Geen idee of het automatisch kan ingesteld worden zoals met irc vroeger maar je vind vast wel discord groepen waar ze van alles "delen".quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met irc kon je shit downloaden. Met discord ook?
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:04 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Blijkt dat de functie om je savegame van Wreckfest over te zetten van de ps4 naar de ps5 nog niet klaar is.
De ps5 versie kan ook de dlc niet vinden. Ik krijg de melding dat er geen content gevonden is als ik ingame naar het dlc menu ga.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]serieus?
Dan ga ik hem ook nog niet downloaden hoor
Ah, die heb ik bij voorbaat al niet geloof ikquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De ps5 versie kan ook de dlc niet vinden. Ik krijg de melding dat er geen content gevonden is als ik ingame naar het dlc menu ga.
Ik heb wel degelijk alle dlc al op de ps4 versie.
ah, grappig.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb er zelf naar gezocht in de store op de PS5 zelf, al ruim 2 uur geleden gedownload. Maar zonder mijn save en de dlc is het toch wel een beetje jammer.
Spannend! praktijkexamen voor? rijbewijs?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn praktijkexamen staat gepland![]()
Weer een stap dichterbij de ps5.. wel de vraag of die dan al normaal te koop is..
Sicario?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Spannend! praktijkexamen voor? rijbewijs?
Site ookquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zijn via de mobiele app al te claimen.
Zal de PS5 eens aanslingeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Site ook
Wreckfest: https://store.playstation(...)_00-WRECKFESTPS5EU00
Stranded Deep: https://store.playstation(...)_00-STRANDEDDEEPSIEE
Battlefield: https://store.playstation(...)_00-BATTLEFIELDV0000
pimpquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, dat is heel debiel. Het ergste vind ik zelf (als webdeveloper) nog wel dat ik uitgelogd LIJK te zijn. Maar zodra ik op "Aanmelden" klik, ben ik ook meteen ingelogd. Geen wachtwoord, geen bevestiging.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:50 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom logt die klote site me steeds uit
Dat heb ik ook vaak maar nu moest ik echt mijn wachtwoord weer invullen (die ik nooit onthoud) terwijl ik geen cookies heb verwijderd of zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat is heel debiel. Het ergste vind ik zelf (als webdeveloper) nog wel dat ik uitgelogd LIJK te zijn. Maar zodra ik op "Aanmelden" klik, ben ik ook meteen ingelogd. Geen wachtwoord, geen bevestiging.
Lijkt alsof ie gewoon "vergeet" te kijken of ik ingelogd ben, en pas kijkt als je op de knop drukt.
Via de PS5 zelf ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij verwijderd je browser eens in de zoveel maanden z'n logins. Eens in de zoveel tijd heb ik namelijk ook dat ik op een aantal sites opeens uitgelogd ben, zonder dat ik zelf m'n cookies heb verwijderd.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak maar nu moest ik echt mijn wachtwoord weer invullen (die ik nooit onthoud) terwijl ik geen cookies heb verwijderd of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |