babies hebben nog geen knieschijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:50 schreef Phaidra het volgende:
Au! Ik voel mijn knieën nu al. Daar ging het dus mis. Ik begrijp de aversie tegen kruipen volledig!
Een collega van mij heeft dit advies dus serieus gekregen bij het CB.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:49 schreef SQ het volgende:
baby moet kruipen... hihaho
Misschien had je beter moeten vóórleven @:Phaidra, hup zelf op de handen en knietjes, en gaan
Nou ja, precies. Maar toch heb ik dat zowat een half jaar dagelijks gezegd/gedacht als ik wederom tevergeefs geprobeerd had mijn baby weer in slaap te krijgen. Allebei mega-gefrustreerd en waarvoor?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:50 schreef SQ het volgende:
toegegeven, ik heb ook wel eens staan bulderen dat ze nu echt MOETEN SLAPEN, maar ze hebben zich er nooit een zier van aangetrokken. Meestal gaan ze alleen harder huilen. Of lachen.
Maar ja, je weet het ook niet, en al zeker de eerste keer niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, precies. Maar toch heb ik dat zowat een half jaar dagelijks gezegd/gedacht als ik wederom tevergeefs geprobeerd had mijn baby weer in slaap te krijgen. Allebei mega-gefrustreerd en waarvoor?
Ja dan wil je karma wel door d'r kop schietenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:01 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat is exact het verschil bij de eerste of een tweede/derde. Je kan het makkelijker relativeren. De frustratie is er soms, maar het overheerst niet meer alles.
Of die week dat mijn oudste ein-de-lijk een paar nachten op rij had doorgeslapen, en toen griep kreeg, inclusief ziekenhuisopname en wekenlange hoest-tyfus. Dat was weer een voorlopig einde aan het doorslapen... Ik was zo boos op alles toen.
Dat je nét hoop krijgt, 'zou dit dan toch, eindelijk...' En dan BAM. LEKKER PUH.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dan wil je karma wel door d'r kop schieten![]()
Door hier mee te lezen wist ik bij mijn eerste al dat ik niet hele middagen zou gaan besteden om mijn baby over te halen tot een dutje..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar ja, je weet het ook niet, en al zeker de eerste keer niet.
Jij hebt je portie slaapgebrek ook wel gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:06 schreef Loj het volgende:
Ik ben al gefrustreerd als kindlief een nacht niet wil slapen. En ze valt nog steeds alleen in slaap op mijn schoot en is na de eerste cyclus niet meer in haar eigen bed te krijgen en slaapt dan de rest van de nacht alleen op mijn schouder.
Maar goed, denk maar aan mijn jongens die nu hele makkelijke slapers zijn.
Ik kreeg trouwens van het kdv een maand of drie geleden een leuk advies.. logopedie voor Li omdat ze niet uit een beker wou drinken. Ze zijn er echt een keer of 5 over begonnen, want het was zo raar.
En wat denk je, anderhalve week geleden pakt ze haar open rietjes beker en begint gewoon te drinkenof ik veel had geoefend vroegen ze op het kdv
Oooh maar Lemijn, het hebben vanquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:17 schreef Lemijn het volgende:
Oh man ik krijg zo’n zin in de tweede als ik dit allemaal lees.
Wij hadden wel een box, maar die is maar relatief kort gebruikt omdat we geen tweelingbox wilden.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:55 schreef Keroppi het volgende:
Zijn hier mensen die het bij een nr 2 ook zonder box hebben gedaan? En hoe zorgde je dat de oudste niet over de jongste heen denderde? Andere tips & trucs?
Boksssss mijne is sinds februari 4 en slaapt eigenlijk ook niet door, heeeeeel af en toe per ongeluk één nachtjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef Amsel het volgende:
Geen idee wat dit topic nog tussen mijn AT's doet, maar ik kom even melden dat mijn vier jaar oude baby (hij wordt over twee maanden vijf) nog geen nacht in z'n leven heeft doorgeslapen![]()
Oooh hier een kennis die wel eens gelezen had dat kinderen met dyslexie (dacht ik) vaak niet gekropen hadden. Die ging ook alle kinderen in de omgeving af 'ja ze moeten kruipen anders krijgen ze dyslexiequote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:49 schreef SQ het volgende:
baby moet kruipen... hihaho
Misschien had je beter moeten vóórleven @:Phaidra, hup zelf op de handen en knietjes, en gaan
Ik vond het nog een beetje griezelig dus ik heb niet zoveel geslapen. Maar het scheelde wel een hoop sjouwwerk afgelopen nacht dus vanavond gaan we gewoon weer gezellig samen slapen. Mijn bed kan helaas niet tegen de muur met de zijkant dus ik heb SQs tip gebruikt en de baby gebumpert met het ledikant. Ging prima.quote:
Ja ditquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef minilot het volgende:
De driejarige knaap hier werd afgelopen week toevallig pas om kwart over vijf 's morgens voor het eerst sinds de avond ervoor naar bed gaan wakker en dat rekenden we direct onder de zeer sporadische keren in het leven van de knakker dat -ie een soortement van doorsliep. Hoeveel nachten het precies waren weet ik niet, maar minder dan tien
*kras :’(quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef Amsel het volgende:
Geen idee wat dit topic nog tussen mijn AT's doet, maar ik kom even melden dat mijn vier jaar oude baby (hij wordt over twee maanden vijf) nog geen nacht in z'n leven heeft doorgeslapen![]()
Dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Oooh maar Lemijn, het hebben vaneen
baby
weegt hier allemaal toch ook weer flink tegenop
Nee maar echt. Ik heb wel eens frustraties maar die laat ik zooo snel weer los. Want dan kijk ik naar m'n baby met z'n babyhoofd en dan denk ik, het is mijn laatste baby, alles gaat voorbij, en dan zit ik straks weer te siepen dat ik noooiiitt meer een baby heb, dus ga ik er gewoon all-in van genieten.
Inclusief de ellende. zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |