Het is in ieder geval net zo'n eigenwijze lul als zijn vader. En dat is zowel positief als negatief.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik. Het is ook gewoon niet zoveel, die Sidney. Maar ik vond Pierre voetballend zo mogelijk nog slechter (al chargeer ik misschien een beetje).
Ik moest wel lachen toen ik het begin van het seizoen dat gezeik over z'n contractverlenging er was. Zo vader zo zoon, want die had bij elke club hetzelfde gezeik. Dus ja, ze lijken wel op elkaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in ieder geval net zo'n eigenwijze lul als zijn vader. En dat is zowel positief als negatief.
Ik wilde een flauw grapje maken dat je de mocro in Pierre en Sidney nooit weg zal poetsen betreft gezeik bij elke club maar ik zal even policor blijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik het begin van het seizoen dat gezeik over z'n contractverlenging er was. Zo vader zo zoon, want die had bij elke club hetzelfde gezeik. Dus ja, ze lijken wel op elkaar.
Ja was wel een goed aanspeelpunt alhoewel Tomasson/Buffel en Ono wel veel van de voetballende taken van hem overnamen, en dan had je nog vPersie en Kalou met een fluwelen techniek aan de flanken. Dan kan je zelfs met spelers als Rzasa de UEFA cup winnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Pi-Air wel in mijn hoofd als een aardig aanspeelpunt maar moet eerlijk bekennen dat ik hem vrijwel nooit heb zien voetballen en uitsluitend ken van de welbekende beelden van Oranje en de Uefa Cup.
Gekke Pool was die Rzasa. Ik krijg gelijk heimwee naar Dudek als keeper.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was wel een goed aanspeelpunt alhoewel Tomasson/Buffel en Ono wel veel van de voetballende taken van hem overnamen, en dan had je nog vPersie en Kalou met een fluwelen techniek aan de flanken. Dan kan je zelfs met spelers als Rzasa de UEFA cup winnen.
Dit leek mij een grapje hoor, intonatie context etc wordt hier wel wat weggelaten. (heb de aflevering net gezien)quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
KrabbyGod. Geprofiteerd van het team dat vd Brom heeft opgebouwd
Ik heb ook alleen dit artikel gelezen, maar ik mag toch hopen dat het een grapje is, ja. Die vd Brom kon/kan er echt helemaal geen reet van.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit leek mij een grapje hoor, intonatie context etc wordt hier wel wat weggelaten. (heb de aflevering net gezien)
Of ik vat het verkeerd op.
Eens. Maar Krabby is nu alweer met een opzetje bezig wel om na wat teleurstellende resultaten volgend seizoen weer te schrijven dat 'Feyenoord dacht dat de verlosser binnenkwam' 'en Dick het helemaal niet zo slecht heeft gedaan blijkbaar'. Vermoeiond.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen dit artikel gelezen, maar ik mag toch hopen dat het een grapje is, ja. Die vd Brom kon/kan er echt helemaal geen reet van.
OnoGodquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was wel een goed aanspeelpunt alhoewel Tomasson/Buffel en Ono wel veel van de voetballende taken van hem overnamen, en dan had je nog vPersie en Kalou met een fluwelen techniek aan de flanken. Dan kan je zelfs met spelers als Rzasa de UEFA cup winnen.
Zal zijn management van SEG wel zijn. Die teringlijers die De Vrij hebben genaaid.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
OH LATEN WE TOCH MAAR AFSTAND HOUDEN JONGENS
[ afbeelding ]
Wie zijn die lui uberhaupt
V Persie is wel altijd positief kritisch naar medespelers geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ische-staf-feyenoord
Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ische-staf-feyenoord
Ben benieuwd.
quote:Ridgeciano Haps lijkt de hoop op een plek in het Nederlands Elftal te hebben opgegeven. De Surinaamse voetbalbond laat via sociale media weten dat de 27-jarige verdediger heeft gekozen voor een interlandcarrière voor Suriname.
Bondscoach Dean Gorré krijgt wederom de beschikken over een Surinaams-Nederlandse speler. Gisteren werd bekend dat ook oud-Feyenoorder Mitchell te Vrede gaat uitkomen voor de Natio. Ook oud-Feyenoorders Kelvin Leerdam, Warner Hahn en Diego Biseswar komen uit voor Suriname. Het land is hard op weg naar het WK. De eerste twee kwalificatie-wedstrijden zijn namelijk allebei gewonnen.
quote:Feyenoord en Robin van Persie hebben vandaag bekend gemaakt wederom met elkaar in zee te gaan. De 102-voudig international heeft ruim de tijd genomen om na te denken over zijn toekomst en wil zich nu gaan ontwikkelen als trainer. Van Persie begint bij de Rotterdamse club als assistent van Onder 16 en gaat als veldtrainer aan de slag bij het eerste.
''Ik heb Arne een paar keer gesproken. Hij maakt een heel positieve onafhankelijke indruk en heeft een duidelijke filosofie'', begint Van Persie, over de nieuwe trainer van Feyenoord, in gesprek met Feyenoord TV. ''Hij komt heel dicht in de buurt van mijn ideaalbeeld van hoe ik graag zou willen spelen. Ik heb drie keer uitgebreid gesproken met Slot. Bij elke keer was het de bedoeling dat we even een uurtje zouden zitten, maar het is elke keer drie a vier uur geworden. Dat geeft ook wel aan dat we een goede klik hebben, dat we heel erg op een lijn zitten. Het is voor mijn rol heel belangrijk dat ik onafhankelijk ben en dat is een van mijn sterke punten. Dat ik hem juist ga triggeren en juist met andere ideeën kom. Dat is ook juist wat Slot wil.''
Van Persie heeft vandaag zijn krabbel gezet onder zijn contract en kan niet wachten op aankomend jaar. ''Ik ben super trots. Het zijn mijn eerste stappen als trainer en het wordt een druk jaar. Ik ga samen met Brian Pinas Onder 16 coachen en ik zal bij het eerste, vooral rondom het weekend, betrokken zijn bij trainingen en besprekingen. Daar ben ik dan onderdeel van de staf. Het moment voor mij was er niet gelijk. Je ziet dat voetballers wanneer ze stoppen gelijk doorgaan. Ik heb bewust gekozen om even wat afstand te doen en te kijken waar ik mijn nieuwe passie in ga vinden. Ik heb mezelf een aantal keer afgevraagd: wil ik dit? Op een donderdagochtend om 9 uur in de ochtend in de regen. Wil ik dit structureel doen? Daar heb ik goed de tijd voor genomen en een maand of twee geleden heb ik die keuze gemaakt. Dit is en blijft toch echt mijn passie. Ik zeg altijd: volg je passie. Dat is het belangrijkste in het leven.''
''Er zit natuurlijk een groot verschil in tussen een training geven bij het eerste of bij de jeugd. Bij de jeugd ben je aan het opleiden. Wat is hun leeftijd. Dat is de basis waar je van uit gaat. Wat is hun achtergrond? Wat is hun cultuur? Wat voor soort karakters zijn het? Je tactiek is belangrijk, want je bent aan het opleiden. Je moet ze klaarstomen dat ze over drie jaar op alle levels klaar zijn. De combi kan voor mij en ook voor Feyenoord goed werken. Dan heb je een trainer, dat ben ik in dit geval, die in twee werelden zit. En bij 1908 en bij Varkenoord. Toen ik jong was heb ik veel goede trainers gehad en daar veel van geleerd. Uiteindelijk heb je in de jeugd met kinderen te maken en dat moet de basis zijn.''
Shaqueel van Persie
Van Persies zoon is aankomend seizoen ook actief in Onder 16. ''Ik ben daar dan trainer Robin, maar ik heb Shaqueel nog niet trainer Robin horen zeggen. Hij was de eerste die tegen mij vertelde toen ik een paar maanden geleden begon met de donderdagtraining: "Ik vind het heel leuk dat je komt trainen, maar ik ben gewoon een van de spelers." Ik vond het heel goed dat hij dat zegt, want zo sta ik er ook in. Dat is ook hoe ik hem behandel. Iedereen is vanuit het team-principe gelijk.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |