SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 01-05-2021 09:58:27 ]
Ik spring bij "vreemden" ook altijd meteen met mijn neus de boekenkast in, is toch een kijkje in de ziel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om in de boekenkast van mensen te neuzen, bekijken wat ze lezen
tijd van m'n leven, daar?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy Frannie, lang geleden, alles wel?
ditquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om in de boekenkast van mensen te neuzen, bekijken wat ze lezen
Ja dat wel. En snuffelen bij de kringloop enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar m'n lievelingsboeken koop ik alsnog in hardcopy voor in de boekenkast
En in die mini biebs.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. En snuffelen bij de kringloop enzo.
Ik lees ondertitelingquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper ofzo als mensen zeggen niet te lezen.
Je merkt het ook aan alles.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper ofzo als mensen zeggen niet te lezen.
Hey bolle, hoe was het op kantoorquote:
Beter chickclits dan chicklits?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Moet je nog een bepaald soort boeken lezen om elitair te mogen neuzelen?
Dat heb je prima gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |