abonnement Unibet Coolblue
pi_199261453
Heb ik weer.
Ik probeer hier te werken ja
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199261459
Bwehehehe. Eerder remmen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199261475
Voor al uw emmertjes melk, ik zocht deze nog even terug:


(Was een levensgevaarlijke zoekopdracht, gezien de titel van het filmpje :') )
pi_199261479
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Nee, afaik alleen gepasteuriseerd
Oh, wat een rare combi. Gepasteuriseerde melk mag de boer wel zelf in fles stoppen, en rauwe niet.
Dus zelf gepasteuriseerde melk in fles stoppen is een variatie die ik niet kende :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 mei 2021 @ 14:28:27 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199261504
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Harde kern hummusser! O+
Ja. Onderdeel van het intolerantie-shitfest.

Ik moet weer eens wat maken, krijg gelijk trek. Ik heb nog harissa die op moet ook. Ook zelfgemaakt want dat shitfest dus :')

Ik heb trouwens geen idee waar ik biologisch dynamische melk koop. Ik koop gewoon de biologische melk van AH, Lidl of Aldi.

Ik heb toevallig ook santen op de boodschappenlijst. Voorheen kocht ik gewoon blikjes of pakjes maar het milieu vindt dat ik beter een blok kan kopen.
Spoilers!
pi_199261510
Ik vraag me bij zo'n topic af, wat als het blijft staan (zal wel) en er dient iemand een klacht in wegens opruien en platform bieden aan haat en discriminatie?

Ik heb de eerste,.. wat 10 denk ik, replies gelezen en ze zijn allemaal haatdragend en discriminerend imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261520
@V: weet ik dat, vraag het die ene, je was er pas@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 14:30:02 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199261529
Ik moest enorm hard lachen om de zeehond van goedkeuring _O-
Spoilers!
pi_199261534
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]


Ik heb toevallig ook santen op de boodschappenlijst. Voorheen kocht ik gewoon blikjes of pakjes maar het milieu vindt dat ik beter een blok kan kopen.
Om zoiets deed ik mijn eerste Pieter pot bestelling. Bijna de helft van t geld is statiegeld :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199261537
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:V: weet ik dat, vraag het die ene, je was er pas@
Dacht jij weet dat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199261551
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dacht jij weet dat.
Ik zag bij het handen wassen wel zeepjes liggen die me zelfgemaakt leken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261567
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest enorm hard lachen om de zeehond van goedkeuring _O-
Nooit geweten dat het een bestaand iets is :D

pi_199261584
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zag bij het handen wassen wel zeepjes liggen die me zelfgemaakt leken...
}:|
Ze gunt ons niks meer }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199261593
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

}:|
Ze gunt ons niks meer }:|
Jou, vooral.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261594
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja. Onderdeel van het intolerantie-shitfest.

Ik moet weer eens wat maken, krijg gelijk trek. Ik heb nog harissa die op moet ook. Ook zelfgemaakt want dat shitfest dus :')

Ik heb trouwens geen idee waar ik biologisch dynamische melk koop. Ik koop gewoon de biologische melk van AH, Lidl of Aldi.

Ik heb toevallig ook santen op de boodschappenlijst. Voorheen kocht ik gewoon blikjes of pakjes maar het milieu vindt dat ik beter een blok kan kopen.
Ik ben wel blij dat ik geen allergieën heb. De restricties (mwoah, zo ervaar ik ze niet meer) opleg passen prima in mijn verder luie levensstijl.
pi_199261605
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nooit geweten dat het een bestaand iets is :D

[ afbeelding ]
Fok had ze ook: GC / TipTopTopic seal of approval, zijn ze er nog?
En daar kwam ook een zeehond aan te pas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199261607
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me bij zo'n topic af, wat als het blijft staan (zal wel) en er dient iemand een klacht in wegens opruien en platform bieden aan haat en discriminatie?

Ik heb de eerste,.. wat 10 denk ik, replies gelezen en ze zijn allemaal haatdragend en discriminerend imo.
Is wel iets om te proberen... maar dan misschien in samenspraak met de mods doen? Voordat we een 'ja dan moeten de mods maar modden' te horen krijgen.
pi_199261614
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat ik geen allergieën heb. De restricties (mwoah, zo ervaar ik ze niet meer) opleg passen prima in mijn verder luie levensstijl.
Scheelt ook heel erg dat jullie er hetzelfde instaan.

Zo zou ik zonder de man maat 32 zijn. Omdat de man wel graag een minder dikke vriendin zou willen hebben, maar ook van chocola en samen drankjes doen en afhaaleten houdt, ben ik dat niet.

Gelukkig ben ik weinig principieel over mn eigen kwabberette, anders zou het problemen opleveren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261616
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me bij zo'n topic af, wat als het blijft staan (zal wel) en er dient iemand een klacht in wegens opruien en platform bieden aan haat en discriminatie?

Ik heb de eerste,.. wat 10 denk ik, replies gelezen en ze zijn allemaal haatdragend en discriminerend imo.
Dan wordt het verwijderd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 mei 2021 @ 14:37:06 #20
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261620
Ik krijg echt te weinig betaald om zo hard m'n best te doen. Dat is echt een dagtaak aan lezen/modden/verklaren/uitleggen/shitoverjeheenkrijgen. Vind dat echt kut hoor, maar dat is echt een gepasseerd station om iedere post te beoordelen op de fatsoensmeter en naast de policy te leggen en, vooral, daar over te discussieren.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:38:03 #21
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261628
Maar ik zal even blik werpen in dat topic.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261632
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg echt te weinig betaald om zo hard m'n best te doen. Dat is echt een dagtaak aan lezen/modden/verklaren/uitleggen/shitoverjeheenkrijgen. Vind dat echt kut hoor, maar dat is echt een gepasseerd station.
Nee dat snap ik. Maar ik bedoel meer dat je in een klacht richting de admins aangeeft dat dit topic zo haatdragend is, dat het voor de mods dus ook dweilen met de kraan open is, en dat het euh... nouja de spuigaten uitloopt.

Alleen dan beter verwoord :+
pi_199261649
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is wel iets om te proberen... maar dan misschien in samenspraak met de mods doen? Voordat we een 'ja dan moeten de mods maar modden' te horen krijgen.
He hoezo in samenspraak met de mods? Lijkt me dat je juist zo'n klacht zou indienen omdat je vindt dat het moderatiebeleid faalt en vindt dat daardoor discriminatie/opruiing een medium krijgt.

Wij van WCeend zullen het ongetwijfeld eens zijn met het beleid van WC eend?

Alhoewel, ik weet dat veel mods zijn afgehaakt (#neverforget #mobloforever) om het gebrek aan mogelijkheden om daadwerkelijk actie te ondernemen, waardoor je een beetje mallepietje bent die alleen op zn Balkenendes kan herhalen dat we niet zo met elkaar omgaan. Maar vervolgens geen middelen geven om iets aan mensen te doen die zo wel met elkaar -of een ander- omgaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261654
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Scheelt ook heel erg dat jullie er hetzelfde instaan.

Zo zou ik zonder de man maat 32 zijn. Omdat de man wel graag een minder dikke vriendin zou willen hebben, maar ook van chocola en samen drankjes doen en afhaaleten houdt, ben ik dat niet.

Gelukkig ben ik weinig principieel over mn eigen kwabberette, anders zou het problemen opleveren.
Oh dat scheelt zeker :Y .

Maar ik bedoel dat ik ook niks zelf hoef te maken, en eigenlijk alles gewoon in mijn mond kan proppen zonder ziek te worden. Dat is wel een luxe eigenlijk, als ik dan lees waar LS allemaal rekening mee moet houden om niet met ellendige buikpijn te eindigen.
pi_199261658
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan wordt het verwijderd.
Ja ik denk dat er een misverstand bestaat over bij wie ik wil klagen. Niet bij fok zelf dus. Fok houdt het probleem met liefde in stand omdat racistische en anderzijds discriminerende en opruiende kliks ook kliks zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 14:41:21 #26
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261662
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Maar ik bedoel meer dat je in een klacht richting de admins aangeeft dat dit topic zo haatdragend is, dat het voor de mods dus ook dweilen met de kraan open is, en dat het euh... nouja de spuigaten uitloopt.

Alleen dan beter verwoord :+
Naar mods wordt verder ook niet geluisterd, dus nah.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:41:58 #27
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261673
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ik denk dat er een misverstand bestaat over bij wie ik wil klagen. Niet bij fok zelf dus. Fok houdt het probleem met liefde in stand omdat racistische en anderzijds discriminerende en opruiende kliks ook kliks zijn.
ALLES VOOR DE KLIKS

Ik vraag me soms wel eens af waarom ik het doe. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261675
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

He hoezo in samenspraak met de mods? Lijkt me dat je juist zo'n klacht zou indienen omdat je vindt dat het moderatiebeleid faalt en vindt dat daardoor discriminatie/opruiing een medium krijgt.

Wij van WCeend zullen het ongetwijfeld eens zijn met het beleid van WC eend?

Alhoewel, ik weet dat veel mods zijn afgehaakt (#neverforget #mobloforever) om het gebrek aan mogelijkheden om daadwerkelijk actie te ondernemen, waardoor je een beetje mallepietje bent die alleen op zn Balkenendes kan herhalen dat we niet zo met elkaar omgaan. Maar vervolgens geen middelen geven om iets aan mensen te doen die zo wel met elkaar -of een ander- omgaan.
Vanwege die laatste reden inderdaad :Y . Samen met de mods één front vormen ofzo. Iets in die richting.
Niet dat er geen incompetente mods rondlopen, maar ik begrijp ook wel dat NWS een van de moeilijkste delen is om te modden. En dat het dan niet altijd kwade opzet/onwil is.
pi_199261683
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ALLES VOOR DE KLIKS

Ik vraag me soms wel eens af waarom ik het doe. :')
Snap ik heel goed. Een beetje de BOA van het net ben je :6
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261686
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb trouwens geen idee waar ik biologisch dynamische melk koop.
Ekoplaza en andere biologische winkels.

In glas en in pak verkrijgbaar. Kort houdbaar (want heel beperkt gehomogeniseerd).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199261690
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ik denk dat er een misverstand bestaat over bij wie ik wil klagen. Niet bij fok zelf dus. Fok houdt het probleem met liefde in stand omdat racistische en anderzijds discriminerende en opruiende kliks ook kliks zijn.
Oh zo. Dat Fok! van buitenaf een tik op de vingers krijgt?
Goede vraag, waar je zulke dingen moet melden. Eens googlen.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:43:10 #32
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261691
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Snap ik heel goed. Een beetje de BOA van het net ben je :6
Treffend.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261696
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vanwege die laatste reden inderdaad :Y . Samen met de mods één front vormen ofzo. Iets in die richting.
Niet dat er geen incompetente mods rondlopen, maar ik begrijp ook wel dat NWS een van de moeilijkste delen is om te modden. En dat het dan niet altijd kwade opzet/onwil is.
Ik ben dus echt van mening dat het alleen maar moeilijk te modden is omdat je als mod geen middelen hebt. En er is op fok geen zelfregulatie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261711
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh zo. Dat Fok! van buitenaf een tik op de vingers krijgt?
Goede vraag, waar je zulke dingen moet melden. Eens googlen.
Ja dat. Je ziet het ook bij de groten. Facebook en Twitter die verantwoordelijk worden gehouden voor content die ze laten staan. Dat zou bij Fok ook wel een graadje omhoog kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261730
Ik vind even snel dit: https://www.mindnederland.nl/

Zou dat iets zijn?
  maandag 3 mei 2021 @ 14:48:27 #36
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261778
Het voelt een beetje alsof ik zit te kijken naar hoe er een manier gevonden kan worden om iemand anders te laten zeggen dat ik mijn werk niet goed genoeg doe in NWS, al dan niet omdat ik daar geen middelen voor heb of voor betaald word.

Gek :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261795
Ik vind het niet gek dat veel fokkers zijn verdwenen. Ik zal niet de enige zijn die op reddit een goed onderkomen heeft gevonden. Reddit is vele malen groter, maar de keren dat ik er echt overtredingen van (in ons geval) artikel 1 zie staan, zijn minimaal.

Hier hoef ik maar buiten de SC te komen en het is schering en inslag.

Ik weet dat het bij reddit ook wel aan je instellingen e.d. ligt hoe vaak je het ziet. Het gebeurt ook zeker. Maar je kúnt er iig omheen... Daarnaast hebben zij daar in het afgelopen jaar ook echt een beleidskeuze in gemaakt en doorgevoerd. Veel subs zijn gesloten, andere worden strenger gemodereerd volgens nieuwe richtlijnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261799
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik zit te kijken naar hoe er een manier gevonden kan worden om iemand anders te laten zeggen dat ik mijn werk niet goed genoeg doe in NWS, al dan niet omdat ik daar geen middelen voor heb of voor betaald word.

Gek :D :')
Als ik paadjes sneeuwvrij moet maken, maar ze geven me ipv zout en een shovel een zak brood en een bloembol, doe ik dan mn werk niet goed?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199261809
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind even snel dit: https://www.mindnederland.nl/

Zou dat iets zijn?
Ja hoor, dat is 'm, en daar wordt soms wel wat gemeld over fok, en soms wordt er dan verwijderd.
De admins vinden het trouwens niet erg leuk als "mind" wordt aangeraden, conversaties erover zijn ook niet erg welkom ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199261817
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik zit te kijken naar hoe er een manier gevonden kan worden om iemand anders te laten zeggen dat ik mijn werk niet goed genoeg doe in NWS, al dan niet omdat ik daar geen middelen voor heb of voor betaald word.

Gek :D :')
:D :*

Nah, meer omdat je in een omgeving moet opereren waarin je je niet openlijk kunt uitspreken tegen dit soort misstanden zonder zelf alle drek over je heen te krijgen en grote kans loopt afgewimpeld te worden door je opdrachtgevers.

Het is een beetje zoals de NVWA ( :P ) : er zitten goede werknemers tussen, maar de bedrijfscultuur is op veel vlakken toxic tot en met en dat zorgt ervoor dat er niet goed gehandhaafd kan worden.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:52:07 #41
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261823
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik paadjes sneeuwvrij moet maken, maar ze geven me ipv zout en een shovel een zak brood en een bloembol, doe ik dan mn werk niet goed?
HAHA.
Hardop gelachen.

Je hebt gelijk hoor. :* Het is ook echt wel waar ik tegenaan loop hoor. :Y Ik wil me echt 120% inzetten voor een betere wereld en beter FOK! waar we gewoon normaal doen. Maar ik kan helemaal niks.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261837
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is 'm, en daar wordt soms wel wat gemeld over fok, en soms wordt er dan verwijderd.
De admins vinden het trouwens niet erg leuk als "mind" wordt aangeraden, conversaties erover zijn ook niet erg welkom ;).
Ik ben niet bang voor admins. Het is iets dat gewoon benoemd mag en moet worden. :)
  maandag 3 mei 2021 @ 14:53:41 #43
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261841
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D :*

Nah, meer omdat je in een omgeving moet opereren waarin je je niet openlijk kunt uitspreken tegen dit soort misstanden zonder zelf alle drek over je heen te krijgen en afgewimpeld te worden door je opdrachtgevers.

Het is een beetje zoals de NVWA ( :P ) : er zitten goede werknemers tussen, maar de bedrijfscultuur is op veel vlakken toxic tot en met en dat zorgt ervoor dat er niet goed gehandhaafd kan worden.
Is wel goede vergelijking, tot op zekere hoogte.

Naja, is gewoon ingewikkeld want ik zit er beetje tussenin, aan alle kanten. En dan heb ik ook nog een mening. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261890
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is wel goede vergelijking, tot op zekere hoogte.

Naja, is gewoon ingewikkeld want ik zit er beetje tussenin, aan alle kanten. En dan heb ik ook nog een mening. :+
Begrijp ik :*

Ik zie dat er nu een aantal 'tegenreacties' zijn geplaatst in dat topic. Misschien dat ik er vanavond ook nog wel even induik, afhankelijk van wat mijn plannen vanavond verder worden.

Nu eerst eens boodschappen doen.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:58:10 #45
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261902
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Begrijp ik :*

Ik zie dat er nu een aantal 'tegenreacties' zijn geplaatst in dat topic. Misschien dat ik er vanavond ook nog wel even induik, afhankelijk van wat mijn plannen vanavond verder worden.

Nu eerst eens boodschappen doen.
Ik raad het af :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:58:46 #46
217702 Lonaa
Honger!
pi_199261915
Ik ga sportkleren aandoen. 10 km fietsen en dan een workout die op het oog 'mweh' lijkt en als je het dan optelt gewoon echt heel heel veel werk is. :')

En dan 10 km terugfietsen en zoete aardappelsoep maken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199261945
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik raad het af :+
Ik mezelf ook, maar ik vind ook wel ergens dat als ik een klacht zou willen indienen, ik misschien ook eerst even mijn mond zelf moet opentrekken. Doorgaans ben ik namelijk wel fan van 'strijden met open vizier' en de ander eerst ook een kans geven.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:01:15 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199261962
Geen zin in teruglees dus geen idee over welk topic het gaat..

Verder gaar na een weekendje eiland..
En nu moet ik dus in pivot tabellen duiken vanwege een meeting morgen.. :X
Wie was daar ook al weer hendig in?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199261968
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef Barreltje het volgende:
Geen zin in teruglees dus geen idee over welk topic het gaat..

Verder gaar na een weekendje eiland..
En nu moet ik dus in pivot tabellen duiken vanwege een meeting morgen.. :X
Wie was daar ook al weer hendig in?
Excel zelf tegenwoordig :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 15:04:02 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199261998
Ik heb ook een mening. En ik kies er voor om die niet te ventileren. Verder ben ik vooral heel erg blij dat ik al bijna 18 jaar geniet van vele duizenden topics in CUL, WGR, LIF, K&W, SPT, SHO en F&F.

@sigme, ik heb geen biologische winkel of supermarkt in de buurt. Een half uur rijden voor 2 liter melk per week lijkt me niet heel zinvol. Dus biologische melk dan maar.

Voor de NLiB'ers, die beenoefening van vandaag :X
Spoilers!
pi_199262016
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef Barreltje het volgende:
Geen zin in teruglees dus geen idee over welk topic het gaat..

Verder gaar na een weekendje eiland..
En nu moet ik dus in pivot tabellen duiken vanwege een meeting morgen.. :X
Wie was daar ook al weer hendig in?
Klinkt matig. Oh en ik niet. Ik wist niet eens wat het was. :P

Jongens, zij die gaan sterven groeten u. Ik ben in de kuil gedoken. Benieuwd of de slangen me straal negeren of ik straks langzaam verscheurd wordt. Of ik zelf wat koppen weet af te hakken. Maar dat valt meestal in de praktijk wat tegen. In theorie klinkt het altijd epischer dan het eindigt.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:06:59 #52
217702 Lonaa
Honger!
pi_199262031
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt matig. Oh en ik niet. Ik wist niet eens wat het was. :P

Jongens, zij die gaan sterven groeten u. Ik ben in de kuil gedoken. Benieuwd of de slangen me straal negeren of ik straks langzaam verscheurd wordt. Of ik zelf wat koppen weet af te hakken. Maar dat valt meestal in de praktijk wat tegen. In theorie klinkt het altijd epischer dan het eindigt.
Sukkel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199262045
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sukkel.
That's me! 8-)

Goed, ik ga boodschappen doen. Ik neem de schade straks wel op.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:20:31 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199262204
Holy crap. Stuk topic gelezen. Spijt.
Spoilers!
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 15:22:38 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199262235
quote:
14s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is dan rauwe melk. Kook je die thuis dan even?
Waarom zou je dat doen? Hij wou juist geen kooksmaak.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199262505
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Scheelt ook heel erg dat jullie er hetzelfde instaan.

Zo zou ik zonder de man maat 32 zijn. Omdat de man wel graag een minder dikke vriendin zou willen hebben, maar ook van chocola en samen drankjes doen en afhaaleten houdt, ben ik dat niet.

Gelukkig ben ik weinig principieel over mn eigen kwabberette, anders zou het problemen opleveren.
Ennnnn net ging de bel "Doe even open, ik heb koffie en gebak en kan niet bij mn sleutels."

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199262795
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een mening. En ik kies er voor om die niet te ventileren. Verder ben ik vooral heel erg blij dat ik al bijna 18 jaar geniet van vele duizenden topics in CUL, WGR, LIF, K&W, SPT, SHO en F&F.

@:sigme, ik heb geen biologische winkel of supermarkt in de buurt. Een half uur rijden voor 2 liter melk per week lijkt me niet heel zinvol. Dus biologische melk dan maar.

Voor de NLiB'ers, die beenoefening van vandaag :X
Dat ging inderdaad niet helemaal goed hier. Zeker dat gehuppel :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_199262825
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Hij wou juist geen kooksmaak.
Omdat echt rauwe melk een serieus gezondheidsrisico is, en je dan heel goed moeten weten wat je doet. Van oudsher wordt melk daarom altijd even gekookt. Risico's zijn tegenwoordig wel kleiner dan vroeger, (goed onderhouden) melkmachines zijn toch schoner dan met de hand melken in een emmer ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199262858
* sigme drinkt het laatste flesje Sarabibier, een Angel.

16 Mei komt @Sarabi nieuwe brengen (d.v.).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199262900
Kennen jullie deze tulp nog?


Die ziet er nu zo uit:


Wat maken jullie daar nu van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199262906
De middag verspild aan herinneringen en namen lezen op schoolbank.
# down memorylane

Wel nog even de gazonpostzegel gemaaid: uit de verte begint het ergens op te lijken.
Tis groen. (Na verticuteren en bemesten) w/
pi_199262922
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:11 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie deze tulp nog?
[ afbeelding ]

Die ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]

Wat maken jullie daar nu van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rafeltulp. :D staat er mar eentje van?
pi_199262954
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:08 schreef sigme het volgende:
* sigme drinkt het laatste flesje Sarabibier, een Angel.

16 Mei komt @:Sarabi nieuwe brengen (d.v.).
Geniet ervan *O*
pi_199262991
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Een rafeltulp. :D staat er mar eentje van?
Was het maar waar!

quote:
11s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:10 schreef sigme het volgende:
De grote horrortulp heeft twee kleinere horrorzusjes:

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199263169
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Was het maar waar!
[..]

😂 als jij de bollen niet in de grond hebt gezet…hoe komen die daar dan?
pi_199263231
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy crap. Stuk topic gelezen. Spijt.
Ik heb blijkbaar niet genoeg doorgezet. Ik vond het best meevallen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199263293
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt matig. Oh en ik niet. Ik wist niet eens wat het was. :P

Jongens, zij die gaan sterven groeten u. Ik ben in de kuil gedoken. Benieuwd of de slangen me straal negeren of ik straks langzaam verscheurd wordt. Of ik zelf wat koppen weet af te hakken. Maar dat valt meestal in de praktijk wat tegen. In theorie klinkt het altijd epischer dan het eindigt.
Ik kan me niet stoppen... *username Candaasje aanklikt*

Waarschijnlijk vlucht ik na wat lurken, hoofdschudden en huiveren weer terug naar hier.

R&P is de plek waar ik dingen ‘vind’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199263316
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:11 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie deze tulp nog?
[ afbeelding ]

Die ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]

Wat maken jullie daar nu van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap dat je er niet meer langs durft. Ook ik heb The Day of the Triffids gelezen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 mei 2021 @ 16:45:09 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199263340
Das heul cheen Tullip, das un triffid! Ik moet onmiddelijk de eilanden bellen!!
  maandag 3 mei 2021 @ 16:45:40 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199263347
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat je er niet meer langs durft. Ook ik heb The Day of the Triffids gelezen :X
* Jan_Onderwater spuit 11
pi_199263349
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:11 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie deze tulp nog?
[ afbeelding ]

Die ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]

Wat maken jullie daar nu van?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dan meer... dit is de grond waarvan jouw beestenboel hun gras haalt :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199263364
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

* Jan_Onderwater spuit 11
Ben ik tenminste niet de enige die daar aan dacht :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199263388
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk dan meer... dit is de grond waarvan jouw beestenboel hun gras haalt :o
_O- En velen hier eten die beestenboel :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 mei 2021 @ 16:56:03 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199263506
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Nee, afaik alleen gepasteuriseerd
Je bent écht Piet _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199263508
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O- En velen hier eten die beestenboel :o
:o :o :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199263594
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat je er niet meer langs durft. Ook ik heb The Day of the Triffids gelezen :X
^O^

Fantastisch boek :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199263604
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk dan meer... dit is de grond waarvan jouw beestenboel hun gras haalt :o
Nah, ik ben nog net niet zo'n beul dat ik Pauwels kop bij Jonas hang.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199263621
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

😂 als jij de bollen niet in de grond hebt gezet…hoe komen die daar dan?
Lopend! Zie commentaar van @Isabeau en @Jan_Onderwater
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199264371
Weekend! *O*

En dan donderdag nog een dagje werken... en dan weer weekend *O*

In dat kader: vraagje aan de thuiswerkende mensen met kinderen. Hoe doen jullie dat? Als je in een telefoontje met een collega zit, je kind wandelt binnen van school/opvang en begint tegen je te kletsen?

Ik wilde niet de nare, kinderloze collega uithangen maar ik was wel vrij snel klaar met het bespreken van werkinhoudelijke en vertrouwelijke zaken toen ik in een WA call opeens tegen zowel het gezicht van mijn collega als dat van haar zesjarige aan zat te praten....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:17:45 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264402
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend! *O*

En dan donderdag nog een dagje werken... en dan weer weekend *O*

In dat kader: vraagje aan de thuiswerkende mensen met kinderen. Hoe doen jullie dat? Als je in een telefoontje met een collega zit, je kind wandelt binnen van school/opvang en begint tegen je te kletsen?

Ik wilde niet de nare, kinderloze collega uithangen maar ik was wel vrij snel klaar met het bespreken van werkinhoudelijke en vertrouwelijke zaken toen ik in een WA call opeens tegen zowel het gezicht van mijn collega als dat van haar zesjarige aan zat te praten....
Als collega zonder eigen keuze (dus door omstandigheden zoals quarantaine van school) met kinderen moet thuiswerken met kinderen om zit heen, waar ik even vanuit ga.

Wat vind jij dan zelf ok qua omgaan met wat je schetst?

Als er gewoon school en opvang mogelijk is moet die persoon de boom in natuurlijk.

Gr gr een moeke
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 18:20:05 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199264432
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend! *O*

En dan donderdag nog een dagje werken... en dan weer weekend *O*

In dat kader: vraagje aan de thuiswerkende mensen met kinderen. Hoe doen jullie dat? Als je in een telefoontje met een collega zit, je kind wandelt binnen van school/opvang en begint tegen je te kletsen?

Ik wilde niet de nare, kinderloze collega uithangen maar ik was wel vrij snel klaar met het bespreken van werkinhoudelijke en vertrouwelijke zaken toen ik in een WA call opeens tegen zowel het gezicht van mijn collega als dat van haar zesjarige aan zat te praten....
Ik vind er helemaal niets van. Ik zit bijna elke dag met Marijn op schoot. Collega’s zwaaien, zeggen wat tegen hem en gaan over tot de orde van de dag. Het hoort er bij. Niemand kiest voor deze situatie. En kinderen kun je moeilijk 40 uur per week negeren.
pi_199264448
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend! *O*

En dan donderdag nog een dagje werken... en dan weer weekend *O*

In dat kader: vraagje aan de thuiswerkende mensen met kinderen. Hoe doen jullie dat? Als je in een telefoontje met een collega zit, je kind wandelt binnen van school/opvang en begint tegen je te kletsen?

Ik wilde niet de nare, kinderloze collega uithangen maar ik was wel vrij snel klaar met het bespreken van werkinhoudelijke en vertrouwelijke zaken toen ik in een WA call opeens tegen zowel het gezicht van mijn collega als dat van haar zesjarige aan zat te praten....
Mijn duit is dat het me irriteert, maar dat het nu eennaal zo is. Zowel ik als een aantal van mn collega's, zitten in een relatie waarin beide partners "essentieel" ( :') ) zijn bestempeld.

De werkgever is in ons geval vrij rigide, dus de 8 uur moeten gemaakt, tussen 8 en 19.

Mijn werkgever vindt om en om kantoor en thuis al een hele stap in corona"beleid", dus nog vaker thuis zijn omdat je kinderen dat nou eenmaal ook zijn, al super ver gaan...

En kids are fucking stupid dus daar valt niet mer samen te werken en die doen wat ze zelf willen. Prima, bel maar even terug als ze weer buiten spelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199264562
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal niets van. Ik zit bijna elke dag met Marijn op schoot. Collega’s zwaaien, zeggen wat tegen hem en gaan over tot de orde van de dag. Het hoort er bij. Niemand kiest voor deze situatie. En kinderen kun je moeilijk 40 uur per week negeren.
Dat perspectief zocht ik. Maar ik vind het evengoed lastig.

Context in deze situatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit vast ook een stukje naïve ‘voed je kind op, laat hem even zijn mond houden, zo moeilijk zal dat niet zijn’ in van mij :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:29:48 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264576
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal niets van. Ik zit bijna elke dag met Marijn op schoot. Collega’s zwaaien, zeggen wat tegen hem en gaan over tot de orde van de dag. Het hoort er bij. Niemand kiest voor deze situatie. En kinderen kun je moeilijk 40 uur per week negeren.
Er zijn wel mensen die er wel bewust voor kiezen. Kinderopvangkosten uitsparen door thuis te werken met kinderen thuis. Ja echt, ze zijn er :+

Kinderen die wat ouder zijn krijgen alles mee. Niet gezond voor kinderen en in geval van werk van Cat ook niet bepaald wenselijk qua onderwerpen.

Maar als WA staat voor Whatsapp snap ik ook sowieso niet echt waarom je vertrouwelijke zaken via Whatsapp bespreekt. Los van kinderen in de buurt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 18:30:35 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199264590
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat perspectief zocht ik. Maar ik vind het evengoed lastig.

Context in deze situatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit vast ook een stukje naïve ‘voed je kind op, laat hem even zijn mond houden, zo moeilijk zal dat niet zijn’ in van mij :')
Als het echt heel erg vertrouwelijk wordt dan zou ik toch even vragen of mijn partner even op kan letten en apart gaan zitten, als die er mocht zijn. En anders gewoon vragen terug te bellen.

Maar goed, ik zit continu te praten over vertrouwelijke zaken en processen dus dat onderscheid is bij mij al lang en breed weg.
pi_199264595
En wat ik wil:
Bel me als je kind er niet is.
Schakel je man (meer) in, als die ook thuis is om kind bezig te houden (werkt meestal buitenshuis dus vrij is -meen ik- voor hem ook vrij.)
Zet het kind voor de tv.
Leer je kind dat hij je niet moet storen als je in gesprek bent. Meer dan een kwartier is het niet (ja, naïef, ik weet het...)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:33:17 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264620
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat perspectief zocht ik. Maar ik vind het evengoed lastig.

Context in deze situatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit vast ook een stukje naïve ‘voed je kind op, laat hem even zijn mond houden, zo moeilijk zal dat niet zijn’ in van mij :')
Dat laatste slaat idd nergens op. Een zesjarige die stuiterend uit school kunt kun je niet van verwachten dat die maar stil in ene hoekje gaat staan wachten oid.

Spreek je uit en geef je grenzen aan.

Geen idee waarom zij kind in de buurt had. Als het anders kan moet je dat vragen of dat kan.
Als het niet anders kan dan zul je er toch mee moeten dealen.
Grenzen aangeven en oplossingen zoeken kan altijd, oplossingen vinden niet altijd.

Ik zit dagelijks met mensen en hun kinderen in allerlei leeftijden die overal doorheen komen te werken, en ik heb soms ook een kleuter om me heen om overal doorheen te banjeren.
Is ultiem kut, ook met mijn onderwerpen maar nu eenmaal even iets waar we mee moeten doen in pandemietijd.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 18:33:27 #88
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199264623
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wat ik wil:
Bel me als je kind er niet is.
Schakel je man (meer) in, als die ook thuis is om kind bezig te houden (werkt meestal buitenshuis dus vrij is -meen ik- voor hem ook vrij.)
Zet het kind voor de tv.
Leer je kind dat hij je niet moet storen als je in gesprek bent. Meer dan een kwartier is het niet (ja, naïef, ik weet het...)
Oh, daar ben ik het verder wel mee eens hoor. Hij zit hier ook geregeld op een iPad als wij even iets belangrijks moeten doen :+. Of nemen het van elkaar over.

Als ik alleen ben met Marijn zorg ik trouwens gewoon dat ik geen belangrijke dingen heb ingeplanned. Die plan ik in op de dagen dat ik niet op hem hoef te letten. Maar dat is wellicht de luxe die ik heb. De organisatie maakt het niet zoveel uit verder.
  maandag 3 mei 2021 @ 18:33:32 #89
217702 Lonaa
Honger!
pi_199264626
Gefiest, gesport, gehuild, gefietst, nu eten aan het koken. Topdag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199264641
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zijn wel mensen die er wel bewust voor kiezen. Kinderopvangkosten uitsparen door thuis te werken met kinderen thuis. Ja echt, ze zijn er :+

Kinderen die wat ouder zijn krijgen alles mee. Niet gezond voor kinderen en in geval van werk van Cat ook niet bepaald wenselijk qua onderwerpen.

Maar als WA staat voor Whatsapp snap ik ook sowieso niet echt waarom je vertrouwelijke zaken via Whatsapp bespreekt. Los van kinderen in de buurt

En dat is ook nog een ding ja. Ze overviel me een beetje met beeld bellen. Stukje bewustzijn. Zowel bij naar als mij hoor. Normaal is het telefoon of Zoom.

Wb mijn werk: deze keren ging het niet over dingen die kinderzieltjes kunnen schaden. Dan was ik er nóg eerder mee klaar geweest, maar mijn collega ook, verwacht ik. Maar wel over mensen die niet functioneren. En ik vind gewoon niet dat je dat ‘op straat’ moet gooien. Door het je kind of evt echtgenoot te laten horen.

Behalve als je echt geen andere werkruimte hebt, maar dat speelt daar niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:36:41 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264667
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wat ik wil:
Bel me als je kind er niet is.
Vraag dat expliciet

quote:
Schakel je man (meer) in, als die ook thuis is om kind bezig te houden (werkt meestal buitenshuis dus vrij is -meen ik- voor hem ook vrij.)
Aanname van jouw kant. Maar, vraag het eens aan haar
quote:
Zet het kind voor de tv.

niet echt altijd een mogelijkheid of wenselijk
quote:
Leer je kind dat hij je niet moet storen als je in gesprek bent. Meer dan een kwartier is het niet (ja, naïef, ik weet het...)
Een enthousiaste geïnteresseerde zesjarige vol energie? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199264685
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat laatste slaat idd nergens op. Een zesjarige die stuiterend uit school kunt kun je niet van verwachten dat die maar stil in ene hoekje gaat staan wachten oid.

Spreek je uit en geef je grenzen aan.

Geen idee waarom zij kind in de buurt had. Als het anders kan moet je dat vragen of dat kan.
Als het niet anders kan dan zul je er toch mee moeten dealen.
Grenzen aangeven en oplossingen zoeken kan altijd, oplossingen vinden niet altijd.

Ik zit dagelijks met mensen en hun kinderen in allerlei leeftijden die overal doorheen komen te werken, en ik heb soms ook een kleuter om me heen om overal doorheen te banjeren.
Is ultiem kut, ook met mijn onderwerpen maar nu eenmaal even iets waar we mee moeten doen in pandemietijd.
Al eens aangegeven. Maar het sluipt er weer in. Er spelen ook wat andere dingen die de samenwerking onrustig maken (geen conflicten, wel irritaties).
En waarom ik het hier toetste: ik wil niet nóg een extra slak vinden om zout op te leggen, als die slak toch niet weg kan gaan. Dan moet ik dit maar accepteren en de andere zaken bespreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:38:23 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264690
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dat is ook nog een ding ja. Ze overviel me een beetje met beeld bellen. Stukje bewustzijn. Zowel bij naar als mij hoor. Normaal is het telefoon of Zoom.

Wb mijn werk: deze keren ging het niet over dingen die kinderzieltjes kunnen schaden. Dan was ik er nóg eerder mee klaar geweest, maar mijn collega ook, verwacht ik. Maar wel over mensen die niet functioneren. En ik vind gewoon niet dat je dat ‘op straat’ moet gooien. Door het je kind of evt echtgenoot te laten horen.

Behalve als je echt geen andere werkruimte hebt, maar dat speelt daar niet.
WA of Zoom kan nooit wmb met vertrouwelijke zaken. Of Zoom moet de zaakjes beter op orde hebben tegenwoordig

En eens, maar geef dat dan aan. Je ergeren en achteraf mopperen helpt niemand
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 18:39:21 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264696
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Al eens aangegeven. Maar het sluipt er weer in. Er spelen ook wat andere dingen die de samenwerking onrustig maken (geen conflicten, wel irritaties).
En waarom ik het hier toetste: ik wil niet nóg een extra slak vinden om zout op te leggen, als die slak toch niet weg kan gaan. Dan moet ik dit maar accepteren en de andere zaken bespreken.
Ik vind het nogal aan de omstandigheden liggen

Ultra duidelijk zijn helpt iig enorm, praktisch en feitelijk zonder waardeoordelen verder.

Gaat niet om de persoon maar om het werk en jullie overleggen daarin.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199264723
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het nogal aan de omstandigheden liggen

Ultra duidelijk zijn helpt iig enorm, praktisch en feitelijk zonder waardeoordelen verder.

Gaat niet om de persoon maar om het werk en jullie overleggen daarin.
Klopt. Ben over andere dingen al ultra duidelijk geweest (en zij naar mij). Maar we werken op zulke verschillende manieren dat het soms lastig is om een middenweg te vinden. Beiderzijds geven en nemen. En verder niet teveel proberen te ergeren. En daar ben ik een stuk slechter in dan haar. Jammer voor mij :')

Aan de andere kant vullen we elkaar ook heel leuk aan in ons werk. Beiden onze sterke kanten, waar we het werk naar indelen. Kunnen goed sparren.
Dus het is echt niet alleen kommer en kwel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:45:00 #96
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199264766
Misschien kan je er voor zorgen dat je rond deze tijd niet meer belt met je collega?
Spoilers!
pi_199264825
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

In dat kader: vraagje aan de thuiswerkende mensen met kinderen. Hoe doen jullie dat? Als je in een telefoontje met een collega zit, je kind wandelt binnen van school/opvang en begint tegen je te kletsen?

Ik wilde niet de nare, kinderloze collega uithangen maar ik was wel vrij snel klaar met het bespreken van werkinhoudelijke en vertrouwelijke zaken toen ik in een WA call opeens tegen zowel het gezicht van mijn collega als dat van haar zesjarige aan zat te praten....
* Ik zorg dat dat niet kan gebeuren
* Als er wel risico op is waarschuw ik mijn collega's
* Ik stuur mijn kind weg
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 3 mei 2021 @ 18:51:02 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264832
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klopt. Ben over andere dingen al ultra duidelijk geweest (en zij naar mij). Maar we werken op zulke verschillende manieren dat het soms lastig is om een middenweg te vinden. Beiderzijds geven en nemen. En verder niet teveel proberen te ergeren. En daar ben ik een stuk slechter in dan haar. Jammer voor mij :')

Aan de andere kant vullen we elkaar ook heel leuk aan in ons werk. Beiden onze sterke kanten, waar we het werk naar indelen. Kunnen goed sparren.
Dus het is echt niet alleen kommer en kwel.
Zie het echt even los van personen

Geef de praktische issues aan, vanuit je werk, zonder emotie en zoek oplossingen

Komen jullie vast uit! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199264872
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

* Ik zorg dat dat niet kan gebeuren
* Als er wel risico op is waarschuw ik mijn collega's
* Ik stuur mijn kind weg
Dat. Vooropgesteld dat als ik thuiswerk, er ook een andere volwassene thuis is (al dan niet thuiswerkend) die op mijn zoon kan letten: ik ben heel duidelijk in wanneer ik thuiswerk en niet gestoord kan worden en wanneer er even binnengekomen mag worden na school/voor het sporten/voor bedtijd. Mijn zoon van 9 luistert daar uitstekend naar, hoe stuiterend hij ook is. Als ik alleen met hem ben, wat nauwelijks nog gebeurt, dan zorg ik dat ik maximaal een uur in overleg ben en maak daar ook afspraken over. In zo'n geval informeer ik ook degene met wie ik in gesprek ben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199264880
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien kan je er voor zorgen dat je rond deze tijd niet meer belt met je collega?
Ze belde mij....

quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

* Ik zorg dat dat niet kan gebeuren
* Als er wel risico op is waarschuw ik mijn collega's
* Ik stuur mijn kind weg
Dat zou ook mijn idee zijn. Maar ik hoor van users met kinderen hier dat dat minder makkelijk is dan het lijkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 18:56:35 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199264912
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze belde mij....
[..]

Dat zou ook mijn idee zijn. Maar ik hoor van users met kinderen hier dat dat minder makkelijk is dan het lijkt.
Dat laatste ligt nogal aan de omstandigheden, de duur, en de leeftijd. O.a.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199264917
Mijn kind mag binnenkomen als ik les heb, dan zit ik toch alleen maar te consumeren. Een twijfelgeval is wanneer ik een overleg met collega's heb, bij voorkeur niet, maar in geval van nood stuur ik hem niet direct weg. Hij mag pertinent niet binnenkomen als ik zelf onderwijs geef of als ik psychotherapie aan het bedrijven ben ;) Maar dat laatste plan ik bewust op de dag dat hij bij zijn vader is en dus niet in de buurt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199264992
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:36 schreef Molo het volgende:
Een enthousiaste geïnteresseerde zesjarige vol energie? :D
Ja?
De mijne is dan 7, maar als die met de andere ouder thuis komt en ik ben nog in gesprek, heeft ie na ruim een jaar covid echt wel geleerd dat ie even moet wachten en dat ie de allereerste is zodra ik ophang.
En als hij het niet voor elkaar krijgt, is daar wel mijn partner die hem net van school heeft gehaald die zorgt dat hij uit mijn ruimte blijft. Wel zo fatsoenlijk.

Als ik alleen thuis aan het werk met kind, vind ik het echt wat anders.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199265120
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja?
De mijne is dan 7, maar als die met de andere ouder thuis komt en ik ben nog in gesprek, heeft ie na ruim een jaar covid echt wel geleerd dat ie even moet wachten en dat ie de allereerste is zodra ik ophang.
En als hij het niet voor elkaar krijgt, is daar wel mijn partner die hem net van school heeft gehaald die zorgt dat hij uit mijn ruimte blijft. Wel zo fatsoenlijk.

Als ik alleen thuis aan het werk met kind, vind ik het echt wat anders.
Bij mij is het vaak met 2 thuiswerkers of met een partner in de zorg dus uit huis. 1 collega zeikt continu zn kinderen af waar ze bij zijn, dus dat trek ik goed, maar ook die zijn gewoon af en toe vervelend. Ik ben ernstig kritisch op veel werkgevers die weinig oog hebben voor het gedoe dat deze hele pandemie met zich meebrengt en de verhoogde psychische en praktische druk die dat voor veel mensen geeft.

Daar channel ik mn anger naar toe. Niet naar die collega die ook van de situatie baalt en die extra druk er ook bij heeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 19:12:43 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199265130
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja?
De mijne is dan 7, maar als die met de andere ouder thuis komt en ik ben nog in gesprek, heeft ie na ruim een jaar covid echt wel geleerd dat ie even moet wachten en dat ie de allereerste is zodra ik ophang.
En als hij het niet voor elkaar krijgt, is daar wel mijn partner die hem net van school heeft gehaald die zorgt dat hij uit mijn ruimte blijft. Wel zo fatsoenlijk.

Als ik alleen thuis aan het werk met kind, vind ik het echt wat anders.
Mee eens, en daarom gaf ik volgens mij ook aan dat het nogal aan de omstandigheden ligt ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199265172
Ik heb hier geen anger op. Ik heb maar van 2 collega's ooit kinderen in beeld. Het een is 3, de anderen zie ik zelden. Ik lig er niet wakker van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199265200
Bedankt voor de input allen. Nog maar eens even over nadenken waar ik precies last van heb, wat ik verwacht, hoe reeël het is dat te verwachten (want thuiswerken met kinders lijkt me met tijden ontzettend lastig) en of en hoe ik het dan ga bespreken.

Maar niet de komende dagen want weekend *O*

En inmiddels is Mount Dishmore ook gedaan dus ik ben best een gelukkig mens O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199265227
Ik heb twee dingen van m'n to do lijst gestreept van de 8 ofzo deze werkdag. Meer zat er niet in vandaag. Gister na werken van 10-22 wel nog mezelf een schop gegeven en half uur grit strength les gedaan. Was best fijn eigenlijk. Vanavond ook maar doen (maar dan combat en iets vroeger wel).

Ik kreeg net wel een agenda herinnering op m'n telefoon: belastingaangifte MOET ECHT NU!!!

Die toch maar even doen vanavond. Ik heb m al zo lang uitgesteld :+

Kinderen in teams meetings vind ik meestal wel gezellig. Maar ik heb dan ook niet zo veel meetings (of überhaupt contact met bewegende beelden/geluid) op een werkdag en bespreek ook niet bepaald gevoelige informatie. En ze praten er ook meestal niet doorheen maar komen dan even zwaaien ofzo. Of vragen of m'n collega nieuw luisterboek aanzet ofzo.
  maandag 3 mei 2021 @ 19:22:09 #109
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199265244
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb twee dingen van m'n to do lijst gestreept van de 8 ofzo deze werkdag. Meer zat er niet in vandaag. Gister na werken van 10-22 wel nog mezelf een schop gegeven en half uur grit strength les gedaan. Was best fijn eigenlijk. Vanavond ook maar doen (maar dan combat en iets vroeger wel).

Ik kreeg net wel een agenda herinnering op m'n telefoon: belastingaangifte MOET ECHT NU!!!

Die toch maar even doen vanavond. Ik heb m al zo lang uitgesteld :+
Je hebt nog 4 dagen hoor :+.
pi_199265284
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je hebt nog 4 dagen hoor :+.
Weet ik. Maar ik heb m eigenlijk al sinds de derde dag dat het kon ingevuld klaarstaan om nog even de vooringevulde dingen te dubbelchecken :D en al veertig keer de agenda herinnering verplaatst haha. Dus dacht als ik nu vast begin met de moet echt nu erbij dan is iig duidelijk dat er wat meer haast achter zit nu :+ (als ik geld terug had gekregen had ik m allang afgerond uiteraard :') )
  maandag 3 mei 2021 @ 19:28:03 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199265311
quote:
14s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bedankt voor de input allen. Nog maar eens even over nadenken waar ik precies last van heb, wat ik verwacht, hoe reeël het is dat te verwachten (want thuiswerken met kinders lijkt me met tijden ontzettend lastig) en of en hoe ik het dan ga bespreken.

Maar niet de komende dagen want weekend *O*

En inmiddels is Mount Dishmore ook gedaan dus ik ben best een gelukkig mens O+
Ik heb nog 2 cents.

Ik zou zeggen dat dit soort dingen niet via WA moeten lopen ivm afluisteren. En dan en passant opmerken dat eigenlijk niemand mag meeluisteren. Met knipoog ofzo.
Spoilers!
pi_199265452
Totdat dat dan niet wordt opgepikt en ze daarna geïrriteerd zijn over je knipoogopmerking als ze erachter komen dat die eigenlijk niet met een knipoog was.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 3 mei 2021 @ 19:45:54 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199265570
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:
Totdat dat dan niet wordt opgepikt en ze daarna geïrriteerd zijn over je knipoogopmerking als ze erachter komen dat die eigenlijk niet met een knipoog was.
Ja, kan. Hangt een beetje van de situatie af.
Spoilers!
  maandag 3 mei 2021 @ 19:46:36 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_199265581
;)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199265590
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:
Totdat dat dan niet wordt opgepikt en ze daarna geïrriteerd zijn over je knipoogopmerking als ze erachter komen dat die eigenlijk niet met een knipoog was.
En dat wil ik inderdaad voorkomen.
Ik heb het gesprek ook afgebroken (we waren ook zowat klaar), kort aangegeven waarom. Maar met kint erbij is het natuurlijk niet het beste moment om het er uitgebreid over te hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 19:47:13 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199265594
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:
Totdat dat dan niet wordt opgepikt en ze daarna geïrriteerd zijn over je knipoogopmerking als ze erachter komen dat die eigenlijk niet met een knipoog was.
Duidelijk communiceren please, zeker over dit soort zaken

En al helemaal in de zorg. Waar 'ja maar die knipoog was vást gemeen bedoeld... bla bla bla jank jank' ook nogal gemeengoed is

Mijn collega's O+
'ja Molo, dat zeg je nou wel, maar ik vind het gewoon geen goed idee'.

Fijn, hoppa _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199265697
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:46 schreef Lonaa het volgende:
;)
:(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199265705
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:46 schreef Lonaa het volgende:
;)
:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 20:01:20 #119
43653 sigme
Veraan
pi_199265775
Mijn collega's zeggen 's ochtends in de app of in de standup dat ze de koters thuis hebben wegens <snotneus/klasquarantaine/partner niet thuis/..> en dat er dus vandaag maar beperkt op hun gerekend kan worden. Of dat ze er dus de hele dag (of week) niet zijn.

Dan maken we een grapje over de hele dag met lego spelen, wensen we sterkte en gaan over tot de orde van de dag. Baas betaalt dat soort kinderoppasuren, dus "zij" krijgen allemaal gratisvetbetaald vrij en ik niet dus ik denk dat ik ook maar een paar van die stinkende schreeuwlelijken neem. Oh nee, toch maar niet :D.

Eén collega heeft vaak een kleuter om haar heen tijdens vergaderingen. Ik moet zeggen dat lokale katten van andere collega's -of mijzelf- vaker onderwerp van gesprek zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199265902
Ik zou wel zwangerschapsverlof willen. Zomaar. Omdat het kan.

Lekker mijn groeiende buik liggen voeden en koesteren op de bank, af en toe een wandelingetje.
Maar geen kotsen, zuurbranden, bandenpijn of andere narigheden *O*
En gewoon de nachten doorslapen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 20:14:42 #121
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199265980
bij ons weinig kleine kinderen. In de grootste groep 2 mensen met kinderen onder de 6. En daar maken we eigenlijk weinig van mee.
Verder of geen of grote kinderen.
De katten komen hier nauwelijks in beeld, soms als er één op de bank ligt, maar dat doet ze zelden, en de ander ligt daar alleen maar als ik er ook zit.

Vanmiddag ook maar eens de belastingen gedaan. Meestal wel wat eerder, maar was het glad vergeten. Daarna maar weer een eind gefietst, begreep dat het morgen geen fiets/wandel weer gaat worden.
Ook stof geknipt voor een nieuwe jurk waar ik van de week mee verder kan. Nou maar duimen dat ik de lockmachine niet hoef te laten repareren.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 mei 2021 @ 20:17:28 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199266016
Ik vind het allemaal gezeik eigenlijk, hou gewoon een beetje rekening met elkaar. Zorg voor elkaar, kom voor je eigen en elkaars rechten op en zie het vooral gewoon als werk. Het is niet je bestaansrecht op aard

Vriendin van me zat in IVF traject en werd enorm moeilijk over gedaan omdat ze partner was bij advocatenkantoor. Dat kón niet, uitvallen door zwangerschapsverlof. Waarop ze opmerkte dat uitvallen door haar burnout een paar jaar ervoor toch ook verrotte onhandig uitkwam en óók gewoon uiteindelijk prima te regelen was in the end.
Dan is aan zien komen dat iemand even afwezig is stuk makkelijker.

Bij een externe partner van me had laatst het konijn de kabel doorgevreten, waardoor diegene een halve dag heel slecht kon werken (want afspraak maken van minimaal vier uur later om nieuwe kabel te kopen _O- _O- ).

Oftewel, als je niet uitkijkt krijg je dit:

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 20:20:25 #123
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199266057
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou wel zwangerschapsverlof willen. Zomaar. Omdat het kan.

Lekker mijn groeiende buik liggen voeden en koesteren op de bank, af en toe een wandelingetje.
Maar geen kotsen, zuurbranden, bandenpijn of andere narigheden *O*
En gewoon de nachten doorslapen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn vorige baan deed een collega zo iets. Zij had een pup gekocht er vertelde haar leidinggevende dat zij de eerstkomende 2 maanden iedere middag vrij zou nemen. Wel haar eigen uren opnemen, maar weg ivm opvoeding van de pup. Leidinggevende sputterde behoorlijk tegen, maar zij had net twee of drie collegazwangerschappen "doorlopen" met wel uitzendkracht hulp maar dat was heel pittig geweest. Dus toen hij het weigerde werd 'm daar fijntjes op gewezen (zij was een jaar of 55 en werkte daar al heel erg lang, nooit kinderen gehad dus ook nooit zwangerschapsverlof of uitval omdat kinderen ziek waren) en hij gaf toch maar toe. Best wel lef vonden wij toen
We have far more in common than that which devides us..
pi_199266079
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Duidelijk communiceren please, zeker over dit soort zaken

En al helemaal in de zorg. Waar 'ja maar die knipoog was vást gemeen bedoeld... bla bla bla jank jank' ook nogal gemeengoed is

Mijn collega's O+
'ja Molo, dat zeg je nou wel, maar ik vind het gewoon geen goed idee'.

Fijn, hoppa _O_
Tdjiesus, daar erger ik me ook zo vreselijk aan!
Als je duidelijk, direct bent en zegt WAAR het om gaat en niet WIE DAT ZEI/DACHT/AANNAM omdat die ander ook gehoord heeft blablablie en er ook nog ter lering ende vermaeck erachter aan zegt dat je 'eerlijk bent' en zegt wat je denkt is iedereen ineens stil _O- En dan is het out in the open en kan niemand er meer iets achter zoeken.
Het werkt als een tiet _O_

Doe ik tegenwoordig steeds vaker, want ik ben al groot.
Dus over mijn ruggekloot en over dat ik niet in een spreekkamer wil lunchen maar in het restaurant en dat ik graag alleen zit weten ze nu.
Ik moest over een drempeltje, oké, maar het werkt en is meteen voor iedereen duidelijk.
/vrouwen :')
pi_199266128
En ik erger me ook aan de kinderplaatjes op de werkapp van 1 collega. Tot iemand zei: dat is háár facebook joh.
Ach.. weg was de ergernis :D
  maandag 3 mei 2021 @ 20:26:13 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199266141
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In mijn vorige baan deed een collega zo iets. Zij had een pup gekocht er vertelde haar leidinggevende dat zij de eerstkomende 2 maanden iedere middag vrij zou nemen. Wel haar eigen uren opnemen, maar weg ivm opvoeding van de pup. Leidinggevende sputterde behoorlijk tegen, maar zij had net twee of drie collegazwangerschappen "doorlopen" met wel uitzendkracht hulp maar dat was heel pittig geweest. Dus toen hij het weigerde werd 'm daar fijntjes op gewezen (zij was een jaar of 55 en werkte daar al heel erg lang, nooit kinderen gehad dus ook nooit zwangerschapsverlof of uitval omdat kinderen ziek waren) en hij gaf toch maar toe. Best wel lef vonden wij toen
Waarom zou dat voor wat hoort wat moeten zijn? Of interpreteer ik het nu verkeerd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 20:29:55 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199266199
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Tdjiesus, daar erger ik me ook zo vreselijk aan!
Als je duidelijk, direct bent en zegt WAAR het om gaat en niet WIE DAT ZEI/DACHT/AANNAM omdat die ander ook gehoord heeft blablablie en er ook nog ter lering ende vermaeck erachter aan zegt dat je 'eerlijk bent' en zegt wat je denkt is iedereen ineens stil _O- En dan is het out in the open en kan niemand er meer iets achter zoeken.
Het werkt als een tiet _O_

Doe ik tegenwoordig steeds vaker, want ik ben al groot.
Dus over mijn ruggekloot en over dat ik niet in een spreekkamer wil lunchen maar in het restaurant en dat ik graag alleen zit weten ze nu.
Ik moest over een drempeltje, oké, maar het werkt en is meteen voor iedereen duidelijk.
/vrouwen :')
Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik niet meer op een met zulk gebeuren doordrenkte zorg werkplek werk :D

Ik vind het heerlijk, lekker inhoudelijke shizzle ipv al die 'oh nee Betty had het drie weken geleden heel negatief over je, misschien is het goed om te vragen hoe het met haar gaat want wellicht heeft ze het idee dat je haar negeert en je had ook niets gezegd over haar nieuwe behandelmethode die ze uitgewerkt had....'

Argghhh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 mei 2021 @ 20:31:03 #128
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199266209
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat voor wat hoort wat moeten zijn? Of interpreteer ik het nu verkeerd?
niet voor wat hoort wat. Maar zij wilde dit persé (had ze toch wel voor elkaar gekregen), maar nu was de discussie snel klaar, hij had geen weerwoord. Wij zaten er met een heel stel bij tijdens een etentje, en zij was eigenlijk de enige (zo'n 30 jaar geleden) die dat soort dingen durfde te zeggen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199266236
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Tdjiesus, daar erger ik me ook zo vreselijk aan!
Als je duidelijk, direct bent en zegt WAAR het om gaat en niet WIE DAT ZEI/DACHT/AANNAM omdat die ander ook gehoord heeft blablablie en er ook nog ter lering ende vermaeck erachter aan zegt dat je 'eerlijk bent' en zegt wat je denkt is iedereen ineens stil _O- En dan is het out in the open en kan niemand er meer iets achter zoeken.
Het werkt als een tiet _O_

Doe ik tegenwoordig steeds vaker, want ik ben al groot.
Dus over mijn ruggekloot en over dat ik niet in een spreekkamer wil lunchen maar in het restaurant en dat ik graag alleen zit weten ze nu.
Ik moest over een drempeltje, oké, maar het werkt en is meteen voor iedereen duidelijk.
/vrouwen :')
Ik ben ook lang geleden overgestapt van "dit kan ik beter inslikken" naar "laat ik het eens benoemen" en dat scheelt een hoop :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 20:34:07 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199266268
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

niet voor wat hoort wat. Maar zij wilde dit persé (had ze toch wel voor elkaar gekregen), maar nu was de discussie snel klaar, hij had geen weerwoord. Wij zaten er met een heel stel bij tijdens een etentje, en zij was eigenlijk de enige (zo'n 30 jaar geleden) die dat soort dingen durfde te zeggen.
Ik snap niet zo goed wat andermans verlof voor kinderen of ziekte ofzo ermee te maken heeft

Dat je in overleg je uren lekker opmaakt voor wat je wilt, prima toch.
Dat het beetje planbaar moet zijn voor werkgever vind ik ook wat voor te zeggen, en beetje menselijkheid richting je werknemers
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199266273
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik niet meer op een met zulk gebeuren doordrenkte zorg werkplek werk :D

Ik vind het heerlijk, lekker inhoudelijke shizzle ipv al die 'oh nee Betty had het drie weken geleden heel negatief over je, misschien is het goed om te vragen hoe het met haar gaat want wellicht heeft ze het idee dat je haar negeert en je had ook niets gezegd over haar nieuwe behandelmethode die ze uitgewerkt had....'

Argghhh
Daar ben ik heel lang klaar mee ;)
Meng me nooit in die gesprekken.
Ik erger me alleen nog aan de nieuwe TL die opl coaching doet. Tis haar lust en haar leven dat coachen :X }:| :D
  maandag 3 mei 2021 @ 20:39:04 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199266362
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Daar ben ik heel lang klaar mee ;)
Meng me nooit in die gesprekken.
Ik erger me alleen nog aan de nieuwe TL die opl coaching doet. Tis haar lust en haar leven dat coachen :X }:| :D
Een goeie coach gaat niet Jan en alleman zo maar ongevraagd coachen iig :+

En ik denk nog steeds aan een TL balk als je dat schrijft _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199266377
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

niet voor wat hoort wat. Maar zij wilde dit persé (had ze toch wel voor elkaar gekregen), maar nu was de discussie snel klaar, hij had geen weerwoord. Wij zaten er met een heel stel bij tijdens een etentje, en zij was eigenlijk de enige (zo'n 30 jaar geleden) die dat soort dingen durfde te zeggen.
Maar hoe ging dat dan? :D

Zij kocht pup, en vertelde kort voordat die in huis kwam tijdens een etentje tegen baas dat ze vanaf dan en dan de middagen vrij ging nemen :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199266586
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Een goeie coach gaat niet Jan en alleman zo maar ongevraagd coachen iig :+

En ik denk nog steeds aan een TL balk als je dat schrijft _O-
:D
  maandag 3 mei 2021 @ 20:57:28 #135
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199266685
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat andermans verlof voor kinderen of ziekte ofzo ermee te maken heeft

Dat je in overleg je uren lekker opmaakt voor wat je wilt, prima toch.
Dat het beetje planbaar moet zijn voor werkgever vind ik ook wat voor te zeggen, en beetje menselijkheid richting je werknemers
Eh, 30 jaar geleden. Toen moest je toestemming hebben van je leidinggevende om vrij te nemen. En zij zou 2 maanden iedere middag weg zijn. Thuiswerken zo als nu, nooit van gehoord, mobiel bestond niet, internet net zo.

In die tijd had ik een vakantie geboekt naar zuid afrika, half januari weg, 4 weken (daarvoor was ook toestemming van PZ voor nodig). maanden alles gepland. Toen kreeg ik het verzoek om een conferentie in Singapore te regelen. Zou er begin januari heen moeten voor voorbesprekingen en begin maart 2-3 weken voor voorbereiding en conferentie. Toen is er op hoog niveau (hoorde het later) gediscussieerd of ik wel mijn 4 weken zuid afrika vakantie mocht houden. Want ja, 4 weken weg, en wat kan er allemaal wel niet gebeuren.
Geen haar op m'n hoofd die daar nu mee akkoord zou gaan, maar zo werkte dat (daar en bij meerdere bedrijven)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 mei 2021 @ 20:59:29 #136
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199266726
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar hoe ging dat dan? :D

Zij kocht pup, en vertelde kort voordat die in huis kwam tijdens een etentje tegen baas dat ze vanaf dan en dan de middagen vrij ging nemen :?
Nee, raspup, dus die was al tijden ervoor "besteld". En pup kwam pas toen die al een aantal weken oud was. Ze had het allemaal prima geregeld, alleen hij sputterde enorm tegen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199266736
Zeg, hey, niet om het een of ander, maarre, verplaats je eens in een ander;

Ik ben dan wel geen kind, kat of konijn, maar wel de partner van die regelmatig aan jan en alleman tentoongesteld wordt in een onbewaakt ogenblik, tijdens die 17394 meetings op een dag van vriend. Regelmatig met de camera onaangekondigd aan }:| Loop je daar in je pyama/haar in een ananasknot/ handdoek om je hoofd na het douchen of lig je aartslui te wezen op de bank.... ben je dus bij al die collega's virtueel op visite :'(

En dan kom ik af en toe ook nog snacks ('frikandellen' enzulks) brengen. Dus ze zullen vast denken dat ik een of andere tokkie ben die parasiteert op mijn vriend.

Doe ik ook, maar dat hoeft niet heel Zuid-Holland te weten

;)
pi_199266833
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:59 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, hey, niet om het een of ander, maarre, verplaats je eens in een ander;

Ik ben dan wel geen kind, kat of konijn, maar wel de partner van die regelmatig aan jan en alleman tentoongesteld wordt in een onbewaakt ogenblik, tijdens die 17394 meetings op een dag van vriend. Regelmatig met de camera onaangekondigd aan }:| Loop je daar in je pyama/haar in een ananasknot/ handdoek om je hoofd na het douchen of lig je aartslui te wezen op de bank.... ben je dus bij al die collega's virtueel op visite :'(

En dan kom ik af en toe ook nog snacks ('frikandellen' enzulks) brengen. Dus ze zullen vast denken dat ik een of andere tokkie ben die parasiteert op mijn vriend.

Doe ik ook, maar dat hoeft niet heel Zuid-Holland te weten

;)
_O-
pi_199266974
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:59 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, hey, niet om het een of ander, maarre, verplaats je eens in een ander;

Ik ben dan wel geen kind, kat of konijn, maar wel de partner van die regelmatig aan jan en alleman tentoongesteld wordt in een onbewaakt ogenblik, tijdens die 17394 meetings op een dag van vriend. Regelmatig met de camera onaangekondigd aan }:| Loop je daar in je pyama/haar in een ananasknot/ handdoek om je hoofd na het douchen of lig je aartslui te wezen op de bank.... ben je dus bij al die collega's virtueel op visite :'(

En dan kom ik af en toe ook nog snacks ('frikandellen' enzulks) brengen. Dus ze zullen vast denken dat ik een of andere tokkie ben die parasiteert op mijn vriend.

Doe ik ook, maar dat hoeft niet heel Zuid-Holland te weten

;)
Je hebt mijn innige sympathie :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199266985
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, raspup, dus die was al tijden ervoor "besteld". En pup kwam pas toen die al een aantal weken oud was. Ze had het allemaal prima geregeld, alleen hij sputterde enorm tegen.
Ah, op die manier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199267001
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt mijn innige sympathie :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, dank! Doet me goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199267036
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dank, dank! Doet me goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag of je vanuit huis kunt werken, scheelt reistijd *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 21:14:28 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_199267043
Ik heb B&J.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199267064
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb B&J.
Oh O+

Ik had het gisteren :9 Wij leven de leef 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199267098
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

Vraag of je vanuit huis kunt werken, scheelt reistijd *O*
En ze heeft geen kinderen die door het beeld kunnen rennen *O* Eventueel hier en daar een knijn.
Die oudjes vinden het vast niet erg om ergens anders heen te gaan voor die prik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199267107
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vraag of je vanuit huis kunt werken, scheelt reistijd *O*
Werkt alleen als de patiënten (cliënten?) 5G hebben, anders is de ontvangst al snel niet voldoende.

EDIT: oh wacht, gewoon klanten aan huis ontvangen?
  maandag 3 mei 2021 @ 21:18:05 #147
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199267110
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:59 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, hey, niet om het een of ander, maarre, verplaats je eens in een ander;

Ik ben dan wel geen kind, kat of konijn, maar wel de partner van die regelmatig aan jan en alleman tentoongesteld wordt in een onbewaakt ogenblik, tijdens die 17394 meetings op een dag van vriend. Regelmatig met de camera onaangekondigd aan }:| Loop je daar in je pyama/haar in een ananasknot/ handdoek om je hoofd na het douchen of lig je aartslui te wezen op de bank.... ben je dus bij al die collega's virtueel op visite :'(

En dan kom ik af en toe ook nog snacks ('frikandellen' enzulks) brengen. Dus ze zullen vast denken dat ik een of andere tokkie ben die parasiteert op mijn vriend.

Doe ik ook, maar dat hoeft niet heel Zuid-Holland te weten

;)
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_199267117
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze heeft geen kinderen die door het beeld kunnen rennen *O* Eventueel hier en daar een knijn.
Die oudjes vinden het vast niet erg om ergens anders heen te gaan voor die prik.
We hebben zelfs een lift! 8-)
  maandag 3 mei 2021 @ 21:19:37 #149
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199267134
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze heeft geen kinderen die door het beeld kunnen rennen *O* Eventueel hier en daar een knijn.
Die oudjes vinden het vast niet erg om ergens anders heen te gaan voor die prik.
oi...niet alle geprikten zijn oudjes :N
We have far more in common than that which devides us..
pi_199267140
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef Candaasje het volgende:

Werkt alleen als de patiënten (cliënten?) 5G hebben, anders is de ontvangst al snel niet voldoende.

EDIT: oh wacht, gewoon klanten aan huis ontvangen?
Ja, naar zo'n centrale plek gaan is eigenlijk volkomen onverantwoord. Gewoon decentraal drive through bij je voordeur *) Minder mensen bij elkaar, snel geholpen, en jij werkt volgens advies van de regering gewoon thuis. Ik zie alleen maar voordelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199267174
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, naar zo'n centrale plek gaan is eigenlijk volkomen onverantwoord. Gewoon decentraal drive through bij je voordeur *) Minder mensen bij elkaar, snel geholpen, en jij werkt volgens advies van de regering gewoon thuis. Ik zie alleen maar voordelen.
Ze hadden de portieken hier niet dicht moeten maken. Ooit kon je gewoon zo onder het gebouw doorrijden. Had nu wel vet handig geweest. Echt een drive through!
pi_199267188
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Werkt alleen als de patiënten (cliënten?) 5G hebben, anders is de ontvangst al snel niet voldoende.

EDIT: oh wacht, gewoon klanten aan huis ontvangen?
Wat jij wil. Opties *O*

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze heeft geen kinderen die door het beeld kunnen rennen *O* Eventueel hier en daar een knijn.
Die oudjes vinden het vast niet erg om ergens anders heen te gaan voor die prik.
Oi }:|

Zou wel door Candaas geprikt willen worden :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199267207
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat jij wil. Opties *O*
[..]

Oi }:|

Zou wel door Candaas geprikt willen worden :@
Ga je gewoon voor nog een shotje 8-)
pi_199267219
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ga je gewoon voor nog een shotje 8-)
15G B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 21:25:32 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_199267226
Mijn B&J is op ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199267247
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Mijn B&J is op ;(
Stomme B&J. Gebeurt elke keer weer :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 21:40:51 #157
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199267522
Goed nieuws, monster nr. 1 heeft geen corona.

Slecht nieuws, vanavond had hij nog steeds 39, 2 graden koorts. En monster nummer 2 begint steeds meer te hoesten. Ik gok dat we nog een paar dagen aan het WK multitasken meedoen. Morgen heb ik 5 vergaderingen gepland staan, eens kijken hoe dat gaat met 2 kleuters.

Het tweede goede nieuws is dat de duutser morgen gelukkig ook thuiswerker, die zou morgen eigenlijk naar Brussel moeten. Nu kunnen we met z'n 2'en multitasken, dat gaat toch beter..
  maandag 3 mei 2021 @ 21:43:54 #158
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199267575
Verder niet bijgelegen, want het nadeel van deelnemen aan het WK multitasken is dat het werk pas om half 10 's avonds gedaan is.

Nu naar bed!
  maandag 3 mei 2021 @ 21:47:08 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199267636
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dank, dank! Doet me goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn verjaardag :D
Dus komt vast goed, succes! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199268964
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws, monster nr. 1 heeft geen corona.

Slecht nieuws, vanavond had hij nog steeds 39, 2 graden koorts. En monster nummer 2 begint steeds meer te hoesten. Ik gok dat we nog een paar dagen aan het WK multitasken meedoen. Morgen heb ik 5 vergaderingen gepland staan, eens kijken hoe dat gaat met 2 kleuters.

Het tweede goede nieuws is dat de duutser morgen gelukkig ook thuiswerker, die zou morgen eigenlijk naar Brussel moeten. Nu kunnen we met z'n 2'en multitasken, dat gaat toch beter..
Uitdagingen 3.0 Sterkte!
pi_199269742
Mogguh :O

Sterkte, JT -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199270396
Mogguh. Allemachtig wat slecht geslapen :O

Nu wel fris gedoucht, en zo de konijntjes maar in hun reismandje zien te proppen. Ze doen ook mee aan de vaccinatietrend :+ . Hopelijk krijg ik ze te pakken voordat ze onder de bank schieten, vriend is niet thuis om dat ding omhoog te kunnen houden :P
  dinsdag 4 mei 2021 @ 08:45:54 #163
217702 Lonaa
Honger!
pi_199270403
Ik heb echt enorm goed geslapen :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199270426
Goedemorgen, als ik 3u heb geslapen is het lang -O-

Nouja nu maar eerst sporten, kijken of ik me daarna beter voel.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 08:50:02 #165
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199270430
Mogge allen!

Net als @Candaasje bagger slecht geslapen. NliB is niet altijd even goed voor mijn lijf, vandaag sla ik maar over.

Hoe zou het met @Jagärtrut zijn? Nog wat kunnen slapen met 2 zieke kinderen
We have far more in common than that which devides us..
pi_199270435
Die harde wind hielp niet mee voor de nachtrust inderdaad..
pi_199270463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:50 schreef Tuindier het volgende:
Die harde wind hielp niet mee voor de nachtrust inderdaad..
Hier was het meer rugpijn, een volle blaas, 5 muggen ( }:| nadat we er al 5 de kamer hadden uitgebonjourd) en hersenen die alles toch echt nog even wilden verwerken.

Maar goed. Ik functioneer gelukkig redelijk ok-ish op weinig uren slaap. Tenzij dat te vaak gebeurt natuurlijk.
pi_199270544
Voor de stats: op zich goed geslapen, kon eindelijk een keer uitslapen dus besloot mijn lijf dat om 7.00 uur wakker zijn wel een goede setting was :')

Wel lekker luisteren naar de wind O+
Planing vandaag: bandenwissel (bedacht me vorige week dat ik nog steeds op winterbanden reed en vorig jaar had ik ook al overgeslagen...), vaccinatie, boodschappen, rondje kerktoren op zoek naar slechtvalken, cocoonen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199270571
Prima geslapen. O+ Ook wel verwacht nadat ik gisteren van half 8 tot half 9 had gewerkt. Wel leuk trouwens, als je het zo opschrijft lijkt het net alsof ik maar een uurtje heb gewerkt. Dat klinkt wel beter.

Vandaag hopelijk wel wat rustiger.
pi_199270580
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de stats: op zich goed geslapen, kon eindelijk een keer uitslapen dus besloot mijn lijf dat om 7.00 uur wakker zijn wel een goede setting was :')

Wel lekker luisteren naar de wind O+
Planing vandaag: bandenwissel (bedacht me vorige week dat ik nog steeds op winterbanden reed en vorig jaar had ik ook al overgeslagen...), vaccinatie, boodschappen, rondje kerktoren op zoek naar slechtvalken, cocoonen.
Als je de slechtvalken niet kunt vinden, hier in ons stadje kun je de ooievaars op de kerk bewonderen, ze waren er vorig jaar voor het eerst, en nu weer. Bas en Lieke heten ze. Hebben geloof ik 3 of 4 eieren gelegd.
(Ik weet alleen niet of ze vanuit de kerk weer rondleidingen doen zoals vorig jaar. Er staat wel een webcam)
pi_199270639
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als je de slechtvalken niet kunt vinden, hier in ons stadje kun je de ooievaars op de kerk bewonderen, ze waren er vorig jaar voor het eerst, en nu weer. Bas en Lieke heten ze. Hebben geloof ik 3 of 4 eieren gelegd.
(Ik weet alleen niet of ze vanuit de kerk weer rondleidingen doen zoals vorig jaar. Er staat wel een webcam)
Gezellig O+
Ik volg nu een stuk of tien nestkasten van diverse vogelsoorten. Zitten ook ooievaars bij *O*
Arme ooiemoer zit nu zowat weg te waaien op haar nest.

Een van de camera’s staat op een kast in de kerk in mijn stadje. Doen niet aan rondleidingen geloof ik (Corona-niet en volgens mij nooit-niet). Niet erg, beter beeld via de camera. Maar ik ben benieuwd of ik pa of ma slechtvalk op het aanvlieg rooster kan zien zitten of resten van prooidieren vind :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:13:25 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199270645
Goedemorgen. Medium geslapen. 2 Uur wakker gelegen tussendoor, weirde dromen.
Spoilers!
pi_199270646
Ik heb prima geslapen, moest alleen wel om 6:15 m'n bed uit om te gaan sporten. Nou ja, dat doe ik mezelf aan. Betekende wel dat ik klaar was met sporten toen het begon te regenen *G*

@Candaasje succes met de nijnen!

@Lonaa RIP aan je B&J.

@Jagärtrut sterkte! en beterschap aan de kinders.

@Cat-astrophe klinkt als een goed dagje

@Whiskers2009 bijnagefeliciteerd *G* *G*

@Myraela was er gisteren zo veel raars op je werk? Lijkt me pittig zo'n dag :X
pi_199270651
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws, monster nr. 1 heeft geen corona.

Slecht nieuws, vanavond had hij nog steeds 39, 2 graden koorts. En monster nummer 2 begint steeds meer te hoesten. Ik gok dat we nog een paar dagen aan het WK multitasken meedoen. Morgen heb ik 5 vergaderingen gepland staan, eens kijken hoe dat gaat met 2 kleuters.

Het tweede goede nieuws is dat de duutser morgen gelukkig ook thuiswerker, die zou morgen eigenlijk naar Brussel moeten. Nu kunnen we met z'n 2'en multitasken, dat gaat toch beter..
5 Vergaderingen :{ Dat zou ik al weigeren.
Gelukkig idd is je man ook thuis. Sterkte, hopelijk wordt kind 2 niet ziek.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199270652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:13 schreef Tele6 het volgende:

@:Myraela was er gisteren zo veel raars op je werk? Lijkt me pittig zo'n dag :X
Maandag is altijd de achterstand van het weekend inhalen, dat was deze keer was meer werk.
pi_199270654
5x Wakker en eruit geweest. Ik zeg normaal/ok voor mij :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:27:25 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_199270747
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gezellig O+
Ik volg nu een stuk of tien nestkasten van diverse vogelsoorten. Zitten ook ooievaars bij *O*
Arme ooiemoer zit nu zowat weg te waaien op haar nest.

Een van de camera’s staat op een kast in de kerk in mijn stadje. Doen niet aan rondleidingen geloof ik (Corona-niet en volgens mij nooit-niet). Niet erg, beter beeld via de camera. Maar ik ben benieuwd of ik pa of ma slechtvalk op het aanvlieg rooster kan zien zitten of resten van prooidieren vind :Y)
Ik heb hier een paar meter van mijn raam een roodborstje met nest zitten. helaas een holenbouwer dus eigenlijke nest uit zicht, maar wel een af/aan vliegende vogel. En een huis waar ik op uitkijk met nest kraaien onder de nok van het dak. Voor zicht op een duiven nest verzameling takken moet ik een naar buiten.
Waar de koolmeesjes zitten nog niet gevonden. Maar gezien het druk af en aanvliegen zitten die ook in de buurt.

Voor ooievaarsnesten moet ik richting dijk lopen. Daar zitten er meerderen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:31:52 #178
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199270784
Hier vliegen de ene dag de koolmeesjes af en aan, en de andere dag zie je ze niet. Maar ze zijn wel raar. Komt er één uit het nest, gaat in de boom zitten, vliegt om het huis heen en gaat op het grote balkon eten. Maar 1 meter van het nestkastje staat hetzelfde eten. :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199270797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb hier een paar meter van mijn raam een roodborstje met nest zitten. helaas een holenbouwer dus eigenlijke nest uit zicht, maar wel een af/aan vliegende vogel. En een huis waar ik op uitkijk met nest kraaien onder de nok van het dak. Voor zicht op een duiven nest verzameling takken moet ik een naar buiten.
Waar de koolmeesjes zitten nog niet gevonden. Maar gezien het druk af en aanvliegen zitten die ook in de buurt.

Voor ooievaarsnesten moet ik richting dijk lopen. Daar zitten er meerderen.
Leuk! In mijn ouderlijk huis heeft jarenlang een koolmeesje genesteld in onze ongebruikte brievenbus.
Klepje open maken, hand ervoor want anders vielen ze eruit en even kijken. En tegen de tijd dat ze uitvlogen de katten binnenhouden, anders was het massamoord :')

Ooit duwde een onwetende bezorger een stel folders op het nest (daarvoor moest hij aan de brievenbus aan straat voorbij lopen, ons tuinpad op en daar de ongebruikte brievenbus vinden, en het briefje negeren dat deze bus NIET voor post was :') ) En die mini mezen hebben die folders gewoon eruit getrokken _O_ _O_ Afdrukjes van de bekjes in de hoekjes. Instinct O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199270800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier vliegen de ene dag de koolmeesjes af en aan, en de andere dag zie je ze niet. Maar ze zijn wel raar. Komt er één uit het nest, gaat in de boom zitten, vliegt om het huis heen en gaat op het grote balkon eten. Maar 1 meter van het nestkastje staat hetzelfde eten. :?
Zou jij rovers laten weten waar je huis woont?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:35:31 #181
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199270812
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou jij rovers laten weten waar je huis woont?
Rovers (vogelmoordenaars) kunnen makkelijker bij het grote balkon dan bij het kleine. Ik heb nu de theorie dat ze aan lichaamsbeweging doen. Zo lang op het nest zitten, dan groei je natuurlijk ook dicht _O-
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:41:07 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199270862
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:44 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Allemachtig wat slecht geslapen :O

Nu wel fris gedoucht, en zo de konijntjes maar in hun reismandje zien te proppen. Ze doen ook mee aan de vaccinatietrend :+ . Hopelijk krijg ik ze te pakken voordat ze onder de bank schieten, vriend is niet thuis om dat ding omhoog te kunnen houden :P
Ik ken iemand die dit altijd zegt als ze het heeft over het aantrekken van een BH :+

En nee, ik ben dat uiteraard niet zelf :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199270899
Met het onstuimige regenweer vannacht is het maar goed dat @sigme in haar warme bed kon liggen, bedacht ik mij.
Hopelijk rond 8 uur vanavond 5 minuten droog, als mn.X met een groepje blazers de Last Post en het Wilhelmus blazen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199271064
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dit altijd zegt als ze het heeft over het aantrekken van een BH :+

En nee, ik ben dat uiteraard niet zelf :T
Bwehehehe. Ik zeg regelmatig dat de kippen even in de kooi moeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:02:47 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199271065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Rovers (vogelmoordenaars) kunnen makkelijker bij het grote balkon dan bij het kleine. Ik heb nu de theorie dat ze aan lichaamsbeweging doen. Zo lang op het nest zitten, dan groei je natuurlijk ook dicht _O-
Koolmezen in Beweging *O*
Spoilers!
pi_199271094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Rovers (vogelmoordenaars) kunnen makkelijker bij het grote balkon dan bij het kleine. Ik heb nu de theorie dat ze aan lichaamsbeweging doen. Zo lang op het nest zitten, dan groei je natuurlijk ook dicht _O-
Volgens mij krijgen ze beweging zat hoor.
Ons nestje zat vlakbij het grasveld waar we wel eens speelden. Als de kinders aan het groeien waren dan lasten we elke 20 minuten expres een pauze in zodat de ouders weer voer konden aanleveren. En dan vloog het diverse keren heen en weer. 1 worm per trip, stuk of 10-15 kinderen... druk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199271595
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dit altijd zegt als ze het heeft over het aantrekken van een BH :+

En nee, ik ben dat uiteraard niet zelf :T
:D

Bij mij zijn het dan meer Syrische hamsters :')
pi_199271708
Drukte…auto’s…mensen…de Burgemeester mét ambtsketting ..
Oh ja , met een delegatie van gemeenteraad en met oud-veteranen komt men een krans leggen bij de oorlogsgraven bij de buren op het kerkhof.🇳🇱
Ook de vlag halfstok buiten bevestigd.

Hebben jullie een vlag? Wij sinds vorig jaar.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:05:56 #189
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199271886
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:51 schreef AnneX het volgende:
Drukte…auto’s…mensen…de Burgemeester mét ambtsketting ..
Oh ja , met een delegatie van gemeenteraad en met oud-veteranen komt men een krans leggen bij de oorlogsgraven bij de buren op het kerkhof.🇳🇱
Ook de vlag halfstok buiten bevestigd.

Hebben jullie een vlag? Wij sinds vorig jaar.
Ja, een flatvlag. Ben benieuwd of die eind van de dag er nog aanzit, want de wind staat er pal op.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199272335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, een flatvlag. Ben benieuwd of die eind van de dag er nog aanzit, want de wind staat er pal op.
Ja, inderdaad. En een beetje onrustig is het gewapper voor het raam.
pi_199272378
O, ik kan me goed voorstellen dat dat enorm wappert vandaag, een vlag. Het is wel stemmig weer voor herdenkingsdag, dat weer wel.

Ik ben nog steeds aan het opruimen en ik vond een heel mooie agenda waar nog niets in geschreven was! Voor 2016. Dus ik dacht slim te wezen, en op te zoeken wanneer de weekdagen weer gelijk lopen zoals in 2016. Ik begon te zoeken in welk jaar 1 januari weer op vrijdag is. Maar dat jaar bleek aan het eind weer niet te kloppen, dus eén van de twee heeft vast een schrikkeljaar. Goed.

Toen googlede ik "Years with same starting weekday and equal number of days to 2016". Maar dan kom ik uit op 2044 of 2072 _O- Ik weet niet of ik het ding nog 23 jaar wil bewaren _O- En of ik 2072 háál is nog maar de vraag.

Iemand nog tips wat ik er mee kan doen behalve ongebruikt bij het oud papier doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272412
Overigens is oude agenda's doorlezen niet leuk. Opvallend vaak 'Feestje', 'Verjaardag', 'Sauna', etc :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef Isabeau het volgende:
O, ik kan me goed voorstellen dat dat enorm wappert vandaag, een vlag. Het is wel stemmig weer voor herdenkingsdag, dat weer wel.

Ik ben nog steeds aan het opruimen en ik vond een heel mooie agenda waar nog niets in geschreven was! Voor 2016. Dus ik dacht slim te wezen, en op te zoeken wanneer de weekdagen weer gelijk lopen zoals in 2016. Ik begon te zoeken in welk jaar 1 januari weer op vrijdag is. Maar dat jaar bleek aan het eind weer niet te kloppen, dus eén van de twee heeft vast een schrikkeljaar. Goed.

Toen googlede ik "Years with same starting weekday and equal number of days to 2016". Maar dan kom ik uit op 2044 of 2072 _O- Ik weet niet of ik het ding nog 23 jaar wil bewaren _O- En of ik 2072 háál is nog maar de vraag.

Iemand nog tips wat ik er mee kan doen behalve ongebruikt bij het oud papier doen?
Ofwel alle data aanpassen ofwel alle werkdagen aanpassen? *)
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:51:21 #194
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199272422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef Isabeau het volgende:
O, ik kan me goed voorstellen dat dat enorm wappert vandaag, een vlag. Het is wel stemmig weer voor herdenkingsdag, dat weer wel.

Ik ben nog steeds aan het opruimen en ik vond een heel mooie agenda waar nog niets in geschreven was! Voor 2016. Dus ik dacht slim te wezen, en op te zoeken wanneer de weekdagen weer gelijk lopen zoals in 2016. Ik begon te zoeken in welk jaar 1 januari weer op vrijdag is. Maar dat jaar bleek aan het eind weer niet te kloppen, dus eén van de twee heeft vast een schrikkeljaar. Goed.

Toen googlede ik "Years with same starting weekday and equal number of days to 2016". Maar dan kom ik uit op 2044 of 2072 _O- Ik weet niet of ik het ding nog 23 jaar wil bewaren _O- En of ik 2072 háál is nog maar de vraag.

Iemand nog tips wat ik er mee kan doen behalve ongebruikt bij het oud papier doen?
Schenken aan een museum :P

Ik ken echt nog een paar mensen (en ja, jonger dan ik) die nog een papieren agenda gebruiken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199272429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:

Ofwel alle data aanpassen ofwel alle werkdagen aanpassen? *)
_O- wat een werk.
De agenda heeft ook 1 week per 2 pagina's naast elkaar. Super handig. Maar ja. Ik zou de weken op woensdag of zondag kunnen laten beginnen _O- Hoe google ik dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272433
Jeetje, dat je ook maar overweegt om er nog een doel voor te zoeken. Zou niet eens in me opkomen. :D
pi_199272441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:52 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, dat je ook maar overweegt om er nog een doel voor te zoeken. Zou niet eens in me opkomen. :D
Het is best een mooie agenda :@ Ik heb een soort zwak voor agenda's en schriftjes en opschrijfboekjes.
Deze heb ik gekregen van iemand terwijl ik zelf al een agenda had gekocht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- wat een werk.
De agenda heeft ook 1 week per 2 pagina's naast elkaar. Super handig. Maar ja. Ik zou de weken op woensdag of zondag kunnen laten beginnen _O- Hoe google ik dat?
Haha ja je zei niet dat het iets zonder veel werk moest zijn O-)

Ik zou denk ik de eerste week in de agenda gebruiken voor volgende week. Als ik hem per se zou willen gebruiken dan. En dan dus zo door tot de agenda vol is ergens over een jaar. Als je het per maand ofzo aanpast is het per keer ook niet zo heel veel werk ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 04-05-2021 12:00:48 ]
pi_199272491
@Isabeau voorkladpapier, boodschappen lijstjes, todo lijstje.?
Daarvoor bewaar ik oude enveloppen A5 formaat.

En de analoge papieren agenda - inderdaad 2 pagina’s /week - ligt klaar om de digitale agenda over te nemen. Veeel overzichtelijker, voor mij B-)
pi_199272501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Het is best een mooie agenda :@ Ik heb een soort zwak voor agenda's en schriftjes en opschrijfboekjes.
Deze heb ik gekregen van iemand terwijl ik zelf al een agenda had gekocht.
Wat maakt hem mooi? Als het de buitenkant is, zou je er een notitieboekje van kunnen maken met nieuwe bladzijdes erin ofzo.

Overigens spreekt hier iemand die 0 met agenda's heeft. Ik heb vanaf de 4e klas middelbaar alles digitaal. En ook digitaal hou ik eigenlijk maar weinig bij.
pi_199272716
Regelmatig nog patiënten aan de balie met een papieren agenda.
Ik ook nog tot ong. 2 jr geleden, toen ben ik alles gaan inkloppen in mijn telefoon, waarbij het jaarlijks terugkomen van verjaardagen me enorm helpt om niks te vergeten :D
Net als Isa tijd geleden ook al mijn papieren agenda's doorgebladerd, veel oh ja's, en vervolgens keihard afscheid genomen en in de papierbak gesmeten :P
Er ligt hier nog altijd op de eettafel een weekkalender waar g alles in opschrijft met de eventuele bijbehorende uitgeprinte A4tjes als het bijv vaccinatie of (vroegah toen het nog mocht...) uitgeprinte tickets/kaartjes e.d.

Vandaag is het een fijne dag (even om 4 mei heen dan) omdat ik een brief van Q heb uit Australië O+
pi_199272748
Ik vind een agenda geven een beetje ver gaan ofzo? Als in dat is zo'n persoonlijk item, dat moet je gewoon zelf uitzoeken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199272763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een agenda geven een beetje ver gaan ofzo? Als in dat is zo'n persoonlijk item, dat moet je gewoon zelf uitzoeken?
Ik denk dat ik hem daarom ook niet heb gebruikt? Want ik had er al één.

Goed, als ik de week op woensdag laat beginnen dan wordt het 2040. Het probleem is ook een beetje blijkbaar dat 2016 een schrikkeljaar was :') Ik denk dat het een to do kladblok wordt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem daarom ook niet heb gebruikt? Want ik had er al één.

Goed, als ik de week op woensdag laat beginnen dan wordt het 2040. Het probleem is ook een beetje blijkbaar dat 2016 een schrikkeljaar was :') Ik denk dat het een to do kladblok wordt _O-
:D
pi_199272782
Ik zit hier haast uit mn verschoninkje te waaien op mn thuiswerkplek :')

De kozijnen komen allemaal uit 1732 en omdat het een appartement is kan ik ze ook niet zomaar vervangen, ook al heb ik het geld :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199272785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
Regelmatig nog patiënten aan de balie met een papieren agenda.
Ik ook nog tot ong. 2 jr geleden, toen ben ik alles gaan inkloppen in mijn telefoon, waarbij het jaarlijks terugkomen van verjaardagen me enorm helpt om niks te vergeten :D
Net als Isa tijd geleden ook al mijn papieren agenda's doorgebladerd, veel oh ja's, en vervolgens keihard afscheid genomen en in de papierbak gesmeten :P
Er ligt hier nog altijd op de eettafel een weekkalender waar g alles in opschrijft met de eventuele bijbehorende uitgeprinte A4tjes als het bijv vaccinatie of (vroegah toen het nog mocht...) uitgeprinte tickets/kaartjes e.d.

Vandaag is het een fijne dag (even om 4 mei heen dan) omdat ik een brief van Q heb uit Australië O+
Ik heb met veel plezier de agenda's door zitten bladeren en ze toen idd in de papierbak gegooid. Tsja.

En wat vreselijk tof van die brief *O* Nog leuke dingen te melden of is het doorgaans weinig persoonlijk?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272822
Oooh, geniaal! Ik kan de agenda vólgend jaar al gebruiken _O_ (vanaf 1 maart *) ) Vanaf die dag lopen de dagen gelijk 8-)

Herinnering in kalender telefoon gezet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199272911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, geniaal! Ik kan de agenda vólgend jaar al gebruiken _O_ (vanaf 1 maart *) ) Vanaf die dag lopen de dagen gelijk 8-)

Herinnering in kalender telefoon gezet :+
Je dilemma _O-

En oplossing *O*

Ik heb nog een papieren werkagenda. Vind ik vaak toch makkelijker om snel wat op te schrijven en zo nodig offline terug te zoeken. Wel dubbele administratie in de digitale kantoor kalender.

Privé sinds een aantal jaar alles digitaal. Geen gesleep meer met de thuis agenda of later moeten terugkomen op een afspraak omdat ik niet zeker weet of ik kan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199272925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, geniaal! Ik kan de agenda vólgend jaar al gebruiken _O_ (vanaf 1 maart *) ) Vanaf die dag lopen de dagen gelijk 8-)
Yay *G* :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:23 schreef Isabeau het volgende:

En wat vreselijk tof van die brief *O* Nog leuke dingen te melden of is het doorgaans weinig persoonlijk?
Ja is fijne brief, even in DM :)
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:43:25 #210
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199273018
Oeh wat fijn een brief *O* Ik zie jou nu voor me met een brede grijns op je gezicht

Paar jaar geleden ook alle papieren agenda's weggedaan, nog een tijdje ook dubbel bijgehouden.
Wel heb ik van een paar jaar hier de kalenders liggen waar ook afspraken op stonden (die van vorig jaar en tot nu toe zijn vervelend leeg). En die bewaar ik ook wel gewoon. Ook omdat ze mooi zijn. Eerste jaren maakte ik ze met m'n eigen foto's, nu koop ik er een van de Sheldrick wildlife trust, meteen een mooi goed doel en foto's van schattige olifantjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_199273083
Upd
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. En een beetje onrustig is het gewapper voor het raam.
Update vlag: binnengehaald, want raakte losgewapperd.

Hoera Blues! Goeie berichten? Dm?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:58:14 #212
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199273195
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:48 schreef AnneX het volgende:
Upd
[..]

Update vlag: binnengehaald, want raakte losgewapperd.

Hoera Blues! Goeie berichten? Dm?
Hier ook vlag weg, geen idee of hij weggewaaid of weggehaald is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199273556
Nog steeds bezig met opruimen. Vandaag precies 13 jaar geleden was ik in Maastricht met Jagartrüt en Stereotomy :o Het leek nog helemaal niet zo lang geleden...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199273841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:

Vandaag is het een fijne dag (even om 4 mei heen dan) omdat ik een brief van Q heb uit Australië O+
JOEHOE *O* O+
Mag ik ook DM? Ben zo benieuwd!

Was deze wind voorspeld? Kan het me nou niet herinneren. Wel hele dag regen (maar tis op een paar buitjes na droog hier).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199273850
10G zit erin *O*

Inclusief sticker in mijn gele boekje. Ze kon geen geldigheidsduur opschrijven :P Wel gezellig hier in recovery. De EHBOer van dienst maakt er een feestje van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:57:01 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199273903
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
10G zit erin *O*

Inclusief sticker in mijn gele boekje. Ze kon geen geldigheidsduur opschrijven :P Wel gezellig hier in recovery. De EHBOer van dienst maakt er een feestje van.
Staat de datum wel goed in je gele boekje? Bij mij niet :D

De maand moet in letters uitgeschreven ipv in cijfers iig :P

(Niet dat het íemand boeit verder, heeft ook weinig status, maar moest toch lachen :') :') :') ok ik ben sneu :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199273964
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Staat de datum wel goed in je gele boekje? Bij mij niet :D

De maand moet in letters uitgeschreven ipv in cijfers iig :P

(Niet dat het íemand boeit verder, heeft ook weinig status, maar moest toch lachen :') :') :') ok ik ben sneu :') )
Goffer :')

Ach ja, is inderdaad meer voor de leuk en ik hecht ook meer waarde aan de papieren die ik meekreeg en de digitale melding.

Wel bijzonder: 3 checkpoints en toch liep iemand verkeerd (denk ik). Zat letterlijk al op de AZ prikstoel en werd toen naar een Pfizer loket gedirigeerd :X

Of hij wilde de wachtrij omzeilen. Druk! Wij AZters hadden een fast pass :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199273985
Inmiddels wordt hier geklaagd over gebrek aan koffie en vlaai in deze balzaal _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:13:15 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274128
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goffer :')

Ach ja, is inderdaad meer voor de leuk en ik hecht ook meer waarde aan de papieren die ik meekreeg en de digitale melding.

Wel bijzonder: 3 checkpoints en toch liep iemand verkeerd (denk ik). Zat letterlijk al op de AZ prikstoel en werd toen naar een Pfizer loket gedirigeerd :X

Of hij wilde de wachtrij omzeilen. Druk! Wij AZters hadden een fast pass :+
Dat papieren ding heeft ook nul waarde behalve leuk voor je eigen administratie :+

En oeiiii, dat is niet mooi. Gaat relatief best vaak fout hoor ik... 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:17:10 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_199274183
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat papieren ding heeft ook nul waarde behalve leuk voor je eigen administratie :+

En oeiiii, dat is niet mooi. Gaat relatief best vaak fout hoor ik... 8)7
Jawel. Je kunt er zonder verdere testen mee NRW in. Het is voor de controle een geldig bewijs van inenting.
Je moet wel 2 weken vollegig ingeënt zijn.
En waarschijnlijk ook geldig met het vliegtuig vanuit/naar Duitsland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199274199
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

Goffer :')

Ach ja, is inderdaad meer voor de leuk en ik hecht ook meer waarde aan de papieren die ik meekreeg en de digitale melding.

Wel bijzonder: 3 checkpoints en toch liep iemand verkeerd (denk ik). Zat letterlijk al op de AZ prikstoel en werd toen naar een Pfizer loket gedirigeerd :X

Of hij wilde de wachtrij omzeilen. Druk! Wij AZters hadden een fast pass :+
Krijg jij AstraZenica of begrijp ik nu iets verkeerd? Je bent toch geen 60+? Of is er weer iets veranderd.

(of mag het nog wel als 2e prik?)

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 04-05-2021 14:23:16 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:25:24 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Jawel. Je kunt er zonder verdere testen mee NRW in. Het is voor de controle een geldig bewijs van inenting.
Je moet wel 2 weken vollegig ingeënt zijn.
En waarschijnlijk ook geldig met het vliegtuig vanuit/naar Duitsland.
Dat het geaccepteerd wordt wil niet zeggen dat het ook een status heeft.
Maar dit is een nieuwe voor me. Ik ga het eens navragen bij de Duitsers. Leuk wel.
Thanks voor deze info :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:26:29 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krijg jij AstraZenica of begrijp ik nu iets verkeerd? Je bent toch geen 60+? Of is er weer iets veranderd.

(of mag het nog wel als 2e prik?)
Ze had de eerste al gehad voordat het toch een killervaccin was

En dan mag je de tweede ook hebben want bij geen enge dingen bij prik één lijkt prik twee gevaarloos te zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:20 #224
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274491
Yoooo. O+ Ik loop nogal achter maar goeiemiddag alvast *; :W
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:38:17 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:37 schreef minilot het volgende:
Yoooo. O+ Ik loop nogal achter maar goeiemiddag alvast *; :W
Morning!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199274504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:37 schreef minilot het volgende:
Yoooo. O+ Ik loop nogal achter maar goeiemiddag alvast *; :W
Je loopt hier nooit achter joh :7

Dank @Molo Ik bedacht me ook iets later dat Cat natuurlijk al 1 gehad had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:39:42 #227
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274521
Ooooh Bloes, een brief! Iets om als moeke mee in je nopjes te wezen :Y :* Hoe gaat het met 'm?
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:40:21 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274527
Ik maak graag even bezwaar tegen de term prikstoel :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_199274546
Ik begreep dat in regio Utrecht de mensen polsbandjes krijgen met de juiste kleur (rood is AZ, blauw is Pfizer, of andersom, dunno..) , en in elk geval in Houten zijn er echt aparte zalen. (Hoe dat in de Jaarbeurs zit, zal ik morgen zien).

Het gaat geloof ik ook nog wel eens mis als iemand even langs een arts moet a.d.h.v. uitkomst gezondheidsverklaring, en dan ergens de rij inpiept. Dus iedereen moet eigenlijk voortdurend alert zijn en regelmatig even (open) vragen stellen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:41:50 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je loopt hier nooit achter joh :7

Dank @:Molo Ik bedacht me ook iets later dat Cat natuurlijk al 1 gehad had.
Cat-cerebrale sinustrombose komt er niet in-astrophe yoooo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199274556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik maak graag even bezwaar tegen de term prikstoel :{w
Veroorzaken spijkerbedden ook rillingen bij jou? :P
pi_199274570
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Cat-cerebrale sinustrombose komt er niet in-astrophe yoooo
Beat eronder en we hebben een nieuwe nr 1 hit 8-)
pi_199274581
@Lonaa had jij al iets van Greenchoice gehoord?
Ik vroeg ze:
Hi Greenchoice! Ik heb een verlengaanbod gekregen. Er vielen me alleen iets op: het is véél duurder dan voor nieuwe klanten! Als ik bij pricewise hetzelfde verbruik invoer als waarop jullie verlengaanbod is gebaseerd, kom ik op een jaarprijs van 126 euro inclusief cashback aan eind van het jaar. In mijn verlengaanbod kom ik op een prijs van 182 euro inclusief cashback na een jaar.. dat is 42%(!!) duurder! Waarom is dit verschil zo ontzettend groot? Dit maakt het voor mij allesbehalve aantrekkelijk om te blijven..

Kreeg als antwoord:
Goedemiddag! De eenjarige contracten die wij aanbieden aan nieuwe klanten zijn goedkoper dan de verlengaanboden erna. Omdat wij iedere klant maar voor een jaar een goedkoper contract kunnen aanbieden is het niet mogelijk de prijs te verlagen.

Ehh ja, daar kan ik weinig mee. Dit is van het niveau 'waarom is een cirkel rond?' en dan als antwoord 'De cirkel is rond. En omdat de cirkel rond is, is hij niet vierkant'.

Ik ga lekker naar budget energie dus :W
En dan waarschijnlijk volgend jaar weer terug naar Greenchoice haha.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:43:34 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274586
Eh oh jongens, wat een fijne koekies dit!
Recept:
https://www.seriouseats.c(...)-biscoff-recipe.html
Mijnes:


Heb er vier soldaat gemaakt en toen gauw de rest door de brievenbus van mijn favo buren gegooid, die allen jammerlijk binnenzitten met corona, arme zieltjes. Had ze gelukkig zelf al een paar weken niet van dichtbij gezien :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:44:23 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik maak graag even bezwaar tegen de term prikstoel :{w
Ik moet bij prik altijd hier aan denken O+

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199274610
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik begreep dat in regio Utrecht de mensen polsbandjes krijgen met de juiste kleur (rood is AZ, blauw is Pfizer, of andersom, dunno..) , en in elk geval in Houten zijn er echt aparte zalen. (Hoe dat in de Jaarbeurs zit, zal ik morgen zien).

Het gaat geloof ik ook nog wel eens mis als iemand even langs een arts moet a.d.h.v. uitkomst gezondheidsverklaring, en dan ergens de rij inpiept. Dus iedereen moet eigenlijk voortdurend alert zijn en regelmatig even (open) vragen stellen.
Redelijk cruciaal wel voor hoe goed het werkt :+

@Blues wat fijn een brief! *O*
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:44:59 #237
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274612
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Veroorzaken spijkerbedden ook rillingen bij jou? :P
Nope, is toch een ander slag. Plezierige associaties met fakirs, slangenbezweerders en opiumdampen ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199274621
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Redelijk cruciaal wel voor hoe goed het werkt :+

@:Blues wat fijn een brief! *O*
Details :{w

Oh en fijn, brief! O+
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:45:40 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:43 schreef minilot het volgende:
Eh oh jongens, wat een fijne koekies dit!
Recept:
https://www.seriouseats.c(...)-biscoff-recipe.html
Mijnes:
[ afbeelding ]

Heb er vier soldaat gemaakt en toen gauw de rest door de brievenbus van mijn favo buren gegooid, die allen jammerlijk binnenzitten met corona, arme zieltjes. Had ze gelukkig zelf al een paar weken niet van dichtbij gezien :+
Wat zijn die witte bolletjes erop? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:45:46 #240
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274624
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik moet bij prik altijd hier aan denken O+

[ afbeelding ]
Ah, kijk aan, dat kan ik ook wel eens proberen! :D ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:46:09 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274627
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat zijn die witte bolletjes erop? :D
Citroenglazuur :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:47:12 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274641
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Citroenglazuur :)
Geinig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:47:26 #243
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199274648
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik begreep dat in regio Utrecht de mensen polsbandjes krijgen met de juiste kleur (rood is AZ, blauw is Pfizer, of andersom, dunno..) , en in elk geval in Houten zijn er echt aparte zalen. (Hoe dat in de Jaarbeurs zit, zal ik morgen zien).

Het gaat geloof ik ook nog wel eens mis als iemand even langs een arts moet a.d.h.v. uitkomst gezondheidsverklaring, en dan ergens de rij inpiept. Dus iedereen moet eigenlijk voortdurend alert zijn en regelmatig even (open) vragen stellen.
Ik kijk nu pas of ik het goede gehad heb _O- (ja). Was er helemaal van uit gegaan. Stond volgens mij ook nergens dat je moest kiezen voor AZ of Pfizer.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:49:16 #244
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274675
Voor het eerst in twintig jaar nieuwe handdoeken gekocht (gezien de vorige alleen nog wat losse stukjes met draden ertussen waren), ik ben nog niet overtuigd. }:| Zo zacht. }:|
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:51:15 #245
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199274705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:49 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst in twintig jaar nieuwe handdoeken gekocht (gezien de vorige alleen nog wat losse stukjes met draden ertussen waren), ik ben nog niet overtuigd. }:| Zo zacht. }:|
Veel wassen. Ik heb, geloof vorig jaar, om dezelfde reden nieuwe gekocht. Na een paar keer wassen nog geen verbetering. Toen gewoon de hele handel meerdere keren in een weekend gewassen. Toen ging het goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199274732
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

JOEHOE *O* O+
Mag ik ook DM? Ben zo benieuwd!

Was deze wind voorspeld? Kan het me nou niet herinneren. Wel hele dag regen (maar tis op een paar buitjes na droog hier).
Ik ga niet iedereen dmmen over Q sorry :) De brief is fijn goed en een kort levensteken, dat is t kort samengevat en ik ben erg blij met elke korte brief.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:53:00 #247
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Veel wassen. Ik heb, geloof vorig jaar, om dezelfde reden nieuwe gekocht. Na een paar keer wassen nog geen verbetering. Toen gewoon de hele handel meerdere keren in een weekend gewassen. Toen ging het goed.
Ja, zoiets ook wel van plan :') Een keer of vijftien de kookwas erover *O*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:59:32 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_199274839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:43 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa had jij al iets van Greenchoice gehoord?
Ik vroeg ze:
Hi Greenchoice! Ik heb een verlengaanbod gekregen. Er vielen me alleen iets op: het is véél duurder dan voor nieuwe klanten! Als ik bij pricewise hetzelfde verbruik invoer als waarop jullie verlengaanbod is gebaseerd, kom ik op een jaarprijs van 126 euro inclusief cashback aan eind van het jaar. In mijn verlengaanbod kom ik op een prijs van 182 euro inclusief cashback na een jaar.. dat is 42%(!!) duurder! Waarom is dit verschil zo ontzettend groot? Dit maakt het voor mij allesbehalve aantrekkelijk om te blijven..

Kreeg als antwoord:
Goedemiddag! De eenjarige contracten die wij aanbieden aan nieuwe klanten zijn goedkoper dan de verlengaanboden erna. Omdat wij iedere klant maar voor een jaar een goedkoper contract kunnen aanbieden is het niet mogelijk de prijs te verlagen.

Ehh ja, daar kan ik weinig mee. Dit is van het niveau 'waarom is een cirkel rond?' en dan als antwoord 'De cirkel is rond. En omdat de cirkel rond is, is hij niet vierkant'.

Ik ga lekker naar budget energie dus :W
En dan waarschijnlijk volgend jaar weer terug naar Greenchoice haha.
Ze wilden al mijn gegevens maar die wil ik ze helemaal niet geven. Dus uh, ik stap ook gewoon over.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:00:21 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199274853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, zoiets ook wel van plan :') Een keer of vijftien de kookwas erover *O*
Hamamdoeken, vanaf dag één heeeeeeerlijk gevoel op de huid.

Uiteraard altijd kookwas en droger hier, want ik ben zowel vies als lui qua persoon *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:01:42 #250
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199274870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, zoiets ook wel van plan :') Een keer of vijftien de kookwas erover *O*
dan kom je er wel _O-

Haalde net de handdoeken naar binnen. Ze waren wel droog, geen idee hoe vaak ze nat geweest zijn sinds ik ze gisteren ophing.
Maar het rekje waar ze aan hingen was zeker een halve meter verplaatst. Nog een halve en ik was ze kwijt geweest.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:04:04 #251
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199274912
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds bezig met opruimen. Vandaag precies 13 jaar geleden was ik in Maastricht met Jagartrüt en Stereotomy :o Het leek nog helemaal niet zo lang geleden...
Zo lang? Wow, dat is inderdaad lang.

Man, op mijn werk hebben ze het niet begrepen. Onze dienst stelt zich voor aan een andere dienst. Daar zitten 33 mensen van mijn dienst te luisteren naar wat ze weten, met een presentatie voor 2 mensen van de andere dienst. Llijkt me vrij inefficient.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:05:03 #252
221912 minilot
Nancy boy
pi_199274934
Ha @Kaatje net op tijd! :D Herfstharde rukwinden ook hier ja :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_199274974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:

Zo lang? Wow, dat is inderdaad lang.

Man, op mijn werk hebben ze het niet begrepen. Onze dienst stelt zich voor aan een andere dienst. Daar zitten 33 mensen van mijn dienst te luisteren naar wat ze weten, met een presentatie voor 2 mensen van de andere dienst. Llijkt me vrij inefficient.
Ja, zo lang geleden alweer. Het was toen overigens wel prachtig weer.

En dat klinkt als een enorme tijdsverspilling voor 33 mensen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:08:29 #254
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275008
Kunnen die drieëndertig mensen dan niet zeggen yo, dit is niet relevant voor mij en dan iets anders gaan doen, of ben ik te lang weg uit het kantoorleven om te snappen dat dat geen realistische optie is? :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:10:04 #255
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199275041
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:08 schreef minilot het volgende:
Kunnen die drieëndertig mensen dan niet zeggen yo, dit is niet relevant voor mij en dan iets anders gaan doen, of ben ik te lang weg uit het kantoorleven om te snappen dat dat geen realistische optie is? :+
In het Belgische gaat dat niet. Ik had aangegeven niet mee te kunnen doen eigenlijk, en toen gaven ze aan dat ze het wel voor me gingen opnemen zodat ik het later terug kon kijken...
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:11:43 #256
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275071
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In het Belgische gaat dat niet.
Mweeeeeh, wat frustrerend lijkt me dat!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:12:43 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In het Belgische gaat dat niet. Ik had aangegeven niet mee te kunnen doen eigenlijk, en toen gaven ze aan dat ze het wel voor me gingen opnemen zodat ik het later terug kon kijken...
_O-

Oh damnnn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik maak graag even bezwaar tegen de term prikstoel :{w
Heb je er al over nagedacht over de vaccinatie? Vanwege dat je angstig bent hiervoor.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ga niet iedereen dmmen over Q sorry :) De brief is fijn goed en een kort levensteken, dat is t kort samengevat en ik ben erg blij met elke korte brief.
Ik was/ben alleen maar heel blij voor je. Je krijgt er niet veel en dan zo heerlijk om er een te krijgen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199275189
@Cat-astrophe; heb je nu wel een AZ gekregen uiteindelijk?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199275192
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ga niet iedereen dmmen over Q sorry :) De brief is fijn goed en een kort levensteken, dat is t kort samengevat en ik ben erg blij met elke korte brief.
Fijn om te horen :)
pi_199275304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo lang? Wow, dat is inderdaad lang.

Man, op mijn werk hebben ze het niet begrepen. Onze dienst stelt zich voor aan een andere dienst. Daar zitten 33 mensen van mijn dienst te luisteren naar wat ze weten, met een presentatie voor 2 mensen van de andere dienst. Llijkt me vrij inefficient.
Liepen die andere 31 niet weg uit de videoconf? :D
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:27:25 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_199275455
Werkuren voor vandaag zitten er op.
Wil graag even rondje lopen. Maar met dit knipperweer is het al een uitdaging om droog tot het einde van de straat en terug te komen.
Zon/donker, regen/droog, wel/geen wind. In willekeurige samenstelling en constant wisselend.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:29:35 #263
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199275491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In het Belgische gaat dat niet. Ik had aangegeven niet mee te kunnen doen eigenlijk, en toen gaven ze aan dat ze het wel voor me gingen opnemen zodat ik het later terug kon kijken...
En dat ga je natuurlijk doen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:36:09 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb je er al over nagedacht over de vaccinatie? Vanwege dat je angstig bent hiervoor.
[..]

Tuurlijk, ik denk er elke dag wel aan :') 'Angstig' is wel een understatement ;)
Rationeel wil ik uiteraard absoluut een vaccinatie, maar de kans dat ik mezelf zo'n prikstoel in krijg is niet bijzonder groot.. Ik overweeg als strategie vooraf gewoon stomdronken te geraken. :@
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:37:48 #265
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275618
..of zien of ik toch nog door @Candaasje geprikt kan worden natuurlijk O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:40:58 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275674
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik denk er elke dag wel aan :') 'Angstig' is wel een understatement ;)
Rationeel wil ik uiteraard absoluut een vaccinatie, maar de kans dat ik mezelf zo'n prikstoel in krijg is niet bijzonder groot.. Ik overweeg als strategie vooraf gewoon stomdronken te geraken. :@
Hij is oprecht niet voelbaar. Dus je kunt echt gewoon ogen dicht doen en niets van merken

Je mag vast iemand meenemen als je wilt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:42:07 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199275690
Of regel een handje pammen bij de huisarts.
Spoilers!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:43:14 #268
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275707
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij is oprecht niet voelbaar. Dus je kunt echt gewoon ogen dicht doen en niets van merken

Je mag vast iemand meenemen als je wilt
Het gaat dan ook helemaal niet om angst voor de pijn ervan, lieve @Molo - dat stelt inderdaad niks voor :*

Sowieso ben ik best een bikkel qua pijn >:) :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_199275717
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik denk er elke dag wel aan :') 'Angstig' is wel een understatement ;)
Rationeel wil ik uiteraard absoluut een vaccinatie, maar de kans dat ik mezelf zo'n prikstoel in krijg is niet bijzonder groot.. Ik overweeg als strategie vooraf gewoon stomdronken te geraken. :@
Of post orgasmic numbness?
Of beiden?

Ik zeg beiden.
Kan nog leuk voor Candaas zijn ook *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:44:33 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of regel een handje pammen bij de huisarts.
Mijn nogal spartaanse huisarts gaat zulks echt niet voorschrijven hoor! Ze ziet me al aankomen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199275738
Ben woest op past-me die besloot dat current-me vast geen zin in een snackje zou hebben :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:45:21 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of post orgasmic numbness?

Dat ken ik alleen theoretisch, niet zelf ;) Maar goeie suggestie, dat wel ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199275751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat ken ik alleen theoretisch, niet zelf ;)
Niet dat weggeblazen, de wereld ken om me heen vergaan, maar ik mot ff bijkomen gevoel?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199275772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef minilot het volgende:

Het gaat dan ook helemaal niet om angst voor de pijn ervan, lieve @:Molo - dat stelt inderdaad niks voor :*

Sowieso ben ik best een bikkel qua pijn >:) :9
Zou het helpen als je niets zou zien of is het idee al paniekmakend?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:47:20 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275773
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Het gaat dan ook helemaal niet om angst voor de pijn ervan, lieve @:Molo - dat stelt inderdaad niks voor :*

Sowieso ben ik best een bikkel qua pijn >:) :9
Ja tijdens het typen bedacht ik me exact dat :D

En is deze post wellicht nog veel minder helpend omdat het de andere kant op werkt

En wat ik nu schrijf helpt ook niet.
Vrij veel mensen met schotwonden behandeld toen ik nog in dass Krankenhaus werkte en vond het altijd juist zo'n eng idee omdat je dat niet aan ziet komen maar ineens floep een kogel in je lijf kan komen.
95% was dikke boefjes waarbij dat gebeurde hoor, maar tóch. Het idee

Tegens sorry want dom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:47:25 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199275774
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik denk er elke dag wel aan :') 'Angstig' is wel een understatement ;)
Rationeel wil ik uiteraard absoluut een vaccinatie, maar de kans dat ik mezelf zo'n prikstoel in krijg is niet bijzonder groot.. Ik overweeg als strategie vooraf gewoon stomdronken te geraken. :@
Ik las iets over lachgas voor mensen met prikangst? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:48:01 #277
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet dat weggeblazen, de wereld ken om me heen vergaan, maar ik mot ff bijkomen gevoel?
Nope. Post-O na anderhalve tel alles mentaal en fysiek weer terug op alert adhd-niveau ;)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:48:31 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of post orgasmic numbness?

Wasda?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope. Post-O na anderhalve tel alles mentaal en fysiek weer terug op alert adhd-niveau ;)
Hm, heeeeel goed timen dus. Toch Candaasje regelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:49:17 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet dat weggeblazen, de wereld ken om me heen vergaan, maar ik mot ff bijkomen gevoel?
Oh ja, dikke check

Welleens bijna autoongeluk gehad erdoor :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275810
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou het helpen als je niets zou zien of is het idee al paniekmakend?
Dit dacht ik ook. Zou een blinddoek helpen ofzo?
En dan dat ze daar niet af gaan tellen. Of ga je alsnog bewegen/om je heen slaan als de prik erin zit?

Sorry je hoeft trouwens niet te antwoorden. Bedenk me net dat je er het liefst niet aan wilt denken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:49:38 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199275812
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of post orgasmic numbness?
En nu in het Nederlands?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199275814
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Wasda?
Die momenten na een (mijn) orgasme, waar WWIII kan uitbreken, maar ze het maar uitzoeken, omdat ik even spinnend lig uit te puffen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:50:00 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275816
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou het helpen als je niets zou zien of is het idee al paniekmakend?
Louter het idee, uiteraard heb ik absoluut niet gekeken toen het de afgelopen paar jaar wegens zwangerschap een paar keer moest. :)

Maaarrrrrr genoeg hierover! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_199275825
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
No.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:50:43 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook. Zou een blinddoek helpen ofzo?
En dan dat ze daar niet af gaan tellen. Of ga je alsnog bewegen/om je heen slaan als de prik erin zit?

Sorry je hoeft trouwens niet te antwoorden. Bedenk me net dat je er het liefst niet aan wilt denken.
Gewoon bij jas aannemen en inschrijven ineens een shot in je arm krijgt. Oh hell :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275838
https://www.benuapotheek.(...)ccinatie-coronavirus

Tips voor minilot.
Vaker laten pr***en helpt :|W
Wat een bullshit open deur adviezen van een apotheek zeg :|W
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:51:21 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hm, heeeeel goed timen dus. Toch Candaasje regelen.
Ik vind dit wel het beste plan tot dusver :s)
Of nee. Ik denk niet dat ik kán komen met een prik in het nabije verschiet. :N
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:51:22 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die momenten na een (mijn) orgasme, waar WWIII kan uitbreken, maar ze het maar uitzoeken, omdat ik even spinnend lig uit te puffen.
Ik kende de term niet maar dit wat je beschrijft.... Yes _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon bij jas aannemen en inschrijven ineens een shot in je arm krijgt. Oh hell :D
Sowieso erger ik me de ziekte aan de sloomheid van alles wat ik zie gebeuren :D

Hoezo moet iemand zitten? Hoezo moet die jas uit? RAMRAMRAMRAMRAM zul je bedoelen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199275852
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind dit wel het beste plan tot dusver :s)
Of nee. Ik denk niet dat ik kán komen met een prik in het nabije verschiet. :N
Je komt er maar op een manier achter :9
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199275861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope. Post-O na anderhalve tel alles mentaal en fysiek weer terug op alert adhd-niveau ;)
Wil je ervan af? Van de extreme prikangst?
Laatst had ik een linkje voor je. Of is het lezen al extreem?
“Eén op de 1000 mensen hebben er last van”, je bent niet de enige.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:52:37 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275865
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:51 schreef Blues het volgende:
https://www.benuapotheek.(...)ccinatie-coronavirus

Tips voor minilot.
Vaker laten pr***en helpt :|W
Wat een bullshit open deur adviezen van een apotheek zeg :|W
Das puur om die reclame van die Emla erdoor te kunnen pushen, stelletje fuckers _O- _O- _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:53:03 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275872
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:51 schreef Blues het volgende:
https://www.benuapotheek.(...)ccinatie-coronavirus

Tips voor minilot.
Vaker laten pr***en helpt :|W
Wat een bullshit open deur adviezen van een apotheek zeg :|W
Haha! Deze ook:
'Denk tijdens het prikken aan wat leuks' - echt suuuuuperzinvol bij een fobie! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:53:51 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275884
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha! Deze ook:
'Denk tijdens het prikken aan wat leuks' - echt suuuuuperzinvol bij een fobie! *O*
Werkt ook bij depressies en suïcidepogingen _O_ _O_ _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:12 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275889
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wil je ervan af?
Nah. Ik wil liever gewoon geen prik. :@
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:28 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275895
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
Vraag maar aan je vriendin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:29 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_199275896
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Werkt ook bij depressies en suïcidepogingen _O_ _O_ _O_
Mooi wel ja :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:55:16 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199275911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Mooi wel ja :')
Ik schreef eerst suïcide ipv pogingen

Dat was nog kneuziger :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199275913
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Vraag maar aan je vriendin
Bhurhurhurhdur :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:56:08 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199275924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Mijn nogal spartaanse huisarts gaat zulks echt niet voorschrijven hoor! Ze ziet me al aankomen :+
Vreemd. Daar zijn die dingen gewoon voor hoor. Maar goed, zelf weten :) Ik zou zo langzamerhand eens serieus over therapie gaan denken als ik jou was. Het heeft mij ook goed geholpen destijds.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:56:10 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199275925
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Vraag maar aan je vriendin
Je wist het zelf ook niet :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')