SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ben je al gestopt bij S&S bank?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
woensdag maar kijken bij de de badkamer in den haag. ze zijn van 9 tot 1600 bezig geweest
Ja, maar later pas want het wordt de hele week slecht weer en we kunnen alleen op terrassen zitten, niet binnenquote:Op maandag 3 mei 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das bijna kwiwi![]()
Doen ze iets van een afscheidsborrel?
Met Zwitserse kaashapjes?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das bijna kwiwi![]()
Doen ze iets van een afscheidsborrel?
Hij was op vakantie vorige week, dat scheeldequote:Op maandag 3 mei 2021 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij houdt het nog goed vol ondanks het pestgedrag van je manneger.
Luiwammes onnie?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was op vakantie vorige week, dat scheelde
Nou, erger (lees luier) dan mijn collega vandaag bestaat volgens mij nietquote:
Wat heeft die uitgevroten?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, erger (lees luier) dan mijn collega vandaag bestaat volgens mij niet
En jij binnenkort die 3 maanden vrij of toch niet?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was op vakantie vorige week, dat scheelde
7.5 weekquote:Op maandag 3 mei 2021 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij binnenkort die 3 maanden vrij of toch niet?
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Luie collega was lui
Hij had een bepaalde wijk, maar moest voor 2 brieven een stukje omfietsen (iets van 100 meter). Dus moest ik het vuile werk opknappen, want ik was van de andere bezorgers daar het dichtst bij. Kom ik hem tijdens mijn ronde in mijn wijk tegen.Hij woont daar en moest waarschijnlijk even naar de WC..
![]()
![]()
Dus even 100 meter omfietsen kan niet, maar wel even 500 meter afleggen naar huis om te pissen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben dan ook gek genoeg om ze gewoon te bezorgen. Misschien omdat ik wel een hart voor de zaak heb ofzo...quote:
Ook genoeg verhalen van postbezorgers die gewoon hele zakken post weggooienquote:Op maandag 3 mei 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik ben dan ook gek genoeg om ze gewoon te bezorgen. Misschien omdat ik wel een hart voor de zaak heb ofzo...
Yup. Collega is ooit ontslagen omdat hij post in de bossen aan het begraven was...quote:Op maandag 3 mei 2021 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook genoeg verhalen van postbezorgers die gewoon hele zakken post weggooien
quote:Op maandag 3 mei 2021 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Collega is ooit ontslagen omdat hij post in de bossen aan het begraven was...![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik zo niet. Tenminste nog niet....
Al de stekker er uitgehaald en een minuut gewacht en toen weer de stekker er in gestopt??quote:Op maandag 3 mei 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
HIj wilt gewoon helemaal niet meer verbinden
Ja, waarschijnlijk wel...quote:Op maandag 3 mei 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon nog meer werk dan het rondbrengen.
Ja al 10 keerquote:Op maandag 3 mei 2021 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al de stekker er uitgehaald en een minuut gewacht en toen weer de stekker er in gestopt??
Ja hoezo climatechange.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd door FB herinnerd aan het feit dat ik vier jaar geleden in de Keukenhof was, maar toen was het ook nog koud. Ik liep er in m'n winterjas en dikke sjaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 3 mei 2021 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Kurtgod aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wel jammer van de witte rand maar nu het hangt vind ik het zo erg nog niet.quote:
Je hebt 5ghz voor de meeste moderne apparaten nodig.quote:Op maandag 3 mei 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
heb dat 5 nog wat wifi uitgezet. KIjken of het nu wel lukt
die strip doet alleen die 2.4 maar ook dat werkt nietquote:Op maandag 3 mei 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt 5ghz voor de meeste moderne apparaten nodig.
Die vond het vast leuk om zelfde interne IP-adres te gebruiken.quote:Op maandag 3 mei 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe het kan maar de tv blokkeerde de boel
ja moet toch kunnen?quote:Op maandag 3 mei 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vond het vast leuk om zelfde interne IP-adres te gebruiken.
Heb je wel een gasoven?quote:
Goh ja, same here. Nou ja, in Stockholm dan.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alweer 10 jaar geleden dat ik een van mijn vrienden in de VS ging bezoeken. Time flies.
Voedsel.quote:
2011, tien jaar geleden was ik getrouwd en had ik vrij veel herten.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alweer 10 jaar geleden dat ik een van mijn vrienden in de VS ging bezoeken. Time flies.
2012 was een stukje chaotischer.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:21 schreef Karzai het volgende:
tien jaar geleden, ja dat was een heftige tijd, ben nu in rustiger vaarwater
Ja daar is alles wel mee gezegd ben ik bangquote:
Toen had ik net paar maanden een relatie. Dat was ook even een bijzondere tijdquote:Op maandag 3 mei 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2011, tien jaar geleden was ik getrouwd en had ik vrij veel herten.
Nee hoor, spareribs omwikkeld met spek vindt jij toch niksquote:Op maandag 3 mei 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
eten jullie iets super lekkers en zijn jullie bang dat ik dat stiekem eerst kom op eten?
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, spareribs omwikkeld met spek vindt jij toch niks
Ik eet bij ltvdk sorryquote:Op maandag 3 mei 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had ik net paar maanden een relatie. Dat was ook even een bijzondere tijd
Ik fiets NU richting de trein.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb frikandellen omwikkeld met bladerdeegquote:Op maandag 3 mei 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat noemen ze een frikandelbroodje.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb frikandellen omwikkeld met bladerdeegSoort studentenvoer.
Duurt altijd maar even he dat je echt intens blij bent met een nieuwe cloaca.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had ik net paar maanden een relatie. Dat was ook even een bijzondere tijd
In 2011 was ik vrijgezel en was het party hardy 😁 geweldige tijd 😁quote:
Dahab! Superleuk daar !quote:Op maandag 3 mei 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik was in dahab aan het duiken
[ afbeelding ]
Ja hallo ik zit nu al op de fiets.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Dames dames rustig, was maar een grapje om ballie te plagen
Eet gewoon vegan vandaag
Ik besloot in heel korte tijd om samen te gaan wonen; moest mijn studie nog afmaken terwijl ik al aan het werk was en had op dat moment ineens weinig contact met mijn ouders.quote:
ARGquote:Op maandag 3 mei 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Dames dames rustig, was maar een grapje om ballie te plagen
Eet gewoon vegan vandaag
Vandaag eten, morgen vloeibaar vet uitpissen, tegen vrijdag een steek in je lende en volgende week dinsdag woont dat eten blijvend in je halsslagader tot je over twintig jaar niet zo heel erg goed meer kunt nadenken.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat me toen bezielde.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt altijd maar even he dat je echt intens blij bent met een nieuwe cloaca.
Is best een eindje fietsen denk ik.quote:
Ja dat heb ik hier niet.quote:
Misschien met een .50quote:Op maandag 3 mei 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speel ik een keer voor Cupido is het nog niet goed.
Ok Lemmyquote:Op maandag 3 mei 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat ik een Jagdpanzer 38 Hetzer nog heb ik dit specifieke geval.
Hiervoor heb je een BUK-M1-2 nodig hoorquote:Op maandag 3 mei 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat ik een Jagdpanzer 38 Hetzer nog heb ik dit specifieke geval.
Wist niet dat voor bitterbal zo’n zwaar geschut nodig was.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat voor bitterbal zo’n zwaar geschut nodig was.
Straks vraag je nog voor een harpoon-gun.
Het is niet zomaar je standaard mora balletje uit de diepvries he ...quote:Op maandag 3 mei 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat voor bitterbal zo’n zwaar geschut nodig was.
Straks vraag je nog voor een harpoon-gun.
Daarom heb ik net gehaktbals voor haar gemaakt.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet zomaar je standaard mora balletje uit de diepvries he ...
Natte prutquote:Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een Franse dame van opvallend lichte zeden.
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een Franse dame van opvallend lichte zeden.
Als je groenten niet gewoon bij hun naam kunt noemen is het dus gewoon kuilvoeier.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.nclexquiz.com(...)otch-smelled-so-bad/
Is dat ballie?quote:Op maandag 3 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The plane landed in Charlotte and Larissa was taken to the local hospital to make sure she was still alive because she smelled like a dead corpse.quote:Op maandag 3 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet lekkerquote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet lekker![]()
Wist ik al. Maanden geleden twee doosjes in de bonus gekocht. Eerste was niet te eten. En de tweede dus ook niet
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The plane landed in Charlotte and Larissa was taken to the local hospital to make sure she was still alive because she smelled like a dead corpse.
Ben je aan het solliciteren voor een decapitatie?quote:
Zal mij benieuwen hoe die kut van Charlotte er daarna aan toe wasquote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent ook wel een kniepertje he, koop wat goeds
Ben jij weleens bij "Wedden, dat...?" geweest?quote:Op maandag 3 mei 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Soms zie je aan een hoofd al hoe de vagina ruikt.
Die foto ookquote:Op maandag 3 mei 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar ik tante Annie zei, bedoelde ik Dikke Nel. Stop de tijd. Ik zet geen joker in.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij weleens bij "Wedden, dat...?" geweest?
Dat was wel een relletje.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij weleens bij "Wedden, dat...?" geweest?
Nee dat was Twee voor Twaalfquote:Op maandag 3 mei 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik tante Annie zei, bedoelde ik Dikke Nel. Stop de tijd. Ik zet geen joker in.
Hahaha, je kan meestal wel aan het hoofd zien hoe het met de lichaamsbeharing zit.🤔quote:Op maandag 3 mei 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Soms zie je aan een hoofd al hoe de vagina ruikt.
Deze heeft goede recensiequote:Op maandag 3 mei 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik tante Annie zei, bedoelde ik Dikke Nel. Stop de tijd. Ik zet geen joker in.
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, je kan meestal wel aan het hoofd zien hoe het met de lichaamsbeharing zit.🤔
Van 1 persoon. Dat is niet geheel reprensatief me dunktquote:Op maandag 3 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze heeft goede recensie
https://www.iglo.nl/assor(...)ar/pasta-carbonara#4
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke maar toch 1 positievequote:Op maandag 3 mei 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van 1 persoon. Dat is niet geheel reprensatief me dunkt
Dit is zo'n makkelijk gerecht om zelf te maken waarom zou je dat in godsnaam uit de diepvries halenquote:Op maandag 3 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzerquote:Op maandag 3 mei 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was Twee voor Twaalf
Of Per Seconde Wijzer dat kan ook.
Mja, ik ben de eerstkomende 300 jaar wel weer klaar met Igloquote:Op maandag 3 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wou ik dus echt net schrijven! Zo makkelijk, waarom voor iglo gaanquote:Op maandag 3 mei 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is zo'n makkelijk gerecht om zelf te maken waarom zou je dat in godsnaam uit de diepvries halen
Heb ik weleens op. Viel tegen. Veel te weinig ookquote:Op maandag 3 mei 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft meer bos
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar/lasagnette#4
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik weleens op. Viel tegen. Veel te weinig ook
deze dingen eet ik best wel vaak. Gebakken ei eroverheen of zo, prima.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft meer bos
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar/lasagnette#4
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik weleens op. Viel tegen. Veel te weinig ook
Ja schiet dan ook niet op neequote:Op maandag 3 mei 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit je een uur later koekjes te kruimelen
Doe ik morgen wel. Nu ook geen zin. Heb al gegeten. Ontbijt voor morgen heb ik ook nog...quote:
Ik moet mezelf nog even uitlaten. Heb de hele dag binnen gezetenquote:Op maandag 3 mei 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel. Nu ook geen zin. Heb al gegeten. Ontbijt voor morgen heb ik ook nog...
OKee, snap ik Ik heb dus gewoon moeten werken. 20.000 + stappenquote:Op maandag 3 mei 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet mezelf nog even uitlaten. Heb de hele dag binnen gezeten
Ik 3, denk ikquote:Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OKee, snap ik Ik heb dus gewoon moeten werken. 20.000 + stappen
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapitein iglo muts op zijn hoofd.
Dit is óf fucking lekker óf echt heel goorquote:Op maandag 3 mei 2021 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vandaag dit gekocht maar nog niet gegeten.
[ link | afbeelding ]
Mijn 12-maandelijks daggemiddelde zit inmiddels op 21.000+ per dagquote:Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OKee, snap ik Ik heb dus gewoon moeten werken. 20.000 + stappen
Hier geen idee. Ik denk wel lager, want dagen dat ik niet werk kom ik soms op 500 of lager..quote:Op maandag 3 mei 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn 12-maandelijks daggemiddelde zit inmiddels op 21.000+ per dag
Ja ik ben zeer slecht in rustdagen nemenquote:Op maandag 3 mei 2021 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier geen idee. Ik denk wel lager, want dagen dat ik niet werk kom ik soms op 500 of lager..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vandaag dit gekocht maar nog niet gegeten.
[ link | afbeelding ]
Denk het eerste. Je hebt ook met melkchocolade en wit framboos.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is óf fucking lekker óf echt heel goor
Ik ben bang van het laatstequote:Op maandag 3 mei 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is óf fucking lekker óf echt heel goor
quote:Op maandag 3 mei 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon geen combinatie. Maar met framboos erbij lijkt het me allemaal nog veel smerigerquote:
Ja, maar NIET in het midden blijvenquote:Op maandag 3 mei 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Kan met dit soort dingen altijd beide kanten op gaan.
#viesdik #papnek #walgelijkezeekoe #my600lblifequote:Op maandag 3 mei 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
ik houd mijn mond ik heb chocomousse gehaald
Ohja das zo weer, vorige keer was het een zeldzame want ze vielen daadwerkelijk flink af, wel typisch dat het ook zeldzaam was dat het mannen warenquote:
quote:
Tuurlijk, rum maken kost geen drol als suikerriet het hoofdproduct van je economie isquote:Op maandag 3 mei 2021 20:10 schreef Karzai het volgende:
In cuba heb ik de lekkerste cocktails gedronken waren ook goedkoper dan een biertje
mja heb je het geld echt nodig, zou die huigelachtige chistenhonden lekker de pleuris laten krijgen en mij ziek meldenquote:
@CherryLips welke week bedoelt ze nuquote:
Heb het geld wel nodigquote:Op maandag 3 mei 2021 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja heb je het geld echt nodig, zou die huigelachtige chistenhonden lekker de pleuris laten krijgen en mij ziek melden
Oh ga ik terug kijkenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal filemon vanavond weer op tv.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 3 mei 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Dud0r 15 Mei is Bitterbals laatste dag bij de SNS en tevens de dag waarop wij eindelijk voor het laatst negatief worden bericht over dat wanbedrijf...
Uitsloverquote:Op maandag 3 mei 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op maandag 3 mei 2021 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schrijf dat met HOOFDLETTERS in jullie agenda
Dat lijkt me dan weer helemaal niks, kun je niet doorlopenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitslover![]()
Misschien moet je vragen aan PostNL of je wat brieven mee kunt nemen?
dan is de bittersoap voorbij? Jammerquote:Op maandag 3 mei 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Dud0r 15 Mei is Bitterbals laatste dag bij de SNS en tevens de dag waarop wij eindelijk voor het laatst negatief worden bericht over dat wanbedrijf...
Ik hoop wel voor Ballie dat dit een betere baan voor haar is. Bij haar vorige baan was het ook vooral geklaag, geklaag en nog eens geklaag....quote:
You'll never know. Was je al hier toen ze nog in dat restaurant in Den Haag werkte? Dat was ook veel negavitisme.quote:
volgens mij niet ik ben op ten duur komen aanwaaien vanuit de ABO SC toen iedereen daar hiernaartoe vertrokquote:Op maandag 3 mei 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
You'll never know. Was je al hier toen ze nog in dat restaurant in Den Haag werkte? Dat was ook veel negavitisme.
Niet zo extreem als deze, maar toch...
De huidige slaat echt alles bosquote:Op maandag 3 mei 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
You'll never know. Was je al hier toen ze nog in dat restaurant in Den Haag werkte? Dat was ook veel negavitisme.
Niet zo extreem als deze, maar toch...
Ja was bij mij ook toch?quote:Op maandag 3 mei 2021 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor Ballie dat dit een betere baan voor haar is. Bij haar vorige baan was het ook vooral geklaag, geklaag en nog eens geklaag....
Weet ik niet meer. Zou goed kunnen hoor. Ik vergeet ook dingen weet je.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook toch?terwijl ik het zelf niet eens zo in de gaten had
Ja gewoon bediening. 4 dagen in de weekquote:Op maandag 3 mei 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar wat ga je nou precies doen bal? Weer tomatensoep uitserveren en zo?
Locatie voor de volgende FOK!-meetquote:Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon bediening. 4 dagen in de week
Coolquote:Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kijk nu de menukaart:quote:Op maandag 3 mei 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer bal werkt?quote:Op maandag 3 mei 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Locatie voor de volgende FOK!-meet
Wat moet hier precies aantrekkelijk aan zijn?quote:
not the pointquote:Op maandag 3 mei 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet hier precies aantrekkelijk aan zijn?
Hele avond bitterballen bestellen.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer bal werkt?![]()
Dat is wel een beetje raar
Bal maar rennen en dan komt ze 's avonds thuis en gaat ze het over die eikels van klanten hebbenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele avond bitterballen bestellen.
Nee alleen tomatensoep over de gastenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CoolNiet meteen overal ruzie mee maken he
Ik ben er al een keer geweest.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer bal werkt?![]()
Dat is wel een beetje raar
Die rotterzwam wordt gemaakt van paddestoelen die in de oude tropicana worden gekweektquote:Op maandag 3 mei 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk nu de menukaart:
Wat is, behalve de prijs, het verschil tussen een gewone bitterbal en een Rotterzwam bitterbal??
met een snufje chloor en voetschimmelquote:Op maandag 3 mei 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die rotterzwam wordt gemaakt van paddestoelen die in de oude tropicana worden gekweekt
Gasten, hoeren hebben klantenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal maar rennen en dan komt ze 's avonds thuis en gaat ze het over die eikels van klanten hebben
quote:Op maandag 3 mei 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die rotterzwam wordt gemaakt van paddestoelen die in de oude tropicana worden gekweekt
Klein kansje dat je van die Rotterzwam nog een Marokkaanse soa oploopt dan.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
'ik heb zo nog ff een klantje'quote:Op maandag 3 mei 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gasten, hoeren hebben klanten![]()
![]()
Bij serpenten ben ik mensen ook lang gasten blijven noemen terwijl het echt klanten zijn
In zo'n tent zou ik niet gaan werkenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal kijk eens op de Lunchkaart.
Daar staat FRIET en geen PATAT
dus wat is het nou?![]()
![]()
![]()
![]()
ja nu moet ik verder zoeken naar iets anders. ze hebben het foutquote:Op maandag 3 mei 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal kijk eens op de Lunchkaart.
Daar staat FRIET en geen PATAT
dus wat is het nou?![]()
![]()
![]()
![]()
"De prijs van een cute Savannah kitten begint bij 1000 euro. Dat ligt een stuk hoger dan bij andere kattenrassen en dat komt omdat er maar weinig Savannah kittens worden geboren. Saillant detail is dat een F1 kitten (eerste generatie van het ras) wel 20.000 euro kan kosten"quote:
Pas op hoor of ik ga bij die tent van jou friet bestellenquote:
Verkopen zij servals of savannahs?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De prijs van een cute Savannah kitten begint bij 1000 euro. Dat ligt een stuk hoger dan bij andere kattenrassen en dat komt omdat er maar weinig Savannah kittens worden geboren. Saillant detail is dat een F1 kitten (eerste generatie van het ras) wel 20.000 euro kan kosten"
Boven de 85 IQ puntjes komt het allemaal niet nee.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verkopen zij servals of savannahs?
Gezien de zeer sumiere info op de website lijken mij het echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn![]()
'Een serval is echt een maatje, ze hebben daarom ook erg veel aandacht en ruimte nodig'
je krijgt van mij gratis extra veel mayonaisequote:Op maandag 3 mei 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas op hoor of ik ga bij die tent van jou friet bestellen
truste flesquote:Op maandag 3 mei 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwwww ik denk dat alles wel weer gezegd is voor vandaagZo maar weer het kribbetje opzoeken voor een heerlijke lange nacht slaap
Bis morgen früh allen
fucking wild dier is hetquote:Op maandag 3 mei 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verkopen zij servals of savannahs?
Gezien de zeer sumiere info op de website lijken mij het echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn![]()
'Een serval is echt een maatje, ze hebben daarom ook erg veel aandacht en ruimte nodig'
Waarom nou weer zo gemeenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je krijgt van mij gratis extra veel mayonaise
Feederquote:Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan denken dat je dat gewoon lekker binnen in je appartement of tussenwoning kan houden....quote:Op maandag 3 mei 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de 85 IQ puntjes komt het allemaal niet nee.
Schift mayonaise als je die maakt tijdens je menstruatie?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mini Tiger King from the Netherlands.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan denken dat je dat gewoon lekker binnen in je appartement of tussenwoning kan houden....
???? Wtf...hoezo bestaan deze mensen..quote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schift mayonaise als je die maakt tijdens je menstruatie?
Marina, 49 jaar
Als je ongesteld bent en je maakt zelf mayonaise zal die vaak schiften. Zo ook werd ik als jong meisje telkens de slagerij uitgezet als ik ongesteld was, want dan zou het vlees sneller slecht worden.
Is dit waar en hoe komt dit?
Dit typ je toch gewoon zelf he?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marina, 49 jaar
Als je ongesteld bent en je maakt zelf mayonaise zal die vaak schiften. Zo ook werd ik als jong meisje telkens de slagerij uitgezet als ik ongesteld was, want dan zou het vlees sneller slecht worden.
Zure mayoquote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marina, 49 jaar
woopwoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onweer in de lucht zorgt voor schiftingquote:Op maandag 3 mei 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marina, 49 jaar
oh jeetjequote:Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.kijkmagazine.(...)de-kok-ongesteld-is/
Helaas kon de pagina niet gevonden wordenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.kijkmagazine.(...)menstuerendevrouwen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |