quote:
Dankjewel
Eén van de kopers vroeg al of ze de auto er bij kregen

Heb alvast als kleinigheidje voor in het puppypakket een speelgoedautootje gekocht van elk merk, kan elk hondje z'n eigen merk auto mee krijgen

Wie welke naam gaat krijgen weten we natuurlijk nog niet, want wij moeten nog kiezen wie de onze wordt en daarna krijgen de anderen hun naam. Maar ik vindt Donkerblauw vooralsnog wel een Porsche. Ik ben wel heel benieuwd wie onze Lexus gaat worden

Op dit moment zie ik Groen wel zitten. Maar ze zijn allemaal tof
quote:
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 15:52 schreef Broccolitaartje het volgende:Jeetje het is vanmiddag wel opeens van "no visitors allowed" naar "open for everybody" gegaan hahaha!
Gebeurt dat nou met een beetje stimulatie van jou, of voelen alle dieren dan opeens aan dat ze vanaf nu wel welkom zijn? Het ziet er bijzonder gezellig uit in ieder geval

Ja het was even heel gezellig

Ik wilde een paar foto's maken van de pups maar iedereen wilde even knuffelen, en dan uiteraard allemaal tegelijk.
Lily was vanochtend ook al even bij de pups in geweest om te kijken terwijl Cookie buiten was, en ik merk dat Cookie een stuk relaxter er onder is. Dus ik dacht als ik er naast zit kan het wel even. Het ging heel goed zo, Lily heeft een paar puppy's gewassen, Frummel en Nori kwamen ook even kijken, Cookie lette wel goed op maar vond het wel OK. En toen er geknuffeld werd wilde Cookie natuurlijk ook op schoot.
Poes Ella (die lapjespoes) wandelde ook een paar keer langs, want die is graag daar waar de gezelligheid is. Nu ligt ze terwijl ik typ op de blauwe koelmat naast de werpkist. Nog een paar dagen en dan zal ze haar kittens wel hebben en iets minder in beeld zijn
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!