abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199272305
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is de filosofie van Slot?
Aanvallend verzorgd voetbal
Hoog tempo
Jeugd kansen en eerder afscheid nemen van geroutineerde middelmaat.
blablablabla
pi_199272320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Aanvallend verzorgd voetbal
Hoog tempo
Jeugd kansen en eerder afscheid nemen van geroutineerde middelmaat.
Klinkt als Stam.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:42:10 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199272333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klinkt als Stam.
dat is wel een gevaar inderdaad, hopelijk kijkt hij eerst goed naar wat er kan tov wat hij wil, dat vind ik ook bij Ajax de grootste winst met Ten Hag tov Bosz
pi_199272338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
Is ook gewoon triest al geloof ik niet dat hij er erg van onder de indruk is
Bozenik had je prima de laatste 10 wedstrijden in de basis kunnen zetten. Dan had je voor komend seizoen ook een beter beeld hoe je er voor staat en of hij goed genoeg is. Want voetballend is het wel heel matig bij hem.
Eens. Het was niet dat we ergens echt voor speelden of dat Linssen aan de lopende band scoorde op de spitspositie. Dan zou ik juist Bozenik minuten laten maken. Zijn vaardigheden herstellen dmv minuten maken en misschien als we geluk hadden zouden we de oude Bozenik van vorig seizoen terugzien. Ook heel nuttig voor de waardecreatie. Blijkbaar was hij volgens Dick te slecht voor woorden tijdens de trainingen. Maar als Dick nou geen last had van dementie kon hij ook wel concluderen dat bijna de hele selectie te kut voor woorden was voetballend gezien. Uitzonderingen als Senesi, Berghuis (alleen qua voetbal, nog steeds kut qua gedrag) en Bijlow daargelaten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
Is vooral jammer dat Slot nu als een soort verlosser weer vanaf nul moet beginnen terwijl je na de bekeruitschakeling bij uitstek wat van die beoogde hervormingen en mutaties voor het komende seizoen met de spelersgroep had kunnen uitproberen. Had in de winterstop prima met Boel(O18) eventueel al in samenspraak met Slot het seizoen af kunnen maken, want die heeft een soortgelijke filosofie als Slot en Dick weg.
We hadden het hier volgens mij hier ook over na uitschakeling EL en beker en ben het hier nog steeds mee eens. Het verloren seizoen gebruiken als oefenwedstrijden voor het echte werk komend seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-05-2021 11:43:15 ]
pi_199272341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klinkt als Stam.
Verzorgd opbouwen en aanvallend voetbal.
Niet blind als mongolen naar voren rennen.
blablablabla
pi_199272354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een gevaar inderdaad, hopelijk kijkt hij eerst goed naar wat er kan tov wat hij wil, dat vind ik ook bij Ajax de grootste winst met Ten Hag tov Bosz
Nja, ik ben oprecht wel positief nieuwsgierig naar Slot uiteraard. Voortekenen zijn wel goed, maar ik baal een beetje van het compleet afserveren van Advocaat, daar blijft niets van over, maar ondertussen moeten we wel in polonaise lopen omdat een onervaren trainer van AZ hier de boel wel even komt rechtzetten met aanvallend voetbal, veel jeugd en een hoog tempo. In beide is een stukje nuance wel fijn volgens mij.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:45:44 #157
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199272362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Erg jammer.
Wel bijzonder hoe dat gaat. Eerst legt Dick zijn lot in handen van spelersgroep. En dan komt er geen bespreking en is alles kennelijk weer koek en ei...

Durft niemand z'n bek open te trekken daar?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:46:31 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199272371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wel bijzonder hoe dat gaat. Eerst legt Dick zijn lot in handen van spelersgroep. En dan komt er geen bespreking en is alles kennelijk weer koek en ei...

Tsja, daar kwam hij een half uur later alweer op terug. Dickie weet gewoon niet zo goed wat hij wil en snap opzich ook wel dat de spelers nu geen trainer meer gaan wegsturen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199272376
quote:

[..]

Dick roept wat in emotie na een wedstrijd, Dick heeft daarna gesprek met Frank en alles is anders. Zo is het al een paar keer gegaan dit seizoen.
pi_199272387
quote:

[..]

Dick moet zich laten checken op dementie (srs).
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:47:55 #161
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199272390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, daar kwam hij een half uur later alweer op terug. Dickie weet gewoon niet zo goed wat hij wil en snap opzich ook wel dat de spelers nu geen trainer meer gaan wegsturen.
Lijkt me dat onvrede onder spelersgroep enorm groot is. Dit kan toch niet zo doorgaan? Zo ga je helemaal geen europees spelen volgend jaar.
pi_199272400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lijkt me dat onvrede onder spelersgroep enorm groot is. Dit kan toch niet zo doorgaan? Zo ga je helemaal geen europees spelen volgend jaar.
Een verstandige Feyenoordsupporter houdt daar nu al geen rekening meer mee. Heb niet zo veel zin in een afgang in de voorronde Conference Liek tegen FK Dinamo Perestrojka.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:49:26 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199272404
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nja, ik ben oprecht wel positief nieuwsgierig naar Slot uiteraard. Voortekenen zijn wel goed, maar ik baal een beetje van het compleet afserveren van Advocaat, daar blijft niets van over, maar ondertussen moeten we wel in polonaise lopen omdat een onervaren trainer van AZ hier de boel wel even komt rechtzetten met aanvallend voetbal, veel jeugd en een hoog tempo. In beide is een stukje nuance wel fijn volgens mij.
5e word je met Slot ook wel en dan is het de vraag of hij dat kan met aantrekkelijker spel en meerwaarde van spelers creëren zodat je stappen omhoog kan zetten, dat pappen en nathouden beleid waar Dick de exponent van is levert sowieso niets op.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:49:48 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199272408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Uiteindelijk zullen die spelers geen absolute hekel hebben aan Dickie denk ik, maar de chemie is compleet verdwenen. Maar niemand van de spelers die zich eraan gaat branden om 2 weken voor het einde van zijn carriere hem op te laten rotten, het blijven gewoon gasten die voetballen om maandelijks wat geld bijgeschreven te krijgen.

Dus blijft men elkaar een beetje glazig aanstaren. Uiteindelijk moet deze beslissing van Arnesen komen maar die durft dat ook niet aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199272413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zeker.
Volgens mij kan hij wel redelijk hard zijn daarin zo'n Seuntjes die niet in zijn spelopvatting paste mocht direct vertrekken.

Dat gaat bij Feyenoord ook gebeuren al is de vraag wat er voor terugkomt. En vooral hoeveel geduld er is bij de achterban. Komend seizoen kan wel eens vies tegenvallen qua resultaten. Maar als het goed is wel beter veldspel.
blablablabla
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:51:59 #166
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199272430
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jezus tering wat een tekst.

Ik gooi helemaal niet elk argument in de prullenbak. Ik weiger alleen op de 'advocaat is kut en alles wat hij doet is kut en alles ligt aan advocaat' bandwagon te springen, waar het hier op dit moment op neerkomt. Volkomen onzin en het slaat nergens op.

Ik heb al vaker gezegd; Dick is per uitstek een trainer die zo goed is als zijn materiaal. En dat materiaal is ongelofelijk waardeloos, dus automatisch betekent dat dat Dick nu geen goede trainer is.

Maar goed, je kan hier beter mee gaan met de algemene opinie, is het leven een stukje makkelijker.
Je eigen post is ongeveer net zo lang als de mijne _O-

Verder ga je voorbij aan het punt dat Dick zelf ook verantwoordelijkheid draagt dat het materiaal steeds waardelozer lijkt te worden. Dick is zo goed als zijn eigen materiaal maar als hij zelf zijn materiaal laat rotten ligt het ook aan hem. Bijna al die spelers hebben in een recent verleden een veel hoger niveau gehaald dan dit.

Volgens mij onderkent overigens iedereen dat het verre van alleen aan Advocaat ligt en dat het materiaal tekort schiet (met name op het middenveld) dus dat ''advocaat is kut en alles wat hij doet is kut en alles ligt aan advocaat'' verzin je gewoon zelf dat je dat leest.
Makkelijk eerste
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:52:09 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199272435
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Een verstandige Feyenoordsupporter houdt daar nu al geen rekening meer mee. Heb niet zo veel zin in een afgang in de voorronde Conference Liek tegen FK Dinamo Perestrojka.
Nee ik snap dat de fans daar niet aan denken maar als bestuurder moet je daar gewoon erop prat gaan. Je moet Europese ervaring opdoen en vooral coefficientenpunten gaan halen. Dat kan prima in Conference League. Volgend jaar staat een betere trainer voor team die wel wat mee kan bereiken. Dick is gewoon klaar, afgeschreven. Je moet straks nog maar 2x winnen om Europees te spelen. Alles moet daar op gericht zijn.

Als spelersgroep Dick niet durft weg te sturen moet Frank dat doen. Chemie is al maanden weg.
pi_199272437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker.
Volgens mij kan hij wel redelijk hard zijn daarin zo'n Seuntjes die niet in zijn spelopvatting paste mocht direct vertrekken.

Dat gaat bij Feyenoord ook gebeuren al is de vraag wat er voor terugkomt. En vooral hoeveel geduld er is bij de achterban. Komend seizoen kan wel eens vies tegenvallen qua resultaten. Maar als het goed is wel beter veldspel.
Ik ben nu al waanzinnig positief over Antonucci en Hendriks. Tussen het huidige groepje ellende zullen zij wel positief moeten opvallen.

Voor de rest weinig verwachtingen als er niets fundamenteels verandert in de transferzomer en het geld voor fundamentele veranderingen hebben wij niet. Dus ja. :|W

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 04-05-2021 11:53:04 ]
pi_199272445
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Trencin doet mee aan de Conference League. Genot.
blablablabla
pi_199272446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je eigen post is ongeveer net zo lang als de mijne _O-

Verder ga je voorbij aan het punt dat Dick zelf ook verantwoordelijkheid draagt dat het materiaal steeds waardelozer lijkt te worden. Dick is zo goed als zijn eigen materiaal maar als hij zelf zijn materiaal laat rotten ligt het ook aan hem. Bijna al die spelers hebben in een recent verleden een veel hoger niveau gehaald dan dit.

Volgens mij onderkent overigens iedereen dat het verre van alleen aan Advocaat ligt en dat het materiaal tekort schiet (met name op het middenveld) dus dat ''advocaat is kut en alles wat hij doet is kut en alles ligt aan advocaat'' verzin je gewoon zelf dat je dat leest.
Niet gelezen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:54:06 #171
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199272454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet gelezen.
Je perst weer het maximale uit je cognitieve vermogen :)
Makkelijk eerste
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:54:17 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199272457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Trencin doet mee aan de Conference League. Genot.
moet je eerst nog maar zien te halen, rechtstreeks kan toch al niet meer?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:55:31 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199272466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Twee voorrondes speel je, dus waarschijnlijk begin je ergens in een periode waar het EK nog bezig is ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199272468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nope.

En als er publiek mag komen bij de plee-offs (ervanuitgaande dat we eerst die moeten spelen) kom ik er alleen om bier te zuipen en kut te roepen, want ik zie ons dat nog wel met nóg minder motivatie spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 04-05-2021 11:56:17 ]
pi_199272470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je perst weer het maximale uit je cognitieve vermogen :)
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')