abonnement Unibet Coolblue
pi_199919021
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ze kon goed hockeyen en deed een leuke fotoshoot voor de fhm of playboy, is me om het even.
Maar voor de rest, kan ze niet veel. Schijnt ook te kunnen pokeren, maar dat valt volgens mij ook zat mee.
Faat is zo vaak van huis. Die ligt heerlijk wat pokerspelers te neuken die smurf.
pi_199919059
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Onlyfans.com/KikiBertens

@:de_boswachter
nee, dit kan echt niet
U MAD?
pi_199919120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nee, dit kan echt niet
Maakt een fles bier open met haar binnenste schaamlippen ouwe reus.
pi_199919325
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Onlyfans.com/KikiBertens

@:de_boswachter
Werelds
pi_199919338
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Faat is zo vaak van huis. Die ligt heerlijk wat pokerspelers te neuken die smurf.
Is Rae cuck?
pi_199919352
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Is Rae cuck?
Op zeker.
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:42:51 #82
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199919622
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ze kon goed hockeyen en deed een leuke fotoshoot voor de fhm of playboy, is me om het even.
Maar voor de rest, kan ze niet veel. Schijnt ook te kunnen pokeren, maar dat valt volgens mij ook zat mee.
Ze doet het commercieel slim door alles aan te pakken. Ik vind haar rete irritant met kinderlijk lachje. Rae lijkt me eigenlijk veel te nuchter voor haar. Maar goed ik ken d'r niet....

En dit is een Kiki topic dus, hup kiki w/
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:44:12 #83
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199919654
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Is Rae cuck?
Wat is dat Laat maar weet het al

Rae is ook vaak van huis...... zal misschien ook genieten wat ie kan
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:49:11 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199919770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:42 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Ze doet het commercieel slim door alles aan te pakken. Ik vind haar rete irritant met kinderlijk lachje. Rae lijkt me eigenlijk veel te nuchter voor haar. Maar goed ik ken d'r niet....
Zou haar toch echt wel doen.

quote:
En dit is een Kiki topic dus, hup kiki w/
En haar ook.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2021 @ 00:02:43 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199920721
Voor de liefhebber 23 minuten Kiki met Jan Willem De Lange
https://soundcloud.com/tennisradio
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 17 juni 2021 @ 00:14:44 #86
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199920764
Nee dank je .. Kan een modje een gepaste TT maken ? De huidige is een beetje out of date zeg maar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199920838
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Onlyfans.com/KikiBertens

@:de_boswachter
Geen herhalingsgevaar.

  donderdag 17 juni 2021 @ 02:03:41 #88
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199920965
Nee en door ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 juni 2021 @ 04:42:44 #89
408813 crew  trein2000
pi_199921045
Mentaal gewoon te zwak voor de top, dat is niet erg. Het is hoe dat ze dat zelf ook inziet. Die zelfkastijding was bij vlagen lastig om aan te zien.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199922921
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 04:42 schreef trein2000 het volgende:
Mentaal gewoon te zwak voor de top, dat is niet erg. Het is hoe dat ze dat zelf ook inziet. Die zelfkastijding was bij vlagen lastig om aan te zien.
Dat zeker, ze had er zelf totaal geen plezier in. Toch knap welke prestaties ze desondanks toch heeft neergezet.

Maar het blijft wel een beetje inherent aan de tennissport. Ultra- individualisch, met vanaf jongs af aan heel veel saaie trainingsuren.
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:36:17 #91
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199925846
Ik vind het oprecht jammer dat ze stopt, maar ik begrijp het wel. Het mentale aspect is ook onderdeel van de sport. Niet alle mensen zijn hetzelfde. Niet iedereen is Djokovic, integendeel zelfs. Er zijn mensen die compleet aan de andere kant van het spectrum zitten wat dat aangaat. Ze had er geen plezier in. Nochtans razendknap was ze met die handicap toch gepresteerd heeft en ik ga het missen. Enkele keren per jaar bracht ze mij een hoop tennisplezier.
Rini dankjewel.
  donderdag 17 juni 2021 @ 18:51:26 #92
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_199931726
Mooi gezegd, Wismut. En volledig mee eens.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_199931850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze stopt, maar ik begrijp het wel. Het mentale aspect is ook onderdeel van de sport. Niet alle mensen zijn hetzelfde. Niet iedereen is Djokovic, integendeel zelfs. Er zijn mensen die compleet aan de andere kant van het spectrum zitten wat dat aangaat. Ze had er geen plezier in. Nochtans razendknap was ze met die handicap toch gepresteerd heeft en ik ga het missen. Enkele keren per jaar bracht ze mij een hoop tennisplezier.
Toch. Als je mentaal last hebt van de prestatiedruk, maar je gaat toch elke keer die uitdaging met jezelf aan... Ben je dan mentaal juist niet ookm heel sterk?

Muzikanten die elke keer kotsen van de zenuwen voor ze op moeten, zijn die minderwaardig aan artiesten die hun angst onderdrukken maar op 27-jarige leeftijd zelfmoord plegen omdat ze totaal zijn doorgedraaid?

Bertens zit, net als bijvoorbeeld een Dumoulin, psychisch anders in elkaar dan het gros van de topsporters. Ik vind het wel mooi, het heeft iets kwetsbaar waardoor ik deze mensen een overwinning nog meer gun dan een ander.
  donderdag 17 juni 2021 @ 19:05:17 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199931987
Er zat een plan achter….althans zo werd beweerd.

https://www.ad.nl/tennis/(...)ki-bertens~ae62aea2/

quote:
We weten heus dat het veel beter moet, Kiki is hard genoeg voor zichzelf. Maar er zit echt een plan achter.”
En 2 maanden later, het eind.
pi_199932969
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:05 schreef tja77 het volgende:
Er zat een plan achter….althans zo werd beweerd.

https://www.ad.nl/tennis/(...)ki-bertens~ae62aea2/
[..]

En 2 maanden later, het eind.
Plannen zijn er om aan te passen. Het gaat niet om de planning, maar om de timing.
  donderdag 17 juni 2021 @ 20:39:13 #96
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199933769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Plannen zijn er om aan te passen. Het gaat niet om de planning, maar om de timing.
Het gaat erom dat ze een behoorlijke blessure heeft gehad, vervolgens een traject uitzet om terug te komen op haar huidige niveau. 2 Maanden geleden zat er nog een plan achter en plotsklaps is het over.
Als je ECHT terug wilt komen en er alles voor over hebt, blijf je het proberen (zie bijv. een Monfils) en niet na een paar tegenvallende resultaten, de handdoek in de ring tiefen. Moet ze helemaal zelf weten, het is haar tenniscarriere, maar het is gewoon zonde.
Ze gaat naar de spelen, maar geloof me, die laat daar echt geen donder zien, blijf maar lekker thuis Kiki en laat je bezwangeren door je fysio. Lekker knus van Haasteren legpuzzels leggen en uit de media wegblijven. Als kind de droom hebben een groot en succesvol tennister te worden, maar er niet bij stilstaan wat dat met zich meebrengt (media, stress ed).
Beetje naïef Kiek.
pi_199934928
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze een behoorlijke blessure heeft gehad, vervolgens een traject uitzet om terug te komen op haar huidige niveau. 2 Maanden geleden zat er nog een plan achter en plotsklaps is het over.
Als je ECHT terug wilt komen en er alles voor over hebt, blijf je het proberen (zie bijv. een Monfils) en niet na een paar tegenvallende resultaten, de handdoek in de ring tiefen. Moet ze helemaal zelf weten, het is haar tenniscarriere, maar het is gewoon zonde.
Ze gaat naar de spelen, maar geloof me, die laat daar echt geen donder zien, blijf maar lekker thuis Kiki en laat je bezwangeren door je fysio. Lekker knus van Haasteren legpuzzels leggen en uit de media wegblijven. Als kind de droom hebben een groot en succesvol tennister te worden, maar er niet bij stilstaan wat dat met zich meebrengt (media, stress ed).
Beetje naïef Kiek.
Ach, ik geloof niet dat jij in haar voet kan kijken kan voelen wat zij voelt of überhaupt enig beeld kunt hebben bij wat het verdere traject naar fitheid had moeten zijn of door verdere tegenslag is geworden. Dit soort blessures zijn onvoorspelbaar en ik kan me goed voorstellen dat je dan na een paar maanden er de schijt van hebt als er steeds terugval is.

Verder is zij volgens mij jarenlang een top tien speelster geweest. Vertel mij eens, in welke discipline behoor jij tot de top tien van de wereld? Ze is een groot en succesvol tennister geweest. Geen Steffi Graf of Williams, maar wel gewoon absolute wereldtop in de periode dat ze fit was.

Bovendien heeft zij nooit een geheim gemaakt van haar kinderwens. Als dan de dingen zo vallen zoals ze nu vallen, dan begrijp ik prima dat ze de keuze maakt om er mee te stoppen voor ze 30 is. Ik ben het wel met je eens dat ik dan niet zo goed begrijp waarom die afscheidstournee dan nog moet volgen. Dat voelt een beetje zinloos, maar misschien kan ze zonder druk nog wel een keer knallen op de laatste toernooitjes.
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:45:59 #98
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199935644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ach, ik geloof niet dat jij in haar voet kan kijken kan voelen wat zij voelt of überhaupt enig beeld kunt hebben bij wat het verdere traject naar fitheid had moeten zijn of door verdere tegenslag is geworden. Dit soort blessures zijn onvoorspelbaar en ik kan me goed voorstellen dat je dan na een paar maanden er de schijt van hebt als er steeds terugval is.

Verder is zij volgens mij jarenlang een top tien speelster geweest. Vertel mij eens, in welke discipline behoor jij tot de top tien van de wereld? Ze is een groot en succesvol tennister geweest. Geen Steffi Graf of Williams, maar wel gewoon absolute wereldtop in de periode dat ze fit was.

Bovendien heeft zij nooit een geheim gemaakt van haar kinderwens. Als dan de dingen zo vallen zoals ze nu vallen, dan begrijp ik prima dat ze de keuze maakt om er mee te stoppen voor ze 30 is. Ik ben het wel met je eens dat ik dan niet zo goed begrijp waarom die afscheidstournee dan nog moet volgen. Dat voelt een beetje zinloos, maar misschien kan ze zonder druk nog wel een keer knallen op de laatste toernooitjes.
Ah, je moet top 10 van de wereld zijn om kritiek te mogen hebben om iemand zijn of haar houding.
Ik kan inderdaad niet in haar voet kijken, moet dat dan? Ze had een achillespees blessure, is eraan geopereerd en nu doet het pijn aan diezelfde voet alleen een paar centimeter hoger. Ze heeft een paar wedstrijden gespeeld na haar operatie en dat was het dan.
Zoals ik al zei, moet zij weten is haar carriere. Maar dat ze met tegenzin op de baan staat had ze niet kunnen bedenken toen ze een jaar of 15 was? Juist het mentale gedeelte had ze nooit op orde. Sluiter heeft er enorm veel tijd en energie in gestoken om haar nog enigszins moed in te praten.
Absolute wereldtop? Ja, als de wind goed stond, ze niet ongesteld was, de tegenstandster geen hoge ballen speelde, de kinderen op de tribune geen herrie maakte, ze niet een aantal breakpunten onbenut liet enz. Hulde voor wat ze gewonnen heeft, maar de wedstrijden die ze heeft laten schieten :') mijn god….

Broodtennister, puur voor de poen.
Centjes binnen, nu lekker met pensioen.
Nooit meer een jankende Kiek op de baan
pi_199935894
Er staat nog een nul te weinig in de topictitel.
pi_199936130
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:45 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah, je moet top 10 van de wereld zijn om kritiek te mogen hebben om iemand zijn of haar houding.
Ik kan inderdaad niet in haar voet kijken, moet dat dan? Ze had een achillespees blessure, is eraan geopereerd en nu doet het pijn aan diezelfde voet alleen een paar centimeter hoger. Ze heeft een paar wedstrijden gespeeld na haar operatie en dat was het dan.
Zoals ik al zei, moet zij weten is haar carriere. Maar dat ze met tegenzin op de baan staat had ze niet kunnen bedenken toen ze een jaar of 15 was? Juist het mentale gedeelte had ze nooit op orde. Sluiter heeft er enorm veel tijd en energie in gestoken om haar nog enigszins moed in te praten.
Absolute wereldtop? Ja, als de wind goed stond, ze niet ongesteld was, de tegenstandster geen hoge ballen speelde, de kinderen op de tribune geen herrie maakte, ze niet een aantal breakpunten onbenut liet enz. Hulde voor wat ze gewonnen heeft, maar de wedstrijden die ze heeft laten schieten :') mijn god….

Broodtennister, puur voor de poen.
Centjes binnen, nu lekker met pensioen.
Nooit meer een jankende Kiek op de baan
Het is gewoon wat makkelijk wat je doet. Je hebt geen idee waar ze fysiek mee geconfronteerd wordt en toch heb je er een mening over en vind je haar mentaliteit ruk. Als je jezelf zo ver krijgt dat je tot de top tien van de wereld behoort, dan heb je discipline en karakter. Dat kan gewoon niet anders. Zeker in het geval van een speler die niet overloopt van het natuurlijke talent en dus hard moet werken.

Maar inderdaad. Ze is een denker en heeft nu besloten dat de voordelen van doorgaan niet meer opwegen tegen de nadelen. Helemaal prima en geen enkele reden om denigrerend over te doen, althans, dat is mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')