Mijn God.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
Waarom wordt die volgevreten dikzak zo gehyped hier?
Ja dat is ook zo inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Dorpsgekken zijn interessant. Sbs6 vult er zijn complete programmering mee.
Laat je niet wegjagen door de dorpsidioten.quote:
jij bent toch de grootste gekquote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door de dorpsidioten.
Volgens deze sekte wel. Einstein was ook autistisch, naar het schijnt.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens deze sekte wel. Einstein was ook autistisch, naar het schijnt.
Ga dan lekker in HOOLS posten ipv deze slowchat als je het toch allemaal een enge sekte vindt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens deze sekte wel. Einstein was ook autistisch, naar het schijnt.
Waar noem ik het een enge sekte? Het één grote inteelt. Dat is wat anders. Makkelijke slachtoffers aanvallen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga dan lekker in HOOLS posten ipv deze slowchat als je het toch allemaal een enge sekte vindt.
Dit bedoel ik. Verder geen woorden aan vuil te maken. Schieten in jullie eigen voet is jullie niet vreemd. Ik blijf hier lekker posten. Lees eens terug en zie hoe er op m'n goeiemorgenpost wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter. En neem je rotzooi mee @:tong80
Je zou bijna denken dat je daar zelf ook de hand in hebt gehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Verder geen woorden aan vuil te maken. Schieten in jullie eigen voet is jullie niet vreemd. Ik blijf hier lekker posten. Lees eens terug en zie hoe er op m'n goeiemorgenpost wordt gereageerd.
Ik loop niet hand in hand. En voor ik in deze SC postte werd ik al belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je daar zelf ook de hand in hebt gehad.
Mimimimimimiquote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik loop niet hand in hand. En voor ik in deze SC postte werd ik al belachelijk gemaakt.
Kijk gewoon naar jezelf in plaats van het altijd maar op anderen af te schuiven.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik loop niet hand in hand. En voor ik in deze SC postte werd ik al belachelijk gemaakt.
Adem in adem uit. Ben zo weg.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:35 schreef GGMM het volgende:
Oh tong is weer terug
Tijd om de sc weer even links te laten liggen
dacht dat wij vrienden warequote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter. En neem je rotzooi mee @:tong80
Je verkeert in mijn gezelschap. Het is één en al hielenlikkerij en messen of dolken in je rug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |