op donderdag 20 februari 2003 09:08 schreef flipsen het volgende:In het weekend wil ik m'n wekker nog wel eens zetten zodat ik dan ook lekker kan snoozen...
8.15 gaat de wekker, 8.27 ben ik op, 8.42 ben ik de deur uit. Precies volgens schema
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |