SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de Wifi-repeaters in huize balliesteinquote:
Mja beetje.quote:
Ja, naar huis om vanavond mee te kunnen Mario kartenquote:Op zondag 2 mei 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das balen. Moest je vandaag ook nog ergens heen?
ohquote:Op zondag 2 mei 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, naar huis om vanavond mee te kunnen Mario karten
WEet niet wat dat isquote:Op zondag 2 mei 2021 16:03 schreef Ygritte het volgende:
@:bal Wij hebben meerdere accesspoints.
Dood aan repeaters
ahquote:Op zondag 2 mei 2021 16:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.kliksafe.nl/b(...)ccesspoint-repeater/
Het ligt er dus een beetje aan wat je wil en wat je belangrijk vind, hoeveel snelheid je hebt en wil overhouden. Hier ligt een heel netwerk met huisautomatisering en ik weet niet hoeveel apparaten die aan het internet hangen dat het absoluut geen optie is.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
De repeater
Dit apparaat versterkt je wifi, zodat je het door het hele huis kunt gebruiken. Je hebt geen kabel nodig, maar stopt het zo in een stopcontact. Vaak is het instellen ook niet ingewikkeld. Het nadeel is echter dat de snelheid minder wordt. Een repeater herhaalt alles wat de wifi van je modem uitzendt. Daar wordt het niet sneller van en heb je met gamen ook vertragingen. Maar voor een beetje internetten voldoet het prima.
dus geen karngenotquote:Op zondag 2 mei 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, naar huis om vanavond mee te kunnen Mario karten
Waar heeft een normaal huishouden dat voor nodig?quote:
Ik ben dan ook niet een normaal huishoudenquote:Op zondag 2 mei 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heeft een normaal huishouden dat voor nodig?
Nou ja ik welquote:Op zondag 2 mei 2021 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet een normaal huishouden
voor alle crypto handelsplatformen enzoquote:Op zondag 2 mei 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heeft een normaal huishouden dat voor nodig?
Jaja.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor alle crypto handelsplatformen enzo
Mining rigjequote:Op zondag 2 mei 2021 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor alle crypto handelsplatformen enzo
quote:
Truequote:Maar toch lekker als COD weer eens denkt een update te moeten doen van 25gb en dat je daar dan niet 4 uur op hoeft zitten wachten
een update van 25 GB?quote:Op zondag 2 mei 2021 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mining rigje![]()
Maar toch lekker als COD weer eens denkt een update te moeten doen van 25gb en dat je daar dan niet 4 uur op hoeft zitten wachten
Ja dat dus. En het liefst alles tegelijk kunnen zonder een hikjequote:Op zondag 2 mei 2021 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben op het juiste moment in Doge gestapt![]()
![]()
[..]
True
Ik heb ook het snelste wat ik hier kan krijgen. 200mbit geloof ik. 4k streamen JWZ.
bizarquote:Op zondag 2 mei 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
PS4 gaat vrij vaak updates van 60-80gb binnen hengelen voor games.
Jups, multiplayer packje gb of 10, texturepackje paar gb.quote:
gaat hardquote:Op zondag 2 mei 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups, multiplayer packje gb of 10, texturepackje paar gb.
Volgens mij zit ik nu op iets van 65 gb voor warzone en multiplayer
Vraag even of er al gebeden is voor de omzet morgen!quote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
zit een vrouw in het programma. Promovendus in de psychologie. Kreeg een burn out als beleidsmaker ofzo./
Geeft nu ET Healings en claimt dat er een sterrenras via haar kan praten met ons
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag even of er al gebeden is voor de omzet morgen!
Omnomnommelsquote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OmnomnommelsMet portsaus en bospaddestoelen
Die dingen vind ik leukquote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanmiddag e-scooters gehuurd, mijn dochter laten rijden en lekker getoerd, terrasje in Dinkelland. Lekkah hoor
Wat zit jij te kijken johquote:Op zondag 2 mei 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
oh er zijn ook reptielachtige. Minder aardig, werkt ze niet mee. Dat zijn de reptaloids
Nou koop gewoon!quote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dingen vind ik leukBen nog steeds van mening dat ik er een nodig heb
Ik ga denk ik uiteindelijk mijn scooter ook omruilen voor electrischequote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dingen vind ik leukBen nog steeds van mening dat ik er een nodig heb
Oh datquote:Op zondag 2 mei 2021 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Filemon en de complotten... Programma op de NPO
mens is compleet gestoord
belgisch linnen dus het zal wel een kussenzak zijn dan..quote:Op zondag 2 mei 2021 17:21 schreef Ygritte het volgende:
Jongens... is dit mét kussensloop of zonder kussensloop?![]()
https://www.rituals.com/n(...)lorDesignID=offwhite
bed ziet er comfi uitquote:Op zondag 2 mei 2021 17:21 schreef Ygritte het volgende:
Jongens... is dit mét kussensloop of zonder kussensloop?![]()
https://www.rituals.com/n(...)lorDesignID=offwhite
Ik vraag mij altijd wel af wie dat in de praktijk zo etaleert elke dag... ain't nobody got time for that!quote:
Toch prima om je koelkast schoon te maken?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de koelkast uitgesopt. Wat is mis met mij.
Heb wel zo'n bakje aan de koelkast deur gemold.
Ik las dat je het elke maand moet doen.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch prima om je koelkast schoon te maken?
Oh dat doe ik ook niet. Dat is meer elk kwartaalquote:Op zondag 2 mei 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat je het elke maand moet doen.
Wat is een kussenzakquote:Op zondag 2 mei 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
belgisch linnen dus het zal wel een kussenzak zijn dan..
Ik weet niet eens meer wanneer ik het voor het laatst had gedaanquote:Op zondag 2 mei 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook niet. Dat is meer elk kwartaal
vieslipsquote:Op zondag 2 mei 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wanneer ik het voor het laatst had gedaan
Ohquote:Op zondag 2 mei 2021 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee, maar het klinkt wel als een Vlaams woord voor kussensloop
zou wel pauper wezen..quote:Op zondag 2 mei 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OhIk zou het niet weten
![]()
Ik gok overigens op geen kussensloop en alleen een dekbedhoes.... rukkers....
En die heeft als foetus tijdens een soort van symbiose zichzelf in haar lichaam opgenomen zodat ze nu part alien is?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
oh ze is ook zwanger geraakt van een alien
saaaaaiiiiiquote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht
Ze is bevallen van een energiewolk. heet star
nee ze is bevallen in een paralelle samenleving ofzo. Eerste wolk was Star en 2e zwangerschap was van Nebula.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En die heeft als foetus tijdens een soort van symbiose zichzelf in haar lichaam opgenomen zodat ze nu part alien is?
godsammequote:Op zondag 2 mei 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze is bevallen in een paralelle samenleving ofzo. Eerste wolk was Star en 2e zwangerschap was van Nebula.
Ja en prmovendus in de psychologie. Dus geen domme damequote:Op zondag 2 mei 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
godsammeEn dit gewoon met droge ogen beweren
Het is geen echt kind het is een energie wolk in een parallelle samenlevingquote:Op zondag 2 mei 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Je kind in Nederland Star noemen. Wordt de volgende Stug?
Hopelijk hebben ze daar een wat betere lente.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is geen echt kind het is een energie wolk in een parallelle samenleving
ja die hier is echt beroerd jaquote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze daar een wat betere lente.
Klinkt legitquote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is geen echt kind het is een energie wolk in een parallelle samenleving
Food baby. Is vervelend.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
maar ze vertelde dat ze aan kwam en haar broeken niet meer paste. Misschien was het wel een hele grote scheet
Als je het een naam kan geven omdat die zo lang blijft hangen kan je het wel een kind noemen jaquote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
maar ze vertelde dat ze aan kwam en haar broeken niet meer paste. Misschien was het wel een hele grote scheet
fuck... het kan dus zo zijn dat ik zwanger ben van een alien???quote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
fuck... het kan dus zo zijn dat ik zwanger ben van een alien???
Voedselintolerantie of aliensquote:Op zondag 2 mei 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
Die ET toch.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
fuck... het kan dus zo zijn dat ik zwanger ben van een alien???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |