abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199240627
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Tja. Misschien overschat jij de Vitesse selectie ook een beetje. Maar een wel/nietes discussie heeft niet echt zin en mijn punt ging eigenlijk ook helemaal niet per se hierover.
Vitesse profiteert van het falen van Feyenoord. Elke keer als ik die gasten zie spelen is het anti voetbal. Knap hoor van die coach dat hij de best van de rest is hiermee. Maar niet overdrijven. Advovaat is gewoon een kut trainer voor de langere termijn.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:56:38 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199240645
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Vitesse profiteert van het falen van Feyenoord. Elke keer als ik die gasten zie spelen is het anti voetbal. Knap hoor van die coach dat hij de best van de rest is hiermee. Maar niet overdrijven. Advovaat is gewoon een kut trainer voor de langere termijn.
Het is en en. Onze selectie is niet geweldig en Advocaat doet het dit jaar niet goed. Dan krijg je plek 5.
pi_199240657
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is en en. Onze selectie is niet geweldig en Advocaat doet het dit jaar niet goed. Dan krijg je plek 5.
Ik blijf erbij dat Advocaat er echt een teringzooi van maakt.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:02:32 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199240689
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat kun je niet bewijzen als zijnde. En nogmaals met publiek bakte we er ook geen hol van. Berghuis ging bijvoorbeeld gelijk weer raar doen met publiek.
Ik verzin dat niet zelf, kon je gewoon terugzien in de cijfers. Natuurlijk kan ik die grafiek nu niet meer terugvinden..

Edit: ah gevonden

twitter

[ Bericht 45% gewijzigd door hhh38 op 02-05-2021 01:14:11 ]
  zondag 2 mei 2021 @ 01:02:39 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199240690
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Tja. Misschien overschat jij de Vitesse selectie ook een beetje. Maar een wel/nietes discussie heeft niet echt zin en mijn punt ging eigenlijk ook helemaal niet per se hierover.
Dat kan, maar zet de basisopstelling van zondag eens tegenover elkaar :

Pasveer- Bijlow : beiden doen wat ze moeten doen en pakken punten voor de club.
Dasa - Geertruida : beide gemiddelde backs die veel mee op komen en af en toe een steekje laten vallen
Doekhi - Botteghin : ik schat Doekhi net iets hoger in, maar het scheelt weinig
Hajek - Senesi : Senesi is duidelijk beter
Wittek - Malacia : zie Dasa-Geertruida
Bero- Toornstra : twee vergelijkbare lopers die vooral hard werken
Bazoer - Diemers : Bazoer is duidelijk beter
Tannane- Kokcu : Tannane is (nog) iets beter
Broja - Sinistera : beide een ruw talent waar weinig verschil tussen zit
Tronstad - Berghuis : verschillende posities maar Tronstad is een nuttige loper en Berghuis een killer die duidekijk beter is
Openda - Linssen : werken beide hard maar zijn beide niet effectief qua kansen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_199240696
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:02 schreef yats het volgende:

[..]

Dat kan, maar zet de basisopstelling van zondag eens tegenover elkaar :

Pasveer- Bijlow : beiden doen wat ze moeten doen en pakken punten voor de club.
Dasa - Geertruida : beide gemiddelde backs die veel mee op komen en af en toe een steekje laten vallen
Doekhi - Botteghin : ik schat Doekhi net iets hoger in, maar het scheelt weinig
Hajek - Senesi : Senesi is duidelijk beter
Wittek - Malacia : zie Dasa-Geertruida
Bero- Toornstra : twee vergelijkbare lopers die vooral hard werken
Bazoer - Diemers : Bazoer is duidelijk beter
Tannane- Kokcu : Tannane is (nog) iets beter
Broja - Sinistera : beide een ruw talent waar weinig verschil tussen zit
Tronstad - Berghuis : verschillende posities maar Tronstad is een nuttige loper en Berghuis een killer die duidekijk beter is
Openda - Linssen : werken beide hard maar zijn beide niet effectief qua kansen.
Ga slapen man
  zondag 2 mei 2021 @ 01:03:53 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199240697
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:48 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bullshit, selectie is echt niet zo kut als van Vitesse en kijk eens wat Az heeft op de bank, allemaal brandhout. PSV heeft meer aanvallende kwaliteit. Met Gakpo, Mahlen, Zahavi, Madueke, Ihatarren, Gotze.
PSV en AZ zijn ook helemaal niet zo goed, dat klopt. Maar beide hebben toch net wat meer geluk gehad dit jaar, of waren net iets efficiënter...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:07:19 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199240719
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oh, dus daarom waren ze beter dan Ajax in de Arena en beter dan AZ in beide wedstrijden. En ook vorige week waren ze daarom natuurlijk veel minder dan feyenoord. Omdat ze zulk anti voetbal spelen...Gaat heen man. Juist Advocaat laat Feyenoord enorm anti voetbal spelen, waar de kracht van deze selectie niet ligt. Zowel Feyenoord als Vitesse hebben het verder gewoon laten liggen in een paar wedstrijden en staan daarom nu terecht 4e en 5e
pi_199240732
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:07 schreef yats het volgende:

[..]

Oh, dus daarom waren ze beter dan Ajax in de Arena en beter dan AZ in beide wedstrijden. En ook vorige week waren ze daarom natuurlijk veel minder dan feyenoord. Omdat ze zulk anti voetbal spelen...Gaat heen man. Juist Advocaat laat Feyenoord enorm anti voetbal spelen, waar de kracht van deze selectie niet ligt. Zowel Feyenoord als Vitesse hebben het verder gewoon laten liggen in een paar wedstrijden en staan daarom nu terecht 4e en 5e
Ze trappen op alles wat loopt, rollen als elte Duitsers en zeiken alleen maar.

Nogmaals prima taktiek net als Getafe in Spanje. Maar het is 3x kut.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:18:02 #85
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199240785
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Als ik de namen na ga vind ik dit eigenlijk wel een redelijke selectie, zeker in vergelijking met andere jaren. Geweldig niet, maar 70+ punten en in deze slechte Europese poule overwinteren had hier makkelijk haalbaar moeten zijn. Dit is gewoon echt het slechtste seizoen sinds 10/11 en daar mag Dickie met zijn beleid flink verantwoordelijk voor gehouden worden. En ik dacht voorafgaand het seizoen ook dat het goed was om hem nog een jaar te houden en daar zat ik dus compleet fout mee, maar ik vind het weerzinwekkend dat mensen nog steeds in zijn truc trappen. Zeker omdat Dickie voor Feyenoord ook al een jaar of 20 ook nauwelijks iets heeft gepresteerd en overal hetzelfde trucje uithaalt (zeiken over dat de selectie niet goed genoeg is en dat hij transfervrije dure kutspelers nodig heeft)
Makkelijk eerste
  zondag 2 mei 2021 @ 01:21:43 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199240805
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als ik de namen na ga vind ik dit eigenlijk wel een redelijke selectie, zeker in vergelijking met andere jaren. Geweldig niet, maar 70+ punten en in deze slechte Europese poule overwinteren had hier makkelijk haalbaar moeten zijn. Dit is gewoon echt het slechtste seizoen sinds 10/11 en daar mag Dickie met zijn beleid flink verantwoordelijk voor gehouden worden. En ik dacht voorafgaand het seizoen ook dat het goed was om hem nog een jaar te houden en daar zat ik dus compleet fout mee, maar ik vind het weerzinwekkend dat mensen nog steeds in zijn truc trappen. Zeker omdat Dickie voor Feyenoord ook al een jaar of 20 ook nauwelijks iets heeft gepresteerd en overal hetzelfde trucje uithaalt (zeiken over dat de selectie niet goed genoeg is en dat hij transfervrije dure kutspelers nodig heeft)
maar wat is het grootste verschil met vorig seizoen toen hij wel in een serie veel punten pakte en dat nu dus niet meer blijkt te lukken?
  zondag 2 mei 2021 @ 01:32:54 #87
474254 GurneyIsBestOke
pi_199240863
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar wat is het grootste verschil met vorig seizoen toen hij wel in een serie veel punten pakte en dat nu dus niet meer blijkt te lukken?
qua selectie het middenveld wel. Verder kan ik mij van vorig seizoen ook nauwelijks goede potjes herinneren. Onder Advocaat hebben we vorig seizoen niet tegen AZ of Ajax gespeeld en alle andere ploegen die we in de eredivisie kregen waren gewoonweg minder. Het waren veel matige potjes die we met een beetje geluk of dankzij de individuele kwaliteit van Berghuis wonnen, en achterin stond het ook wel goed. En mentaal vond ik Feyenoord toen echt wel sterk en dat was zeker ook wel te danken aan Dick, hij heeft de ploeg echt wel scherp gekregen na het geklooi van Stam. De ploeg kreeg toen echt weer zelfvertrouwen deels dankzij hem maar dat vertrouwen heeft ie ook vakkundig afgefikt. Ongeacht wat je van Bozenik vindt zo praat je niet over je eigen spelers, en dat bijvoorbeeld heeft de sfeer in de selectie behoorlijk verneukt denk ik.
Makkelijk eerste
pi_199240879
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

qua selectie het middenveld wel. Verder kan ik mij van vorig seizoen ook nauwelijks goede potjes herinneren. Onder Advocaat hebben we vorig seizoen niet tegen AZ of Ajax gespeeld en alle andere ploegen die we in de eredivisie kregen waren gewoonweg minder. Het waren veel matige potjes die we met een beetje geluk of dankzij de individuele kwaliteit van Berghuis wonnen, en achterin stond het ook wel goed. En mentaal vond ik Feyenoord toen echt wel sterk en dat was zeker ook wel te danken aan Dick, hij heeft de ploeg echt wel scherp gekregen na het geklooi van Stam. De ploeg kreeg toen echt weer zelfvertrouwen deels dankzij hem maar dat vertrouwen heeft ie ook vakkundig afgefikt. Ongeacht wat je van Bozenik vindt zo praat je niet over je eigen spelers, en dat bijvoorbeeld heeft de sfeer in de selectie behoorlijk verneukt denk ik.
Advocaat was even dat lijntje waardoor je nacht doorkwam. Daarna lag je voor koma op bed. Wat Feyenoord ook al een seizoen doet tot een volgende snuifje zoals tegen Psv.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:48:22 #89
474254 GurneyIsBestOke
pi_199240947
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Advocaat was even dat lijntje waardoor je nacht doorkwam. Daarna lag je voor koma op bed. Wat Feyenoord ook al een seizoen doet tot een volgende snuifje zoals tegen Psv.
Op zich vind ik het best prima om Advocaat te vergelijken met een lijntje coke :D ja het is voor even best prima (zeker als je net ervoor een teringjaap hebt gehad) en in de juiste sfeer kan je er zelfs wat langer goed op gaan maar als je het op de lange termijn blijft gebruiken gaat het toch niet goed komen
Makkelijk eerste
pi_199240955
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Op zich vind ik het best prima om Advocaat te vergelijken met een lijntje coke :D ja het is voor even best prima (zeker als je net ervoor een teringjaap hebt gehad) en in de juiste sfeer kan je er zelfs wat langer goed op gaan maar als je het op de lange termijn blijft gebruiken gaat het toch niet goed komen
Onze club is een chronische junk. Dat je dat even weet.
  zondag 2 mei 2021 @ 09:42:58 #91
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199242645
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:09 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze trappen op alles wat loopt, rollen als elte Duitsers en zeiken alleen maar.

Nogmaals prima taktiek net als Getafe in Spanje. Maar het is 3x kut.
Dat Tannane en Bazoer ruim bovenaan staan qua spelers waar de meeste overtredingen op gemaakt worden zegt niets zeker? En dan fluit de arbitrage vaak nog niet eens voor alle overtredingen...
pi_199242837
Zowel Vitesse als Feyenoord staan waar ze horen dit seizoen.

Of het nu leuk is of niet.

Over 2.5 uur tikken wij dat armtierige ADO even van de mat. _O_
pi_199242905
Als je punten nodig hebt speel maar tegen Feyenoord. Dus weer een moeizame wedstrijd.
pi_199242994
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 09:42 schreef yats het volgende:

[..]

Dat Tannane en Bazoer ruim bovenaan staan qua spelers waar de meeste overtredingen op gemaakt worden zegt niets zeker? En dan fluit de arbitrage vaak nog niet eens voor alle overtredingen...
Waarschijnlijk worden die 2 teruggepakt voor de smerige overtredingen die door de rest worden gemaakt :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_199243157
Vroege wedstrijd, geen Berghuis, moeten winnen....
  zondag 2 mei 2021 @ 11:05:25 #96
262211 hhh38
pi_199243666
Opstelling #Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Sinisterra, Bozeník, Linssen #adoFEY

Toch wel Bozenik.
En Fer :')
En Botteghin :')
  zondag 2 mei 2021 @ 11:07:45 #97
474254 GurneyIsBestOke
pi_199243703
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Sinisterra, Bozeník, Linssen #adoFEY

Toch wel Bozenik.
En Fer :')
En Botteghin :')
ben zelf ook helemaal klaar met Fer maar Diemers is ook vreselijk en wat die Teixeira nou precies doet is mij ook nog totaal onduidelijk. Middenveldopties zijn echt zo beroerd dit jaar.

Verder hopen dat Bozo beter gaat spelen met Sini naast hem, die combinatie hebben we nog niet echt gezien volgens mij.
Makkelijk eerste
  zondag 2 mei 2021 @ 11:08:48 #98
262211 hhh38
pi_199243723
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

ben zelf ook helemaal klaar met Fer maar Diemers is ook vreselijk en wat die Teixeira nou precies doet is mij ook nog totaal onduidelijk. Middenveldopties zijn echt zo beroerd dit jaar.

Verder hopen dat Bozo beter gaat spelen met Sini naast hem, die combinatie hebben we nog niet echt gezien volgens mij.
Ik heb op dit moment echt liever Diemers, hoe pijnlijk dat ook is op zichzelf. Maar tegen de nummer laatst zou je ook best een Teixeira naast Kökcü en Toornstra kunnen proberen.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:14:11 #99
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199243821
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.

Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek :+
  zondag 2 mei 2021 @ 11:14:24 #100
474254 GurneyIsBestOke
pi_199243823
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment echt liever Diemers, hoe pijnlijk dat ook is op zichzelf. Maar tegen de nummer laatst zou je ook best een Teixeira naast Kökcü en Toornstra kunnen proberen.
Ja ik heb zelf ook liever Diemers dan Fer. Vreselijk op zichzelf al eigenlijk alhoewel ik altijd naar een opstelling zou zoeken waar je ze allebei niet hoeft op te stellen.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')