quote:
nou....quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je gaat toch niet spoileren dus is het niet erg
stond het niet in je active topics ?quote:
Ik de eerste 20 minuten...toen viel ik in slaapquote:
ja gemeen hoor was helemaal van me stokjequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze stiekem verplaatst
@:Gert
@:Benny
@:Lavenderr
uhmm waar staat dat dan, ben niet zo heel bekend met forum nog verder zat in BB forum en verder niet hahaquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
stond het niet in je active topics ?
voel me nu wel dom haha zie hem nu staanquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
stond het niet in je active topics ?
rechts onderaan de pagina staat een gele knopTVP als je daar op drukt kun je het topic makkelijk terugvinden door bovenaan de pagina de klikken op mijn actieve topics.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhmm waar staat dat dan, ben niet zo heel bekend met forum nog verder zat in BB forum en verder niet haha
zit ik met mijn pijnlijke arm alles uit te leggenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voel me nu wel dom haha zie hem nu staan![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
zit ik met mijn pijnlijke arm alles uit te leggen
hij weet echt niks!!!quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:55 schreef just me het volgende:
Ik wil Kieran wel 'n weekje adopteren, zal ik hem eens leren hoe je moet helpen in het huishouden!
als hij hier weg is welquote:
heb je bij de handjes gegeten vanavondquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Zo, wel een overheerlijk stuk pizza. In your face stumpers.
maar eerst het liefdes paar uit elkaarquote:
Ja Chad mag wel wegquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
maar eerst het liefdes paar uit elkaar
quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben wat later, was jullie helemaal kwijttotdat ik op FB het bericht van Gert zag
quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben wat later, was jullie helemaal kwijttotdat ik op FB het bericht van Gert zag
Fijn dat je ons weer gevonden hebtquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Feedbackquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:20 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
fijn dat je ons gevonden hebt!
maar... over wat voor facebook heb je het ?
deze is wel iets andersquote:
nou inderdaad hij heeft geen 1 opdracht echt meegedaanquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:21 schreef engine het volgende:
Wat Kieran heeft is volgens mij ook iets van een gebrek aan zelfvertrouwen. Geeft zo makkelijk op iedere keer.
Die steekt hij zo vaak uit zijn bakkesquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze is wel iets anders
en wat een vies gezicht zeg die tong van kieran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |