SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 april 2021: Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: september 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: december 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Januari 2021:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY
Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly
Voorgaande ware liefdes <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Straadthont op 29-04-2021 21:04:33 ]![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 14:33 schreef Straadthont het volgende:
Reactie op de Fakeboekpagina van Story
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zag laatst ook staan dat Do weer een werkstraf te pakken heeft, heeft ze op 1 van haar FB accounts gepost.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die was vorig jaar maart ook niet in beeld.
Het in de bak verhaal klopt wel met Gelmore, overigens denk ik dat dat ook de reden was dat ze pas zijn naam weggehaald had: dat hij weer in de bak zat maar zij dat niet wist en dacht dat ze gedumpt was omdat ze niets meer van hem hoorde en geen contact met hem kon krijgen.
Daarbij lijkt zijn laatste gevangenisverhaal iets met de Kruidvat te maken te hebben en loopt Dootje ook over de Kruidvat tekeer te gaan, het verbaast me niets als hij met Dootje bij de Kruidvat gepakt is, en als dat zo is dan zal Samantha informeren niet hoog op een lijstje hebben gestaan.![]()
Ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:37 schreef Straadthont het volgende:
Laatste post vorige deel:
[ afbeelding ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Toch vind ik bang Angelo wel iets weg hebben van Gelmore ."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik denk dat ze daarom elke keer ruzie hebben onderling. Niemand kan dit toch goed lezen? Ik weet soms niet eens waar en op wie ze boos zijn...quote:Op donderdag 29 april 2021 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.![]()
Laat staan paracetamolquote:Op donderdag 29 april 2021 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.![]()
![]()
Lezen is te veel voor die letterbrij.. Ontcijferen is het meer..quote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Djelino Djavinaquote:Op donderdag 29 april 2021 14:37 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Duidelijk verhaal. Ze zal haar zoon altijd zeggen wie zijn vader was.
Gelmore z’n piemel was 59 inch.
Samanta moet kappen met het steeds over haar zoon te hebben anders wacht ze haar op bij het schoolplein en krijgt ze klappen.![]()
Hè, ik snap het even niet. Heeft Thea (van Gerrit) een screenshot op haar Facebook gezet van Dootje's post?
Edit: oh nee, op de pagina van Story, laat maar, ik zie het al. Thea zit duidelijk ook mee te smullen van deze hele shitshow, haha
[ Bericht 20% gewijzigd door Rebecca1978 op 29-04-2021 14:55:38 ]![]()
Ze vindt dat Kayden het enige echte kind is van dinges. De willekeurige cijfers lijken gewoon tikfouten te zijn zonder betekenis (59ch voor toch bijvoorbeeld), maar tegen het eind ben ik echt wel het spoor bijsterquote:Op donderdag 29 april 2021 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
En Djemino niet te vergetenquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Wat een stel geluiperds bij elkaar, die exen. smullen ditquote:Op donderdag 29 april 2021 14:37 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat hij Kayden erkend heeft, en als dat zo is dan is het idd het enige wettelijke kind.
Ik verwacht dat het erkennen van Angelo niet zo eenvoudig was, die was immers al erkend door Gerrit, die wil van de erkenning af en ondertussen is Angelo uit huis geplaatst, dus zomaar even een erkenning fixen zal niet eenvoudig zijn, als hij dat al wilde.![]()
Oh, geen piemel van 59inch?quote:Op donderdag 29 april 2021 14:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze vindt dat Kayden het enige echte kind is van dinges. De willekeurige cijfers lijken gewoon tikfouten te zijn zonder betekenis (59ch voor toch bijvoorbeeld), maar tegen het eind ben ik echt wel het spoor bijster![]()
Ik krijg echt errors van deze “schrijfstijl”quote:Op donderdag 29 april 2021 14:37 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kan die post alleen niet meer terugvinden op Dootje's pagina's. Zou ze het alweer weg hebben gehaald?![]()
Dan had ie wel op FOK gezeten toch?quote:
59ch voor toch past wel bij de andere woorden met willekeurige cijfers erin. Als je die cijfers vervangt door een van de letters die een rij hoger op het toetsenbord staan worden het logische woorden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: