*Als een kip zonder kop loopt Jojo door de supermarkt, maar doorratelend over de inbraak.
Zo en nu rustig!!
Jojogirl, meisje, stil nou eens even, wij helpen je met opruimen, je weet toch dat ik daar geweldig goed in ben??
Maar laten we eerst eens samen rustig door de supermarkt lopen, mis je iets??
Er was geen geld aanwezig, dus dat kan het niet geweest zijn. Verder lag er volgensmij ook niks waardevols hier.
Pas op je staat er bijna in!! Daar achter je!!! Kijk nou uit!!
Wie de dief ook geweest is, hij is nu in elk geval dronken. Er is geeneen fles wijn meer over? ![]()
* Jojogirl vindt het steeds gekker worden en dan begint ze te gillen:
Mijn ring, mijn ring... de ring van Kasper... Ik had hem gisteren even afgedaan, omdat ie bleef haken achter de kassal en ben hem daar na vergeten weer om te doen... Waar is ie gebleven.
* Jojogirl rent naar de kassa en begint als een bezetene te graaien in de puinhoop.
quote:Dat zou wel helpen Equilan
Op 15 december 2000 10:09 schreef equilan het volgende:
Jojogirl, als ik nou eens met mn vingers knip en ervoor zorg dat alles wat nu op de grond ligt, geordend in rijtjes naast elkaar staat, kun je dan zien wat er mist??
* Jojogirl kalmeert een beetje maar huilt zachtjes om de ring, die ze nog steeds niet heeft teruggevonden.
quote:Is goed Superbam, heb je je gesneden aan al dat glas...
Op 15 december 2000 10:13 schreef superbam het volgende:
eh, Jojo, je vindt het toch niet erg als ik even tussen je pleisters ga zoeken.. heb er eentje nodig
Klotedief!!!
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 15-12-2000 10:16]
Het is duidelijk dat er in de drankvoorraad een groot gat is geslagen.
Waarom heeft die dief zoveel gedronken. Veel kannie niet meegenomen hebben als de hele glasbak vol ligt. Die was gisteren nog geleegd.
quote:Wil je dit ook een keer in mijn tent doen
Op 15 december 2000 10:17 schreef equilan het volgende:
*Equilan knipt met haar vingers, en sneller dan het oog kan zien wordt de ravage een geordende bende.
Glas wordt op een hoop geveegd, potjes en flessen die nog heel zijn worden op soort bij elkaar gezet, pakjes worden gestapeld....
Het duurt niet lang voor alles overzichtelijk staat opgestapeld.Het is duidelijk dat er in de drankvoorraad een groot gat is geslagen.
Wacht maar even...
*De elfengodin maakt wat ingewikkelde bewegingen met haar hand, houdt haar hoofd schuin geheven in de lucht, alsof ze aandachtig naar geluiden uit de verte luistert....dan draait ze zich om...
Gandalf en Aurian komen er aan, ze zijn net wakkert dus het kan een paar minuten duren.
Jojogirl, heb je al enig idee of er nog meer weg is behalve de flessen wijn?? En hoeveel flessen wijn zijn er weg??
Superbam, ben je erg gewond??
Wacht eens even, wie is jou grootste alcoholafnemer?? Misschien dat ze die een hak proberen te zetten??
O verdorie zeg Jojogirl, je ring, ik hoop dat we die terugvinden!!
quote:welnee, ben een bikkel!
Op 15 december 2000 10:20 schreef equilan het volgende:Superbam, ben je erg gewond??
quote:O, gelukkig maar Superbam, doe je wel voorzichtig??
Op 15 december 2000 10:23 schreef superbam het volgende:
welnee, ben een bikkel!
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 10:24]
quote:Dagobert?
Op 15 december 2000 10:23 schreef equilan het volgende:Wacht eens even, wie is jou grootste alcoholafnemer?? Misschien dat ze die een hak proberen te zetten??
* Jojogirl loopt naar de keuken en ziet geen enkel spoor van weggespoelde wijn.
Rode wijn zou je toch moeten kunnen zien... Ik denk dat degene het toch op de één of andere manier gebruikt heeft.
is dus even weg, maar komt zeker terug, hou je taai Jojo
quote:Die koopt inderdaad het meest, maar dat is gewoon voor zijn hotelgasten.
Op 15 december 2000 10:24 schreef superbam het volgende:
Dagobert?
[irl]Moet nu echt werken
ben hopelijk snel weer etrug...[/irl]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |