Volgens mij woont hij over de grens in België.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Tukker dat hoor je zo. Maar hij woont daar wel
Zo kennen we je weerquote:Op woensdag 27 april 2022 11:28 schreef kree het volgende:
Hij had dat hele glaasje achterover moeten slaan
De foto van Toon op de achtergrond was al een duidelijke hintquote:Op woensdag 27 april 2022 11:26 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat was dus van Toon Hermans. Ken de klassieken.
Al lukt het mij prima om een hele show op YouTube te bekijken en twee uur niet te lachen.
En dan een groter boer laten en roepen "effe pissen"!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:28 schreef kree het volgende:
Hij had dat hele glaasje achterover moeten slaan
Ik zie maar twee knopen en alleen de bovenste knoop dicht, ziet er ook vreemd uit trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Koning heeft trouwens, een drieknoopsjasje met het bovenste knoopje open. Rutte had dat laatst ook al. Iemand die weet waarom? Het ziet er heel vormeloos uit
Hebben die nog geen plekje naast de route opgeëist zoals met de anti zwarte Pieten clubs?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn wel steeds meer tegen koningshuis.
Ik zou zeggen dat anders het niet past met kogelvrije vest.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Koning heeft trouwens, een drieknoopsjasje met het bovenste knoopje open. Rutte had dat laatst ook al. Iemand die weet waarom? Het ziet er heel vormeloos uit
"Gozer dit zou mijn vrije dag moeten zijn!"quote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan een groter boer laten en roepen "effe pissen"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |