stevig windje, maar cam weer online.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Camera Weert ligt weer eruitDie was vanmorgen al aan het wiebelen in de wind.
Ze groeien flink jaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:12 schreef JJ76 het volgende:
[..]
stevig windje, maar cam weer online.
Elke dag zie je bij de kuikens het dons meer vervangen worden door de bruin gekleurde veertjes.
Eekhoorns met verenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat doen ze dus echtprooien verstoppen. Dus dat zou heel goed kunnen.
Soort eekhoorns met veren
Zaterdagnacht om 04:00 uur de vier jongen nog gevoerd zien worden, zondagochtend om 10:00 uur waren ze allemaal dood.quote:
Bah klotezooi.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Zaterdagnacht om 04:00 uur de vier jongen nog gevoerd zien worden, zondagochtend om 10:00 uur waren ze allemaal dood.![]()
De ouders hebben de lijkjes uit het nest verwijderd en zijn niet meer terug gekomen.
https://www.slechtvalkvenlo.nl/
-edit- Zie ook post #212 hierboven.
Ohja die wandenquote:Op woensdag 5 mei 2021 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukte in Amersfoort. Net gegeten, moeder is even weg. Dus werden vleugeltjes gestrekt zodat je de eerste slagpennen aan de onderkant goed kunt zienen er worden kontjes opgeheven voor grote stralen poep. Logisch dat de wanden van de nestkast zo smerig zijn
In Lokeren zag ik er eentje keurig naar buiten schieten. Daar zou ik dus niet onderdoor willen lopen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukte in Amersfoort. Net gegeten, moeder is even weg. Dus werden vleugeltjes gestrekt zodat je de eerste slagpennen aan de onderkant goed kunt zienen er worden kontjes opgeheven voor grote stralen poep. Logisch dat de wanden van de nestkast zo smerig zijn
Geweldig goed getroffen, hoe vaker ik kijk hoe leuker ik het plaatje vind. Knap van je.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spaar ze allemaal![]()
Ik vertelde mijn ouders over de cams.... bleek de buurman bij mijn ouderlijk huis ook jaren een slechtvalk nest te hebben gehadNooit geweten.
Of vergeten, omdat het toen niet boeide. Koolmeesjes waren wellicht leuker.
Stevige maaltijd weerquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
En daarna ging er een duivenpoot van bek tot bek. Ook al mooi met een klauwtje vastgrijpen maar vlees eraf halen lukte nog niet. Tot moeder ingreep, de poot afpakte en zelf ging uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |