Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
M'n zoveelste ban zit er weer op.
Morgen pas. Vanaf 13.00u gereserveerd op terras (en om 6 uur natuurlijk braaf naar huis hahahaha)quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Smerig katertje. @:wereldgozer @:caland @:neef_wuppie @:lenny_leonard
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimentenquote:Ok, even geveegd en notes gezet, het is echt diep triest dat zelfs in FB het topic verziekt word met schelden en off topic posts.
Bans worden door ons niet besproken, neemt het op met een FA of met forum@fok.nl.
FlippingCoin Feedback is niet voor TR's. Als je een probleem hebt met een post zet je een TR, geen FB post. Trein2000 had gewoon gelijk en andere mods bij dat spelletje betrekken gaat niets uithalen.
quote:notes gezet
Komt er ook nog een note mijn kant op? @Lenny_Leonardquote:diep triest
Heel goed! Samen krijgen we corona onder controle.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen pas. Vanaf 13.00u gereserveerd op terras (en om 6 uur natuurlijk braaf naar huis hahahaha)
Hier ook flink wat klappen in het gezicht van de zorg uitgedeeldquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Smerig katertje. @:wereldgozer @:caland @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Dit bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimenten
[..]
[..]
Komt er ook nog een note mijn kant op? @:lenny_leonard
Zet er maar een spatscherm tussen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit bespreek ik niet voor de schermen.
Maar ja.
Vlak voor de grote dag.quote:
Is de stok weer gejat of dichtgelijmd?quote:
Sinds de laatste keer (helaas) niet. Daar hoopte ik eigenlijk wel op.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is de stok weer gejat of dichtgelijmd?
Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer (helaas) niet. Daar hoopte ik eigenlijk wel op.
Uurtje geleden ook al.quote:
Dorpsgekken zijn interessant. Sbs6 vult er zijn complete programmering mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
Waarom wordt die volgevreten dikzak zo gehyped hier?
Genoten. Niet alles bekeken. Zelfs ik heb m'n grenzen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |