Maar dat kan natuurlijk ook anders..
quote:*mee eens is*
Op maandag 27 januari 2003 13:16 schreef syracuse het volgende:
Ik kan me vinden in het feit dat elke vrouw een G-Spot moet hebben, maar niet elke vrouw heeft een x aantal zenuwen wat uitmondt in de G-Spot. Daarom zullen de resultaten van het stimuleren van een G-Spot per vrouw verschillen.
Zou dat kunnen?
Het zou ook kunnen dat mijn vriendin er niet zo heel gevoelig voor is (klaarkomen koste haar ook vrij veel moeite in het begin).
Volgens mij zat ik met mijn vinger ook bijna bij haar baarmoeder-mond. En dan ben je er denk ik al voorbij... Maar dat is erg moeilijk te zeggen, als man zijnde
quote:Goeie info, erodome. Kan ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Btw hoeveel vocht komt uit de vagina gespoten? Moet ik iets bij de hand hebben om de boel op te vangen of is het niet meer dan een doorsnee ejaculatie?
[b]Op maandag 27 januari 2003 13:08 schreef erodome het volgende
verhaal
quote:Da's per vrouw toch wel redelijk verschillend. De een verliest een klein straaltje vocht (eigenlijk is het niet eens een straaltje, want het druipt er gewoon uit) en de ander spuit het weer een meter de lucht in.
Op maandag 27 januari 2003 16:08 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Goeie info, erodome. Kan ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Btw hoeveel vocht komt uit de vagina gespoten? Moet ik iets bij de hand hebben om de boel op te vangen of is het niet meer dan een doorsnee ejaculatie?
Dat laatste heb ik ook alleen maar op filmpjes gezien (helaas )
quote:groeten van je zeiksnol
Op maandag 27 januari 2003 16:08 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Goeie info, erodome. Kan ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Btw hoeveel vocht komt uit de vagina gespoten? Moet ik iets bij de hand hebben om de boel op te vangen of is het niet meer dan een doorsnee ejaculatie?
quote:Een straaltje heb jij dus wel eens meegemaakt? Zou dat dan niet aan de techniek liggen dat er maar een dun straaltje uit komt? Ik bedoel ku je langzaamaan de opbrengst vergroten? Lijkt me nl. wel een geil gezicht...
Op maandag 27 januari 2003 16:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Da's per vrouw toch wel redelijk verschillend. De een verliest een klein straaltje vocht (eigenlijk is het niet eens een straaltje, want het druipt er gewoon uit) en de ander spuit het weer een meter de lucht in.
Dat laatste heb ik ook alleen maar op filmpjes gezien (helaas
)
quote:Met goed fatsoen kan ik natuurlijk niet op je ingaan hè, fatima. Dat begrijp je toch wel. Dan brengen we nl. ook dit leuke topic over de G-spot en squirtende vrouwen weer om zeep, zoals talloze hiervoor...
Op maandag 27 januari 2003 16:19 schreef fatima het volgende:[..]
groeten van je zeiksnol
handdoekje klaarlegt, biertjuh?
quote:`t heeft een beetje zoetige geur/smaak.
Op maandag 27 januari 2003 16:51 schreef Govinda het volgende:
Maar hoe weet je nou dat het inderdaad ejaculaat is en dat je niet gewoon het bed onderpist?
Ik snap dat je vantevoren goed naar de wc moet gaan, maarre....
quote:Tis toch niet een culinair praatje hè...
Op maandag 27 januari 2003 16:54 schreef fotoloog het volgende:[..]
`t heeft een beetje zoetige geur/smaak.
quote:ha ha
Op maandag 27 januari 2003 17:00 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Tis toch niet een culinair praatje hè...
quote:Okee. Maar deze ga ik van de week iig ook proberen...
Op maandag 27 januari 2003 17:03 schreef fotoloog het volgende:[..]
ha ha
nee hoor bloedserieus!!!!!
Voor de zekerheid altijd een handdoek, minimaal 1 keer dubbel gevouwen, maar als je verstandig bent toch echt nog een keer dubbelvouwen.............
quote:herkenbaar inderdaad. ik heb net een hele lading beddegoed en handdoeken in de was gedaan
Op maandag 27 januari 2003 19:30 schreef erodome het volgende:
Wel hoeveel ik spuit varieert, de ene keer is het niet zo heel erg veel de andere keer is het heeeeel veel.Voor de zekerheid altijd een handdoek, minimaal 1 keer dubbel gevouwen, maar als je verstandig bent toch echt nog een keer dubbelvouwen.............
quote:beter nog: als het heel veel is kan het heel dorstlessend zijn
Op maandag 27 januari 2003 19:39 schreef oYo het volgende:
Het kan ook heel veel zijn, zeker na het grondig vingeren.
quote:Maar niet een emmertje of zo...? O, ja en spuit jij iedere keer of lukt het soms ook niet...?
Op maandag 27 januari 2003 19:30 schreef erodome het volgende:
Wel hoeveel ik spuit varieert, de ene keer is het niet zo heel erg veel de andere keer is het heeeeel veel.Voor de zekerheid altijd een handdoek, minimaal 1 keer dubbel gevouwen, maar als je verstandig bent toch echt nog een keer dubbelvouwen.............
quote:Doe jij er ook immer Filme van machen...?
Op maandag 27 januari 2003 19:34 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
herkenbaar inderdaad. ik heb net een hele lading beddegoed en handdoeken in de was gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |