Ja, een week een boot gehuurd en lekker rond gevaren in Friesland.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie hebben vakantie gehad, nog ergens naar toe geweest?
Je hoor hier ook alles goed
Nederlandse Obesitas Kliniek. Via hun heb ik mijn Gastric Bypass gehad.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plus extra vingeroefeningen
Wat is dat voor iets Nijn NOK?
O lekker, alleen het weer zat niet zo mee waarschijnlijkquote:Op maandag 3 mei 2021 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, een week een boot gehuurd en lekker rond gevaren in Friesland.
O, wist niet dat je dat had gehad, je bent dus flink aan het afvallen geweest?quote:Op maandag 3 mei 2021 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nederlandse Obesitas Kliniek. Via hun heb ik mijn Gastric Bypass gehad.
Oh, jawel hoor. Alleen donderdag veel regen. Dus zijn we een dagje in Leeuwarden blijven liggen.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, alleen het weer zat niet zo mee waarschijnlijk
O gelukkig maar. Is wel een van de mooie dingen die je momenteel nog kan doen.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Alleen donderdag veel regen. Dus zijn we een dagje in Leeuwarden blijven liggen.
Ik ben nog bezig. Ben 30 december geopereerd en ben nu 20 kilo kwijt. Nog ongeveer 35 te gaan.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat je dat had gehad, je bent dus flink aan het afvallen geweest?
O netjes hoorquote:Op maandag 3 mei 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Ben 30 december geopereerd en ben nu 20 kilo kwijt. Nog ongeveer 35 te gaan.
Goed bezig. We gaan je niet meer herkennen zo.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Ben 30 december geopereerd en ben nu 20 kilo kwijt. Nog ongeveer 35 te gaan.
Dat gaat snel dus.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
Nog bedankt voor de proostjes die jullie voor mij hebben gedaan tijdens de bierproeverij.
Jij mag dat.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hooooooiiii shiit![]()
(sorrie, nog steeds niet afgeleerd)
Blackmirror?quote:Op maandag 3 mei 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
Nog bedankt voor de proostjes die jullie voor mij hebben gedaan tijdens de bierproeverij.
Nee daar krijg je mij niet overheen. Ik geniet wel van het uitzicht op een bankje.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden jullie deze brug oversteken dan?
https://www.ad.nl/buitenl(...)oversteken~abf0ae40/
☕️☕️ ☕️☕️quote:Op maandag 3 mei 2021 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, concentratie stuk. Weet iemand hoe je die maken kan?
Drink ik echt nooitquote:Op maandag 3 mei 2021 16:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
☕️☕️ ☕️☕️
Maar niet te veel of te laat op de dag.
Dan moet je er idd. niet aan beginnen...quote:Op maandag 3 mei 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drink ik echt nooit
En mag ook niet meer voorlopig.
Jaren 80 muziek is echt naatjequote:Op maandag 3 mei 2021 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijke muziek vandaag op 538, de top 500 of the 80'ties
Die in Noorwegen dondert af en toe iemand afquote:Op maandag 3 mei 2021 08:51 schreef pullup het volgende:
Hoe lang zou je er over doen om op die andere punt te kunnen gaan zitten?
[ afbeelding ]
Welnee, leuke herinneringen en leuke liedjesquote:
Whuut ? echt? En dan dood?quote:Op maandag 3 mei 2021 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die in Noorwegen dondert af en toe iemand af
Geef een voorbeeldquote:Op maandag 3 mei 2021 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, leuke herinneringen en leuke liedjes
Tuurlijk ook wat bagger her en der, maar dat mag de pret niet drukken
Olaquote:Op maandag 3 mei 2021 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die in Noorwegen dondert af en toe iemand af
wat moest dat hierquote:Op maandag 3 mei 2021 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Alleen donderdag veel regen. Dus zijn we een dagje in Leeuwarden blijven liggen.
Jesus moet ik alles voorkauwen jaren 80 muziekquote:
Ik ben toch altijd positiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
LOl.. dat snap ik ook welquote:Op maandag 3 mei 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus moet ik alles voorkauwen jaren 80 muziek
Dolly Dots ?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd positief
Dus goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 3 mei 2021 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd positief
Wat voor testen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
was jij dat? Ik lag al in een deuk om die mensen die in de stromende regen op een terras zatenquote:Op maandag 3 mei 2021 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker bij stek op het terras zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |