Alexiaquote:Op woensdag 27 april 2022 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik haal ze nooit uit elkaar, wie is die in het groene pak? Moet het wel uit kunnen leggen hier
Zekers! Mede dankzij zijn tomatenblonde haar, dat wordt niet zo snel grijs.quote:
Dat is de middelste. Ik geloof dat die Alexia heet, maar dat weet ik ook nooit helemaal zekerquote:Op woensdag 27 april 2022 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik haal ze nooit uit elkaar, wie is die in het groene pak? Moet het wel uit kunnen leggen hier
Bril gespot!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:11 schreef JohnBercow het volgende:
is die vastgoedprins ook aanwezig om nog nieuwe pandjes te spotten?
Alexia, dochter nummer 2.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Het is alsof ze steeds vijf kilometer heeft gesprint en dan even uit moet blazenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Die in groen naast papa verveeld zich nu al.
Volgens mij heb ik die al wel gezien, maar zonder brilquote:Op woensdag 27 april 2022 11:11 schreef JohnBercow het volgende:
is die vastgoedprins ook aanwezig om nog nieuwe pandjes te spotten?
Kijkt alsof ze net terugkomt van Koningsnachtquote:Op woensdag 27 april 2022 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Die in groen naast papa verveeld zich nu al.
Kan ik bevestigen bij familieledenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Mede dankzij zijn tomatenblonde haar, dat wordt niet zo snel grijs.
"Pffff"quote:Op woensdag 27 april 2022 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijkt alsof ze net terugkomt van Koningsnacht
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |