abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8131508
Een tijdje geleden hebben we het hier eventjes over de g-spot gehad, die topic* kan ik even niet terugvinden, maar het ging er een beetje om of het nu bestond of niet...<p>De user Voila_Holt zei, misschien is de g-spot wel een soort van mutatie, waardoor niet elke vrouw het heeft(iets in die geest iig), dat zou van de g-spot iets relatief nieuws maken........<p>Dat heeft me aan het denken gezet en ik ben even wat van mijn tantra boeken erop na gaan slaan omdat ik me kon herrineren dat daar ook de g-spot/vrouwelijke ejaculatie in vernoemd stond.<p>En dat klopte dus, het staat vernoemd in het tantrisme en in het taoisme, beide zijn dat eeuwenoude oosterse filosofieen...<p>Het spul wat een vrouw kan ejaculeren word de nectar van de godin genoemd.<br>Er word ook nog een onderzoeker genoemd in een wat moderner tantra boek, naar hem is de g-plek vernoemd, zijn naam is Ernest Grafenberg(met puntjes op de a).<p>Deze informatie verteld ons dat de g-spot geen nieuw fenomeen is, dat het al eeuwenoud is, dus dat het geen "nieuwe" mutatie is.<br>Dit ondersteund mijn mening dat iedere vrouw een g-spot heeft.<br>Maar ook hier word verteld dat niet iedere vrouw spuit, dit meer door het tegenhouden omdat het voelt alsof je moet plassen(het is dan ook een ejaculatie uit de klieren in de plasbuis).<p>Ik zal nog een beschrijving neerzetten over hoe je de g-spot kan vinden.<p>U kunt de g-spot vinden door voorzichtig een vinger in uw vagina te steken en de vaginawand te onderzoeken aan de kant van de onderbuik;<br>Zoek naar een plek waar het weefsel een andere textuur heeft-bobbeliger en met kleine vouwen.<br>Dit is uw g-spot; deze is eenvoudiger te vinden als u hurkt of met uw benen omhoog ligt dan wanneer u zit, staat of plat ligt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aventura op 20-09-2005 10:03:05 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8131585
he bah
黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 27 januari 2003 @ 13:13:26 #3
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8131586
G-spot: feit of fabel

Alsjeblieft

[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 27-01-2003 13:14]

maandag 27 januari 2003 @ 13:16:58 #5
44314 syracuse
write erase and reload !!
pi_8131640
Ik kan me vinden in het feit dat elke vrouw een G-Spot moet hebben, maar niet elke vrouw heeft een x aantal zenuwen wat uitmondt in de G-Spot. Daarom zullen de resultaten van het stimuleren van een G-Spot per vrouw verschillen.
who | grep -i blonde | talk; cd ~; wine; talk; touch; unzip; touch; strip; gasp; finger; gasp; mount; fsck; more; yes; gasp; unmount; make clean; sleep
  maandag 27 januari 2003 @ 13:25:49 #6
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_8131794
Ik zie trouwens als we het over "Mutaties" hebben de waarde van relatief nieuw niet in enkele honderden jaren hoor...ik zou er eerder dan enkele tienduizenden jaren van maken.. Nogal sterk dat binnen een paarduizend jaar opeens overal dezelfde mutatie opduikt, zij het door meerdere keren dezelfde mutatie of verspreiding over de wereldbol..

Maar dat kan natuurlijk ook anders..

Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
  maandag 27 januari 2003 @ 13:33:10 #7
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8131893
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:16 schreef syracuse het volgende:
Ik kan me vinden in het feit dat elke vrouw een G-Spot moet hebben, maar niet elke vrouw heeft een x aantal zenuwen wat uitmondt in de G-Spot. Daarom zullen de resultaten van het stimuleren van een G-Spot per vrouw verschillen.
*mee eens is*
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8134604
Ik ben op zoek geweest bij mijn vriendin.
Vorige week riep ze opeens: volgens mij heb je hem gevonden!
Maar... het was helemaal niet ribbelig maar gewoon glad.

Zou dat kunnen?

Het zou ook kunnen dat mijn vriendin er niet zo heel gevoelig voor is (klaarkomen koste haar ook vrij veel moeite in het begin).
Volgens mij zat ik met mijn vinger ook bijna bij haar baarmoeder-mond. En dan ben je er denk ik al voorbij... Maar dat is erg moeilijk te zeggen, als man zijnde

"Seize the Day" ... I heard him say ... Life will not always be this way
pi_8134717
quote:
[b]Op maandag 27 januari 2003 13:08 schreef erodome het volgende
verhaal
Goeie info, erodome. Kan ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Btw hoeveel vocht komt uit de vagina gespoten? Moet ik iets bij de hand hebben om de boel op te vangen of is het niet meer dan een doorsnee ejaculatie?
I´m back.
  maandag 27 januari 2003 @ 16:13:38 #10
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8134837
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goeie info, erodome. Kan ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Btw hoeveel vocht komt uit de vagina gespoten? Moet ik iets bij de hand hebben om de boel op te vangen of is het niet meer dan een doorsnee ejaculatie?

Da's per vrouw toch wel redelijk verschillend. De een verliest een klein straaltje vocht (eigenlijk is het niet eens een straaltje, want het druipt er gewoon uit) en de ander spuit het weer een meter de lucht in.

Dat laatste heb ik ook alleen maar op filmpjes gezien (helaas )

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8134967
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

groeten van je zeiksnol handdoekje klaarlegt, biertjuh?
pi_8135588
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Da's per vrouw toch wel redelijk verschillend. De een verliest een klein straaltje vocht (eigenlijk is het niet eens een straaltje, want het druipt er gewoon uit) en de ander spuit het weer een meter de lucht in.

Dat laatste heb ik ook alleen maar op filmpjes gezien (helaas )

Een straaltje heb jij dus wel eens meegemaakt? Zou dat dan niet aan de techniek liggen dat er maar een dun straaltje uit komt? Ik bedoel ku je langzaamaan de opbrengst vergroten? Lijkt me nl. wel een geil gezicht...
I´m back.
pi_8135698
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:19 schreef fatima het volgende:

[..]

groeten van je zeiksnol handdoekje klaarlegt, biertjuh?

Met goed fatsoen kan ik natuurlijk niet op je ingaan hè, fatima. Dat begrijp je toch wel. Dan brengen we nl. ook dit leuke topic over de G-spot en squirtende vrouwen weer om zeep, zoals talloze hiervoor...
I´m back.
  maandag 27 januari 2003 @ 16:51:57 #14
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_8135891
Maar hoe weet je nou dat het inderdaad ejaculaat is en dat je niet gewoon het bed onderpist?
Ik snap dat je vantevoren goed naar de wc moet gaan, maarre....
Suffering from Oblomow's
  maandag 27 januari 2003 @ 16:54:23 #15
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8135946
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:51 schreef Govinda het volgende:
Maar hoe weet je nou dat het inderdaad ejaculaat is en dat je niet gewoon het bed onderpist?
Ik snap dat je vantevoren goed naar de wc moet gaan, maarre....

`t heeft een beetje zoetige geur/smaak.
pi_8136084
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:54 schreef fotoloog het volgende:

[..]

`t heeft een beetje zoetige geur/smaak.

Tis toch niet een culinair praatje hè...
I´m back.
  maandag 27 januari 2003 @ 17:03:26 #17
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8136165
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tis toch niet een culinair praatje hè...

ha ha
nee hoor bloedserieus!!!!!
pi_8136555
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:03 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ha ha
nee hoor bloedserieus!!!!!

Okee. Maar deze ga ik van de week iig ook proberen...
I´m back.
pi_8137023
bij mijn vriendin is het al naar gelang stimulatie een dun watervalletje of een stevig straaltje.
Immer nur Filme machen!
pi_8138916
Wel hoeveel ik spuit varieert, de ene keer is het niet zo heel erg veel de andere keer is het heeeeel veel.

Voor de zekerheid altijd een handdoek, minimaal 1 keer dubbel gevouwen, maar als je verstandig bent toch echt nog een keer dubbelvouwen.............

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8139000
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:30 schreef erodome het volgende:
Wel hoeveel ik spuit varieert, de ene keer is het niet zo heel erg veel de andere keer is het heeeeel veel.

Voor de zekerheid altijd een handdoek, minimaal 1 keer dubbel gevouwen, maar als je verstandig bent toch echt nog een keer dubbelvouwen.............

herkenbaar inderdaad. ik heb net een hele lading beddegoed en handdoeken in de was gedaan
Immer nur Filme machen!
  maandag 27 januari 2003 @ 19:39:51 #22
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8139082
Het kan ook heel veel zijn, zeker na het grondig vingeren.
pi_8139106
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:39 schreef oYo het volgende:
Het kan ook heel veel zijn, zeker na het grondig vingeren.
beter nog: als het heel veel is kan het heel dorstlessend zijn
Immer nur Filme machen!
pi_8139841
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:30 schreef erodome het volgende:

Maar niet een emmertje of zo...? O, ja en spuit jij iedere keer of lukt het soms ook niet...?
I´m back.
pi_8139872
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:34 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

herkenbaar inderdaad. ik heb net een hele lading beddegoed en handdoeken in de was gedaan

Doe jij er ook immer Filme van machen...?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')