Klopt, maar ik denk dat dat paspoort gewoon de manier wordt en als je er nationaal een potje van maken dan heb je voorlopig pech.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en het RIVM heeft de data daarvan niet op orde. Zeker van mensen die zijn ingeënt buiten de GGD om.
Mijn pa vroeg zich af hoe dat werkt, want hij krijgt dus maar 1x Pfizer binnenkort vanwege corona besmetting de afgelopen 6 maanden. Hoe gaat men dat registreren op een eventueel paspoort?quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en het RIVM heeft de data daarvan niet op orde. Zeker van mensen die zijn ingeënt buiten de GGD om.
Zoals altijd met Twitter en vriendenkringen, het zijn altijd verhalen zonder context en het zijn vrijwel altijd incidenten die uitgelicht worden.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jij gelooft een of andere miep op Twitter dan je eigen vriendenkring? Een incident zal altijd wel hier en daar gebeuren, maar om nu net te doen of het een grote slachtpartij was gaat totaal nergens over hoor.
Ja, goeie vraag. Volgens mij is er nog weinig duidelijk over hoe dit nou moet gaan werken.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijn pa vroeg zich af hoe dat werkt, want hij krijgt dus maar 1x Pfizer binnenkort vanwege corona besmetting de afgelopen 6 maanden. Hoe gaat men dat registreren op een eventueel paspoort?
Ok excuus, miscommunicatie. Dacht dat het ging over Valkenbergpark in Breda waar dus ook rellen waren (en waar het in het vorige topic ook over ging). Want daar waren wel veel bekende van mij aanwezig ja, en daar is onnodig hard ingegrepen.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want jouw vriendenkring heeft hele Vondelpark geobserveerd en was overal ter plekke?
Dus, zoals we gisteren al aangaven, de mensen die ervoor kiezen om zich niet centraal te laten registeren staan straks voor een dichte Spaanse grens.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Volgens mij is er nog weinig duidelijk over hoe dit nou moet gaan werken.
Was 2+1 dus schijtquote:Op woensdag 28 april 2021 10:57 schreef Vasilevski het volgende:
Volle blikken bier gooien, dat moet toch wel nepnieuws zijn? Daar is het veel te kostbaar bier voor.
Misschien was het heineken.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:57 schreef Vasilevski het volgende:
Volle blikken bier gooien, dat moet toch wel nepnieuws zijn? Daar is het veel te kostbaar bier voor.
Hoezo ervoor kiezen?quote:Op woensdag 28 april 2021 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, zoals we gisteren al aangaven, de mensen die ervoor kiezen om zich niet centraal te laten registeren staan straks voor een dichte Spaanse grens.
Aldi heeft toch best goedkoop bier? In grote zware blikken?quote:Op woensdag 28 april 2021 10:57 schreef Vasilevski het volgende:
Hoera! We mogen weer in ontwikkelingslanden geproduceerde wegwerprotzooi kopen!quote:Op woensdag 28 april 2021 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
De winkels zijn weer open.
[ twitter ]
Morgenochtend ligt het plat omdat iedereen dan gaat bellen / inloggen.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:58 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Ik voorspel dat we morgen de hel dag nog storing hebben.
Dit kan niet goed gaan.
Dit wel ja, wat hadden ze kunnen doen? Alles preventief sluiten? Dan gaat iedereen ook rellen omdat ze geen kut te doen hebben.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overheid: als het te druk wordt, grijpen we in.
Volk: YOLO
Overheid: te druk, we grijpen in.
Volk: ze hebben het onderschat!!
Ja, of mensen die niet eens weten dat ze het hadden kunnen doorgeven, omdat hun huisarts of ziekenhuis die keus überhaupt niet heeft voorgelegd.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, zoals we gisteren al aangaven, de mensen die ervoor kiezen om zich niet centraal te laten registeren staan straks voor een dichte Spaanse grens.
Maandagquote:Op woensdag 28 april 2021 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer is de volgende sketch met Mark en Hugo?
Op het moment dat ze hekken om zo'n park gaan zetten met zwart afdekzeil erop dan weet je al hoelaat het is.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok excuus, miscommunicatie. Dacht dat het ging over Valkenbergpark in Breda waar dus ook rellen waren (en waar het in het vorige topic ook over ging). Want daar waren wel veel bekende van mij aanwezig ja, en daar is onnodig hard ingegrepen.
Als je bij de GGD gevaccineerd wordt, krijg je de vraag of je gegevens met het RIVM mogen worden gedeeld. Als je daar 'nee' op beantwoordt, wordt het misschien lastig om een vaccinatiepaspoort te krijgen.quote:
resultaat: 0,0quote:Op woensdag 28 april 2021 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overheid: als het te druk wordt, grijpen we in.
Volk: YOLO
Overheid: te druk, we grijpen in.
Volk: ze hebben het onderschat!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |