abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199310222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik mis het antwoord >30 keer. Iedere dag is zo'n onzin, want er is altijd wel een dag dat je overslaat.
Misschien doen sommige mensen het meerdere keren op een dag?
pi_199313394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:20 schreef hoechst het volgende:

[..]

Misschien doen sommige mensen het meerdere keren op een dag?
Bij meer dan 30 keer zal je wel moeten, nietwaar?

Waar het mij vooral om gaat is dat het ineens wordt gekoppeld aan iedere dag en je hebt nou eenmaal wel eens een dag dat je elkaar niet ziet, of weet ik wat. Iedere dag is echt heel zeldzaam lijkt mij.
pi_199313668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij meer dan 30 keer zal je wel moeten, nietwaar?

Waar het mij vooral om gaat is dat het ineens wordt gekoppeld aan iedere dag en je hebt nou eenmaal wel eens een dag dat je elkaar niet ziet, of weet ik wat. Iedere dag is echt heel zeldzaam lijkt mij.
gebeurt vast vaker dan jij denkt :(
pi_199315266
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:43 schreef hoechst het volgende:

gebeurt vast vaker dan jij denkt :(
Dat lijkt mij niet aangezien de Nederlander gemiddeld 3 keer per maand van bil gaat.
pi_199315317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet aangezien de Nederlander gemiddeld 3 keer per maand van bil gaat.
Dan rekenen ze vast mensen boven de 65 en mensen onder de 18/baby mee... Die hebben echt nog geen seks hoor.
pi_199316586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:44 schreef hoechst het volgende:

Dan rekenen ze vast mensen boven de 65 en mensen onder de 18/baby mee... Die hebben echt nog geen seks hoor.
Nee, het gaat om mensen die seksueel actief zijn (of in een relatie, daar wil ik vanaf zijn).

Ja, dat is erg weinig, maar je wil niet weten in hoeveel relaties er nauwelijks wordt geneukt.

Maar goed, dat is allemaal niet mijn punt, ik denk dat iedereen wel eens een dagje overslaat. Omdat je elkaar niet ziet. Of je moet een keer op 6 uur in de ochtend naar je werk en bent pas rond middernacht thuis. Nou, dan ga je niet een uur eerder de wekker zetten omdat je toch ook echt ook die dag per se van bil moet. Dan wordt het allemaal wel enorm dwangmatig. Als je met 40 graden koorts op bed ligt en het spuit er aan beide kanten uit, dan sla je ook liever een dagje over (ik wel in ieder geval).

Dus ik vind het meer realistisch dat je af en toe een dag er niet aan toekomt en de volgende dag je gewoon 3 keer je vriendin stuk trekt, dan echt iedere godvergeten dag er een lampje bij je opkomt van het moet nog even.
pi_199317608
Wat boeit het nou hoe vaak iemand seks heeft. Je hebt seks wanneer je daar zin hebt, niet om aan quota te voldoen.

Ikzelf vind kwaliteit veel belangrijker dan kwantiteit.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:08:38 #58
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199318400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:05 schreef Cockwhale het volgende:
Wat boeit het nou hoe vaak iemand seks heeft. Je hebt seks wanneer je daar zin hebt, niet om aan quota te voldoen.

Dit dus.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_199445998
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:05 schreef Cockwhale het volgende:

Precies dit. Knuffelen of tegen elkaar kruipen op de bank/bed vind ik fijner als sex in sommige gevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door koffief1lter op 16-05-2021 09:14:30 ]
pi_199446028
Na bijna 8 jaar is het inmiddels wel afgezwakt, naar 2 of 3x per week incl oraal.
Dat was voorheen bijna iedere dag wel, op misschien 1x in de week niet.

Maar leven is drukker geworden, ons kind word ouder, je bent meer tijd kwijt aan de opvoeding etc.
pi_199455876
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Na bijna 8 jaar is het inmiddels wel afgezwakt, naar 2 of 3x per week incl oraal.
Dat was voorheen bijna iedere dag wel, op misschien 1x in de week niet.

Maar leven is drukker geworden, ons kind word ouder, je bent meer tijd kwijt aan de opvoeding etc.
dat is niet verkeerd hoor na 8 jaar en kinderen.
meestal zit je dan op 0.05
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')