En even later werden de vlaaien in de kliko gesodemieterd, en de banners met 'doeze de groeten uit Brabant kut' werden verscheurdquote:Op vrijdag 30 april 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, met de fiets om het plan te overhandigen
Nou ja liever nog die dan.quote:
NEE NEE. Dan nog liever dit.quote:Op vrijdag 30 april 2021 23:53 schreef Dave het volgende:
"Ik hou van jou" van Maribelle in een verengelste country uitvoering.
OH JA dat moment met die vlaaien toenquote:Op vrijdag 30 april 2021 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
En even later werden de vlaaien in de kliko gesodemieterd, en de banners met 'doeze de groeten uit Brabant kut' werden verscheurd
Potverdomme je hebt gelijk!quote:
Douze de groeten uit Brabant was natuurlijk wel gewoon de beste sloganquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JA dat moment met die vlaaien toenDat was mooi. De vlaaien dropen gewoon af
De Belgen en de helft van europa hebben nu een vrije dag,quote:
Ja, niet in mij dus maar in de maand mei.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n zin in mei?
Mei niet gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Afgezien van het ESF niet speciaalquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja die was echt leukquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Douze de groeten uit Brabant was natuurlijk wel gewoon de beste slogan
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mei niet gezienVoor je het weet is het weer juno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een reisje op het oog?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel zin in september. Goeie kans dat de coronavaccinaties dan wel op orde zijn, reizen weer kan en ik de saaie vakantieverhalen van collega's heb aangehoord en zelf nog even rustig in het laagseizoen kan vertrekken
Reizen is dan weer iets dat ik niet misquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel zin in september. Goeie kans dat de coronavaccinaties dan wel op orde zijn, reizen weer kan en ik de saaie vakantieverhalen van collega's heb aangehoord en zelf nog even rustig in het laagseizoen kan vertrekken
Misschien dat ik dan (in oktober) wel een weekend naar Londen kan gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
Je ben best wel een saaie zolderautist.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reizen is dan weer iets dat ik niet mis
Maar weer gewoon door de Ikea schuifelen en Zweedse balletjes eten, daar ben ik wel voor in.
(en de gratis koffie natuurlijk)
Het plan dat ik vorig jaar had kan ik dit jaar alsnog proberenquote:
Als je voor 1 oktober naar Engeland gaat heb je genoeg aan een ID-kaart om het land binnen te komenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan (in oktober) wel een weekend naar Londen kan gaan.
Laten we het hopen.
Oh ja, die verhipte Brexitquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je voor 1 oktober naar Engeland gaat heb je genoeg aan een ID-kaart om het land binnen te komenTot wanneer je met zo'n kaart het land weer uit kan was een stuk moeilijker te vinden. Nou heb ik zelf een paspoort en boeit me dat niet, maar voor m'n zus is dat bijvoorbeeld een ander verhaal
Nogal wat plannen dusquote:Op zaterdag 1 mei 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Het plan dat ik vorig jaar had kan ik dit jaar alsnog proberenDat was in redelijk relaxed tempo langs wat pretparken en steden in noord-Duitsland, Polen en andere landen daar in de buurt gaan, op voorwaarde dat ze open zijn. En daarnaast heb ik m'n zus beloofd haar mee te nemen naar Londen, wat bij voorkeur voor haar verjaardag in oktober moet gebeuren...
Het geeft mij flink wat extra werk op het moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |