quote:
Op maandag 3 mei 2021 09:52 schreef Rocket Ride het volgende:Ik heb nog nooit een seizoen gehad waarin ik zo weinig interesse in de club heb gehad. Die wedstrijdjes voor lege tribunes kan ik gewoon niet aanzien.
Het lijkt erop dat dit er ook bij de spelers is ingeslopen. Feyenoord is natuurlijk bij uitstek een club die het moet hebben van de steun van de 12e man. Niet voor niets dat er normaal gesproken thuis heel veel punten worden gepakt.
Kan niet wachten tot dit seizoen weer over is. Laat Arnesen en Slot van de zomer maar flink verder bouwen aan de toekomst en hopelijk kunnen we in het nieuwe seizoen gewoon weer spelen voor goed gevulde tribunes.
Nu valt er geen eer meer aan te behalen, ook niet voor een interim trainer. Als we play offs gaan spelen zal dit ook niets op leveren. Het is op.
Passie en strijd is wel weg ja. Maar je moet toch wel voor Conference League gaan in play-offs? Dat je nu nog 3 wedstrijden hebt met nieuwe trainer eventueel om alles weer beetje op rails te zetten. Je hoeft in play-offs maar 2x te winnen om een ticket te hebben. Met 5e plek in competitie speel je ook 2x thuis, wellicht dat er dan wel publiek mag zijn.