Ja, precies dit. Als ze op de juiste momenten had gepiekt had een finale Roland Garros er zeker in gezeten. WTA Finals van 2018 had ze ook kunnen winnen. En die choke tegen Riske tijdens Rosmalen 2019 blijft ook eeuwig zonde (vanaf dat moment ging het bergafwaarts).quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fantastische overwinningen in oa. Madrid en Charleston, maar blijft toch achter met t gevoel dat ze niet alles uit haar carriere heeft gehaald.
Mwa zo'n talent is het toch nooit geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou surprise surprise.
Fantastische overwinningen in oa. Madrid en Charleston, maar blijft toch achter met t gevoel dat ze niet alles uit haar carriere heeft gehaald.
Iemand die Charleston, Madrid kan winnen, heeft te weinig gepresteerd op Grand Slams, op die ene keer op Roland Garros en kwartfinale op Wimbledon na. Met name op RG te matig gepresteerd imo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mwa zo'n talent is het toch nooit geweest?
Ik zou juist zeggen die heeft er alles uitgehaald.
Anders krijg je ook maar van die Haase toestanden eruit vliegen in eerste ronde van callengers
Brenda SchultzGodquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:20 schreef Idisrom het volgende:
In het AD staat nu, dat zij Kiki Bertens de beste Nederlandse tennisster ooit is.
Maar bij mij komt nog altijd Betty Stöve als eerste boven.
Mijn vraag aan jullie is: Is Kiki dan toch beter geweest?
Dat meten ze alleen maar af aan hoogste positie op WTA-ranking van Kiki vs Stovequote:Op woensdag 16 juni 2021 14:20 schreef Idisrom het volgende:
In het AD staat nu, dat zij Kiki Bertens de beste Nederlandse tennisster ooit is.
Heeft hoger gestaan op de ranglijst en heeft een hoger aangeslagen toernooi gewonnen, is denk ik de voornaamste reden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:20 schreef Idisrom het volgende:
Tijd voor Kiki Deequote:Op woensdag 16 juni 2021 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het definitieve einde van het tijdperk van Kiki B.
Niet mee eens er waren altijd wel speelster die meer talent/mentaliteit hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die Charleston, Madrid kan winnen, heeft te weinig gepresteerd op Grand Slams, op die ene keer op Roland Garros en kwartfinale op Wimbledon na. Met name op RG te matig gepresteerd imo.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen verrassing.
Zou me ook niet verbazen als ze eind dit jaar nog zwanger is ook.
Misschien is ze al wel zwangerquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 zwanger voor het einde van dit jaar.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 zwanger voor het einde van dit jaar.
Ja dat krijg je danquote:Op een vraag over het befaamde zwarte gat waar mening topsporter in valt, moest ze net als haar man (en fysieke trainer) Remko de Rijke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |