abonnement Unibet Coolblue
pi_199217337
Ik had gister schriftelijk toestemming gevraagd aan de woningbouw of ik een bedrijf mag starten aan huis. Dit betreft dus een sociale huurwoning. Ik mag een juridisch adviesbureau / advocatenkantoor starten aan huis. Ook mag ik eem reclamebord van 1 bij 1 meter plaatsen aan de zijmuur van woning.

Nu is mijn vraag, stel ik start een kantoor/bedrijf aan huis, zijn er dan nog andere zaken waar ik op moet letten?

We hebben eigen terrein waar klanten kunnen parkeren en we gaan onze buitenterras omvormen tot een degelijke kantoortje.
pi_199217362
Ja dat je niet twee keer dezelfde vraag stelt maar net anders geformuleerd. Slotje.
pi_199217402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:15 schreef MisChrartin het volgende:
Ja dat je niet twee keer dezelfde vraag stelt maar net anders geformuleerd. Slotje.
Dit is een totaal ander vraag. Blijkbaar mag je met een vrijberoep een bedrijf aan huis starten. Nu de woningbouw toestemming heeft gegeven gaan er deuren voor ons open. Even kijken of mensen met een juridische achtergrond een opmerking gaan plaatsen over dit onderwerp.

We mogen blijkbaartot 1/3 van ons woning gebruiken als bedrijf.
pi_199217407
Dat dit waarschijnlijk niet zal passen binnen de bestemming in het vigerende bestemmingsplan en een kantoor aan huis daardoor niet mag. Of er wel of niet parkeerruimte bestaat op het terrein is in principe niet relevant, denk ik.
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
pi_199217427
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:13 schreef hebeenvraagje het volgende:
Ik had gister schriftelijk toestemming gevraagd aan de woningbouw of ik een bedrijf mag starten aan huis. Dit betreft dus een sociale huurwoning. Ik mag een juridisch adviesbureau / advocatenkantoor starten aan huis. Ook mag ik eem reclamebord van 1 bij 1 meter plaatsen aan de zijmuur van woning.

Nu is mijn vraag, stel ik start een kantoor/bedrijf aan huis, zijn er dan nog andere zaken waar ik op moet letten?

We hebben eigen terrein waar klanten kunnen parkeren en we gaan onze buitenterras omvormen tot een degelijke kantoortje.
een advocaat in een sociale huurwoning die klanten daar ontvangt? (rofl) dat zal wat worden _O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 11:21:37 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199217431
Scheefhuurder incoming. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199217446
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Scheefhuurder incoming. :D
Scheefhuurder impliceert dat je ook correct kunt wonen. Hoe dan?
pi_199217461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:19 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Dat dit waarschijnlijk niet zal passen binnen de bestemming in het vigerende bestemmingsplan en een kantoor aan huis daardoor niet mag. Of er wel of niet parkeerruimte bestaat op het terrein is in principe niet relevant, denk ik.
Iemand met een vrij beroep heeft geen toestemming van de gemeente nodig om thuis een bedrijf te starten.

https://www.ikgastarten.n(...)jf-aan-huis-beginnen
pi_199217481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Scheefhuurder incoming. :D
Nee joh, TS verdient niet veel en zijn vrouw is student, daarnaast gaan ze reclame maken via marktplaats

Daarnaast geloofd hij in sprookjes of verteld hij lulkoek want hij claimed in een huis te wonen van een waarde van een half miljoen, wat hij huurt van de woningbouw vereniging voor slechts 600 euro per maand. Nu hebben woningbouwen geen of weinig woningen van een half miljoen en als ze die hebben gaan die niet voor 600 euro per maand van de hand.

Dit komt nooit van de grond :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2021 11:28:05 ]
pi_199217504
Wat was ook alweer je vorige nick? Toen had je een topic over dat je je behandelaars niet vertrouwde en ging het ook opeens over een huis van 500k met een oprit van 30m.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199217526
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:25 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Nee joh, TS verdient niet veel en zijn vrouw is student, daarnaast gaan ze reclame maken via marktplaats

Daarnaast geloofd hij in sprookjes of verteld hij lulkoek want hij claimed in een huis te wonen van een waarde van een half miljoen, wat hij huurt van de woningbouw vereniging voor slechts 350 euro per maand. Nu hebben woningbouwen geen of weinig woningen van een half miljoen en als ze die hebben gaan die niet voor 350 euro per maand van de hand.

Dit komt nooit van de grond :')
Marktplaats , dat is 1.
Mond op mond reclame , dat is 2.
Een reclamebord van 1m2 tegen de zijmuur van ons woning. (Betreft een drukke T kruispunt die direct naast ons huis bevind.) , dat is 3.
Vanuit facebook en twitter reclame maken, dat is 4

Voorlopig houden het we bij deze 4 punten.

En ja een hoekwoning met oprit kan met veel gemak een half miljoen kosten. En ja we betalen maar 350 euro aan huur. 600 euro kale huur , alleen we krijgen momenteel 250 euro terug ieder maand als huurtoeslag.
pi_199217568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:30 schreef hebeenvraagje het volgende:

[..]

Marktplaats , dat is 1.
Mond op mond reclame , dat is 2.
Een reclamebord van 1m2 tegen de zijmuur van ons woning. (Betreft een drukke T kruispunt die direct naast ons huis bevind.) , dat is 3.
Vanuit facebook en twitter reclame maken, dat is 4

Voorlopig houden het we bij deze 4 punten.

En ja een hoekwoning met oprit kan met veel gemak een half miljoen kosten. En ja we betalen maar 350 euro aan huur. 600 euro kale huur , alleen we krijgen momenteel 250 euro terug ieder maand als huurtoeslag.
Als je als 'jurist/advocaat' denkt dat je klaar bent als je toestemming hebt van de woningbouw voor het plaatsen van een reclame bord, je een 'kantoor' aan huis hebt in een sociale huurwoning en je reclame gaat maken op marktplaats, facebook en twitter ben je pertinent ongeschikt voor het vak :')
pi_199217600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:34 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Als je als 'jurist/advocaat' denkt dat je klaar bent als je toestemming hebt van de woningbouw voor het plaatsen van een reclame bord, je een 'kantoor' aan huis hebt in een sociale huurwoning en je reclame gaat maken op marktplaats, facebook en twitter ben je pertinent ongeschikt voor het vak :')
Veel mensen denken juist dat ik mijn woning heb gekocht. Wanneer ik dan aangeef dat het een sociale huurwoning betreft, raken ze vaak in shock.
pi_199217649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:25 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Nee joh, TS verdient niet veel en zijn vrouw is student, daarnaast gaan ze reclame maken via marktplaats

Daarnaast geloofd hij in sprookjes of verteld hij lulkoek want hij claimed in een huis te wonen van een waarde van een half miljoen, wat hij huurt van de woningbouw vereniging voor slechts 600 euro per maand. Nu hebben woningbouwen geen of weinig woningen van een half miljoen en als ze die hebben gaan die niet voor 600 euro per maand van de hand.

Dit komt nooit van de grond :')
Het kan wel, afhankelijk van de plaats waar je woont en TS zijn huidskleurtje.
Tenminste de enige mensen die ik ken in een koopwoning aangeboden als sociale huurwoning, zijn "vluchtelingen" met verblijfsvergunning.

Maar ik gok dat de waarde van de woning meer richting de 3 ton gaat dan half miljoen, sociale huurwoningen hebben vaak een bepaalde status qua niet zomaar kunnen doorverkopen.
pi_199217662
Deze ts wil juridisch adviseur worden, maar moet voor elke vraag FOK! te rade. Klinkt als een goed plan.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:46:56 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199217677
Heb je momenteel een uitkering ts? Vraag je gemeente.
Heb je momenteel geen uitkering? Doe es een afspraak maken bij de KvK
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199217682
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:45 schreef NightDancert het volgende:
Deze ts wil juridisch adviseur worden, maar moet voor elke vraag FOK! te rade. Klinkt als een goed plan.
Mijn vrouw die master rechtsgeleerdheid studeert , ja. Ik heb geen verstand van juridische zaken. Mijn hoogst genoten opleiding is een mbo opleiding.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:47:54 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199217689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:47 schreef hebeenvraagje het volgende:

[..]

Mijn vrouw die master rechtsgeleerdheid studeert , ja. Ik heb geen verstand van juridische zaken. Mijn hoogst genoten opleiding is een mbo opleiding.
Dan vraag je je vriendin voor advies. Lijkt me duidelijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199217703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:46 schreef Rene het volgende:
Heb je momenteel een uitkering ts?
Nee ik werk als heftruckmonteur.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 11:49:54 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199217708
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:45 schreef NightDancert het volgende:
Deze ts wil juridisch adviseur worden, maar moet voor elke vraag FOK! te rade. Klinkt als een goed plan.
Ja maar, hij heeft hier al eens gelezen dat "wij" A adviseerden, heeft daarna een advocaat gebeld en die adviseerde B.

Dus wij zijn niet zo betrouwbaar ...
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:50:40 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199217716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:49 schreef hebeenvraagje het volgende:

[..]

Nee ik werk als heftruckmonteur.
Duidelijk. Retourtje KvK. Succes
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:52:12 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199217730
En open dus niet steeds nieuwe topics. Put in some effort. Laat je adviseren en stel vooral de vragen waar je ze moet stellen. En laat je vriendin je adviseren. Kan ze vast goed.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')