Natuurlijk maakt dat wel uit zo'n Berghuis raakt niet voor niks gefrustreerd. Dat hij het vervolgens als een mongool uit is een tweede maar er zullen meer spelers zijn die met dat soort frustratie rondlopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is het wel allebei correct. Dick bakt er niet veel van maar de spelersgroep is ook gewoon niet goed genoeg, ik denk namelijk echt dat het geen reet uitmaakt wie je opstelt.. het is allemaal bagger
Dat klopt wel, die kerel had allang weg moeten zijn. Doet me denken aan Van Marwijk die ooit in de winterstop aangaf te vertrekken. We stonden toen nog op 1, aan het eind van de rit op 6 geloof ik. Zoiets heeft altijd invloed op een spelersgroepquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit zo'n Berghuis raakt niet voor niks gefrustreerd. Dat hij het vervolgens als een mongool uit is een tweede maar er zullen meer spelers zijn die met dat soort frustratie rondlopen.
Teveel problemen worden op hun beloop gelaten door Advocaat omdat hij bezig is met afscheid nemen.
Herkenbaar voetbal en iets van een strijdplan heeft uiteindelijk wat minder te maken met de kwaliteit in je selectie. Op het moment dat je bij RKC, Heracles en Vitesse iets van een spelopvatting kan bespeuren en bij Feyenoord eigenlijk al het hele seizoen niet kan je toch ook moeilijk gaan roepen dat een trainer NeT zO gOeD iS aLs ZiJn SpElErSquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het in alles eens met wat je zegt hoor, maar ik denk niet dat het anders was gelopen met een tactisch betere trainer. Daarom is het wel interessant om te zien hoe Slot het gaat doen, misschien blijkt dan dat het toch alleen aan Dick lag.
Dat gezeik op Bozenik neem ik Dick wel kwalijk. Ga je als jong pikkie voor het eerst in het buitenland voetballen en heb je in je debuutseizoen met enige regelmaat je trainer uit de brand geholpen, krijg je na je blessure continue via de pers te horen hoe kut je wel niet bent (totdat hij daarmee stopte).quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit zo'n Berghuis raakt niet voor niks gefrustreerd. Dat hij het vervolgens als een mongool uit is een tweede maar er zullen meer spelers zijn die met dat soort frustratie rondlopen.
Teveel problemen worden op hun beloop gelaten door Advocaat omdat hij bezig is met afscheid nemen.
Wat je zegt bewijst juist het punt dat een trainer (als Dick Advocaat, dat is dus geen trainer als Fred Grim of die Duitser van Heracles) zo goed is als zijn spelers.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Herkenbaar voetbal en iets van een strijdplan heeft uiteindelijk wat minder te maken met de kwaliteit in je selectie. Op het moment dat je bij RKC, Heracles en Vitesse iets van een spelopvatting kan bespeuren en bij Feyenoord eigenlijk al het hele seizoen niet kan je toch ook moeilijk gaan roepen dat een trainer NeT zO gOeD iS aLs ZiJn SpElErS
Na afgelopen zondag weer in de media roepen dat je spelers genoeg verdienen en nu bezig zijn met contracten was ook wel heel sneu hoor. Helemaal als dat nota bene van Dickie zelf afkomt, na wat hij flikte bij Belgiequote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat gezeik op Bozenik neem ik Dick wel kwalijk. Ga je als jong pikkie voor het eerst in het buitenland voetballen en heb je in je debuutseizoen met enige regelmaat je trainer uit de brand geholpen, krijg je na je blessure continue via de pers te horen hoe kut je wel niet bent (totdat hij daarmee stopte).
Zijn 0-1 was dan ook het enige lichtpuntje van heel die kutpot.
Het boeit mij echt niet als je volgend seizoen weer tussen plek 3-5 gaat spelen en af en toe tegen net zo'n zeperd oploopt, als je maar een bepaalde ontwikkeling terugziet in het team. Dat ontbreekt bij Advocaat volledig.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben in elk geval ontzettend blij als dit seizoen erop zit en Advocaat weg is en er een trainer komt die waarschijnlijk veel spelers gaat lozen.
En dan op naar volgend seizoen, vol met prachtig voetbal, aanvallend spel, grote uitslagen, 3 prijzen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niet als je volgend seizoen weer tussen plek 3-5 gaat spelen en af en toe tegen net zo'n zeperd oploopt, als je maar een bepaalde ontwikkeling terugziet in het team. Dat ontbreekt bij Advocaat volledig.
En dat weet je al vanaf het moment dat hij hier binnenstapte.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niet als je volgend seizoen weer tussen plek 3-5 gaat spelen en af en toe tegen net zo'n zeperd oploopt, als je maar een bepaalde ontwikkeling terugziet in het team. Dat ontbreekt bij Advocaat volledig.
Ik denk dat Slot bijvoorbeeld wel de keuze durft te maken om in plaats van een trage Botteghin gewoon een Hendriks of Geertruida daar dan maar neer te gooien. Dat scheelt al een paar slokken op een borrel als je iets van je goal af wil spelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom ben ik erg benieuwd hoe Slot ervan gaat bakken als zijn selectie net zo middelmatig is als dit seizoen.
Zilveren bal, Maspalomas cup en de bingo.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke toernooien gaat Feyenoord aan mee doen?
ik denk wel dat hij er wat meer spel en teamdiscipline in gaat krijgenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom ben ik erg benieuwd hoe Slot ervan gaat bakken als zijn selectie net zo middelmatig is als dit seizoen.
Competitie, beker, Conference league.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
AD Rijnmond Cup (waarin we in de finale van Sparta of Excelsior verliezen), de braderie op de Groene Hilledijk en de F-jes toernooi van BVV Barendrecht.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop alleen gebaseerd op zijn ervaring bij AZ. Voor de rest kijk ik het wel aan, geen idee wat ik kan verwachten komend seizoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij er wat meer spel en teamdiscipline in gaat krijgen
Is ook gewoon triest al geloof ik niet dat hij er erg van onder de indruk isquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat gezeik op Bozenik neem ik Dick wel kwalijk. Ga je als jong pikkie voor het eerst in het buitenland voetballen en heb je in je debuutseizoen met enige regelmaat je trainer uit de brand geholpen, krijg je na je blessure continue via de pers te horen hoe kut je wel niet bent (totdat hij daarmee stopte).
Zijn 0-1 was dan ook het enige lichtpuntje van heel die kutpot.
Ik was natuurlijk vrij cynisch he. Ik verwacht 0 prijzen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou al leuk zijn als er bepaalde patronen in het spel komen en de beker, je weet nooit
Wat is de filosofie van Slot?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook gewoon triest al geloof ik niet dat hij er erg van onder de indruk is![]()
Bozenik had je prima de laatste 10 wedstrijden in de basis kunnen zetten. Dan had je voor komend seizoen ook een beter beeld hoe je er voor staat en of hij goed genoeg is. Want voetballend is het wel heel matig bij hem.
Is vooral jammer dat Slot nu als een soort verlosser weer vanaf nul moet beginnen terwijl je na de bekeruitschakeling bij uitstek wat van die beoogde hervormingen en mutaties voor het komende seizoen met de spelersgroep had kunnen uitproberen. Had in de winterstop prima met Boel(O18) eventueel al in samenspraak met Slot het seizoen af kunnen maken, want die heeft een soortgelijke filosofie als Slot en Dick weg.
Dat is sowieso al in zijn voordeel, de verwachtingen zijn laag, ik had Feyenoord op plek 2 gedacht voor dit seizoen omdat ik wel dacht dat Dick de puntjes bij elkaar zou sprokkelen en mede omdat PSV een nieuwe trainer had en AZ wel zou instorten na 1 topseizoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop alleen gebaseerd op zijn ervaring bij AZ. Voor de rest kijk ik het wel aan, geen idee wat ik kan verwachten komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |