Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
O ja absoluut. Fer is deze tweede seizoenshelft echt uniek slecht.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eensquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Komend seizoen dus allemaal naar ADO?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Fer, Diemers, Jorgensen, Pratto. Allemaal brandhout.
Hij heeft dit type balverlies regelmatig tijdens een van zn pirouettes. Fer bij de passing.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Dat inderdaad... Enkel verschil in hoe verre het al verrot is...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eens
Ben bang dat dat exemplarisch is voor heel Feyenoord dit seizoen... Doen ze het ff leuk, wil je een compliment geven, verneuken ze het weerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:37 schreef fetX het volgende:
Wilde net typen dat Kokcu wel aardig speelt. Doet ‘ie dit
Oh, zoals je weet heb ik er 0 verstand van. Combineer dat met een slecht geheugen... Tja...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.
Die komen nergens in de basis meerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Normaal als die bal op zo'n manier aankomt is die bedoelt voor de speler die nog wat verder weg staat. Dus dan blijf je er af.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom laat Toornstra die bal ook zo makkelijk lopen trouwens? Had ie bst IETS mee kunnen doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |