Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.
Feyenoord heeft toch nooit dmv de nacompetitie Europees voetbal gehaald?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.
Financieel heb je europees voetbal nodig. Als je blijft aanmodderen met Advocaat weet je zeker dat je het niet gaat halen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker boeiend die play-offs. Die win je niet met Dick en ook niet met een ander. Volgend jaar spelen we gewoon alleen competitie en beker. Het voordeel is dat je geen brede selectie nodig hebt en dus wat kunt bezuinigen.
Als je echt wil dat Dickie ontslagen wordt, moet je daar op hopen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:06 schreef H.FR het volgende:
Op deze manier wordt het volgende week 0-10. Dat zou echt zo'n kutgrap zijn.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch nooit dmv de nacompetitie Europees voetbal gehaald?
Dickie heeft daar gewoon zijn connecties voor hoor.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.
We hebben alleen maar halve tamme Mongolen lopen joh (op een enkeling na). Zit gewoon niet meer inquote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.
Niet perse. Die laatste paar potjes overleef ik ook nog wel. Volgend jaar een frisse start nadat er flink in de selectie is gesnoeid.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je echt wil dat Dickie ontslagen wordt, moet je daar op hopen.
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnenquote:Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ego; met, of zonder Advocaat, maakt geen reet uit. Europees komt gewoon niet dit seizoen
Jij wel, ik ook... Maar in dit topic zijn er een paar mensen die Feyenoord een enorme financiële strop toewensen door voor ontslag van Advocaat te pleiten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet perse. Die laatste paar potjes overleef ik ook nog wel. Volgend jaar een frisse start nadat er flink in de selectie is gesnoeid.
Valt wel mee hoor. Los daarvan, je begint met een of andere gare voorronde die al ergens in juli begint. Dus het is maar de vraag of je daadwerkelijk tot de groepsfase komt na plaatsing via de play-offs.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Financieel heb je europees voetbal nodig. Als je blijft aanmodderen met Advocaat weet je zeker dat je het niet gaat halen.
Feyenoord staat 5e, in theorie zou je de nummer 18 volledig omver moeten speler.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnen
In theorie moet je vandaag dik winnen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Groningen, Utrecht, Heracles..Fortuna.. in theorie zou het stiekem moeten kunnen
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Los daarvan, je begint met een of andere gare voorronde die al ergens in juli begint. Dus het is maar de vraag of je daadwerkelijk tot de groepsfase komt na plaatsing via de play-offs.
Jij denkt dat Feyenoord dat kan betalen?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar als je jezelf serieus neemt als club moet je zo'n man ontslaan. Dit kan echt niet meer.
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
We hebben alleen maar halve tamme Mongolen lopen joh (op een enkeling na). Zit gewoon niet meer in
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar als je jezelf serieus neemt als club moet je zo'n man ontslaan. Dit kan echt niet meer.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord staat 5e, in theorie zou je de nummer 18 volledig omver moeten speler.
John de Wolfquote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.
Klopt je moet ook van die ploegen winnen, maar we hebben toch veel te veel spelers die allang weg hadden moeten gaan. Ik denk ook dat we sommige spelers flink overschatten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.
Het voetbal is niet om aan te zien, de spelers lijken niet meer te willen, hij zeikt alleen maar zijn spelers af. Nee, dit is het niet.
Gio. Voetbal krijg je er toch niet meer in dus dan maar iemand die wel met mensen om kan gaan.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie moet het overnemen dan? Slot gaat het niet doen, afbreukrisico is dan veel te groot.
Ik heb het al vaker gezegd; we hebben helemaal niet zo’n goed elftal. Volledig eens. Maar Dick haalt er absoluut niet het maximale uit. Verre van zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Klopt je moet ook van die ploegen winnen, maar we hebben toch veel te veel spelers die allang weg hadden moeten gaan. Ik denk ook dat we sommige spelers flink overschatten.
Drievoudige wissel.quote:
Precies, en vergeet niet dat hij zelf ook verantwoordelijk is voor de samenstelling van deze selectie die hij zo afzeikt. Heb nog nooit een trainer meegemaakt die zo’n schijthekel lijkt te hebben aan zijn eigen werkgever.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is zo’n slap gelul. Zelfs met deze selectie moet je van ADO, Sparta, Twente winnen om er maar een paar te noemen.
Het voetbal is niet om aan te zien, de spelers lijken niet meer te willen, hij zeikt alleen maar zijn spelers af. Nee, dit is het niet.
Top content welquote:
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd; we hebben helemaal niet zo’n goed elftal. Volledig eens. Maar Dick haalt er absoluut niet het maximale uit. Verre van zelfs.
Welke miljoenen ? Nog 1 maand salarisquote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.
Ik zei net al dat je er niks mee opschiet als je hem ontslaat. Maar het zou eigenlijk wel terecht zijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je club een financiële strop van (Advocaat kennende) miljoenen aanpraten helemaal aan het einde van het seizoen, getuigd ook niet van goed zakelijk inzicht imo.
Het contract van Advocaat loopt nog 2/3 maanden. Dat gaat je geen miljoenen kosten om dat af te kopen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een raadsel is het niet echt. Die man is gewoon dikke vriendjes met de media omdat hij informatie lekt.quote:
Advocaat is zo'n gehaaide geldwolf, dat ik er geen seconde aan twijfel dat hij een ontslag-boete in z'n contract heeft staan. Ik twijfel er net zo min aan dat hier gewoon een vast bedrag voor opgetekend is.quote:
Ja maar geen 3 miljoen of zoquote:Op zondag 2 mei 2021 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Advocaat is zo'n gehaaide geldwolf, dat ik er geen seconde aan twijfel dat hij een ontslag-boete in z'n contract heeft staan. Ik twijfel er net zo min aan dat hier gewoon een vast bedrag voor opgetekend is.
Of het terecht is of niet, kan ik niet over oordelen... Ben ik helemaal niet competent genoeg voorquote:Op zondag 2 mei 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zei net al dat je er niks mee opschiet als je hem ontslaat. Maar het zou eigenlijk wel terecht zijn.
Echt ???? Bizarquote:Op zondag 2 mei 2021 13:19 schreef Maastoren het volgende:
Fer gewoon laten staan. Sinisterra eraf halen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |