Ledikant aan de ene kant en jij in de maternale houding aan de andere kant. Geen dekbed, geen kussen(s). En bij goed weer open bar.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vond het nog een beetje griezelig dus ik heb niet zoveel geslapen. Maar het scheelde wel een hoop sjouwwerk afgelopen nacht dus vanavond gaan we gewoon weer gezellig samen slapen. Mijn bed kan helaas niet tegen de muur met de zijkant dus ik heb SQs tip gebruikt en de baby gebumpert met het ledikant. Ging prima.
Zo fijn jullie tips!
Hoezo is dat geen optie? Mijn meiden hebben er juist alleen maar in geslapen (zolang dat paste en ze nog niet zoveel bewogen). Een schreeuwende broer (of zus) ernaast reageerden ze vrijwel niet op. Nog steeds worden ze amper wakker van elkaars geluid s nachts, de een kan keihard huilen terwijl de anderen (een op minder dan een meter afstand) heerlijk doorslapen :’)quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:50 schreef SQ het volgende:
Gek genoeg heeft mijn oudste inderdaad het meest in de box gelegen. Maar ja, die sliep er ook in overdag. Dat is voor volgende kinderen soberso al geen optie.
Met een zesjarige en een vierjarige er omheen was dat geen optiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen optie? Mijn meiden hebben er juist alleen maar in geslapen (zolang dat paste en ze nog niet zoveel bewogen). Een schreeuwende broer (of zus) ernaast reageerden ze vrijwel niet op. Nog steeds worden ze amper wakker van elkaars geluid s nachts, de een kan keihard huilen terwijl de anderen (een op minder dan een meter afstand) heerlijk doorslapen :’)
Ik ook. Maar er zijn ook zat ouders die dat flauwekul en te overbezorgd vinden heb ik het idee. Better safe than be sorryquote:Op maandag 10 mei 2021 11:52 schreef Budabuddumbam het volgende:
tot 6 jaar ongeveer.
(en ik doe meer dan door de helft, in kwartjes of plakjes.)
https://www.huffingtonpos(...)g-hazard_a_23520108/
Dat is per kind verschillend. Heb je een schrokker of een propper dan zou ik langer wachten. Bij mijn kinderen ging het vanaf anderhalf jaar ofzo al heel goed.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:51 schreef Peacefulll het volgende:
Vraagje, tot welke leeftijd snijden jullie de druiven voor de kinderen in stukjes? Ik snijd de druiven nu nog in halfjes voor M van ruim 2,5 jaar. Maar tijdens het snijden stond ik me te bedenken tot welke leeftijd je zoiets blijft doen? Wanneer zijn de kinderen voldoende in staat om de druifjes zelf goed te kauwen en door te slikken zonder een groot verstikkingsgevaar?
Dan hoop ik voor ze dat het goed blijft gaan. Het is zo glad en zo lastig er weer uit te krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er zijn ook zat ouders die dat flauwekul en te overbezorgd vinden heb ik het idee. Better safe than be sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |