abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:52:58 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199198662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:44 schreef roos94 het volgende:
Niks mooie herinnering, een gigantisch trauma voor het leven. Als het uitging kwam ze daar wel weer overheen binnen een paar weken/maanden.
Ik twijfel hoe lang dit haar beklijft. Lullig gezegd misschien.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199198834
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar dan had ze wel die tattoo weg moeten laten halen. Dat is waar ik het nu sec over heb. Nu kan ie blijven staan.
Slimme ondernemer die haar over een paar weken/maanden gratis laserbehandeling aanbiedt
pi_199198849
Het is een tijdelijke tattoo. Die van hem was echt.
  woensdag 28 april 2021 @ 22:10:15 #154
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199198966
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is een tijdelijke tattoo. Die van hem was echt.
Weet je dat zeker?
With love :*
pi_199199127
Ik denk dat ie in haar hoofd voor altijd haar enige echte perfecte partner zal blijven. Ze hadden het fijn samen en die herinnering beklijft.
pi_199199141
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ie in haar hoofd voor altijd haar enige echte perfecte partner zal blijven. Ze hadden het fijn samen en die herinnering beklijft.
Zeker. Voor het fout kon gaan is ie overleden, dat zal ze eeuwig verheerlijken denk ik
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199200157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is een tijdelijke tattoo. Die van hem was echt.
Vanwaar deze conclusie?
pi_199200701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zeker. Voor het fout kon gaan is ie overleden, dat zal ze eeuwig verheerlijken denk ik
Ja, ik denk dat ze hem nu de rest van haar leven zal idealiseren. Elke volgende relatie die mislukt kwam dan omdat hij toch niet kon tippen aan Gelmore, die ze eigenlijk nooit heeft kunnen vergeten, enzovoorts. Ze zocht altijd al iemand om de innerlijke leegte mee te verdrijven, maar dat zal nu nog twee keer zo erg het geval zijn.

Al kijk ik er ook niet van op als ze over een maand of wat weer een nieuwe Clyde heeft die haar "het verdriet om Gelmore helemaal kon laten vergeten". Met Barbie kun je tenslotte toch alles verwachten.

Overigens is het meisje waar Samantha mee in de jacuzzi zat geen zus van Gelmore, maar een halfzus. Er staan wat posts op haar Instagram dat haar vader 'ook een ster aan de hemel is'. Terwijl Gelmore's vader nog gewoon leeft. Het lijkt er dus op dat ze allebei een andere vader hebben.
pi_199200779
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:10 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Ja, die van haar is aangebracht met een flacon, die van hem met een inktspuit. Zo zag het er op de foto’s uit.
pi_199200796
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ie in haar hoofd voor altijd haar enige echte perfecte partner zal blijven. Ze hadden het fijn samen en die herinnering beklijft.
Herkenbaar, ze was verliefd en hij zag er ook redelijk happy uit. Tenminste hij deed leuk met haar grollen mee, op de foto’s samen en op de videobeelden tijdens het koken.

Dat is om wat voor reden dan ook, gruwelijk uit elkaar gescheurd. Wat men ook van Barbie vind, dit gun je niemand. Ook niet naar pas drie maanden...
pi_199200806
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, die van haar is aangebracht met een flacon, die van hem met een inktspuit. Zo zag het er op de foto’s uit.
Ik weet zeker dat er toen ook foto’s waren van de nieuwste tattooguns. Die echte tattoos zetten.
pi_199200822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Herkenbaar, ze was verliefd en hij zag er ook redelijk happy uit. Tenminste hij deed leuk met haar grollen mee, op de foto’s samen en op de videobeelden tijdens het koken.

Dat is om wat voor reden dan ook, gruwelijk uit elkaar gescheurd. Wat men ook van Barbie vind, dit gun je niemand. Ook niet na pas drie maanden...
Ja, eens. Ook na 3 maanden komt zoiets snoeihard aan, hoor, dan zit je nog helemaal in die verliefdheidsemotie en dan is alles nog superheftig en intens en zo. Ik heb nooit begrepen dat mensen in zo'n geval konden zeggen "je kende hem toch nog maar 3 maanden". Alsof het je dan niet moet boeien dat ie ineens wegvalt of zo.
pi_199200849
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat er toen ook foto’s waren van de nieuwste tattooguns. Die echte tattoos zetten.
https://www.killerinktatt(...)tattoo-machine-zwart

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199200850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:40 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, eens. Ook na 3 maanden komt zoiets snoeihard aan, hoor, dan zit je nog helemaal in die verliefdheidsemotie en dan is alles nog superheftig en intens en zo. Ik heb nooit begrepen dat mensen in zo'n geval konden zeggen "je kende hem toch nog maar 3 maanden". Alsof het je dan niet moet boeien dat ie ineens wegvalt of zo.
Nou dit, ik ken mijn man al jaren en door en door, das echte liefde en bevestigd, stevig en solide.
Na drie maanden is het snuffelen er wel af, en hoop je als het goed gaat op een mooie toekomst samen.
Juist zeer pijnlijk en traumatisch lijkt me.

Ook voor een Barbie met haar fratsen.
pi_199200861
Ja, en ondanks dat we niet weten of dit stand had gehouden (waarschijnlijk niet), is het toch gewoon heel traumatisch voor haar dat hij nu middenop hun roze wolk ineens uit haar leven werd gerukt. Dat gun je niemand.
pi_199200869
quote:
:o :o

Dus dat ding is echt????
pi_199200878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:o :o

Dus dat ding is echt????
:Y als je het mij vraagt, ja denk het wel ;)

Die poets je niet zomaar weer weg ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199200891
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:50 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y als je het mij vraagt, ja denk het wel ;)

Die poets je niet zomaar weer weg ;)
Jeetje, ik dacht een xxl henna stift ding. Ok, heftig.
pi_199200898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jeetje, ik dacht een xxl henna stift ding. Ok, heftig.
Ja zeg dat wel, vooral zo megagroot ook boven haar borsten, snap het ook niet goed waarom ze dat zo heeft gedaan, maar snap wel meer niet van haar :@ _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199200920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zeker. Voor het fout kon gaan is ie overleden, dat zal ze eeuwig verheerlijken denk ik
Wat op zich niet zo vreemd is eigenlijk.
pi_199200927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:56 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel, vooral zo megagroot ook boven haar borsten, snap het ook niet goed waarom ze dat zo heeft gedaan, maar snap wel meer niet van haar :@ _O-
Om maar een beetje positief te blijven, het zit er in ieder geval recht op. :P
pi_199200931
Wie weet had ze die tatoeage ook wel laten zetten ná zijn dood.
pi_199200943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Om maar een beetje positief te blijven, het zit er in ieder geval recht op. :P
Dat is waar hahaha.

Ik zit nog eens bij haar oude foto's te kijken.
Op 9 juli 2020 zegt ze dat ze net haar 20 weken echo heeft gehad, ze is dan zo rond begin maart zwanger geraakt

Rond die tijd was Gelmore flink in love met die Katie, toen was hij niet eens met Dootje Dartel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199200951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 01:15 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dat is waar hahaha.

Ik zit nog eens bij haar oude foto's te kijken.
Op 9 juli 2020 zegt ze dat ze net haar 20 weken echo heeft gehad, ze is dan zo rond begin maart zwanger geraakt

Rond die tijd was Gelmore flink in love met die Katie, toen was hij niet eens met Dootje Dartel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die post van 7 februari, :D
pi_199200958
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Owja, had geluid niet aan staan, :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')