abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 april 2021 @ 16:55:25 #1
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199221015
Brodderlug zette eens voet op de markt van Abidos. Op vele andere marktplaatsen had hij het geprobeerd maar deze stad was anders dan alle andere. Het rijtuig had hij langs alle steden meegesleept en hopelijk was dit het eindpunt. De zon stond hoog aan de hemel en de gouden daken van de tempels schitterden in het licht. Handelaren (eerlijk en oneerlijk), zeelieden en zelfs een groep elfen liep langs hem heen zonder neer te kijken op de dwerg met zijn drakentuig.
'Komt het zien, komt het zien!' riep Brodderlug met beide handen aan zijn mond. 'Met dit rijtuig heb ik Kowalt de Zwarte getemd. Er zijn misschien nog maar weinig draken over, maar het is een prachtig museumstuk! Graag heb ik er honderd goud voor maar bieden staat vrij!'
Hij plofte neer tussen het losse zand en wachtte. En wachtte. En wachtte. Abidos is helemaal niet anders. Of wel?
pi_199221076
wat is dit voor rommel? :')
  vrijdag 30 april 2021 @ 17:03:44 #3
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199221096
Een behaarde vrouw staarde op hem neer, althans dat dacht Brodderlug. Vele uren in de zon speelden hem parten en misschien was ze slechts zijn eigen verbeelding. Vreemd, normaliter waren de vrouwen in zijn dromen mooier dan deze. Dan was ze echt!
'Lieftallige dame, bent u geïnteresseerd?' riep Brodderlug terwijl hij overeind sprong.
Ze zag er niet uit alsof ze honderd goudstukken bezat maar misschien had ze er vijftig... op hoop van zegen.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 17:15:04 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199221196
Dit was vast allemaal heel leuk en grappig in je hoofd, maar ik voorspel een slotje.
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 17:16:33 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199221224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
Dit was vast allemaal heel leuk en grappig in je hoofd, maar ik voorspel een slotje.
Soms heb je dat, sla je de plank volkomen mis. Een Martijn Koninkje.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 30 april 2021 @ 17:24:24 #7
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199221293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
Dit was vast allemaal heel leuk en grappig in je hoofd, maar ik voorspel een slotje.
Opnieuw werd de dwerg van de markt geweerd door een man in een blauw uniform; bureaucraten en naar eigen zeggen beschermers van de waarheid. Niets wist zich door hun glibberige netten te wringen.
Voordat ze zijn drakentuig konden innemen was Brodderlug ermee verdwenen. Het was misschien ook wel naïef om de grote markt te proberen - terug naar de donkere steegjes van de zwarte markt.
  vrijdag 30 april 2021 @ 17:47:13 #8
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_199221516
De Ork zag een boze menigte om een dwerg staan. Vast weer een of andere vorm van racisme dacht Anryuth die nu zelfs zijn eigen naam hoorde van de menigte. Een döppelganger? Nee dat kan niet, maar ja de Ork kan nu niet zeggen dat dit hem zou verbazen. Getroffen door de nieuwsgierigheid waagde de Ork dan ook een paar stappen dichter bij de menigte. Wat was al deze commotie? Naast een harige vrouw en een man in het blauw gekleed stonden er nog wat andere figuren. Maar de aanstichter van dit alles was een kleine dwerg met een machtige baard. De Ork schudde zijn hoofd, hoe kan hij nu Anryuth heten en laat staan een döppelganger zijn, met een glimlach draaide de Ork zich om.
pi_199223082
—-> LIT
Juin uit Eigen Tuin!
pi_199223503
  vrijdag 30 april 2021 @ 20:56:06 #11
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199223930
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd de dwerg plotseling benaderd door de plaatselijke man van losse zeden. Hij zag er vuil uit; vermagerd bovendien. Schijnbaar bracht het niet veel brood op de plank. Normaliter moest ook Brodderlug niets hebben van dit volk maar misschien was de man geïnteresseerd in zijn drakenrijtuig. Voorzichtig stapte de dwerg naar voren uit de schaduw van de taveerne.
'En?' zei hij nerveus om zich heen kijkend; wie weet waren er meer. 'Heb je goud?'
Maar nee, het leek erop dat de man juist zijn goud wilde. Wat was Abidos soms toch een vreselijke stad.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 17:26:05 #12
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_199263834
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
Dit was vast allemaal heel leuk en grappig in je hoofd, maar ik voorspel een slotje.
vooruitziende blik...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')