abonnement Unibet Coolblue
pi_199216968
Wanneer ik op een @Mikeytt topic kan klikken.
pi_199218065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:23 schreef Forumtijger het volgende:
Als je terugkijkt op je leven tot nu toe, wat zijn dan de meest gelukzalige momenten uit je leven? Je huwelijk, de geboorte van je kind(eren), het terugzien van iemand die je al heel lang niet meer had gezien... Of zijn dat meer algemene momenten, zoals bv de 5-1 van Nederland tegen Spanje, de EK-finale in '88 waarbij Nederland Europees Kampioen werd, enz? Deel het hier...
De periode vóórdat ik HoS werd. Toen kon ik nog een beetje genieten van mijn jeugdjaren en zorgeloos door het leven voordat ik achter een bureau dossiers moest bestuderen en stukken moest ondertekenen.
pi_199218642
De nacht dat ik eindelijk naar de liefde van mijn leven kon verhuizen.
Een lange, nachtmerrieachtige rit in een volkswagenbusje met twee buitenlanders die me netjes afzetten op de plek van bestemming, mijn spullen naar binnen brachten en vervolgens vrolijk lachend vertrokken.
Daarna de hele nacht met mijn lief zitten drinken, roken en platen draaien. En praten natuurlijk. We kletsten het behang van de muren.
En de ochtend daarna, toen ik wakker werd naast hem. Ik voelde me echt in de zevende hemel.
Dat ik een jaar later gillend van hem ben weggevlucht doet daar niks aan af.
pi_199218663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:19 schreef stokj het volgende:

[..]

De periode vóórdat ik HoS werd. Toen kon ik nog een beetje genieten van mijn jeugdjaren en zorgeloos door het leven voordat ik achter een bureau dossiers moest bestuderen en stukken moest ondertekenen.
Wat is een HoS? En waarom kies je daarvoor?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 15:43:06 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199220291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:19 schreef stokj het volgende:

[..]

De periode vóórdat ik HoS werd. Toen kon ik nog een beetje genieten van mijn jeugdjaren en zorgeloos door het leven voordat ik achter een bureau dossiers moest bestuderen en stukken moest ondertekenen.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199220313
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat is een HoS? En waarom kies je daarvoor?
Ik koos er niet voor, volgens de Regels des Huis moest ik het overnemen na het overlijden van mijn opa. Ik kon er van af zien maar dan zouden mijn nog jongere neefjes en nichtjes er een puinhoop van maken.
pi_199220315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 15:43 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:')
Puzzie miauw miauw je bent er!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 15:46:24 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199220325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 15:45 schreef stokj het volgende:

[..]

Puzzie miauw miauw je bent er!
Hi ouwe h0sselaar , nog wel :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 30 april 2021 @ 16:19:17 #34
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_199220620
De Warlock had eens geluk gehad. Het mechanisme van een kruisboog die op hem gericht was stokte. De mens die deze kruisboog vasthad, had geen gelukzalig moment. Maar zo was het leven, de ene keer had je geluk de andere keer had je pech, en soms was de een zijn pech de ander zijn geluk.
  vrijdag 30 april 2021 @ 16:26:16 #35
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199220709
Brodderlug dacht eens geluk te hebben. Ze had hem zien vliegen en werd helemaal wild van hem, een grote vrouwelijke ork. Ja, ik hoor je denken: die zijn meestal niet moeder's mooiste, maar zo'n kans laat je niet liggen. De dwerg ontdeed zich van zijn mantel en wachtte op haar bed met een roos tussen zijn tanden. Inderdaad, een gelukzalig moment kan zomaar uitpakken in iets tegenovergestelds. In plaats van de (mooie?) orkvrouw kwam daar haar man binnen met een lange baard en een hellebaard twee keer zo lang als Brodderlug. De dwerg maakte een sprong uit het raam zo - één, twee, drie verdiepingen naar beneden. Het kostte hem slechts een geknakte teen. Dus eigenlijk toch een gelukzalig moment; het kan zomaar omslaan.
pi_199222111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:26 schreef Brodderlug_Koolvoet het volgende:
Brodderlug dacht eens geluk te hebben. Ze had hem zien vliegen en werd helemaal wild van hem, een grote vrouwelijke ork. Ja, ik hoor je denken: die zijn meestal niet moeder's mooiste, maar zo'n kans laat je niet liggen. De dwerg ontdeed zich van zijn mantel en wachtte op haar bed met een roos tussen zijn tanden. Inderdaad, een gelukzalig moment kan zomaar uitpakken in iets tegenovergestelds. In plaats van de (mooie?) orkvrouw kwam daar haar man binnen met een lange baard en een hellebaard twee keer zo lang als Brodderlug. De dwerg maakte een sprong uit het raam zo - één, twee, drie verdiepingen naar beneden. Het kostte hem slechts een geknakte teen. Dus eigenlijk toch een gelukzalig moment; het kan zomaar omslaan.
Het moment dat de paddo’s inkicken.

Overigens vond ik de geboorte van onze zoon gelukzalig. Of ja, meer de afloop.
pi_199224688
Mijn vakantie op Gran Canaria met mijn ex, daar voelde ik me echt happy en zorgeloos, met mijn ex heb ik nog goed contact dus dat is ook wel leuk
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:54:06 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199224845
Ruw vertaald:
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199226749
Als ik op de motor stap.
Als ik naar Napels ga.
Als ik geneukt heb.
Als ik een nieuwe tattoo heb.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 3 mei 2021 @ 07:30:14 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199256954
-Eerste vriendinnetje
-Geslaagd zijn voor de Havo en later mijn studie
-Gekozen zijn in de gemeenteraad
-Uitgave van eigen boek

En verder natuurlijk vele momenten die ik als levensgenieter heb meegemaakt
pi_199257024
- Geboorte en opgroeien van mijn zoon

- Als scholier moest ik dagelijks 40 km fietsen, en dan met de conditie van een paard op mijn 3 versnellingen Sparta met schooltas achterop twee wielrenners er compleet uitrijden. Dat was geweldig.

- Na mijn scheiding een prachtig mooie vrouw versierd en daar blijven slapen. (De volgende morgen door de Politie aangehouden die vroegen: "Heeft u gedronken of iets anders gebruikt?, want u bent zo vrolijk")

- Met Tsjechische vrienden urenlang rondzwerven in leegstaande kastelen daar, begin jaren '90.

- In Schotland alleen de Ben Nevis op gewandeld en op de top vrij uitzicht hebben wat heel zeldzaam is daar
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_199257872
De dag dat ik gescheiden ben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')