SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste nieuwequote:Op maandag 3 mei 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer een Bill Bryson?Deze kende ik nog niet.
Daar mag hij voor gebruikt wordenquote:Op maandag 3 mei 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit een eufemisme voor bal d'r winderigheid?
Dat klinkt best spooky.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week (eindelijk) HUET training![]()
kijk er nog niet naar uit zeg maar
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.
Soort Houdini act. Kijk er niet naar uit
Lekker juist dit soort dingen, voel je je ballen klein worden van angst en weet je weer even dat je leeft, fuck de comfort zone.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.
Soort Houdini act. Kijk er niet naar uit
Zou al niks voor mij zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week (eindelijk) HUET training![]()
kijk er nog niet naar uit zeg maar
yup dit.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou al niks voor mij zijn.
Ik maak mn ogen niet open onder water, dus dan zou ik alles op de tast moeten doen.
ja, maar heb je die bij de hand als je in een heli zit?quote:
ik acht de kans dat ik het water in flikker met een heli nog kleinerquote:Op maandag 3 mei 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar heb je die bij de hand als je in een heli zit?
Je hoort inderdaad niet vaak dat zo'n ding neer stortquote:Op maandag 3 mei 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik acht de kans dat ik het water in flikker met een heli nog kleiner
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen er plezier uit halen door andermans spullen te slopen of bekladdenquote:Op maandag 3 mei 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/de(...)slopen-blauwe-regen-
Mensen
Dikkie Dikquote:
Zal zo eens m'n kroketje eruit halen en je voerenquote:
Hier kun je toch zo ontzettend kwaad van worden.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen er plezier uit halen door andermans spullen te slopen of bekladden
Er zullen genoeg viruswappies zijn die roken schat ik zo in, longkanker = fake kan er op het raam.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
Huis van coronapatiënt in Friesland beklad
Het huis van een coronapatiënt uit de Friese gemeente Waadhoeke is beklad met de tekst 'covid = fake'. De bewoonster was zelf niet thuis, omdat ze in het ziekenhuis is opgenomen. De politie reageert op Instagram vol afschuw: "Het zou de daders sieren om bij de bewoners, op afstand, hun excuses aan te bieden!"
[ afbeelding ]
Meeste mensen zijn normaal gerquote:Op maandag 3 mei 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, ik blijf niet binnen uit angst om ziek te worden, maar omdat ik mensen zo spuugzat ben.
De normale vallen niet zo op. Maar de achterlijken worden steeds achterlijker.quote:
kijk je wel naar nederlands weerbericht?quote:
Ja maar jij woont aan het water, dat hebben we hier niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk je wel naar nederlands weerbericht?![]()
Volgens nos zondag 17 graden
Alhoewel WELKE zondag Ger? :p
Klinkt Engels. Vloerbedekking tegen de muur.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
oh weten jullie wat ik zag bij karwei.
Textiel behang. Denk je wat is dat voor onzin? Maar dat zijn gewoon stoffen platen voor op je muur
oh dat weet ik niet maar het zag er best oke uit eigenlijk. Kijken of ik het op de site kan vindenquote:Op maandag 3 mei 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt Engels. Vloerbedekking tegen de muur.
Kun je wel allemaal punaises met shit in steken.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet maar het zag er best oke uit eigenlijk. Kijken of ik het op de site kan vinden
Oh en ook kurk behang. Maar dat vond ik wat vreemd
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamerquote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je wel allemaal punaises met shit in steken.
Waarheid dit ja.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij woont aan het water, dat hebben we hier niet.
de wat?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamer
zondag en maandag 25 zie ik hierquote:Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, buienradar zegt aankomende zondag hier 20 graden en droog.
Wel windkracht 5, dus we hebben er alsnog geen fuck aan.
Alsof je in een goedkope inpakdoos woont.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)-per-meter/p/B600197
Dit is wel leuk.
Volgende week wel braaf rond de 16, droog en niet te veel wind. Doe ik het voor voorlopig.quote:
Buienradar, zei ik toch.quote:
Ja doe ik toch ook?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je in een goedkope inpakdoos woont.
woensdag-donderdag wel weer minder zie ikquote:Op maandag 3 mei 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb je in het tropische zuiden.
Beetje hetzelfde als hier. Graadje verschil, maar ik zit niet direct aan het water.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das allemaal niet zo warm in rotterdam
Ik dat een mini regenton idee?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag maar even m'n regenwaterfles vullen, voor m'n emmer morgen overstroomt.
altijd kouder aan de oceaan hequote:Op maandag 3 mei 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
heb sowieso het idee dat rotterdam kouder is
ja maar lijkt alsof ik verschil merk met den haag maar zal wel komen omdat ik hier aan de maas zit jaquote:Op maandag 3 mei 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dat een mini regenton idee?
[..]
altijd kouder aan de oceaan he
Ontwikkelingen gaan snel in Rotterdam.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamer
De emmer ja.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dat een mini regenton idee?
[..]
altijd kouder aan de oceaan he
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontwikkelingen gaan snel in Rotterdam.
Zo'n open watervlakte als de Maas helpt niet nee.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lijkt alsof ik verschil merk met den haag maar zal wel komen omdat ik hier aan de maas zit ja
veeleisend plantje welquote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De emmer ja.![]()
Ik heb geloof ik geen regenpijp om er een onder te zetten en m'n vleesetende plant blieft geen kraanwater.
Met spek natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Wie is de gelukkige? Worden het Bitterstaafjes of Bitterballies? Met kaas of met bami of met gehakt?
Ik hoop op een stuk of tien kleffe Mexicano's.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Wie is de gelukkige? Worden het Bitterstaafjes of Bitterballies? Met kaas of met bami of met gehakt?
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.quote:
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatiequote:Op maandag 3 mei 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.
Al valt het me mee, ik heb één plant die echt te sneu is, de rest doet het aardig. Zelfs m'n babyCalathea is met een nieuw blad bezig.
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ookquote:Op maandag 3 mei 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.
Al valt het me mee, ik heb één plant die echt te sneu is, de rest doet het aardig. Zelfs m'n babyCalathea is met een nieuw blad bezig.
Ja idioot.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatie
Die monstera ja, binnen het half uur verkocht.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatie
Noooo.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ook
Doe eens foto dan.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ook
Maar hoe is 'ie aan het doodgaan dan?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best geinig ballie als moeder, sushi uit de blender in de tut en dat ze zo'n kind per ongeluk in de Maas laat pleuren.
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best geinig ballie als moeder, sushi uit de blender in de tut en dat ze zo'n kind per ongeluk in de Maas laat pleuren.
BB zoekt behang uit voor op de kinderkamer.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.
Het is 13 graden, dan beginnen de paardriften langzaam vat op de eierstokken te krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.
HAHAHAquote:Op maandag 3 mei 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan die keer dat m'n zus me een logeerkamer poogde op te dringen.
Want dan konden de kids logeren.
"Je had toch de halve zolder leeg zei je?!quote:
Lammetjes in de wei inderdaad.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 13 graden, dan beginnen de paardriften langzaam vat op de eierstokken te krijgen.
M'n vader zei dat ik geen bankjes tegen de balkonrand moest zetten voor het geval m'n achternichtje langskwam.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Je had toch de halve zolder leeg zei je?!"
Ja, voor m'n eigen onzin, niet voor die ene keer in de 5 jaar dat ik een logee heb.
Paardruftenquote:Op maandag 3 mei 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 13 graden, dan beginnen de paardriften langzaam vat op de eierstokken te krijgen.
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader zei dat ik geen bankjes tegen de balkonrand moest zetten voor het geval m'n achternichtje langskwam.
Dus oké, voor die ene keer dat ze misschien op m'n balkon staat, moet ik de boel anders inrichten? Oké.
Flashbacks naar paarden die van hun eigen scheet schrikken.quote:
Het waren 4 stammetjes, daarvan is er al 1 overleden en nu is de 2e ook aan het stervenquote:Op maandag 3 mei 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe is 'ie aan het doodgaan dan?
Hoe staat 'ie en hoe vaak geef je 'm water?quote:Op maandag 3 mei 2021 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het waren 4 stammetjes, daarvan is er al 1 overleden en nu is de 2e ook aan het sterven
uhm, niet al te zonnig en 1x per week.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe staat 'ie en hoe vaak geef je 'm water?
Da's waarschijnlijk te vaak. Zou checken of 'ie niet met natte voeten staat ook.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, niet al te zonnig en 1x per week.
zal proberen hem vaker te vergetenquote:Op maandag 3 mei 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk te vaak. Zou checken of 'ie niet met natte voeten staat ook.
https://www.123planten.nl/verzorging/tips-dracaena#water
Aan de positeve kant: de planten in mijn tuin gaan wel goed.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan de positeve kant: de planten in mijn tuin gaan wel goed.
zelfs het goedkope appelboompje van de aldi is al tot leven aan het komen.
Snoeien moet ik ook geen doen als het weer lekker weer wordt.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Moet mn pachira ook echt eens snoeien binnenkort. Begint beetje buiten proporties te groeien.
Janken over sprookjes maar leven volgens de Bijbel is wel oké.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-les-voor-kinderen
Amandaquote:Op maandag 3 mei 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Janken over sprookjes maar leven volgens de Bijbel is wel oké.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn appelboompjes ook van dn aldi, waren echt van die iele kwekersboompjes toen ik ze kocht. Eentje is inmiddels al zo'n grote boom geworden dat je hem moet snoeien met een zaagquote:Op maandag 3 mei 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan de positeve kant: de planten in mijn tuin gaan wel goed.
zelfs het goedkope appelboompje van de aldi is al tot leven aan het komen.
quote:Op maandag 3 mei 2021 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Luie collega was lui
Hij had een bepaalde wijk, maar moest voor 2 brieven een stukje omfietsen (iets van 100 meter). Dus moest ik het vuile werk opknappen, want ik was van de andere bezorgers daar het dichtst bij. Kom ik hem tijdens mijn ronde in mijn wijk tegen.Hij woont daar en moest waarschijnlijk even naar de WC..
![]()
![]()
Dus even 100 meter omfietsen kan niet, maar wel even 500 meter afleggen naar huis om te pissen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
tussen uurquote:Op maandag 3 mei 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting last-minute gecancelled. Voelt als een uurtje vrij
hmm lust ik nu ook wel jaquote:Op maandag 3 mei 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Vroeger ging ik dan naar de frietzaak
Wat houdt je nu tegen?quote:Op maandag 3 mei 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
even een frikandelletje speciaal tussendoorquote:Op maandag 3 mei 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Steevast een frietje pinda. Ze hadden daar goddelijke pindasausquote:Op maandag 3 mei 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een frikandelletje speciaal tussendoor
Je hoeft niet gelijk die hele tent leeg te kopen he, gewoon even een broodje kroket of een bakje bitterbillenquote:Op maandag 3 mei 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De confrontatie met de weegschaal
Dat was te ver lopenquote:Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen in het tussenuur cd's luisteren bij de platenzaak.
bijzonder.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steevast een frietje pinda. Ze hadden daar goddelijke pindasaus
Freudiaanse vertypingquote:Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk die hele tent leeg te kopen he, gewoon even een broodje kroket of een bakje bitterbillen
Ik ben heel erg team pindasaus.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijzonder.
Ik dacht dat team friet ook altijd team satesaus was
en team patat het pindasaus noemde.
Frietje pinda hoor ik voor het eerst
Oepsquote:Op maandag 3 mei 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Freudiaanse vertyping
Maar nee, in die frietzaak heb ik de basis gelegd voor mijn overgewicht, dus ik probeer snacks te beperken tot 1 keer per week.
Ik gebruik het altijd door elkaar heen, heb daar niet echt regels voor.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijzonder.
Ik dacht dat team friet ook altijd team satesaus was
en team patat het pindasaus noemde.
Frietje pinda hoor ik voor het eerst
Gerriederriequote:
Gierende Gerrie.quote:
Hollander met zuidelijke invloeden.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zeg dan wel weer friet met, ben ik nu een matige Hollander?
quote:Op maandag 3 mei 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hollander met zuidelijke invloeden.
nu wel zin in een snackje.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een patatfrietdiscussie kies ik wel standaard patat, maar dat komt omdat het meestal de "HET IS FRIET"-lui zijn die erover beginnen en ik het lollig vind om dwars te doen.
Ik pas me gewoon aan aan waar ik ben. Toen ik vorig jaar een jaartje in Brabant woonde, zei ik netjes friet. Nu weer patatquote:Op maandag 3 mei 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een patatfrietdiscussie kies ik wel standaard patat, maar dat komt omdat het meestal de "HET IS FRIET"-lui zijn die erover beginnen en ik het lollig vind om dwars te doen.
"How do you do?", klinkt ook weer zo, in oosterhout en breda.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan aan waar ik ben. Toen ik vorig jaar een jaartje in Brabant woonde, zei ik netjes friet. Nu weer patat
een van de meest kansloze discussies.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dan doe je het nietquote:Op maandag 3 mei 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet weer een weekplanner voor avondeten maken. Geen zin.
Waarom een weekplanner?quote:Op maandag 3 mei 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
De soep die ik eigenlijk al voor vrijdag had gepland.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan doe je het niet
wat staat er voor vanavond op het menu?
Dan hoef ik niet voor elk pietluttig ding naar de winkel. En dan vergeet ik meestal ook niks.quote:
zelfgemaakte soep?quote:Op maandag 3 mei 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De soep die ik eigenlijk al voor vrijdag had gepland.
heet zoiets niet gewoon een boodschappenlijstjequote:Op maandag 3 mei 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet voor elk pietluttig ding naar de winkel. En dan vergeet ik meestal ook niks.
ohw, dat beschouw ik niet als hoofdgerechtquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een van de meest kansloze discussies.
Ook maar eens aan beginnen denk ik. Eerst maar eens horen wanneer ik weer moet koken.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar ik schrijf het vaak even uit welke dag ik wat eet.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet zoiets niet gewoon een boodschappenlijstje?
O, zo gestructureerd ben ik nietquote:Op maandag 3 mei 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet voor elk pietluttig ding naar de winkel. En dan vergeet ik meestal ook niks.
Uiteindelijk wel, maar dan hoef ik niet in de winkel nog te bedenken wat ik nog meer mee moet voor m'n avondeten.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet zoiets niet gewoon een boodschappenlijstje?
Heb nog stokbrood en kruidenboter voor erbij.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dat beschouw ik niet als hoofdgerecht
op mijn boodschappenbriefje staat het meer omschreven als:quote:Op maandag 3 mei 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik schrijf het vaak even uit welke dag ik wat eet.
Voor mij is dat meestal gewoon groenten en vlees, en welke dat worden beslis ik ter plekke welquote:Op maandag 3 mei 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dan hoef ik niet in de winkel nog te bedenken wat ik nog meer mee moet voor m'n avondeten.
Vleesvervangers haal ik doorgaans in de aanbieding, dus daar maak ik me niet zo druk om, maar is meer in verband met avondplanning. Nu loopt dat het afgelopen jaar maar raar, maar normaliter, met elk 2 vaste avonden sport, moeten we daar qua eten wel rekening mee houden. Ik ga slecht op dingen met tomaat en pittiger eten voor het sporten, kerel heeft dat met spinazie, dus dat vergt wel íets van planning.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat meestal gewoon groenten en vlees, en welke dat worden beslis ik ter plekke wel
Ja, zo doe ik het meestal ook. Of ik moet al iets in mijn hoofd hebben dat ik wil maken.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat meestal gewoon groenten en vlees, en welke dat worden beslis ik ter plekke wel
Voor één persoon koken is ook irritant, ben alleen al jaren niet anders gewendquote:Op maandag 3 mei 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vleesvervangers haal ik doorgaans in de aanbieding, dus daar maak ik me niet zo druk om, maar is meer in verband met avondplanning. Nu loopt dat het afgelopen jaar maar raar, maar normaliter, met elk 2 vaste avonden sport, moeten we daar qua eten wel rekening mee houden. Ik ga slecht op dingen met tomaat en pittiger eten voor het sporten, kerel heeft dat met spinazie, dus dat vergt wel íets van planning.
En ik poog op de dinsdagen wel eens wat extra te koken als 'ie de dag erop niet thuis is, want ik haat voor één persoon koken.
Naja, wat het ook is: als ik vaker alleen zou eten, zou ik meer variatie in m'n vriezer hebben en niet dagelijks koken. Maar da's nu ook niet handig.quote:Op maandag 3 mei 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor één persoon koken is ook irritant, ben alleen al jaren niet anders gewend
quote:Op maandag 3 mei 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Freudiaanse vertyping
Maar nee, in die frietzaak heb ik de basis gelegd voor mijn overgewicht, dus ik probeer snacks te beperken tot 1 keer per week.
quote:Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zeg dan wel weer friet met, ben ik nu een matige Hollander?
patatquote:Op maandag 3 mei 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik zeg gewoon friet, maar kan me er verder ook weinig druk om maken, eet het toch nauwelijks
Ik ben vrij matig in eten voor meerdere dagen maken, incidenteel gebeurt dat wel maar over het algemeen kook ik gewoon elke dagquote:Op maandag 3 mei 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, wat het ook is: als ik vaker alleen zou eten, zou ik meer variatie in m'n vriezer hebben en niet dagelijks koken. Maar da's nu ook niet handig.
Moet ik me er nu druk om gaan maken?quote:
Oh ben je weer in zo'n bui, dan onthoud ik me van het innemen van een standpunt.quote:
Verder nog sokken met dominostenquote:Op maandag 3 mei 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Denk dat @:amarantha dit ook waardeert
Mijn dank is groot, want door het lezen van het woord innemen werd ik er aan herinnerd dat ik mijn medicatie nog moet innemen..quote:Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ben je weer in zo'n bui, dan onthoud ik me van het innemen van een standpunt.
Dit klinkt echt alsof jullie al lang zijn getrouwdquote:Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ben je weer in zo'n bui, dan onthoud ik me van het innemen van een standpunt.
Hup, snel die pilletjes naar binnen gooien dan.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, want door het lezen van het woord innemen werd ik er aan herinnerd dat ik mijn medicatie nog moet innemen..![]()
Soms wel he ...quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof jullie al lang zijn getrouwd
Het is er in de ochtend maar 1, maar meteen gedaan dusquote:Op maandag 3 mei 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hup, snel die pilletjes naar binnen gooien dan.
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Denk dat @:amarantha dit ook waardeert
Ja ik houd geen lijstjes bij dus ook niet over wie er wanneer hoeveel pilletjes heeftquote:Op maandag 3 mei 2021 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is er in de ochtend maar 1, maar meteen gedaan dus![]()
In de avond zijn het 5 pilletjes...
Snap ik. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd geen lijstjes bij dus ook niet over wie er wanneer hoeveel pilletjes heeft
En jij Piet?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amarantha dan heet je zeker Samantha?
Amarantha heeft haar echte naam al eens vertelt hierquote:Op maandag 3 mei 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of Pedro.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amarantha heeft haar echte naam al eens vertelt hier![]()
![]()
Ohja ze geeft haar Facebook zelfs eens perongeluk gedeelt.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amarantha heeft haar echte naam al eens vertelt hier![]()
![]()
Kijk, je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja ze geeft haar Facebook zelfs eens perongeluk gedeelt.
Maar weet het niet meer.
nee met Gyprocquote:Op maandag 3 mei 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Fo
[..]
Foto?
Heb je gestuct met Alabastine zelfstucspul?
Mijn Facebook heb ik nog nooit op FOK! gezet, mijn voornaam wel meerdere keren.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar weet het niet meer.
in de jaren 80 is er een liedje over haar gemaakt. En daar stem ik meestal op voor in de top2000quote:Op maandag 3 mei 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar weet het niet meer.
Echt op dat liedje?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
in de jaren 80 is er een liedje over haar gemaakt. En daar stem ik meestal op voor in de top2000
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt op dat liedje?Ik vind het een zeikliedje haha. Maar heb daar mijn naam wel van ja.
Ze hebben leukere liedjes.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het is behoorlijk zwijmelig maar ik vind het gewoon mooi
Sara van fleetwood Mac?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
in de jaren 80 is er een liedje over haar gemaakt. En daar stem ik meestal op voor in de top2000
Maar jouw naam weet ik nietquote:
Mee eens, maar ik heb bepaalde herinneringen aan dat nummerquote:
Oeh strak hoor.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Dit is voorheen
[ afbeelding ]
en dit met dat spul
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk dat er nog een 2e laag over heen moet
quote:
Even googlen leert me dat er wel een liedje is met m'n naam, maar ik ben vrij zeker dat 'ie daar niet vandaan komt.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jouw naam weet ik niet
ik weet eigenlijk geen liedjes met mijn naam
Metallica maar dan komen er nog een paar letters achterquote:Op maandag 3 mei 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jouw naam weet ik niet
ik weet eigenlijk geen liedjes met mijn naam
voor zon eerste keer is het niet slecht denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh strak hoor.
Bijna dan.
Goed schuren eerst en dan plakken met gladde glasvlies. Voor superstrak resultaat.
Ik dacht heel even dat het een compliment wasquote:Op maandag 3 mei 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(ja ik weet dat het niet de titel maar de artiestennaam is ...)
Ja zo'n aardig figuur ben ik nietquote:Op maandag 3 mei 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een compliment was
Zou super zonde zijn voor het eindresultaat.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor zon eerste keer is het niet slecht denk ik.
Denk dat ik het ga schilderen.
oeh met ledlampquote:Op maandag 3 mei 2021 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.hbm-machines.(...)huurmachine-750-watt
Muj hebn!
Waarom denk je?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou super zonde zijn voor het eindresultaat.
Onderhands gebruiken en van beneden naar boven werkenquote:Op maandag 3 mei 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
maar stucen is gewoon echt een vak ook, had vandaag ook zon plakspaan ofzo gekocht. geen idee hoe dat werkt dus ben op de oude manier verder gegaan
Met plantenspuit weer natmaken en dan kun je hemquote:Op maandag 3 mei 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
maar stucen is gewoon echt een vak ook, had vandaag ook zon plakspaan ofzo gekocht. geen idee hoe dat werkt dus ben op de oude manier verder gegaan
Doe nou niet alsof jij maar 1 ledstrip zou hebbenquote:
Echt he. Heb nog niet eens een brief terug. Maar ik heb geduld.quote:
ja een goede. had hem voor de verhuizing van de tafel gehaald en wil hem nu weer terug plakkenquote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij maar 1 ledstrip zou hebben
hmm ja moet ik kijken naar leuk behangquote:Op maandag 3 mei 2021 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je zelf plakt is het niet duur.
En veel beter voor je stucwerk. En evt scheuren die later nog kunnen komen.
En je bent de helft minder muurverf nodig.
Ik heb ook nog geen bericht.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Heb nog niet eens een brief terug. Maar ik heb geduld.
Nee alleen priveinfo over andere mensen hier.quote:
de aanslag of echt het geld op de rekening?quote:
Dan zou het een PM moeten zijn. Een DM heeft een ristrictie mbt het aantal tekensquote:
Er is geen liedje met mijn naamquote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee alleen priveinfo over andere mensen hier.
Nee grapje hoor.
Fijnste zal zijn als ik het weer rond mijn vakantiegeld krijg. Anders moet nieuwe fiets even wachten.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen bericht.
Zou op zich niet verkeerd zijn, want ik krijg best een een leuk bedrag terug als het goed is.
Denk dat Ama wel van de kort maar krachtige notes isquote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou het een PM moeten zijn. Een DM heeft een ristrictie mbt het aantal tekens
vakantiegeld komt hier altijd pas laat. Eind juni normaal.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijnste zal zijn als ik het weer rond mijn vakantiegeld krijg. Anders moet nieuwe fiets even wachten.
Je krijgt daar dan ook 38x zoveel salaris als in Nederland.quote:
ja, je moet er wel eerst een huis voor kopen, maar dan krijg je ook wat.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Geld krijgen van de belasting?
Vakantiegeld?
zeker als je net naar hier wil komen?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh, krijg ineens bericht dat ik maandag sta ingepland voor de eerste vaccinatiespuit en dan een maand later de 2e.
Snelquote:Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh, krijg ineens bericht dat ik maandag sta ingepland voor de eerste vaccinatiespuit en dan een maand later de 2e.
Is zo gek klein staatje, Bhutan ofzo hebben ze ook al iedereen gedaanquote:Op maandag 3 mei 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus Zwitserland, als klein landje, heeft meer vaccins dan die zogenaamd machtige en doortastende EU
Wat een faalhazen
Kurtquote:Op maandag 3 mei 2021 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik kan mijn pakket ophalen, denk poster(s). Spanneeeeend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 3 mei 2021 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]Na nee liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Eigenlijk zijn wij ook een gek klein staatjequote:Op maandag 3 mei 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is zo gek klein staatje, Bhutan ofzo hebben ze ook al iedereen gedaan
Nee je snapt me niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja moet ik kijken naar leuk behang
Maar wij hebben de inkopen over gelaten aan de grote logge EU, anders waren we wel sneller geweest.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij ook een gek klein staatje
Maar wij hebben Hugo
EU heeft op zich prima ingekocht.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar wij hebben de inkopen over gelaten aan de grote logge EU, anders waren we wel sneller geweest.
Nou ja we hebben maar de helft van het aantal inwoners van Nederland, en de reden waarom ik nu ineens binnen een paar dagen een afspraak heb is omdat Gergi astma heeft. Nou ja, astma, hij is van de week naar de dokter geweest omdat hij daar bij hooikoorts wat last van heeft. Daardoor is hij op de vaccinatielijst omhoog gegaan en ik ook omdat ik 'me in de nabijheid van risico personen begeef'quote:Op maandag 3 mei 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus Zwitserland, als klein landje, heeft meer vaccins dan die zogenaamd machtige en doortastende EU
Wat een faalhazen
Das wel veel werkquote:Op maandag 3 mei 2021 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet.
Het is wel behang maar gewoon wit en dat saus je.
Zonder structuur, puur om de wand sterker en gladder te maken.
https://www.gamma.nl/asso(...)m-gv055-25/p/B534856
De naden in de hoek kitten met acrylaat kit wit.
En daarna 1 of 2 keer met goede muurverf mat.
Zeg maar gerust veel beter.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
EU heeft op zich prima ingekocht.
UK nog wel iets beter.
Ja iets meer werk.quote:
Klinkt alsof er elk moment een undercover SWAT team je huis kan binnenvallen om het 'risico te neutraliseren'quote:
*zoekt dekking*quote:Op maandag 3 mei 2021 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof er elk moment een undercover SWAT team je huis kan binnenvallen om het 'risico te neutraliseren'
Lees maar eens een inhoudelijk stuk met minder onderbuik gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |