SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je neukt toch geen oud lijk of wel?
Hoogstens een vers lijk.quote:
Ik persoonlijk niet, maar ik lees ook mee in de ramptoeristenreeks over Barbie, dus weinig verwondert me.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
zijn er nou echt vrouwmensen die de meuk van US lezen en denken: tijd voor een dweil, want ik glibber hier helemaal weg...
Serieuze vraag.
de wat?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, maar ik lees ook mee in de ramptoeristenreeks over Barbie, dus weinig verwondert me.
Dibs op beide....quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, maar ik lees ook mee in de ramptoeristenreeks over Barbie, dus weinig verwondert me.
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
zijn er nou echt vrouwmensen die de meuk van US lezen en denken: tijd voor een dweil, want ik glibber hier helemaal weg...
Serieuze vraag.
Wat een verhaal is dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen op woensdag avonden.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieuze vraag.
Ik zelf welquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieuze vraag.
Nee, ze heet Samantha.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand heet echt Barbie ook...
wat een wereld
ik geloof niet dat dit soort nieuws aan mij besteed is, maar dank voor de linkquote:
Ben gek op dat liedquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Ach jullie stelletje te klein geboren kikkertjes waar ik toch wel gek op ben.
Misschien buiten FOK?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieuze vraag.
Nu wil ik ook eens naar Beek in Limburg, iemand maakt daar dus huisjes kennelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
zaterdag 1 mei 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:[/b]
[..]
TOF!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nou.
https://www.facebook.com/pa.pinkelman/
Aan mij normaliter ook niet, maar dit is gewoon absurd.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dit soort nieuws aan mij besteed is, maar dank voor de link
Niet leuk!quote:
Jep.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat die mensen niet tegen zichzelf in bescherming genomen kunnnen worden.
Je bent wel van de regelmaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor een sigaar, Isaac Hayes en een kusje voor schetepoepebeessiepoezewoezelelops
Truequote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Als je dit voor elkaar krijgt vanaf minuutje twee weet je dat je thuis bent.
Ja, maar het is dat je het nu meekrijgt omdat ze in de picture staat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat die mensen niet tegen zichzelf in bescherming genomen kunnnen worden.
Jep.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, maar het is dat je het nu meekrijgt omdat ze in de picture staat.
Ik denk dat in die contreien heel veel mensen zo’n leven hebben.
Veel mensen vinden haar zielig maar vroeger gooiden ze er zo een op de brandstapel en misschien is dat maar beter.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Zoveel kinderen met een shitstart.
Erg mooi als iemand dat zo voeltquote:
Wij zouden wel redelijke Nazi's zijn he?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mensen vinden haar zielig maar vroeger gooiden ze er zo een op de brandstapel en misschien is dat maar beter.
Zouden die lang genoeg in leven zijn gebleven om brandstapelwaardig te zijn denk je?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mensen vinden haar zielig maar vroeger gooiden ze er zo een op de brandstapel en misschien is dat maar beter.
quote:
In het dolhuisquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Genoeg van die ellende. Maar de aandacht er omheen wil ook iedereen een graantje van meepikken.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, maar het is dat je het nu meekrijgt omdat ze in de picture staat.
Ik denk dat in die contreien heel veel mensen zo’n leven hebben.
Die is dus dood.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog iets gemist bij Samant? Ik ben afgehaakt toen ze een enorm lelijke tatoeage van dr nieuwste scharrel had laten zetten.
Die leeft dus niet meerquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog iets gemist bij Samant? Ik ben afgehaakt toen ze een enorm lelijke tatoeage van dr nieuwste scharrel had laten zetten.
De scharrel van de tattoo is dood neergeploft.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden wel redelijke Nazi's zijn he?
OD of zelfmoord? Want vanaf daar kom ik er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De scharrel van de tattoo is dood neergeploft.
As the flames rose to her Roman nosequote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden die lang genoeg in leven zijn gebleven om brandstapelwaardig te zijn denk je?
Da's niet helemaal duidelijk, maar OD is imo het waarschijnlijkst.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OD of zelfmoord? Want vanaf daar kom ik er geen touw meer aan vastknopen.
Ik denk een OD-tjequote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met die jankstem van Morrissey.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
As the flames rose to her Roman nose
And her walkman started to melt
Ik hou van The Smiths.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met die jankstem van Morrissey.
Dan kun je met Thom Yorke van Radiohead vast ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je met Thom Yorke van Radiohead vast ook niet zoveel.
Ten onder gegaan aan Barbies borderline uitbarstingen en slapbak van zichzelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil dat hij de keizer van de wereld ooit gaat worden, de rest mag gaan slapen, maar dat mag hij beslissen, Morrissey is mijn morale God, de manier waarop ik wil dansen en pissen, ik wil zo sexy zijn als hij en ik wil dat hij het voor het zeggen heeft en ik wil als ik ooit dood ga en begraven ga worden dan mag dat best met een koptelefoon met the best of Morrissey op mijn schedel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dat hij de keizer van de wereld ooit gaat worden, de rest mag gaan slapen, maar dat mag hij beslissen, Morrissey is mijn morale God, de manier waarop ik wil dansen en pissen, ik wil zo sexy zijn als hij en ik wil dat hij het voor het zeggen heeft en ik wil als ik ooit dood ga en begraven ga worden dan mag dat best met een koptelefoon met the best of Morrissey op mijn schedel.
Mogen we wel nog vlees eten dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dat hij de keizer van de wereld ooit gaat worden, de rest mag gaan slapen, maar dat mag hij beslissen, Morrissey is mijn morale God, de manier waarop ik wil dansen en pissen, ik wil zo sexy zijn als hij en ik wil dat hij het voor het zeggen heeft en ik wil als ik ooit dood ga en begraven ga worden dan mag dat best met een koptelefoon met the best of Morrissey op mijn schedel.
Proost?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja kut, nou ja fuck Morrissey dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen we wel nog vlees eten dan?
Maar ik kan er ook op door het hele huis dansen.
Morrissey IS leuk! Ja ok, blijkbaar is het een sukkel ofzo, maar die stem !quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan wat overdreven zijn maar ik vind Morrissey wel leuk.
Ik ben in de verkeerde tijd geboren ook. Ze gingen uit elkaar toen ik amper 1 was.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja kut, nou ja fuck Morrissey dan.
Daar kan ik dus net niks mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Morrissey IS leuk! Ja ok, blijkbaar is het een sukkel ofzo, maar die stem !
Oh ik wel ! Dit is echt 1 van mn favoriete nummersquote:
Als het maar niet het vriendinnetje van Etto isquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik wel ! Dit is echt 1 van mn favoriete nummers
Jim Morrisonquote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Morrissey IS leuk! Ja ok, blijkbaar is het een sukkel ofzo, maar die stem !
Verkeerde quote, hahaha, heb het al gewijzigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |