SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste nieuwequote:Op maandag 3 mei 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer een Bill Bryson?Deze kende ik nog niet.
Daar mag hij voor gebruikt wordenquote:Op maandag 3 mei 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit een eufemisme voor bal d'r winderigheid?
Dat klinkt best spooky.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week (eindelijk) HUET training![]()
kijk er nog niet naar uit zeg maar
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.
Soort Houdini act. Kijk er niet naar uit
Lekker juist dit soort dingen, voel je je ballen klein worden van angst en weet je weer even dat je leeft, fuck de comfort zone.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan word je in zo'n kooi (die een helikopter moet voorstellen) onder water gepropt. en moet je er uit ontsnappen.
Soort Houdini act. Kijk er niet naar uit
Zou al niks voor mij zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week (eindelijk) HUET training![]()
kijk er nog niet naar uit zeg maar
yup dit.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou al niks voor mij zijn.
Ik maak mn ogen niet open onder water, dus dan zou ik alles op de tast moeten doen.
ja, maar heb je die bij de hand als je in een heli zit?quote:
ik acht de kans dat ik het water in flikker met een heli nog kleinerquote:Op maandag 3 mei 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar heb je die bij de hand als je in een heli zit?
Je hoort inderdaad niet vaak dat zo'n ding neer stortquote:Op maandag 3 mei 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik acht de kans dat ik het water in flikker met een heli nog kleiner
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen er plezier uit halen door andermans spullen te slopen of bekladdenquote:Op maandag 3 mei 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/de(...)slopen-blauwe-regen-
Mensen
Dikkie Dikquote:
Zal zo eens m'n kroketje eruit halen en je voerenquote:
Hier kun je toch zo ontzettend kwaad van worden.quote:Op maandag 3 mei 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen er plezier uit halen door andermans spullen te slopen of bekladden
Er zullen genoeg viruswappies zijn die roken schat ik zo in, longkanker = fake kan er op het raam.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
Huis van coronapatiënt in Friesland beklad
Het huis van een coronapatiënt uit de Friese gemeente Waadhoeke is beklad met de tekst 'covid = fake'. De bewoonster was zelf niet thuis, omdat ze in het ziekenhuis is opgenomen. De politie reageert op Instagram vol afschuw: "Het zou de daders sieren om bij de bewoners, op afstand, hun excuses aan te bieden!"
[ afbeelding ]
Meeste mensen zijn normaal gerquote:Op maandag 3 mei 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, ik blijf niet binnen uit angst om ziek te worden, maar omdat ik mensen zo spuugzat ben.
De normale vallen niet zo op. Maar de achterlijken worden steeds achterlijker.quote:
kijk je wel naar nederlands weerbericht?quote:
Ja maar jij woont aan het water, dat hebben we hier niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk je wel naar nederlands weerbericht?![]()
Volgens nos zondag 17 graden
Alhoewel WELKE zondag Ger? :p
Klinkt Engels. Vloerbedekking tegen de muur.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
oh weten jullie wat ik zag bij karwei.
Textiel behang. Denk je wat is dat voor onzin? Maar dat zijn gewoon stoffen platen voor op je muur
oh dat weet ik niet maar het zag er best oke uit eigenlijk. Kijken of ik het op de site kan vindenquote:Op maandag 3 mei 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt Engels. Vloerbedekking tegen de muur.
Kun je wel allemaal punaises met shit in steken.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet maar het zag er best oke uit eigenlijk. Kijken of ik het op de site kan vinden
Oh en ook kurk behang. Maar dat vond ik wat vreemd
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamerquote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je wel allemaal punaises met shit in steken.
Waarheid dit ja.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij woont aan het water, dat hebben we hier niet.
de wat?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamer
zondag en maandag 25 zie ik hierquote:Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, buienradar zegt aankomende zondag hier 20 graden en droog.
Wel windkracht 5, dus we hebben er alsnog geen fuck aan.
Alsof je in een goedkope inpakdoos woont.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)-per-meter/p/B600197
Dit is wel leuk.
Volgende week wel braaf rond de 16, droog en niet te veel wind. Doe ik het voor voorlopig.quote:
Buienradar, zei ik toch.quote:
Ja doe ik toch ook?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je in een goedkope inpakdoos woont.
woensdag-donderdag wel weer minder zie ikquote:Op maandag 3 mei 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb je in het tropische zuiden.
Beetje hetzelfde als hier. Graadje verschil, maar ik zit niet direct aan het water.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das allemaal niet zo warm in rotterdam
Ik dat een mini regenton idee?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag maar even m'n regenwaterfles vullen, voor m'n emmer morgen overstroomt.
altijd kouder aan de oceaan hequote:Op maandag 3 mei 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
heb sowieso het idee dat rotterdam kouder is
ja maar lijkt alsof ik verschil merk met den haag maar zal wel komen omdat ik hier aan de maas zit jaquote:Op maandag 3 mei 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dat een mini regenton idee?
[..]
altijd kouder aan de oceaan he
Ontwikkelingen gaan snel in Rotterdam.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja misschien leuk voor de kinderkamer
De emmer ja.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dat een mini regenton idee?
[..]
altijd kouder aan de oceaan he
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontwikkelingen gaan snel in Rotterdam.
Zo'n open watervlakte als de Maas helpt niet nee.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lijkt alsof ik verschil merk met den haag maar zal wel komen omdat ik hier aan de maas zit ja
veeleisend plantje welquote:Op maandag 3 mei 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De emmer ja.![]()
Ik heb geloof ik geen regenpijp om er een onder te zetten en m'n vleesetende plant blieft geen kraanwater.
Met spek natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Wie is de gelukkige? Worden het Bitterstaafjes of Bitterballies? Met kaas of met bami of met gehakt?
Ik hoop op een stuk of tien kleffe Mexicano's.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Wie is de gelukkige? Worden het Bitterstaafjes of Bitterballies? Met kaas of met bami of met gehakt?
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.quote:
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatiequote:Op maandag 3 mei 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.
Al valt het me mee, ik heb één plant die echt te sneu is, de rest doet het aardig. Zelfs m'n babyCalathea is met een nieuw blad bezig.
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ookquote:Op maandag 3 mei 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik 'm nog niet vermoord heb.
Al valt het me mee, ik heb één plant die echt te sneu is, de rest doet het aardig. Zelfs m'n babyCalathea is met een nieuw blad bezig.
Ja idioot.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatie
Die monstera ja, binnen het half uur verkocht.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat bericht gelezen dat ze bij de intratuin dacht ik een speciale mutatie hadden van een plant. 17000 en ze hebben hem snel verkocht ook. Die persoon zat al die tijd te wachten op deze mutatie
Noooo.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ook
Doe eens foto dan.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote plant waarvan ik de naam telkens vergeet die langzaam dood aan het gaan is. was gofferdomme nog een duur ding ook
Maar hoe is 'ie aan het doodgaan dan?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best geinig ballie als moeder, sushi uit de blender in de tut en dat ze zo'n kind per ongeluk in de Maas laat pleuren.
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best geinig ballie als moeder, sushi uit de blender in de tut en dat ze zo'n kind per ongeluk in de Maas laat pleuren.
BB zoekt behang uit voor op de kinderkamer.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.
Het is 13 graden, dan beginnen de paardriften langzaam vat op de eierstokken te krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een pagina gemist met progressie op date-gebied volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |